Omgquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gehad![]()
Wel na de seks, toen hij meteen opstond om een vriend te bellen om iets af te spreken.
Dat was ook echt meteen, hij kwam klaar en rolde van me af en pakte zijn telefoon, dat vondt ik zo stom!
Hij werd boos toen ik zei dat ik dat niet leuk vond en toen hadden ze ruzie.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef lichtekooi het volgende:
Wel na de seks, toen hij meteen opstond om een vriend te bellen om iets af te spreken.
Dat was ook echt meteen, hij kwam klaar en rolde van me af en pakte zijn telefoon, dat vondt ik zo stom!
Vind het lastig om dat over jezelf te zeggen, maar wat ik heb gehoord is dat ik hetzelfde ben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb al flink wat meets gehad. over het algemeen vinden mensen me nog ff wat drukken en brutaler in het echt
.
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogantquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind het lastig om dat over jezelf te zeggen, maar wat ik heb gehoord is dat ik hetzelfde ben.
Wel is me een keer verteld dat ik online soms wat hautain overkom, terwijl dat wel mee lijkt te vallen.
Ik zou hier niet op moeten reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie voor een "Stelling"
"Ik ben op het forum hetzelfde als in het echt" Ja of nee.
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Nee...Ik...... doe het............niet.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben hier eerder minder nadenkend!![]()
inkoppertje jongens
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou hier niet op moeten reageren
quote:
Niks van gemerkt in Utrecht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogant.
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus jaquote:
Volgens mij ben ik wel hetzelfde jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Nog liever!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel hetzelfde ja
Misschien ben ik in het echt wat liever alleen
Ik ben hetzelfde, voor zover ik dat kan beoordelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Veelste veel bier gedronken dus hehe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus ja.
Ik wil dat helemaal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Stelling die aansluit op die van HW:
Wie zou je het liefst IRL willen leren kennen en waarom?!
Ik vind het wel leuk om mensen IRL te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet.
maar ik kom hier ook niet zo vaak, dus ik weet het niet.
Een fobo helptquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste veel bier gedronken dus hehe.
Uhm, hoe kan ik je helpen herinneren?
Iets met schuren misschien?![]()
Is vaak wel gezellig hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet.
maar ik kom hier ook niet zo vaak, dus ik weet het niet.
De dochter van mijn schoonouders.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
En Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.
Niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Daar ga ik vrijdag mee uit etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.
Ik heb toch een fobo manquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een fobo helpt.
Sja, wie zou ik wel eens in het echt willen zien, moet dat van hier (singles) of heel fok!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |