Dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ach gewoon ruzie maken met een wildvreemde![]()
* HeatWave smijt Kluts op bedquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voorspel slaan we natuurlijk over,want goedmaaksex.
de goedequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:![]()
Je hebt plat als in "boers" of als in "Amsterdams"
Dat is wel anders ja. Maar wie weet wat er reageerdtquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Ajam het volgende:
[..]
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerste
Bed?quote:
Wat jij wil:quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bed?
Wat saai en conventioneel zeg. Leven op het randje en zulks!
Tof!quote:
je bent meer van tederheid? dan plaats je het in R&Pquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Ajam het volgende:
[..]
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerste
Ik hoef nog maar 3 uurtjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit al op de helft van mijn werkdag4 uur naar huis
Dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bed?
Wat saai en conventioneel zeg. Leven op het randje en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, verkeerd geteld.. Ook 2 hierquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil:
* HeatWave zet Kluts op het randje van het bed
rare wezens die vrouwen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef rival het volgende:
Ben ik dan de enige die tot half 5 zit?nee, kwart voor 5 hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Er is daarna weer plenty tijd voor experimenterenquote:
Hebben we het dan al goedgemaakt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is daarna weer plenty tijd voor experimenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |