http://e3.g4tv.com/videos(...)-Conference-Archive/quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef ZoneKill het volgende:![]()
![]()
Maar ehhh waar kan je die persconferentie bekijken?
ik vind het char model van dat jochie toch wel lelijk vergeleken met de rest van de gamequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
quote:Rockstar Games Announces Agent Exclusively for PLAYSTATION®3 System
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce Agent. Developed by the people behind Grand Theft Auto, Rockstar North, Agent will be available exclusively for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system.
"We have always enjoyed making action games, and with Agent we are making what we believe will be the ultimate action game," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Agent is a game we have wanted to make for a long time. The team in Edinburgh is doing an amazing job combining intense action, atmosphere and story in a great period setting to create something that feels quite unique. We cannot wait for people to experience this game."
Agent takes players on a paranoid journey into the world of counter-intelligence, espionage and political assassinations during the height of the Cold War at the end of the 1970s.
For more information, log onto www.rockstargames.com.
Ik dacht al een verschil te zien in detail tijdens te presentatie maar ik twijfelde, maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
Echt bizar hoe goed die game er uit ziet... En het is voor mij de eerste keer dat ik Elena terug in het spel zie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
E3 Trailer Uncharted 2
Pff....
Ik zeg maar niks meer.
Alleen als het verbeterde gfx heeft zal ik hem aanschaffenquote:
Is er al meer bekend of VIII en IX ook nog uitgebracht gaan worden voor de PSN Store?quote:
Oh god! SWEET!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
Old
[ afbeelding ]
New
[ afbeelding ]
The last guardian (vroeger bekend als Project Trico)quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Oh god! SWEET!
Welke game is dit
FFVII nog niet in de PAL PSN storequote:
WTF!!! dat is echt super bruut!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, dit wordt geen kiddygame
Dan moeten "sommige" mensen hem maar niet spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef SToRM81 het volgende:
Gof of War is wel erg bruut ja. Ik kan me voorstellen dat het grafische geweld dat te zien is op den duur bijna teveel gaat worden voor sommige mensen.
Infamous kopen.quote:
Begin je weer met je kansloos verkoopquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef delano.888 het volgende:
Zal ik dan maar weer eens lief doen
Uncharted 2 Béta? PM me!
Ik gaf het gratis weg mongoolquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Begin je weer met je kansloos verkoopGa naar marktplaats wil je kansloos doen
Ziet er leuk uit, in een totaal verlichte kamer van een doorzonwoning op een zonnige dag...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[E3 \'09] Schattige screenshots van Eyepet
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh
Eye of Judgment blijft ook nog aardig werken zonder dat je 40.000 lumen nodig hebt, ik zou niet weten waarom dat bij Eyepet ineens anders zou moeten zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, in een totaal verlichte kamer van een doorzonwoning op een zonnige dag...
Probeer het eens in de realiteit als je 's avonds met gedimde verlichting je PS3 aanzet, korrelig beeld en een Eye Pet die nergens op reageert....
quote:Think all the E3 surprises are over? Think again! According to the E3 schedule, Sony will have an unannounced title revealed tomorrow. At this time, the title is not known, although it’s rumored to be “big”. Stay tuned on PlayStation LifeStyle for this announcement, coming Wednesday, June 3rd.
Bij Eye of Judgment hangt de camera er ook praktisch boven, bij Eye Pet wil je toch wat meer afstand.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eye of Judgment blijft ook nog aardig werken zonder dat je 40.000 lumen nodig hebt, ik zou niet weten waarom dat bij Eyepet ineens anders zou moeten zijn.
Cutequote:
Alle Qore leden krijgen een beta key en ik ken iemand die er lid van isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe kom je aan die beta?
quote:Square Enix announced at E3 that Final Fantasy XIII is planned for release this winter in Japan, and spring 2010 for North America. A new trailer was released as well. A separate announcement brought details about Final Fantasy XIV Online, an MMORPG due out in 2010 for Windows and the PS3. A teaser website was launched, with a trailer and some information about the developers working on the project. "Final Fantasy XIV Online is being developed with a simultaneous worldwide release in mind. The game will be initially released in English, Japanese, French, and German. The game will be produced by Hiromichi Tanaka (Final Fantasy I, II, III, and XI) and Nobuaki Komoto (Final Fantasy IX and XI) will serve as director. Longtime Final Fantasy fans will be happy to hear the Nobu Uematsu will return to provide the score."
Bij zulke aankondigingen bereid ik me er al op voor dat het gewoon om een PSN game gaat of om een game die we toch al heel kort gezien hebben...quote:
Dat is goed nieuws jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow ja...
Elena is back in Uncharted 2![]()
![]()
"I'm the last years model"
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe Listen Up episode is geweldig.![]()
Hoe Garnett en Mark MacDonald elkaar zo nu en dan de haren invliegen.
Same herequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef DJ_ het volgende:
jammer dat er geen ps3 slim was , die had ik graag gewild .
dan maar een ouderwetse lompe ps3 kopen van de week
uncharted , alle 2 de ratchet en clanks , en ehhh ( ratchet en clank pack heeft 2 controllersquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Lompe PS3?
Ga je mond spoelen.![]()
Aan welke games zat je te denken om erbij te kopen?
inFamous en MGS4 kan ik je ook van harte aanraden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
uncharted , alle 2 de ratchet en clanks , en ehhh ( ratchet en clank pack heeft 2 controllers)
zou ninja gaiden ook nog wel weer willen .
maar ik koop hem voornamelijke voor aankomende games
Heavenly Sword wordt vaak vergeten ja, maar dat is zeker een toppertje. Helaas is de eindbaas wel zo'n fuck-up dat ik 'm toen bijna neerlegde om nooit meer te spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
I see. Met Ratchet and Clank en zeker met Uncharted doe je twee goede aankopen.
Games die verder aan te raden zijn wat mij betreft: MGS 4, LBP en aangezien je van hack & slash houdt is Heavenly Sword degelijk. Die kun je nu voor 20 euro wel scoren.
Niewe site van G4 is
heavenly sword lijkt me wel wat , maar dat komt later wel ene keer .quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
I see. Met Ratchet and Clank en zeker met Uncharted doe je twee goede aankopen.
Games die verder aan te raden zijn wat mij betreft: MGS 4, LBP en aangezien je van hack & slash houdt is Heavenly Sword degelijk. Die kun je nu voor 20 euro wel scoren.
Niewe site van G4 is
infamous lijkt me wel cool , maar ik ben meer hyped voor prototype eigenlijk .quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
inFamous en MGS4 kan ik je ook van harte aanraden.
Die eindbaas was inderdaad ontzettend moeilijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavenly Sword wordt vaak vergeten ja, maar dat is zeker een toppertje. Helaas is de eindbaas wel zo'n fuck-up dat ik 'm toen bijna neerlegde om nooit meer te spelen
Viel wel mee, ik heb hem maar 3 keer hoeven te doen ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:58 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die eindbaas was inderdaad ontzettend moeilijk
Op zich was dat wel een erg leuke game en ik vond de stukken met de motion controls ook best goed uitgewerkt bij dat spel.
YES, YES, FUCK YES!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow ja...
Elena is back in Uncharted 2![]()
![]()
"I'm the last years model"
Euh... wat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik durf Uncharted niet te spelen vanwege de zombies![]()
The last guardian.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BTW, wat is nou die geheime super titel die die Brit had gezien maar niet over mocht praten?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef 0100 het volgende:
E3 09: Agent zal de ultieme actie game worden.
Kom maar op met die beelden.
Fixedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:19 schreef 0100 het volgende:
Ik vind het trouwens erg gaaf dat er op de PS3 veel games uitkomen. Daarmee weet Sony zich denk ik vooral mee te onderscheiden ten opzichte van andere consoles.
Ja nou. Kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Morgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Tumble het volgende:
huh ? store update en geen Final fantasy VII
die zou toch ook in europa uitkomen?
uit welke trailer komt dit?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, dit wordt geen kiddygame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |