Heel goed!quote:
Tsss, dan ben ik wel de rebel!quote:
Wat? Braaf zijn?quote:
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dusquote:
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dus![]()
Hoef je niet elke keer te vermelden
Ja das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zekerquote:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zeker
Plus dat braaf zijn saai isquote:
quote:
Hahaha, natúúrlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:48 schreef rival het volgende:
Als er iemand braaf is dan ben ik dat wel
Goedemorgen, ik heb geen zin.......
Groot gelijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
D_H!
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
5 keer kut in 1 zin. Een nieuw record.
Morgen.
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden ja.
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Echt waar hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
Beter Bwabants dan Dev'ntahs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
En dat zonder kutmuts!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
Morgen.
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
Who died and made you mod?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hier
Hehe, zwaar begin dus amigo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Morgen.
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Dan is het altijd nog Dem'tahs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |