quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Bij de VK wordt niet opgenomen op het vragennummer dus ik heb de HA gebeld. Assistente zei dat het zeker niet bij reguliere zwangerschapsklachten hoort en dat ik langs moest komen. Maar ze hebben geen plek op korte termijn (idioot druk daar). Mn lief is nu aan het bellen met de HA hier om te kijken of ik daar mag langskomen, dus nog niet mn eigen huisarts. Bluh
goed dat je contact hebt opgenomen Huup...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Bij de VK wordt niet opgenomen op het vragennummer dus ik heb de HA gebeld. Assistente zei dat het zeker niet bij reguliere zwangerschapsklachten hoort en dat ik langs moest komen. Maar ze hebben geen plek op korte termijn (idioot druk daar). Mn lief is nu aan het bellen met de HA hier om te kijken of ik daar mag langskomen, dus nog niet mn eigen huisarts. Bluh
lief heeftt gebeld, kastje en muur enzo, noodnummer vk gebeld, vk komt nu hierheenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, goed dat je gebeld hebt joh! Je weet ten slotte nooit en een check-up is zo gedaan.
Het hoort er allemaal wel bij, maar wat miss_sly zegt ook, wel met mate zeg maar, en zeker dat benauwde... zo heel hoog zit je kindje nog niet eens want je moet nog een week of 10...
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Anders maar langs de SEH als er geen ha is die je kan zien vanmiddag.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Huup, een hoop gedoe, maar wel goed dat de vk komt.![]()
Ik heb echt een hele rare emobui, ik zit met tranen in m'n ogen want mijn kindje is aan het schoppen terwijl ik in "Als zwanger blijven/worden..." zit te lurken en dan vind ik het zo oneerlijk dat al die lieve mensen daar dit nog niet meemakenEn dan voel ik me nog een beetje schuldig ook dat het bij mij zelfs per ongeluk ging
![]()
![]()
Ik moet steeds aan de Harry van Maria denkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Memmel het volgende:
... Zeker is wel dat als ik vrijdag het zkh in ga, ik daar blijf tot Harry geboren is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |