quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou Murm het liefst een keer willen meetenzij lijkt me echt gezellig
!
Nee flippie, ik zeg toch dat het helpt, niet "een fobo ZOU helpen"quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb toch een fobo man
Of ben je te lui om te kijken?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste veel bier gedronken dus hehe.
Uhm, hoe kan ik je helpen herinneren?
Iets met schuren misschien?![]()
Alles met geslacht vrouw?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en anders die chick van mijn FoBoWikky88 ofzo
Ik welquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus ja.
Ja, ik ken al genoeg mensen in het echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is vaak wel gezellig hoormaar jij wil Internet en RL gescheiden houden ?
Neequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Barpissen weet je ook gelijk waar je in Groningen niet meer heen hoeft te gaan
quote:Error #11Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
Als je nu pas wakker bent klopt dat wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb veel te lang geslapen.
In het echt kies je je gezelschap toch onbewust aan de hand van een aantal voorkeuren, via Internet leer je echt alles door elkaar heen kennen, dus ook mensen waar je anders nooit mee in contact was gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, ik ken al genoeg mensen in het echt
Ik weet niet wat het toe zou voegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Anders editen ze gewoon een heel FP bericht![]()
Jij woont in groningen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb veel te lang geslapen.
Gadverdamme manquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Anders editen ze gewoon een heel FP bericht![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee flippie, ik zeg toch dat het helpt, niet "een fobo ZOU helpen"
Is dit Nederlandse les #1 ofzo?.
Ik ben IRL iets meer van de kat uit de boom kijken en wat minder meelevend. Qua praten over seks en directheid zal er weinig verschil tussen zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:[/b
[b]"Ik ben op het forum hetzelfde als in het echt" Ja of nee.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Mensen hier kennen elkaar dus ook in het echt? Ook mensen die verlieft zijn geworden?
Ik vond het wel leuk jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het echt kies je je gezelschap toch onbewust aan de hand van een aantal voorkeuren, via Internet leer je echt alles door elkaar heen kennen, dus ook mensen waar je anders nooit mee in contact was gekomen.
En ja, dat is soms leuk, en soms minder. Maar vrijwel altijd interessant gebleken.
wut?quote:dat hun mij al hadden gespoten
Veel wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Mensen hier kennen elkaar dus ook in het echt? Ook mensen die verlieft zijn geworden?
Ik ben niet arrogant, maar ik vind mezelf wel heel leuk en tof en goed en slim en alles wat daarop rijmt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogant.
Ik moest gewoon een vrouw onterende opmerking makenquote:
Ik jou ook heel goed inderdaadquote:
Ja ik wist niet hoe snel ik dat moest editten naar 'gespot'quote:
Ergens waar jij niet bent, hoezo?quote:
Im not cocky, im confident. So when you say im the best its a complimentquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, maar ik vind mezelf wel heel leuk en tof en goed en slim en alles wat daarop rijmt.
Ik bedoelde in dit topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
er zijn inmiddels enkele tientallen FOK!-babies.....
Als ze iemand hier hebben gemeet denken ze meteen dat ze iemand kennen hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Dat wist ik al wel, dat jullie elkaar kennen. Maar hoeveel kennen elkaar dan?
Ook genoeg bij wie het weer over gegaan isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
Veel wel ja![]()
En er zijn zeker een aantal verliefde koppeltjes uitgekomen hier. Die nu nog bij elkaar zijn.
Oh ja dat ook, zeker wetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook genoeg bij wie het weer over gegaan is
Ja dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topicdie lijst kwam ik al een keer tegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
Ik hoef niet de beste te zijn, heren, zo onzeker ben ik niet.
Ik hoef het ook niet, maar hey, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
Ik hoef niet de beste te zijn, heren, zo onzeker ben ik niet.
Nouja, geen idee dus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet, maar hey, wat doe je eraan?.
Dat is het allerleukste aan FOK!. Ik heb een een meeting meegemaakt met letterlijk mensen van 8 tot 68 (brechtje toen, en Opa). Waar maak je dat mee (behalve familie dan). En een bende dat het was...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is wel leuk dan, als mensen zo verlieft worden.
@ HW: ik denk dat dat wel is ja, dat je andere mensen leert kennen die je in het echt niet eens gezien zou hebben. Daar had ik niet aan gedacht, dat is wel leuk
Wanneer kun je?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is wel leuk dan, als mensen zo verlieft worden.
@ HW: ik denk dat dat wel is ja, dat je andere mensen leert kennen die je in het echt niet eens gezien zou hebben. Daar had ik niet aan gedacht, dat is wel leuk
Ja joh, het is hier 1 grote orgie. Seriously.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topicdie lijst kwam ik al een keer tegen.
Dat is het leukstquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het allerleukste aan FOK!. Ik heb een een meeting meegemaakt met letterlijk mensen van 8 tot 68 (brechtje toen, en Opa). Waar maak je dat mee (behalve familie dan). En een bende dat het was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |