Jij hebt ook haar nummer toch, ga lekker zelf stalkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je niet ff bellen innepin? Dan weten we eerder iets
Van banaan word je in theorie rustig, omdat je er serotonine (geloof ik) van gaat aanmaken,quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Van die banaan ivm slapen vind ik eigenlijk een vreemd advies. Banaan zitten toch weer behoorlijk wat (fruit)suikers in, en dat is juist niet goed om te slapen, lijkt me.
Ik hou m`n telefoon staande bij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:
Vandaag geen inwendige onderzoeken gehad, alleen ctg en echo. Maar alles is nog steeds rustig. Het zou fijn zijn als het op gang zou komen, maar ik hoop er gewoon niet meer op. Ik heb ergens in de laatste weken echt een paar keer gedroomd dat deze zwangerschap in een keizersnede zou eindigen. Ik hoop niet dat dat werkelijkheid gaat worden.
Ik zal iig vrijdag af en toe even een smsje sturen naar Taartjesfee (als dat ok is TF?) om jullie ook op de hoogte te houden. Ik kan met mijn foon wel i'net lezen, maar niet reageren om de een of andere reden.
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Memmel het volgende:
Iemand al nieuws van Huup? Ik vind het toch wel spannend worden nu.
Ik ben echt wel nerveus voor vrijdag. Ik weet nu al dat ik kleine Anna heul erg ga missen. Ik hoop zo dat het geen kwestie van dagen wordt, maar dat het snel gebeurd is.
Iemand hier ervaring mee? Ze beginnen bij mij met pillen.
Kijk, dat soort verhalen hoor ik graag. Ik hoop dat het bij mij precies zo zal gaan...!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geen ervaring met pillen. Bij mij begon inleiden gelijk met een infuus omdat ik al 2 cm ontsluiting had zonder iets gemerkt te hebben. Ze begonnen rond 11 uur 's ochtends, om half 2 voelde ik de eerste wee en om 10 over 3 was Morris er. 's Avonds om 8 uur was ik weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |