quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog een hele leuke foto van gisteren, ik met vriendlief, vriendinnetje en zus,
en we zetten allemaal een zwangere buik op![]()
wie lijkt het meest zwanger?? LOL
[ afbeelding ]
*ik ben dus de voorste*
fijn dat alles tnt goed is Huup... duim voor je mee dat alles meevalt en hoop dat je van8 een beetje kan slapen in het ziekenhuis...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
hai ladies! leuke foto bj.
hier eindelijk een berichtje vanaf mn foon, ben nu pas klaar met onderzoekjes enzo. in principe niets aan de hand, met de baby is alles prima. schopt goed en hard
ik moet van de longarts een nacht hier blijven, die wil morgen nog een echo van mn benen maken om trombose en longembolie uit te sluiten. dus mja al met al so far so soort van goed, ik baal alleen best wel dat ik nu niet lekker bij mn lief ben
dan ben jij de eerste die het ziet hahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar jij ziet er prachtig zwanger uit
Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan ben jij de eerste die het ziet haha
dit is dus met een geforceerde, uitgezette buik![]()
maar zoiets zal het over een paar weken/ maanden wel zijn hoop ik.....
OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef snoopy het volgende:
Nee, dat vond ik helemaal niet eng eigenlijk. Er was idd geen kraamhulp maar het voelde wel fijn juist zo met z'n drietjes
Babietjes slapen de eerste tijd na de geboorte bijna de hele tijd omdat het zo vermoeiend voor ze is. Als hij wakker werd legde ik hem aan en we hebben een luiertje verschoond. Het ging eigenlijk gewoon vanzelf.
komt goed schatjequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dat durf ik dan denk ik ook nog wel.
Raar idee hoor, allemaal.
haha die achterste is mijn zus, en die is 8 maanden geleden bevallen van haar 3e kindje...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd eerst dat je de achterste was![]()
Maar volgens mij ben jij vrij mager en dan zie je wel een bollinkje ja. Maar dat wordt vast meer!
of snoopy, die neemt om 2 uur 's nachts ook wel opquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:02 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij mag je altijd nog de verloskundige bellen als er wat is of als je vragen hebt
Ik had bijzonder veel adrenaline die 1e nacht. Ik heb denk ik wel elk uur van de klok voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef miss_sly het volgende:
amaranta
Ik denk dat ik 's nachts om 2 uur niet snel iemand bel., mar wel goed om te weten dat eventueel de vk nog als hulpdienst kan dienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |