abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69674197
@Tan, ik slaap wel redelijk goed in, maar rond een uur of 4 begint het gedonder met wakker worden, dus zou dan een banaan wel helpen?

Beessie-Jen, idd, halverwege de dag

miss_sly, nog maar 10 dagen werken! Wat ga je toch snel Ben nog steeds zo blij voor je

Ixantrix, ja 10 weken alweer, ik vind het ook een heuse mijlpaal.
Zo raar, want de dagen gaan zo langzaam terwijl de weken wel heel rap gaan
Gewoon 'alweer' 10 weken zwanger, terwijl ik voor mn gevoel pas gister de test deed..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:56:13 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69674294
Memmel, hoe is het met jou trouwens? Is er nog activiteit geweest na het gewroet en gecheck van vandaag?
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 19:04:05 #153
5428 crew  miss_sly
pi_69674520
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69675255
Niet bijgelezen, maar even tvp...
En gelijk melden dat de kramp in mn benen heel veel minder is, ik denk dat het voor een groot deel stress is geweest en nu de rust wat terug begint te komen (morgen zijn we echt over) is de kramp bijna verdwenen . Helemaal happy de peppy.

Alles ok, verhuizing zit er dus bijna op. Oude huis is leeg, nieuwe ook nog (morgen komen ze uitladen). Heb zo zin om te gaan "nestelen".
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 19:42:24 #155
5428 crew  miss_sly
pi_69675987
Nijn, fijn dat de verhuizing bijna achter de rug is! En lekker nestelen dadelijk in je nieuwe huisje, heerlijk!
Succes vast morgen en veel plezier en geluk in het nieuwe huis
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69676636
DuchessX en Juup, wat een mooie foto's!

Huupje, al nieuws? Of ben ik nu te ongeduldig?
pi_69677978
Huupje zou smsen maar ik heb nog niks van haar gehoord...
het is wel - in haar woorden - erg droog trouwens, vorige week deed smste ik haar over mijn ziekenhuisavonturen, en nu is het andersom
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:40:58 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69678107
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69678218
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
Jij hebt ook haar nummer toch, ga lekker zelf stalken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:45:52 #160
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69678285
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.

Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69678292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
Van banaan word je in theorie rustig, omdat je er serotonine (geloof ik) van gaat aanmaken,
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:47:02 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69678326
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.

Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Ik hou m`n telefoon staande bij!
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:47:17 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69678336
Sjongejonge, heb ik es een middagje visite, en ik mis weer alle drama.

Oftewel: Huup, hopelijk is alles goed met je meis. Goed dat je toch even aan de bel hebt getrokken.

En BJ, lief dat je even een zetje in de juiste richting hebt gegeven. Better safe than sorry enzo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69678380
Ben ook benieuwd naar Huup. Heb haar nummer ook wel maar ga niet stalken hoor... We horen het vanzelf wel

Memmel ik hoop niet dat het een ks wordt!

[ Bericht 44% gewijzigd door Vicky op 03-06-2009 20:56:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69678618
Memmel! Dikke kus. Als ik iets voor je kan doen, moet je het zeggen he!

Huup
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69678868
Oh Memmel, ik hoop ook niet dat het een ks wordt.

We worden net opgebeld door mijn lichtelijk aangeschoten zwager, of ik wel genoeg ananas eet, en of mijn hiel wel gemasseerd is, of we wel hebben geprostadingest en nog meer! Mijn 2 zwagers hebben een theatergroep en staan op Oerol met een voorstelling. Ze gaan vrijdag naar Terschelling en komen pas de 23ste terug. Dus of ik even wou opschieten...

Ik weet dit natuurlijk al heel lang maar ik vind het wel verdrietig, mijn beste vriendin werkt ook op Oerol en gaat de 8ste naar het eiland en zo ongeveer mijn hele vrienden en kennissenkring.

Iedereen zegt lekker toch, een rustige kraamtijd maarreh....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:04:45 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69679013
heb nog een hele leuke foto van gisteren, ik met vriendlief, vriendinnetje en zus,
en we zetten allemaal een zwangere buik op
wie lijkt het meest zwanger?? LOL

*ik ben dus de voorste*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:38:15 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69680534
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.

Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69680715
Leuke foto BJ!

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Huup is....

Memmel, kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten. Je hebt bij AE gezien hoe snel het kan gaan!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69680902
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Memmel het volgende:
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.

Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69680912
He bah Huup, ik hoop dat je snel weer terug bent en dan er niets geks aan de hand is.

Memmel, een dikke knuffel voor jou!! Ik hoop zo voor je dat er voor vrijdag iets gaat gebeuren en zoniet dat het vrijdag gewoon van een leien dakje gaat.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:52:10 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69681155
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:

[..]

Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
Kijk, dat soort verhalen hoor ik graag. Ik hoop dat het bij mij precies zo zal gaan...!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:53:32 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69681219
hai ladies! leuke foto bj.

hier eindelijk een berichtje vanaf mn foon, ben nu pas klaar met onderzoekjes enzo. in principe niets aan de hand, met de baby is alles prima. schopt goed en hard
ik moet van de longarts een nacht hier blijven, die wil morgen nog een echo van mn benen maken om trombose en longembolie uit te sluiten. dus mja al met al so far so soort van goed, ik baal alleen best wel dat ik nu niet lekker bij mn lief ben
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:06 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69681257
Ik probeer nu met extra kracht te plassen, want ik ben ervan overtuigd dat ik dan ook zomaar ineens 2 cm ontsluiting zal hebben...
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:34 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69681276
Aww Huupie, balen dat je een nachtje moet blijven maar beter zo dan dat ze je naar huis sturen en er achteraf toch wel iets aan de hand bleek te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')