uncharted , alle 2 de ratchet en clanks , en ehhh ( ratchet en clank pack heeft 2 controllersquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Lompe PS3?
Ga je mond spoelen.![]()
Aan welke games zat je te denken om erbij te kopen?
inFamous en MGS4 kan ik je ook van harte aanraden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
uncharted , alle 2 de ratchet en clanks , en ehhh ( ratchet en clank pack heeft 2 controllers)
zou ninja gaiden ook nog wel weer willen .
maar ik koop hem voornamelijke voor aankomende games
Heavenly Sword wordt vaak vergeten ja, maar dat is zeker een toppertje. Helaas is de eindbaas wel zo'n fuck-up dat ik 'm toen bijna neerlegde om nooit meer te spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
I see. Met Ratchet and Clank en zeker met Uncharted doe je twee goede aankopen.
Games die verder aan te raden zijn wat mij betreft: MGS 4, LBP en aangezien je van hack & slash houdt is Heavenly Sword degelijk. Die kun je nu voor 20 euro wel scoren.
Niewe site van G4 is
heavenly sword lijkt me wel wat , maar dat komt later wel ene keer .quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
I see. Met Ratchet and Clank en zeker met Uncharted doe je twee goede aankopen.
Games die verder aan te raden zijn wat mij betreft: MGS 4, LBP en aangezien je van hack & slash houdt is Heavenly Sword degelijk. Die kun je nu voor 20 euro wel scoren.
Niewe site van G4 is
infamous lijkt me wel cool , maar ik ben meer hyped voor prototype eigenlijk .quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
inFamous en MGS4 kan ik je ook van harte aanraden.
Die eindbaas was inderdaad ontzettend moeilijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavenly Sword wordt vaak vergeten ja, maar dat is zeker een toppertje. Helaas is de eindbaas wel zo'n fuck-up dat ik 'm toen bijna neerlegde om nooit meer te spelen
Viel wel mee, ik heb hem maar 3 keer hoeven te doen ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:58 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die eindbaas was inderdaad ontzettend moeilijk
Op zich was dat wel een erg leuke game en ik vond de stukken met de motion controls ook best goed uitgewerkt bij dat spel.
YES, YES, FUCK YES!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow ja...
Elena is back in Uncharted 2![]()
![]()
"I'm the last years model"
Euh... wat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik durf Uncharted niet te spelen vanwege de zombies![]()
The last guardian.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BTW, wat is nou die geheime super titel die die Brit had gezien maar niet over mocht praten?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef 0100 het volgende:
E3 09: Agent zal de ultieme actie game worden.
Kom maar op met die beelden.
Fixedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:19 schreef 0100 het volgende:
Ik vind het trouwens erg gaaf dat er op de PS3 veel games uitkomen. Daarmee weet Sony zich denk ik vooral mee te onderscheiden ten opzichte van andere consoles.
Ja nou. Kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Morgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Tumble het volgende:
huh ? store update en geen Final fantasy VII
die zou toch ook in europa uitkomen?
uit welke trailer komt dit?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, dit wordt geen kiddygame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |