succes Huupjequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Memmel ik hoop dat je je ventje eerder mag vasthouden dan dat![]()
Ik ga nu naar het ziekenhuisvk heeft alles gecontroleerd, urine was schoon maar bloeddruk was wel gestegen van 125/75 naar 130/90. Genoeg reden voor haar om me door te sturen, mag me daar helemaal binnenstebuiten laten keren. Joepie... hopelijk is het helemaal voor jan l*l en zit ik vanavond hier met een bak ben&jerry's te F5-en
![]()
doeg!
innepinquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Huup, een hoop gedoe, maar wel goed dat de vk komt.![]()
Ik heb echt een hele rare emobui, ik zit met tranen in m'n ogen want mijn kindje is aan het schoppen terwijl ik in "Als zwanger blijven/worden..." zit te lurken en dan vind ik het zo oneerlijk dat al die lieve mensen daar dit nog niet meemakenEn dan voel ik me nog een beetje schuldig ook dat het bij mij zelfs per ongeluk ging
![]()
![]()
goed idee!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Huup heel veel sterkte, hopelijk kan de Vk of ha wat verlichting brengen zonder dat het al te ernstig is... Memmel, doe gewoon als AE, bij bedreiging van lang zkh-verblijf meteen de eerste middag de beeb op de wereld zetten
Oh, vandaar! Bedankt! Die is dan vast drukquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Guuske heeft een nieuwe baan en daardoor overdag iig behoorlijk minder tijd voor ons.Maar ik mis haar idd ook!
Kom je nog eens updaten?
ik zei dus ook dat ik het NIET herken als typisch kwaaltje dat hoort bij vochtvasthoudenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook niet een typisch kwaaltje van 'vocht vasthouden tijdens de zwangerschap'.
Maar een ontregelde vochthuishouding en dat dus niet goed kwijt raken kan wel degelijk ook leiden tot benauwdheid. Ook zonder dat je zwanger bent. Ik denk dat dat is waar BJ op doelt.
En het lijkt me dat zij dat, met haar beroep, ook best wel een beetje in kan schatten.
Ik denk, Mikoxxnieuws, maar helaasquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef mikoxx het volgende:
Huup, succes hoor! Het gaat nu echt niet lang meer duren..!!
Tan... die tandartsen ook... iiieeeuwww! Ik snap werkelijk niet dat je zo'n beroep kan kiezen...
Een banaantje + warme melk voor het slapen schijnt te helpen. (Wel rekening houden met tandenpoetstijd enzo.)quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Vlindur het volgende:
'S avonds slaap ik zo beroerd, verschrikkelijk gewoon. Ben bijna elk uur wel wakker![]()
Ben overdag de hele tijd aan het gapen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:13 schreef marlieske het volgende:
[..]
ik zei dus ook dat ik het NIET herken als typisch kwaaltje dat hoort bij vochtvasthoudenwel ff goed lezen dus
en aangezien ik vorige keer ruim 20 kilo water meezeulde weet ik uit ervaring waar ik het over heb en niet van i-net en boekjes
daar was de foto van Huup van vorige week kattepis bij
![]()
ik morgen (of overmorgen, dat zal de echo morgen uitwijzen denk ik)quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Vlindur het volgende:
Vandaag 10 weken officieel![]()
Nog 10 weken te gaan en dan zitten we alweer op de helft![]()
'S avonds slaap ik zo beroerd, verschrikkelijk gewoon. Ben bijna elk uur wel wakker![]()
Ben overdag de hele tijd aan het gapen.
Yep, vorige zwangerschappen waren ze ook zo laag. Merk wel dat ik iets sneller dan normaal duizelig of buiten adem ben maar ach, liever aan de lage kant dan aan de hoge kant.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:46 schreef Tan het volgende:
[..]
Faja, wat een lage bloeddrukIs dat iets wat bij jou hoort?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:13 schreef marlieske het volgende:
[..]
ik zei dus ook dat ik het NIET herken als typisch kwaaltje dat hoort bij vochtvasthoudenwel ff goed lezen dus
en aangezien ik vorige keer ruim 20 kilo water meezeulde weet ik uit ervaring waar ik het over heb en niet van i-net en boekjes
daar was de foto van Huup van vorige week kattepis bij
![]()
Succes iig Huup in het ziekenhuis laat je maar eens binnenste buiten keren, heb ik toen ook laten doen slaap je vannacht iig een stuk rustiger van
Jij hebt ook haar nummer toch, ga lekker zelf stalkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
Van banaan word je in theorie rustig, omdat je er serotonine (geloof ik) van gaat aanmaken,quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
Ik hou m`n telefoon staande bij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.
Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Memmel het volgende:
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.
Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Kijk, dat soort verhalen hoor ik graag. Ik hoop dat het bij mij precies zo zal gaan...!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog een hele leuke foto van gisteren, ik met vriendlief, vriendinnetje en zus,
en we zetten allemaal een zwangere buik op![]()
wie lijkt het meest zwanger?? LOL
[ afbeelding ]
*ik ben dus de voorste*
fijn dat alles tnt goed is Huup... duim voor je mee dat alles meevalt en hoop dat je van8 een beetje kan slapen in het ziekenhuis...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
hai ladies! leuke foto bj.
hier eindelijk een berichtje vanaf mn foon, ben nu pas klaar met onderzoekjes enzo. in principe niets aan de hand, met de baby is alles prima. schopt goed en hard
ik moet van de longarts een nacht hier blijven, die wil morgen nog een echo van mn benen maken om trombose en longembolie uit te sluiten. dus mja al met al so far so soort van goed, ik baal alleen best wel dat ik nu niet lekker bij mn lief ben
dan ben jij de eerste die het ziet hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar jij ziet er prachtig zwanger uit
Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan ben jij de eerste die het ziet haha
dit is dus met een geforceerde, uitgezette buik![]()
maar zoiets zal het over een paar weken/ maanden wel zijn hoop ik.....
OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef snoopy het volgende:
Nee, dat vond ik helemaal niet eng eigenlijk. Er was idd geen kraamhulp maar het voelde wel fijn juist zo met z'n drietjes
Babietjes slapen de eerste tijd na de geboorte bijna de hele tijd omdat het zo vermoeiend voor ze is. Als hij wakker werd legde ik hem aan en we hebben een luiertje verschoond. Het ging eigenlijk gewoon vanzelf.
komt goed schatjequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.
Raar idee hoor, allemaal.
haha die achterste is mijn zus, en die is 8 maanden geleden bevallen van haar 3e kindje...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste was![]()
Maar volgens mij ben jij vrij mager en dan zie je wel een bollinkje ja. Maar dat wordt vast meer!
of snoopy, die neemt om 2 uur 's nachts ook wel opquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:02 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij mag je altijd nog de verloskundige bellen als er wat is of als je vragen hebt
Ik had bijzonder veel adrenaline die 1e nacht. Ik heb denk ik wel elk uur van de klok voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef miss_sly het volgende:
amaranta
Ik denk dat ik 's nachts om 2 uur niet snel iemand bel., mar wel goed om te weten dat eventueel de vk nog als hulpdienst kan dienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |