Weblog kan je er ook 2 winnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mag ik hier en in ONZ mee doen? Staat dit topic ook nog in een ander subforum?
Loop jij dan mee met de Gayparade ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Ik zie mijn familie in Indonesië in Juli voor het eerst, ga erheen. Lijkt me wel een leuke kennismaking zo. Anders bij de Gayparade zo rondlopen of als ik mijn nichtje van 2 bij de kinderdagverblijf ophaal.
En dan heeft je vriend een grotere leuter op zijn shirt dan in de broek zeker! Leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef Anne het volgende:
Tijdens de sex.
Nee. Dan heb ik ook eens een piem0l.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan heeft je vriend een grotere leuter op zijn mijn shirt dan in de broek zeker! Leuk!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan heeft je vriend een grotere leuter op zijn shirt dan in de broek zeker! Leuk!
Ben nog maagdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hou jij je broek dan aan tijdens de sex ?!!
Briljantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik zou 'm meenemen naar een rommelmarkt.
En dat ik 'm daar dan uittrek.
Dat zo'n man die daar zit dan roept: "Dat t-shirt, wat doe je?".
En dat ik dan zeg: "Ja, maar ik had 'm toch gewonnen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Mogen we nou met z'n allen stemmen op Dawnbreaker zodat hij 'm wint? Hihiquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe fucking triest is dit wel niet. een piemelshirt
duidelijk! deze user moet winnen want hij beloofd pics!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
mee eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:33 schreef jagga het volgende:
[..]
duidelijk! deze user moet winnen want hij beloofd pics!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
We have a winner. Ik zou 'm trouwens dragen tijdens de Toppers in de ArenA. Kom ik uitgewoond thuis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Picts in reward.
het is al een lul genoeg daar hoeft hij geen t shirt voor te hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Nikmans het volgende:
Ik stem op dagdag hij heeft de leukste reden voor 4 shirts
HahaHAhahHAH...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:11 schreef genakt het volgende:
[..]
het is al een lul genoeg daar hoeft hij geen t shirt voor te hebben
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
HahaHAhahHAH...
genakt zijn piemel is geknakt dus geef dat persoon er maar 1, heeft hijnog wat
[..]
HahaHAhahHAH...
[..]
HahaHAhahHAH...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Picts in reward.
Strietser.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef KingLysandus het volgende:
Bij een bijeenkomst van feministische lesbienes,
WE HAVE A WINNER!!!!1!!111!!!1111quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef dagdag het volgende:
HahaHAhahHAH...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef IQM het volgende:
"Normaal gaan piemels m'n broekje IN in plaats van UIT, dus dit is weer een keer wat anders. [ afbeelding ]"
"Ik wil dat shirt winnen, want het is lang geleden dat een piemel in de buurt van m'n kruis is gekomen."
Meisjes mogen deze zin gebruiken.
Ja maar ik moet nog nadenken over de geniale uitspraak enzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
BT is dat shirt niks voor jou? Eindelijk eens
een piemel bij je kutje na 18 jaar!
HOAXquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
Jullie mogen uitkiezen waar ik hem aantrek en ik doe het en film alles!
Inderdaad heb je moeder te hard geschuurtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
HahaHAhahHAH...
Dat bericht kan er maar 1 geschreven hebben op de FPquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Inderdaad heb je moeder te hard geschuurt![]()
Geile dans zorgt voor gebroken piemels
Nee, natuurlijk zit er geen bot in, maar je penis kan desondanks wel 'breken'. Dat is gewoon een term. Voor de situatie waarin zwellichamen scheuren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat bericht kan er maar 1 geschreven hebben op de FPPiemels kunnen niet breken want er zit geen bot in, maar weet hij veel
Mehhh...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zit er geen bot in, maar je penis kan desondanks wel 'breken'. Dat is gewoon een term. Voor de situatie waarin zwellichamen scheuren.
Dat is niet grappigquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:51 schreef koudhier het volgende:
Als ik dit shirt zou winnen zou ik 'm aantrekken tijdens slachtofferhulp gesprekken met verkrachtingsslachtoffers. (Ik werk bij het RIAGG).
and another winnerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Ik zou er Yvonne mee swaffelen op de meet.
Maagd-alert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou erg graag zo'n shirt willen zodat ik iets heb om me letterlijk en figuurlijk warm te houden tijdens de vele eenzame nachten!
je bezorgt me een toeterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan kan ik het shirt zo tegen me aan wrijven enzo.. Net echt!
mag je mijn pik ook wel voor gebruiken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan kan ik het shirt zo tegen me aan wrijven enzo.. Net echt!
wat valt er nou te beleven aan zon 3 cm dingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:28 schreef genakt het volgende:
[..]
mag je mijn pik ook wel voor gebruiken hoor
Jij gaat gewoon die 4 shirts van KLB pakken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef dagdag het volgende:
wat valt er nou te beleven aan zon 3 cm ding
Vraag het aan je moeder zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
wat valt er nou te beleven aan zon 3 cm ding
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:57 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Om praktische redenen tijdens het vakkenvullen.
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Ik zou er Yvonne mee swaffelen op de meet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou het dragen naar de Efteling, dan hoeft niemand meer het Sprookjesbos in om Lange Jan te zien.Lange Jan komt naar je toe deze zomer!!
[ afbeelding ]
Lange Jan maakt zich op voor een rondje door het park
Deze wil ik nog even quoten omdat ie zo mooi isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |