abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:05:27 #76
100412 mefke79
komt goed!
pi_69662600
Huup en anders even je huisarts bellen? Je kan daar toch aangeven dat je het niet vertrouwd en dat je niet zeker weet of het wel allemaal zwangerschapsgerelateerd is? Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 13:08:17 #77
5428 crew  miss_sly
pi_69662681
Tja, huup, ik denk dat ik ook maar even zou bellen, hoor.
Bijna alle dingen die je noemt, herken ik wel, maar in zoveel mindere mate dan jij het hebt. Ik kan het bij mij met gemak toeschrijven aan de zwangerschap, omdat het ook maar bij kleine kwaaltjes en momentjes blijft. Bij jou neemt het toch wel erge vormen aan, dus het nog een keer bespreken kan denk ik echt geen kwaad!

Ow ja, wat mefke zegt, anders even langs de huisarts
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69662805
Helemaal eens met de dames hierboven Huup, al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust. En ik zou gewoon vandaag even bellen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:13:13 #79
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_69663148
Guuzewuus hoe is het met je? Of was je nu op vakantie? Al zo'n tijd niks meer gehoord hier!

Vlindur,Faja en Tan, zijn jullie al uit de spannende weken? Wel bijna nu toch?

Hier alles echt prima, 16 juli de 20 weken echo, en heb me net opgegeven voor zwangerschapsgum.
Het wordt steeds een beetje echter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:48:53 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69663862
Ja, ik mis Guuzewuus ook al een poosje!

Huup, hopelijk heb je de huisarts ofzo al gesproken en ben je wat meer gerustgesteld.

Duchess, wat lief

Troel, heb je de familie al gesproken?

Baby is gedraaid en ligt nu mijn maag te squashen, ben al sinds vannacht kotsmisselijk en voel me alsof ik veel te uitgebreid gedineerd heb, bwuhh Ook voor het eerst sinds tijden weer overgegeven op het werk, hopleijk gaat baby snel weer verliggen.
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:49:38 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69663887
Huupke, je kan idd ook je huisarts even bellen en daar even mee overleggen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Leuk allemaal he Poppejans, ineens zijn er allemaal van die dingen waar je aan mee mag doen en die ook voor jou van toepassing zijn.

Guuske heeft een nieuwe baan en daardoor overdag iig behoorlijk minder tijd voor ons. Maar ik mis haar idd ook! Kom je nog eens updaten?
pi_69664034
Wow wat een mooie en ontzettend duidelijke echo-foto's Duchess!!
Succes Memmel! voor Huup en Tessie
Eeks wat een enge droom Rocka

Mijn vriend heeft gisteren voor het eerst de baby gevoeld Ik voelde hem al langer van buiten maar steeds als mijn vriend probeerde hield 'ie op.
Oh, ik ben gisteren ook weer bij de verloskundige geweest en goedgekeurd Bloeddruk 90/60 en baarmoeder 1 vinger onder mijn navel. Omdat ik heel slecht slaap raadde ze me acupunctuur aan, iemand ervaring daarmee? Op zich kan ik me wel voorstellen dat het kan werken omdat je zenuwbanen aanprikt toch.
Net was ik op de markt en een mevrouw begon tegen me te kletsen dat het zo leuk is dat ik zwanger ben Dat is de eerste onbekende die het zegt, hihi, grappig gek gevoel.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69664159
Bij de VK wordt niet opgenomen op het vragennummer dus ik heb de HA gebeld. Assistente zei dat het zeker niet bij reguliere zwangerschapsklachten hoort en dat ik langs moest komen. Maar ze hebben geen plek op korte termijn (idioot druk daar). Mn lief is nu aan het bellen met de HA hier om te kijken of ik daar mag langskomen, dus nog niet mn eigen huisarts. Bluh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69664292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Bij de VK wordt niet opgenomen op het vragennummer dus ik heb de HA gebeld. Assistente zei dat het zeker niet bij reguliere zwangerschapsklachten hoort en dat ik langs moest komen. Maar ze hebben geen plek op korte termijn (idioot druk daar). Mn lief is nu aan het bellen met de HA hier om te kijken of ik daar mag langskomen, dus nog niet mn eigen huisarts. Bluh
Hopelijk kun je snel terecht en weet je snel waar je aan toe bent, wat vervelend en eng allemaal
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69664507
dat schiet ook niet op huupske... aan de andere kant, zo krijg je wel meteen een second opinion als het lukt bij een andere huisarts . En misschien neemt die je klachten wel veel serieuzer dan je vk, want die kon kennelijk lachen om de gezichtjes die jij in je been kon tekenen enzo?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:13:59 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69664621
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
goed dat je contact hebt opgenomen Huup...
wil je vooral niet bang of gespannen maken hoor, maar maakte me gewoon zorgen om je...

hoop dat je snel terecht kan en ze je kunnen helpen....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:26:23 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69665082
Huupje, goed dat je gebeld hebt joh! Je weet ten slotte nooit en een check-up is zo gedaan.
Het hoort er allemaal wel bij, maar wat miss_sly zegt ook, wel met mate zeg maar, en zeker dat benauwde... zo heel hoog zit je kindje nog niet eens want je moet nog een week of 10...
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Anders maar langs de SEH als er geen ha is die je kan zien vanmiddag.
pi_69665119
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, goed dat je gebeld hebt joh! Je weet ten slotte nooit en een check-up is zo gedaan.
Het hoort er allemaal wel bij, maar wat miss_sly zegt ook, wel met mate zeg maar, en zeker dat benauwde... zo heel hoog zit je kindje nog niet eens want je moet nog een week of 10...
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Anders maar langs de SEH als er geen ha is die je kan zien vanmiddag.
lief heeftt gebeld, kastje en muur enzo, noodnummer vk gebeld, vk komt nu hierheen
en k moet weer in een potje plassen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69665134
Goed dat je gebeld hebt Huupje!!
Hoop dat je vanmiddag lagns kan komen ergens.. gewoon op je strepen gaan staan hoor!!

beter een keertje te veel checken dan te weingi hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69665301
Goed dat ze komt Huup. Hoop dat het allemaal mee zal vallen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69665305
Huup, een hoop gedoe, maar wel goed dat de vk komt.

Ik heb echt een hele rare emobui, ik zit met tranen in m'n ogen want mijn kindje is aan het schoppen terwijl ik in "Als zwanger blijven/worden..." zit te lurken en dan vind ik het zo oneerlijk dat al die lieve mensen daar dit nog niet meemaken En dan voel ik me nog een beetje schuldig ook dat het bij mij zelfs per ongeluk ging
pi_69665419
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Huup, een hoop gedoe, maar wel goed dat de vk komt.

Ik heb echt een hele rare emobui, ik zit met tranen in m'n ogen want mijn kindje is aan het schoppen terwijl ik in "Als zwanger blijven/worden..." zit te lurken en dan vind ik het zo oneerlijk dat al die lieve mensen daar dit nog niet meemaken En dan voel ik me nog een beetje schuldig ook dat het bij mij zelfs per ongeluk ging

Ik was net de map met papieren aan het opruimen en daar kwam ik de uitvaartwensen van M. tegen. Moest wel even een traantje laten toen ik ze las...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69666011
Huup, goed dat je gebeld heb. Een extra check-up kan nooit kwaad
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:58:38 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69666043
Huup, goed dat je hebt gebeld. Gewoon in de gaten houden!

Hier weer terug uit het zkh. Nu pas? Ja nu pas...wat een ellende zeg met dat wachten en wachten.
Nou CTG en echo waren prima. Maar nu. Er zit nog geen schot in en ik mag me vrijdagochtend om 8 uur melden met koffertje op de verloskamers. Dan gaan ze me primen (met pilletjes) en als dat werkt gaan ze me aan de weeenopwekkers leggen. Ik mocht morgen al, als ik dat wilde, maar nu heb ik nog een dagje om even wat dingen te organiseren en met Anna te knuffelen. Zeker is wel dat als ik vrijdag het zkh in ga, ik daar blijf tot Harry geboren is!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69666097
Goed vooruitzicht Memmel!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69666162
Jeetje Memmel, je blijft wachten en afwachten.... maar het einde is in zicht! Nog hooguit een paar daagjes en dan heb je je baby in je armen
pi_69666295
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Memmel het volgende:
... Zeker is wel dat als ik vrijdag het zkh in ga, ik daar blijf tot Harry geboren is!
Ik moet steeds aan de Harry van Maria denken

Memmel, hopelijk meldt Harry zich voor die tijd nog zelf aan en anders hoop ik dat je nog een paar fijne dagen hebt samen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69666377
Memmel ik hoop dat je je ventje eerder mag vasthouden dan dat

Ik ga nu naar het ziekenhuis vk heeft alles gecontroleerd, urine was schoon maar bloeddruk was wel gestegen van 125/75 naar 130/90. Genoeg reden voor haar om me door te sturen, mag me daar helemaal binnenstebuiten laten keren. Joepie... hopelijk is het helemaal voor jan l*l en zit ik vanavond hier met een bak ben&jerry's te F5-en

doeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69666421
succes Huupje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')