Pff, dat was flink bijlezen even, haha!
Mamanik, die mannetjes van jou, wat zijn ze LIEF! Die tweede foto echt, daar smelt je toch gewoon van? Nogmaals héél erg veel geluk met jullie complete gezinnetje, ik hoop dat jullie genieten

DuchessX en Juup, wat een geweldige echofoto's! Over duidelijk gesproken, haha, leuk, een meissie

Troel, jouw echofoto's zijn ook echt supermooi

Dat vóetje ook! Heel erg lief

Als je glanzend papier hebt waarop de echofoto's zijn afgedrukt is het moeilijk ze zonder glans in beeld te brengen, je zou kunnen proberen wat meer in de schaduw te fotograferen en er recht boven te gaan hangen, maar ik denk dat je dat al een beetje gedaan hebt. Nouja, we zien het zo ook wel, toch?

Rocka, fijn dat je jochie weer is goedgekeurd, alleen die droom klinkt wel naar hoor. Hoop dat het zien van je ventje én de verse beeb een hoop heeft goedgemaakt.
Huuphuup, ik ben hardstikke veels te laat, maar veel succes bij je onderzoeken, ik duim heel hard dat het niet iets ergs is, maar iets waar wel wat aan gedáán kan worden..

Memmel, vrijdag! Ik hoop eerder voor je, hoewel vrijdag ook een hele mooie dag is en nog een regel- en knuffeldagje ook niet slecht klinkt. Alvast heel veel sterkte en succes, ik denk aan jou!
Tan, een wortelkanaalbehandeling, brrr.. Ik hoop voor je dat dat niet nodig zal zijn. Wel fijn dat het op deze manier kon worden opgelost en nu maar hopen dat je er snel vanaf bent. Komt goed!
*denk* Wie vergeet ik nu nog?
Ohja, duh!
Beessie-Jen, wat leuk dat iedereen zo blij en enthousiast was! Was jij ook zo overdonderd van hoe vreselijk blij de mensen in je omgeving wel niet kunnen worden van zulk nieuws? Ik vond dat echt bijzonder, ik bedoel, je verwacht wel dat mensen het leuk vinden, en bijv. je ouders helemaal in opperste staat van hoera rond gaan springen, maar dat ook echt véél mensen zo gruwelijk enthousiast zijn vond ik echt een hele gave verassing

Ennuhm, lief dat je zo uit hebt gekeken voor Huuphuup

Poppejans, wat leuk, ik mag 15 juli voor de 20 weken-echo

Ik dacht eigenlijk dat onze uitgerekende data iets verder uit elkaar lagen? Zo ff in de OP kijken..
*denk some more*
Vlindur is de enige die ik me nog bedenken kan: Vlindur, jeej, gefeliciteerd met deze 10 weken

Wat een mooie mijlpaal al eigenlijk, vind je niet?

Vandaag ben ik lekker wezen lunchen met mijn vroegere collega, die nu gewoon een vriendinnetje is. Gezellig! We zijn ook nog even wezen winkelen en ik heb nog 2 positiebroeken bij mijn starterspakket-dikbuikjeskleding kunnen voegen. Ben er erg blij mee, nu kan ik lekker weer een beetje kiezen wat ik aanwil! Ik merk vandaag trouwens wel hoe vreselijk vergeetachtig ik nu ineens ben, echt de héle dag al.. gek word ik van mezelf