abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69666533
Sterkte/succes Huup! Hopelijk is er niets ergs aan de hand en ben je vanavond weer lekker thuis!
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:14:12 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69666578
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Memmel ik hoop dat je je ventje eerder mag vasthouden dan dat

Ik ga nu naar het ziekenhuis vk heeft alles gecontroleerd, urine was schoon maar bloeddruk was wel gestegen van 125/75 naar 130/90. Genoeg reden voor haar om me door te sturen, mag me daar helemaal binnenstebuiten laten keren. Joepie... hopelijk is het helemaal voor jan l*l en zit ik vanavond hier met een bak ben&jerry's te F5-en

doeg!
succes Huupje * zal aan je denken*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:20:38 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69666801
Huupske, succes!

Memmel, jemig, zo lang joh! Pfff... wel fijn dat je nu weet wat ze gaan doen, maar ik hoop wel dat hij zich nog voor die tijd aan gaat dienen hoor!
pi_69666891
Huupske
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:34:17 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69667353
Huup, succes! Hopelijk vanavond aan de bakken ijs (check wel effe of er niet teveel zout in zit )

Ben net terug van de boodschaps, verse beeb kijken en de extra echo ivm ruggewervel van de bib.
Alles was goed en leuk Booschaps is gelukt (3e keer en dit maal niets vergeten!), de verse beeb was zoooo oeliewoeliekroelie en schattig en de echo was ook goed. Zijn ruggewervel is ok hoewel nog steeds moeilijk te zien zo in zijn stuitligging, placenta is ok, hele bib is ok en goedgekeurd <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69667446
een voor bib
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69667584
Succes huup! Natuurlijk gaan we uit van B&J!
pi_69667777
Fijn Rocka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:44:43 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69667778
Huup, succes in het ziekenhuis!

Memmel, hopelijk komt Harry voor vrijdag al. En anders, hoe dan ook: over een paar dagen lederhose-foto's

Rocka, fijn dat alles goed was!
.... met gevoel voor drama....
pi_69667824
Huup
pi_69667969
Mijn nichtje is vanmorgen bevallen na een helze bevalling die helemaal mis ging van een zoontje Nino Gelukkig gaat het met de kleine man en mama nu wel weer redelijk. Op de foto is het een heel mooi jochie voor zover we kunnen zien. Is van een donkere papa en dan zijn zulke mooi kids altijd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69668071
Succes huup!
Memmel, wat fijn dat er nu eindelijk een planning is gemaakt. Het duurt écht niet lang meer nu!
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 15:51:58 #114
5428 crew  miss_sly
pi_69668135
huup hopelijk een extra check up voor niks met lekker B&J als goedmakertje vanavond!

Memmel, misschien komt Harry voor vrijdag al, maar iig wordt er actie ondernomen. Nog even een dagje thuis met z'nb drietjes en de volgende keer dat je dan thuiskomt, zijn jullie met vieren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:52:43 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69668182
Huup

Memmel nu gaan echt voor jou de aller aller laatste loodjes in.

Rocka

Hier een zeer zeer drukke baby en vandaag nog wat leuke dingetjes gekocht voor op het kamertje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 15:54:24 #116
5428 crew  miss_sly
pi_69668260
Rocka fijn dat alles goed was met de kleine man!
pi_69668309
Huup, wat goed dat je gebeld hebt en dat ze je nu even goed gaan doorlichten. Hoop ook dat je vanavond lekker ijs zit te smullen.

Wat vervelend dat je zo lang moest wachten Memmel, maar wel een fijn idee dat er vrijdag actie is! En dat vind ik al 8 maanden een hele mooie datum. als ik nou bij die 4 % hoor kunnen we een datumtweeling maken!

MeNicole, gefeliciteerd met Nino, wat een leuke naam!

ik ga zo maar eens een tukje doen, zit vandaag in een emotionele rollercoaster, knorrig-blij-onzeker-vroljk-verdrietig en nu vooral moe...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69668392
Oja, Rocka, wat fijn dat het zo oelewoelesnoezelig was en dat alles goed was!
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:57:46 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69668423
Rocka, fijn!
pi_69668541
Fijn, Rocka!
pi_69668553
MeNicole gefeliciteerd!

Rocka fijn dat alles goed was!

Huup succes beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ik hoop dat je straks gewoon weer lekker thuis bent en dat alles in orde is!
pi_69668555
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Huup, een hoop gedoe, maar wel goed dat de vk komt.

Ik heb echt een hele rare emobui, ik zit met tranen in m'n ogen want mijn kindje is aan het schoppen terwijl ik in "Als zwanger blijven/worden..." zit te lurken en dan vind ik het zo oneerlijk dat al die lieve mensen daar dit nog niet meemaken En dan voel ik me nog een beetje schuldig ook dat het bij mij zelfs per ongeluk ging
innepin je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! ik vind het heel heel heel erg fijn dat er bij anderen wel beebjes komen, ondanks dat wij (manlief en ik) er wat meer moeite mee hebben...

Huup jeetje, wat een gedoe! Ik hoop dat je gauw weer naar huis mag en aan de B&J mag! (oh, dat herinnert mij aan de bak B&J die ik nog in m'n vriezer had... )
pi_69669193
Huup, fijn dat je een check up krijgt in het zh... goed vooruitzicht met B&J op de bank vanavond

Memmel, hopelijk komt Harry sneller dan vrijdag. Maar in ieder geval fijn dat je weet dat hij er snel zal zijn
pi_69669368
Huup heel veel sterkte, hopelijk kan de Vk of ha wat verlichting brengen zonder dat het al te ernstig is... Memmel, doe gewoon als AE, bij bedreiging van lang zkh-verblijf meteen de eerste middag de beeb op de wereld zetten
pi_69669566
Huup

Memmel ik hoop dat het snel gaat doorzetten of dat je in elk geval snel bevalt als je eenmaal in het ziekenhuis ligt!

Rocka fijn dat het er allemaal goed uitziet
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:36:02 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_69670041
Fijn dat de echo goed was Rocka

Huup, succes in het ziekenhuis

Memmel, het kan nu niet lang meer duren hoor!

Foto's zijn inderdaad niet zo heel erg denderend, weet niet hoe ik de schittering eruit kan krijgen

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:37:03 #127
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69670072
Zo ik heb even vlug bijgelezen hier (niet alles even goed waarschijnlijk)

MamaNik, wat een prachtige mannetjes hebben jullie!! En wat fijn dat ze al zo snel mee naar huis mochten.

Duchess, mooie echo van jullie meisje

Memmel, spannend voor jou, het eind is nu in zicht. Jouw Harry laat dus ook lekker lang op hem wachten. Nog eventjes volhouden nu. Ik wil je alvast heel veel succes wensen in elk geval met de bevalling

Vicky, bij jou na het strippen dus ook nog weinig aan de hand? Ook een voor jouw laatste loodjes.

En Oeke, inmiddels ook bijna op de uitgerekende datum. Ook een

Jullie maken het spannend, ik heb weinig tot geen tijd om bij te lezen, maar ben zo nieuwsgierig naar jullie kleintjes

Huup, wel eng toch even naar het ziekenhuis. Ik hoop dat na de check-up blijkt dat er toch niets aan de hand is. Rustig aan in elk geval hoor!

Nog bedankt voor alle felicitaties Ook namens Printscreen

En huup, ontzettend bedankt voor het pakketje wat ik vandaag ontvangen heb, superlief!
No more games, no more drama...
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:37:39 #128
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69670094
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Huup heel veel sterkte, hopelijk kan de Vk of ha wat verlichting brengen zonder dat het al te ernstig is... Memmel, doe gewoon als AE, bij bedreiging van lang zkh-verblijf meteen de eerste middag de beeb op de wereld zetten
goed idee!!!
No more games, no more drama...
pi_69670355
Aawh Huup succes ik duim voor BJ!
voor Rocka's goedgekeurde Rocker!!1
Mooie echo's Troel, schattig profieltje en voetjes!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_69670652
voor Rocka's bib

Ik heb wat nieuws: bandenpijn Bij niesen (heb dus flinke hooikoorts en mag normale medicatie niet. de nieuwe werkt amper) en na het plassen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:55:17 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_69670690
Wup, volgens mijn gyn mag je wel gewoon Prevalin gebruiken, wellicht dat dat iets kan verzachten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:58:12 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69670825
Huup, lees het nu pas Ik hoop op het meest gunstige scenario voor je hoor! En anders kom ik je wel een fruitmandje brengen
Memmel :-/ Ik hoop dat Harry geschrokken is van alle geloer en nu maar zijn weg richting uitgang zoekt..het heeft lang genoeg geduurd jouw zwangerschap
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:06:53 #133
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69671171
Memmel, bah, dat wachten ook Wat zijn het toch allemaal slome baby's hier op FoK Ze zitten gewoon veel te lekker bij die PCverslaafde moeders (zo... heb ik hem nu een beetje boos gemaakt? Komt ie vandaag nog het tegendeel bewijzen )

HuupHuup, wat balen... bekend terrein voor mij, die hoge bloeddruk op het eind, met alle onderzoeken erbij. Hopelijk valt het mee.

Zojuist ben ik zelf terug van de tandarts, het goede nieuws is dat hij niet denkt dat het parodontitis is of in ieder geval geen ernstige vorm, maar 'gewoon' een ontsteking. Het slechte nieuws is dat de kies er ws. wel uit moet. Hij wil gelukkig wel wachten tot na het eerste trimester, leek hem zelf ook het beste plan, en aangezien de kies toch geen pijn doet, moet dat geen probleem zijn. De baby loopt vooralsnog geen gevaar voor zover hij wist (hij had er nog nooit van gehoord iig, wel van vroeggeboorte of laag geboortegewicht, maar hij vond mij en mijn tandvlees/gebit daar veel te gezond voor uitzien om zich daar zorgen over te maken.

De pijnlijke kies is bijgeslepen, zonder verdoving, en dat moet vanzelf over gaan, zo niet, dan volgt een wortelkanaalbehandeling, ook pas over een week of vier, als ik in de veilige zone zit. Maar als eerder nodig was i.v.m. extreme pijn, dan was ook dat geen probleem.

* Tan is in ieder geval een beetje geruster.
pi_69671335
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:

Guuske heeft een nieuwe baan en daardoor overdag iig behoorlijk minder tijd voor ons. Maar ik mis haar idd ook! Kom je nog eens updaten?
Oh, vandaar! Bedankt! Die is dan vast druk

Huup, hopelijk ben je gauw weer thuis, bah hopelijk is er niks

Fijn dat alles goed was Rocka

Ik vind het wel mooie echo's hoor Troel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:13:57 #135
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69671378
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook niet een typisch kwaaltje van 'vocht vasthouden tijdens de zwangerschap'.
Maar een ontregelde vochthuishouding en dat dus niet goed kwijt raken kan wel degelijk ook leiden tot benauwdheid. Ook zonder dat je zwanger bent. Ik denk dat dat is waar BJ op doelt.
En het lijkt me dat zij dat, met haar beroep, ook best wel een beetje in kan schatten.
ik zei dus ook dat ik het NIET herken als typisch kwaaltje dat hoort bij vochtvasthouden wel ff goed lezen dus en aangezien ik vorige keer ruim 20 kilo water meezeulde weet ik uit ervaring waar ik het over heb en niet van i-net en boekjes daar was de foto van Huup van vorige week kattepis bij

Succes iig Huup in het ziekenhuis laat je maar eens binnenste buiten keren, heb ik toen ook laten doen slaap je vannacht iig een stuk rustiger van
Mama van Isa en Ties
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:18:04 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69671522
Huup, succes hoor! Het gaat nu echt niet lang meer duren..!!
Tan... die tandartsen ook... iiieeeuwww! Ik snap werkelijk niet dat je zo'n beroep kan kiezen...
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:23:37 #137
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69671703
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef mikoxx het volgende:
Huup, succes hoor! Het gaat nu echt niet lang meer duren..!!
Tan... die tandartsen ook... iiieeeuwww! Ik snap werkelijk niet dat je zo'n beroep kan kiezen...
Ik denk, Mikoxxnieuws, maar helaas

Gaat het verder goed met je? Of heb ik ergens overheen gelezen

En inderdaad... ik ben blij dat ze bestaan, die tandartsen, maar ik ga er niet met plezier naar toe.

Oh ja wupwup, ik gebruikte similasan, dat mag wel tijdens de zwangerschap en het hielp bij mij goed.
pi_69671904
Huup ik lees nu pas dat je naar het ziekenhuis bent om je grondig te laten onderzoeken, ik hoop dat het niks ernstig is en dat je straks lekker op de bank thuis ploft met een beker B&J

Rocka leuk dat de kleine man is goed gekeurd en dat baby kijken ook leuk was.

Tan ook fijn dat je nu geholpen bent door de tandarts, hopelijk hoef je geen wortelkanaal behandeling.

Ik had vandaag mijn eerste afspraak met de verloskundige, bloed geprikt, ijzer (8.5) en suiker (5.0) waren goed, bloeddruk was 105/55. Heb er ruim een uur gezeten, dit tot groot ongenoegen van mijn wederhelft en zoon die beide mee waren en die hadden verwacht dat het niet zo lang zou gaan duren. Verwijsbrief mee voor de termijnecho en ik heb voor zaterdagavond een afspraak staan. Dan zullen we zien of er hartje te vinden is op de echo die het goed doet. En dan moet ik daarna nog een afspraak maken voor de combinatie test, en weer wat later voor de 20 weken echo. Maar dat is pas wanneer ik zeker weet dat er een live and kicking babietje in mijn buik zit.
pi_69672005
Dames wat gaan jullie snel!

Huup, Succes in het ziekenhuis. Ik hoop dat het goed komt met je
Rocka, fijn dat alles goed is!
Troel, ondanks dat er een glans op zit is het wel goed te zien hoor! Ik zou alleen niet weten hoe je het dan het beste kan fotograferen
Memmel Fijn dagje met Anna morgen nog. En succes vrijdag! kom op!
Tan, ik hoop dat ze je over een paar maanden dan voorgoed kunnen helpen. Lijkt me vreselijk, dat wat jij nu hebt

Vandaag 10 weken officieel
Nog 10 weken te gaan en dan zitten we alweer op de helft
'S avonds slaap ik zo beroerd, verschrikkelijk gewoon. Ben bijna elk uur wel wakker Ben overdag de hele tijd aan het gapen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:46:18 #140
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69672393
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Vlindur het volgende:

'S avonds slaap ik zo beroerd, verschrikkelijk gewoon. Ben bijna elk uur wel wakker Ben overdag de hele tijd aan het gapen.
Een banaantje + warme melk voor het slapen schijnt te helpen. (Wel rekening houden met tandenpoetstijd enzo.)

Faja, wat een lage bloeddruk Is dat iets wat bij jou hoort?

Troel, vergeet jou helemaal, ik zie de echo duidelijk hoor Mooi beeld zo, dat koppie van opzij.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:46:23 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69672400
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:13 schreef marlieske het volgende:

[..]

ik zei dus ook dat ik het NIET herken als typisch kwaaltje dat hoort bij vochtvasthouden wel ff goed lezen dus en aangezien ik vorige keer ruim 20 kilo water meezeulde weet ik uit ervaring waar ik het over heb en niet van i-net en boekjes daar was de foto van Huup van vorige week kattepis bij

ik heb mijn info ook niet van internet of boekjes marlieske??
Ik ben intensive care verpleegkundige en werk op een combinatieafdeling IC met CC (cardiac care dus).. je begrijpt misschien wel dat ik ook aardig wat ervaring heb met verstoringen in de vochthuishouding en / of elektrolytenbalans...

en niet elke persoon is hetzelfde, dus denk dat het heel verstandig is dat huup (just for sure) contact heeft opgenomen met de VK,.
en die heeft dus ook het zekere voor het onzekere genomen, door Huup door te sturen naar het ziekenhuis.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:48:47 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69672475
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Vlindur het volgende:

Vandaag 10 weken officieel
Nog 10 weken te gaan en dan zitten we alweer op de helft
ik morgen (of overmorgen, dat zal de echo morgen uitwijzen denk ik) 10 weken

en ik slaap ook zo slecht, lig soms echt een paar uur wakker, terwijl ik wel echt moe ben... best irritant.. en halverwege de dag ben ik dan ineens helemaal kapot. (en moet ik op mijn tandvlees wakker blijven haha)
pi_69672543
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:46 schreef Tan het volgende:

[..]

Faja, wat een lage bloeddruk Is dat iets wat bij jou hoort?

Yep, vorige zwangerschappen waren ze ook zo laag. Merk wel dat ik iets sneller dan normaal duizelig of buiten adem ben maar ach, liever aan de lage kant dan aan de hoge kant.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 18:01:14 #144
5428 crew  miss_sly
pi_69672782
Ik vind de foto's van je echo's mooi genoeg om een heel mooi profieltje te zien Troel

Vlindur, 1o weken wat geweldig, gefeliciteerd

Zo, werk en dutje zit er weer op. Nog 10 dagen werken
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:23:51 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69673348
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:13 schreef marlieske het volgende:

[..]

Succes iig Huup in het ziekenhuis laat je maar eens binnenste buiten keren, heb ik toen ook laten doen slaap je vannacht iig een stuk rustiger van

Dan heb ik verkeerd begrepen wat je wilde zeggen.
Je begon er namelijk mee te zeggen dat het bij de termijn van de zwangerschap hoorde en niet per se bij het vocht vast houden. In mijn ogen dus dat het prima kon en dat het niets met het vocht vast houden te maken hoefde te hebben.
Waarop ik weer zei dat dat dus best wel eens wél daarmee te maken kon hebben...
pi_69673602
Vergeet ik memmel helemaal, morgen nog een dagje met je dochter en daarna kom je thuis en heb je een dochter en een zoon!

Vlindur 10 weken

Ik werd vlak na mijn laatste post gebeld door de huisarts. De uitslag van de urine kweek was er en er bleek weer geen bacterie in te zitten, opzich goed nieuws maar ook vreemd. Toen ik bij de dokter was donderdag zat er van alles in mijn urine wat er niet hoorde, eiwitten, witte bloedcellen, leukocyten en nog meer. Daar was nu dus helemaal niks meer van te zien en de dokter kon dus ook niet verklaren hoe dat kwam. Of het nou ook daadwerkelijk een blaasontsteking is geweest kon ze niet met zekerheid zeggen.
Weer een vaag verhaal dus, net zoals de vorige keer bij mijn blaasontsteking.
pi_69673678
Oh ik lees het nu pas, Huup naar het ziekenhuis. Hopelijk zit je straks idd gewoon weer op de bank met een bak B&J!

Troel, mooie echo foto´s! Dat voetje!

Lekker Miss Sly, nog maar 10 daagjes! Zijn voorbij voor je het week, en dan kan je lekker genieten van je verlof.

Ik heb de halve dag geslapen, zo moe!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:36:28 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69673727
Pff, dat was flink bijlezen even, haha!

Mamanik, die mannetjes van jou, wat zijn ze LIEF! Die tweede foto echt, daar smelt je toch gewoon van? Nogmaals héél erg veel geluk met jullie complete gezinnetje, ik hoop dat jullie genieten

DuchessX en Juup, wat een geweldige echofoto's! Over duidelijk gesproken, haha, leuk, een meissie

Troel, jouw echofoto's zijn ook echt supermooi Dat vóetje ook! Heel erg lief Als je glanzend papier hebt waarop de echofoto's zijn afgedrukt is het moeilijk ze zonder glans in beeld te brengen, je zou kunnen proberen wat meer in de schaduw te fotograferen en er recht boven te gaan hangen, maar ik denk dat je dat al een beetje gedaan hebt. Nouja, we zien het zo ook wel, toch?

Rocka, fijn dat je jochie weer is goedgekeurd, alleen die droom klinkt wel naar hoor. Hoop dat het zien van je ventje én de verse beeb een hoop heeft goedgemaakt.

Huuphuup, ik ben hardstikke veels te laat, maar veel succes bij je onderzoeken, ik duim heel hard dat het niet iets ergs is, maar iets waar wel wat aan gedáán kan worden..

Memmel, vrijdag! Ik hoop eerder voor je, hoewel vrijdag ook een hele mooie dag is en nog een regel- en knuffeldagje ook niet slecht klinkt. Alvast heel veel sterkte en succes, ik denk aan jou!

Tan, een wortelkanaalbehandeling, brrr.. Ik hoop voor je dat dat niet nodig zal zijn. Wel fijn dat het op deze manier kon worden opgelost en nu maar hopen dat je er snel vanaf bent. Komt goed!

*denk* Wie vergeet ik nu nog?

Ohja, duh!

Beessie-Jen, wat leuk dat iedereen zo blij en enthousiast was! Was jij ook zo overdonderd van hoe vreselijk blij de mensen in je omgeving wel niet kunnen worden van zulk nieuws? Ik vond dat echt bijzonder, ik bedoel, je verwacht wel dat mensen het leuk vinden, en bijv. je ouders helemaal in opperste staat van hoera rond gaan springen, maar dat ook echt véél mensen zo gruwelijk enthousiast zijn vond ik echt een hele gave verassing Ennuhm, lief dat je zo uit hebt gekeken voor Huuphuup

Poppejans, wat leuk, ik mag 15 juli voor de 20 weken-echo Ik dacht eigenlijk dat onze uitgerekende data iets verder uit elkaar lagen? Zo ff in de OP kijken..

*denk some more*

Vlindur is de enige die ik me nog bedenken kan: Vlindur, jeej, gefeliciteerd met deze 10 weken Wat een mooie mijlpaal al eigenlijk, vind je niet?

Vandaag ben ik lekker wezen lunchen met mijn vroegere collega, die nu gewoon een vriendinnetje is. Gezellig! We zijn ook nog even wezen winkelen en ik heb nog 2 positiebroeken bij mijn starterspakket-dikbuikjeskleding kunnen voegen. Ben er erg blij mee, nu kan ik lekker weer een beetje kiezen wat ik aanwil! Ik merk vandaag trouwens wel hoe vreselijk vergeetachtig ik nu ineens ben, echt de héle dag al.. gek word ik van mezelf
3!
pi_69674022
Tan, wat fijn dat het zo opgelost is, wel vervelend dat je straks nog een keer moet, maar het klinkt een stuk fijner dan eerst.

Troel, wat een lief babietje in je buik! die voetjes

Tessie ik hoop dat je een beetje bijgeslapen bent, en Miss Sly ook! En nog maar 10 dagen werken

Huup, ben je al terug? Ik hoop dat het goed met je is!

Faja, leuk, je eerste VK bezoekje!

Vlinder, 10 weken! op de helft van de helft
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:47:55 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69674072
Oh ja, ik vergeet helemaal nog te voor Troel's echo! Mooi! Dat voetje vind ik zo lief!
pi_69674197
@Tan, ik slaap wel redelijk goed in, maar rond een uur of 4 begint het gedonder met wakker worden, dus zou dan een banaan wel helpen?

Beessie-Jen, idd, halverwege de dag

miss_sly, nog maar 10 dagen werken! Wat ga je toch snel Ben nog steeds zo blij voor je

Ixantrix, ja 10 weken alweer, ik vind het ook een heuse mijlpaal.
Zo raar, want de dagen gaan zo langzaam terwijl de weken wel heel rap gaan
Gewoon 'alweer' 10 weken zwanger, terwijl ik voor mn gevoel pas gister de test deed..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:56:13 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69674294
Memmel, hoe is het met jou trouwens? Is er nog activiteit geweest na het gewroet en gecheck van vandaag?
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 19:04:05 #153
5428 crew  miss_sly
pi_69674520
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
pi_69675255
Niet bijgelezen, maar even tvp...
En gelijk melden dat de kramp in mn benen heel veel minder is, ik denk dat het voor een groot deel stress is geweest en nu de rust wat terug begint te komen (morgen zijn we echt over) is de kramp bijna verdwenen . Helemaal happy de peppy.

Alles ok, verhuizing zit er dus bijna op. Oude huis is leeg, nieuwe ook nog (morgen komen ze uitladen). Heb zo zin om te gaan "nestelen".
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 19:42:24 #155
5428 crew  miss_sly
pi_69675987
Nijn, fijn dat de verhuizing bijna achter de rug is! En lekker nestelen dadelijk in je nieuwe huisje, heerlijk!
Succes vast morgen en veel plezier en geluk in het nieuwe huis
pi_69676636
DuchessX en Juup, wat een mooie foto's!

Huupje, al nieuws? Of ben ik nu te ongeduldig?
pi_69677978
Huupje zou smsen maar ik heb nog niks van haar gehoord...
het is wel - in haar woorden - erg droog trouwens, vorige week deed smste ik haar over mijn ziekenhuisavonturen, en nu is het andersom
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:40:58 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69678107
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
pi_69678218
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
Jij hebt ook haar nummer toch, ga lekker zelf stalken
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:45:52 #160
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69678285
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.

Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69678292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
Van banaan word je in theorie rustig, omdat je er serotonine (geloof ik) van gaat aanmaken,
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:47:02 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69678326
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.

Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Ik hou m`n telefoon staande bij!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:47:17 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69678336
Sjongejonge, heb ik es een middagje visite, en ik mis weer alle drama.

Oftewel: Huup, hopelijk is alles goed met je meis. Goed dat je toch even aan de bel hebt getrokken.

En BJ, lief dat je even een zetje in de juiste richting hebt gegeven. Better safe than sorry enzo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69678380
Ben ook benieuwd naar Huup. Heb haar nummer ook wel maar ga niet stalken hoor... We horen het vanzelf wel

Memmel ik hoop niet dat het een ks wordt!

[ Bericht 44% gewijzigd door Vicky op 03-06-2009 20:56:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69678618
Memmel! Dikke kus. Als ik iets voor je kan doen, moet je het zeggen he!

Huup
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69678868
Oh Memmel, ik hoop ook niet dat het een ks wordt.

We worden net opgebeld door mijn lichtelijk aangeschoten zwager, of ik wel genoeg ananas eet, en of mijn hiel wel gemasseerd is, of we wel hebben geprostadingest en nog meer! Mijn 2 zwagers hebben een theatergroep en staan op Oerol met een voorstelling. Ze gaan vrijdag naar Terschelling en komen pas de 23ste terug. Dus of ik even wou opschieten...

Ik weet dit natuurlijk al heel lang maar ik vind het wel verdrietig, mijn beste vriendin werkt ook op Oerol en gaat de 8ste naar het eiland en zo ongeveer mijn hele vrienden en kennissenkring.

Iedereen zegt lekker toch, een rustige kraamtijd maarreh....
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:04:45 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69679013
heb nog een hele leuke foto van gisteren, ik met vriendlief, vriendinnetje en zus,
en we zetten allemaal een zwangere buik op
wie lijkt het meest zwanger?? LOL

*ik ben dus de voorste*
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:38:15 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69680534
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.

Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69680715
Leuke foto BJ!

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Huup is....

Memmel, kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten. Je hebt bij AE gezien hoe snel het kan gaan!
pi_69680902
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Memmel het volgende:
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.

Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
pi_69680912
He bah Huup, ik hoop dat je snel weer terug bent en dan er niets geks aan de hand is.

Memmel, een dikke knuffel voor jou!! Ik hoop zo voor je dat er voor vrijdag iets gaat gebeuren en zoniet dat het vrijdag gewoon van een leien dakje gaat.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:52:10 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69681155
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:

[..]

Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
Kijk, dat soort verhalen hoor ik graag. Ik hoop dat het bij mij precies zo zal gaan...!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:53:32 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69681219
hai ladies! leuke foto bj.

hier eindelijk een berichtje vanaf mn foon, ben nu pas klaar met onderzoekjes enzo. in principe niets aan de hand, met de baby is alles prima. schopt goed en hard
ik moet van de longarts een nacht hier blijven, die wil morgen nog een echo van mn benen maken om trombose en longembolie uit te sluiten. dus mja al met al so far so soort van goed, ik baal alleen best wel dat ik nu niet lekker bij mn lief ben
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:06 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69681257
Ik probeer nu met extra kracht te plassen, want ik ben ervan overtuigd dat ik dan ook zomaar ineens 2 cm ontsluiting zal hebben...
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:34 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69681276
Aww Huupie, balen dat je een nachtje moet blijven maar beter zo dan dat ze je naar huis sturen en er achteraf toch wel iets aan de hand bleek te zijn!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:51 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681289
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog een hele leuke foto van gisteren, ik met vriendlief, vriendinnetje en zus,
en we zetten allemaal een zwangere buik op
wie lijkt het meest zwanger?? LOL

[ afbeelding ]
*ik ben dus de voorste*

Maar jij ziet er prachtig zwanger uit

Memmel.Heel spannend.

Troel en Duchessx, wat een superschattige echo's! Mooi hoor!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:02 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69681340
Huup! Goed van je te horen. gelukkig met de beeb alles ok. Toch goed dat je alles laat checken.
Hebben ze in het zkh geen B&J??
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:06 #178
5428 crew  miss_sly
pi_69681343
huup, daar ben je dan!
Wat vervelend dat je moet blijven, thuis is natuurlijk fijner, maar wel goed dat ze je even serieus onderzoeken, toch? Ik hoop dat je een beetje slaapt en dat morgen alles helemaal goed blijkt
pi_69681374
huup, vervelend dat je een nachtje moet blijven. Wel fijn dat er niks ernstigs aan de hand is. Sterkte daar!

Memmel, het was ook nog eens op een vrijdag
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 21:57:48 #180
5428 crew  miss_sly
pi_69681423
snoop, vond je dat niet eng om dan om 8 uur ;s avonds thuis te komen met je eerste pasgeboren kindje? Ik neem tenminste aan dat er dan geen kraamhulp is ofzo?
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:58:01 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69681430
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
hai ladies! leuke foto bj.

hier eindelijk een berichtje vanaf mn foon, ben nu pas klaar met onderzoekjes enzo. in principe niets aan de hand, met de baby is alles prima. schopt goed en hard
ik moet van de longarts een nacht hier blijven, die wil morgen nog een echo van mn benen maken om trombose en longembolie uit te sluiten. dus mja al met al so far so soort van goed, ik baal alleen best wel dat ik nu niet lekker bij mn lief ben
fijn dat alles tnt goed is Huup... duim voor je mee dat alles meevalt en hoop dat je van8 een beetje kan slapen in het ziekenhuis...

pi_69681437
He Huup, balen dat je moet blijven! (ze hebben daar zeker ook geen B&J ) Maar fijn dat ze je wel goed nakijken. Hoop dat morgen de onderzoeken goed zijn, en dat je dan weer lekker naar huis mag!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:58:54 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681474
Huup, fijne nacht in het ziekenhuis! Hopelijk kun je wat slapen en heb je morgen een fijne uitslag.
pi_69681499
Balen dat jd moet blijven Huup!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:59:51 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69681512
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar jij ziet er prachtig zwanger uit

dan ben jij de eerste die het ziet haha
dit is dus met een geforceerde, uitgezette buik
maar zoiets zal het over een paar weken/ maanden wel zijn hoop ik.....
pi_69681523
Nee, dat vond ik helemaal niet eng eigenlijk. Er was idd geen kraamhulp maar het voelde wel fijn juist zo met z'n drietjes
Babietjes slapen de eerste tijd na de geboorte bijna de hele tijd omdat het zo vermoeiend voor ze is. Als hij wakker werd legde ik hem aan en we hebben een luiertje verschoond. Het ging eigenlijk gewoon vanzelf.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:00:53 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681554
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dan ben jij de eerste die het ziet haha
dit is dus met een geforceerde, uitgezette buik
maar zoiets zal het over een paar weken/ maanden wel zijn hoop ik.....
Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste was
Maar volgens mij ben jij vrij mager en dan zie je wel een bollinkje ja. Maar dat wordt vast meer!
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 22:01:29 #188
5428 crew  miss_sly
pi_69681579
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef snoopy het volgende:
Nee, dat vond ik helemaal niet eng eigenlijk. Er was idd geen kraamhulp maar het voelde wel fijn juist zo met z'n drietjes
Babietjes slapen de eerste tijd na de geboorte bijna de hele tijd omdat het zo vermoeiend voor ze is. Als hij wakker werd legde ik hem aan en we hebben een luiertje verschoond. Het ging eigenlijk gewoon vanzelf.
OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.
Raar idee hoor, allemaal.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:01:42 #189
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69681590
Huupje, ik sluit me bij alle vorige reacties aan. Zet m op voor vannacht en hopelijk valt alles mee.
In ieder geval fijn om te weten dat alles goed is met je meisje, maar nu nog even zeker weten dat het met jou ook goed gaat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69681604
Huup, wat naar dat je een nachtje moet blijven in ieder geval weltrusten voor straks
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:02:26 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681624
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.
Raar idee hoor, allemaal.
komt goed schatje
* schuift een glaasje roosvice frambozensmaak naar miss toe
pi_69681625
En volgens mij mag je altijd nog de verloskundige bellen als er wat is of als je vragen hebt
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:03:22 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69681665
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste was
Maar volgens mij ben jij vrij mager en dan zie je wel een bollinkje ja. Maar dat wordt vast meer!
haha die achterste is mijn zus, en die is 8 maanden geleden bevallen van haar 3e kindje...
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:03:39 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681676
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:02 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij mag je altijd nog de verloskundige bellen als er wat is of als je vragen hebt
of snoopy, die neemt om 2 uur 's nachts ook wel op toch???
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:03:54 #195
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69681684
Nou huup ik ben blij om te lezen dat je ook de uitgebreide onderzoeken allemaal gaat krijgen, alleen is een echo van je bloedsomloop in je benen super saai als je gewend bent een baby te zien spartelen
Jammer dat je die echo niet vandaag nog kon krijgen thuis slaap je toch lekkerder
Fijn om te lezen dat jij en de baby het iig goeden maken!
Mama van Isa en Ties
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 22:08:11 #196
5428 crew  miss_sly
pi_69681848
amaranta
Ik denk dat ik 's nachts om 2 uur niet snel iemand bel., mar wel goed om te weten dat eventueel de vk nog als hulpdienst kan dienen
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:09:31 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69681908
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef miss_sly het volgende:
amaranta
Ik denk dat ik 's nachts om 2 uur niet snel iemand bel., mar wel goed om te weten dat eventueel de vk nog als hulpdienst kan dienen
Ik had bijzonder veel adrenaline die 1e nacht. Ik heb denk ik wel elk uur van de klok voorbij zien komen
pi_69682263
Tjee Huup, balen dat je een nachtje moet blijven. Hopelijk is alles goed morgen en kan je snel weer naar huis naar je lief! gelukkig is alles goed met beeb.

Memmel lekker hard plassen! hihi Ik hoop ook dat jij vrijdag snel weer thuis bent met Harry, of nog liever dat ie even nadenkt en gewoon vannacht besluit te komen!
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:18:37 #199
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69682290
troel mooi kindje!

Huup, je bent iig in goede handen en fijn dat ze even helemaal binnenste buiten keren, ik wens je een rustige nacht toe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69682758
Huup, wat vervelend . Ik hoop dat er niets aan de hand blijkt te zijn!

Memmel, ik kwam laatst in de appie de 'stomste' vk tegen. Die het zo verkeerd had ingeschat bij mij. Ze zag me tegelijk met dat ik haar zag; alleen zij deed net of ze me niet zag en draaide zich om, om me vervolgens te negeren! Stomme trien.
Ik hoop voor je dat je voor vrijdag al bevalt, en dat C. dienst heeft!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69683002
Huups.. Wat fijn dat alles toch wel oké lijkt, maar ze t zekere voor t onzekere nog ff nemen! Jammer dat dat n eenzaam nachtje in t ziekenhuis betekent.. maar dan weet je zeker dat je straks met een gerust hart weer lekker verder kunt zwangeren!!

Zet m op vannacht!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69683507
Memmel, vrijdag al! joh dat is het al bijna!
Ik ben bij Meike ingeleid, toen ook geen pillen oid, meteen infuus. 9 uur infuus, en 14.05 uur was Meike er.

Huup, wel balen dat je even moet blijven, maar ook maar goed dat ze er goed naar kijken.

Mooi kindje hoor Troel, en idd dat voetje lief zeg!

Ik had vandaag checkup bij de vk, en alles was ok!
(had niet anders verwacht hoor)
Vond zelf dat ik veel was aangekomen (2kg in 3 weken) maar dat was niks bijzonders.
Buik groeit mooi volgens schema.
Hartje weer gehoord
Ik vroeg de vk nog of ze de ligging al kon voelen en ze wilde het wel even proberen.
Even later zei ze: leg je handen maar eens hier.... had ik het koppie vast! Ohw wat smolt ik daarvan zeg....echt een mooi klein rond koppie... mijn baby
Over 4 weken weer terug komen.
Maandag is er een voorlichtingsavond over borstvoeding, en daar gaan we nog wel naartoe. Lijkt me wel interessant!

Tessie nog even volhouden.....
En Vicky, hopelijk slaap je vanavond weer net zo lekker, kun je mooi uitgerust aan de bevalling beginnen morgen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')