google is je vriendquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:46 schreef monsterd. het volgende:
Iemand een ideetje hoe ik het beste mijn birkenstocks kan schoonmaken?
Die vind ik superleuk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Leinonlein het volgende:
Ja birkies! Niet mijn mooiste slippers maar ze zitten heerlijk en de modellen worden steeds leuker!
Gisteren deze erbij gekocht want ik vind het zo'n leuk model. Tot mijn verbazing zitten ze ook nog erg lekker, nog geen last van het lak tussen mijn teen. Ik hoop wel dat de dunne bandjes de zware zool aankunnen.
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Leinonlein het volgende:
Gisteren deze erbij gekocht want ik vind het zo'n leuk model. Tot mijn verbazing zitten ze ook nog erg lekker, nog geen last van het lak tussen mijn teen. Ik hoop wel dat de dunne bandjes de zware zool aankunnen.
[ afbeelding ]
t kan misschien wel, maar ik vind t niet veilig/gevaarlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef karoltje het volgende:
Met de teenslippervaraint (Gizeh?) kan ik rijden!
Ik heb aardig wat webshops afgestruind maar in de fysieke winkel zijn ze tot nu toe het goedkoopst. Mijn laatste paar bij de Frontrunner gehaaldquote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef het-is-mij het volgende:
Vanmiddag dezelfde als rena aangehad alleen in zwartlak en wil ze eigenlijk in gewoon leer.
Iemand nog een tip voor een goedekope webshop?
En dan heb ik ze vandaag gekocht voor 45 euroquote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Woei vanaf morgen zijn die teenslippers in de aanbieding bij de trekpleister, 30 euro!!
En weer maar tot maat 40quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Woei vanaf morgen zijn die teenslippers in de aanbieding bij de trekpleister, 30 euro!!
Tijdje terug heb ik er ook de gewone slippers gehaald in brons voor 25 euro!Zitten ook lekker, maar helaas wel een beetje blaar gekregen na een dagje amersfoort.
http://www.trekpleister.n(...)gazine.aspx?token=-1
welk model heb je? De gizeh?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de mijne vandaag aangehad. Ik vind ze tot nu toe helemaal niet lekker lopen. Normaal hoef ik schoenen nooit in te lopen maar deze deden echt pijn.
aahwhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn Birkie's aan, alleen ik heb eczeem onder mijn voet en dan gaat het schuren omdat het helemaal naar je voet vormt.
Ja ik heb enkele weken geleden de Madrids daar in de aanbieding gekocht, maar alleen deze week hadden ze de Gizehsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Verkopen ze bij de trekpleister eigenlijk ook de Madrid goedkoper of is het alleen de Gizeh?
Ok thanks!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ja ik heb enkele weken geleden de Madrids daar in de aanbieding gekocht, maar alleen deze week hadden ze de Gizehs
WOW welk filliaal?? En je mag er eigenlijk 2 paar per klantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft 4 paar gescoord bij de trekpleister
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wheh, ik zag vandaag een heel dik meisje, en die had ook birkenstocks aan, alleen de zijkant van haar voeten, die gingen helemaal over dat randje heen
Die zie ik overal zo lijkt het wel.. Of van die vreselijk onverzorgde voetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wheh, ik zag vandaag een heel dik meisje, en die had ook birkenstocks aan, alleen de zijkant van haar voeten, die gingen helemaal over dat randje heen
Breed is voor normale voeten ja. Smal voor erg smalle voeten. Dat is het enige wat ik weetquote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Weet iemand of het verschil enorm is tussen breed en smal? En bedoelen ze met normaal de brede versie??
Deze (de lennox) heb ik sinds vorige week in 't zwart. Mijn 4e paar Birki's lweer!quote:
Breed is voor bredere voeten zoals de naam al zegt.. Ik heb maat small, maar heb echt geen 'erg smalle voeten'. Gewoon normale voetenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Breed is voor normale voeten ja. Smal voor erg smalle voeten. Dat is het enige wat ik weet
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee lijkt me inderdaad ook niet echt lekker lopen... Nouja, weet niet, ze had sowieso al best wel brede voeten.. maarja. En ik zie ook heel vaak mensen lopen met te grote of te kleine birkenstocks, dat vind ik ook zo raar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Die had zeker maat small aan.
Het valt mij ook steeds vaker op dat er mensen met de zijkant van hun voeten over dat randje hangen.
Het staat niet mooi en het loopt toch niet lekker?
Waar heb jij ze gehaald/besteld?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Deze (de lennox) heb ik sinds vorige week in 't zwart. Mijn 4e paar Birki's lweer!
Ik heb ze besteld bij hovo.nl (site voor bedrijfsschoenen e.d.), had ze binnen 1 week in huis. Maar ik heb ze ook gezien bij de birkenstock-store in Rotterdam (Nieuwe Binnenweg).quote:
Die zijn echt onwijs leuk! Waar heb je die besteld?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:02 schreef Marjolijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteldEn heb een paar zwarte gizeh's
Bij www.footshopping.com kun je ze bestellen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die zijn echt onwijs leuk! Waar heb je die besteld?
Ik heb ze via http://www.tobiasmayer.com/ besteld! Model Lennox van Birkiesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die zijn echt onwijs leuk! Waar heb je die besteld?
Ik had al neppe gezien, en bedacht me al dat birkies met luipaard print wel erg vet zouden zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Jeeej ik heb vandaag mijn panter papillo's gekocht!!
[ afbeelding ]
Ja dit zijn de echte, heb ze gekocht bij de Birkenstock winkel in Amsterdam en ze zitten lekker!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had al neppe gezien, en bedacht me al dat birkies met luipaard print wel erg vet zouden zijn!
Ja, dan wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef aapie007 het volgende:
[..]
aahwhLijkt me irritant, kan je ze ook niet aan als je maar weinig hoeft te lopen?
volgens mij niet. Je zou nog wel even kunnen googlen naar de birkenstock catalogus, maar ik heb ze daar volgens mij ook niet in gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef Sommar het volgende:
Weet iemand van jullie of de slippers ook in grijs-lak verkrijgbaar zijn? Ik heb al gegoogled, maar niks gevonden helaas.
Dan maar waarschijnlijk voor een zilver paartje.
Dankje, heb de catalogus bekeken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
volgens mij niet. Je zou nog wel even kunnen googlen naar de birkenstock catalogus, maar ik heb ze daar volgens mij ook niet in gezien.
www.footshopping.comquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef Sommar het volgende:
[..]
Dankje, heb de catalogus bekeken!
Ik wil graag het model Lennox (of Mayari) in 't zilver, maar heb nog geen 1 webshop kunnen vinden waar ik ze kan verkrijgen in die kleur. Gisteren in de winkel greep ik erg namelijk langs en ik wil ze zo graag.
Die heeft ze (momenteel?) niet in zilver. In de catalogus staan ze ook niet in 't zilver. Maar ze zijn zo wel verkrijgbaar in de winkelquote:
Oh, oke.. Dan weet ik het ook niet, ik bestel mijn birks altijd daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Sommar het volgende:
[..]
Die heeft ze (momenteel?) niet in zilver. In de catalogus staan ze ook niet in 't zilver. Maar ze zijn zo wel verkrijgbaar in de winkel.
De Lennox is er ook niet in het zilver. Die is er in het wit, brons, zwart, een onbestemde roze/terra/glim kleur, lichtblauw glimmend en zwart en wit met bloemetjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Sommar het volgende:
[..]
Die heeft ze (momenteel?) niet in zilver. In de catalogus staan ze ook niet in 't zilver. Maar ze zijn zo wel verkrijgbaar in de winkel.
http://www.tobiasmayer.com/birk_single_sales.php?I_ID=9339&IC=quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef Sommar het volgende:
[..]
Dankje, heb de catalogus bekeken!
Ik wil graag het model Lennox (of Mayari) in 't zilver, maar heb nog geen 1 webshop kunnen vinden waar ik ze kan verkrijgen in die kleur. Gisteren in de winkel greep ik erg namelijk langs en ik wil ze zo graag.
Ik heb ze altijd binnen een week in huis, meestal tussen de 2 en uiterlijk 5 dagen. Gemiddeld zo'n 3 dagen zeg maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:58 schreef MaLo het volgende:
Als ik bij footshopping.com bestel, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik de schoenen in huis heb, weet iemand dat toevallig?
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Okee, dat is dan mooi, ik ben over 2 weken jarig en ik wil mijnzelf een paar kopen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd binnen een week in huis, meestal tussen de 2 en uiterlijk 5 dagen. Gemiddeld zo'n 3 dagen zeg maar.
Heb al even niet meer besteld maar uit mijn hoofd gezegd 5 euro, als ik het me goed herinner. Bestel je echter voor 100 euro of meer dan vervallen de verzendkostenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel zijn de verzendkosten bij Footshopping?
Tnx! Ik had ook al een shop op Ebay gevonden waar je 8 euro betaald aan verzendkosten voor de eerste 4 paar. Maar daar zijn de Lennox 35 euro en geen 43,90.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb al even niet meer besteld maar uit mijn hoofd gezegd 5 euro, als ik het me goed herinner. Bestel je echter voor 100 euro of meer dan vervallen de verzendkostenDus met vriendinnen/familie bestellen is echt voordeliger, want ze zijn al goedkoper op die site dan in de winkel, en zonder verzendkosten helemaal!
![]()
Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef MaLo het volgende:
Het zijn andere geworden, was vanmorgen in de schoenenwinkel en was meteen verliefd op deze
[ afbeelding ] in het zilver!
Als je met je tenen niet over het randje komt, zou ik gewoon voor maat 39 gaan. Kom je wel over het randje, ga dan voor maat 40, anders ga je je echt irriteren en zitten de slippers niet zo fijn als ze kunnen zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
Hmm. Heb toch de 39 gekocht. Zaten wel goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberen
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk... zie iedere dag mensen op 't station lopen met sokken in die dingen.
Dear God...
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:14 schreef Sommar het volgende:
[..]
Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaar.
Binnenkort weer even in de winkel kijken. Het wordt of dit model, of weer gizeh.
Het ligt behalve aan voetverzorging ook wel aan het model vind ik. Birckenstock heeft ook vreselijk oubollige modellen in de meest suffe kleurenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.
Vond het wel jammer dat ze die zilveren niet meer in maat 39 hadden, maar zwart lak is ook wel erg mooi.
Alleen jammer dat het nu al 3 dagen regent en ik ze nog steeds niet aankan buitenshuis.
Bij "mijn" schoenenwinkel waren alle Birckenstocks zo'n beetje op, de zwart lak die ik nu heb, was het laatste paar in maat 39 en het een na laatste paar Mayari (het laatste paar was dus de zilveren in maat 38 die ik terugbracht)
Van de gizeh hadden ze ook niet veel meer. Ja, knalroze in maat 43, dat nog wel.
Ja dat idee had ik eerst ook wel, maar als je ze in een unieke print koopt dan is het wel hip hoor! Ik hoor ook mensen echt zeggen over mijn panterprintjes ' heey die heb ik nog nooit gezien.'quote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
Ohhh. Die met dat ding om je teen zitten echt lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk Birkenstocks besteld!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op Ebay! Scheelt 10 tot 15 euro per paar.
Oeh, die zijn ook leuk!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
En ze zitten zo lekker!!!!quote:
Ohhh die is gaaaffffquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet inderdaad. Heb wel op de site van de store in Amsterdam gekeken, maar daar kon ik ze ook niet online vinden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Op Ebay heb ik ze niet kunnen vinden.
Op alle Duitse sites die ik hier voorbij heb zien komen, heb ik ze ook niet gevonden.
Ik heb ze alleen gezien bij de Birkenstock store in Amsterdam. En op www.amazon.de
Geweldig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, de 5 minuten dat ik ze aanhad in de winkel en er heel enthousiast op stond te springen, zaten ze geweldig!
Okeee.. Dus jij hebt ze gewoon zo besteld, op de gok?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg daar van die schoenen ook geen plaatjes te zien, dus dat ligt niet aan jou!
dan moet je een sachter steunzolen aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef aapie007 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang de zwarte zool meegaat. Ik krijg het bij al mijn schoenen namelijk voor elkaar ze aan de buitenkant schuin af te lopen
Er staat een voetje in je schoen, in het voetbed. Is het een voetje wat helemaal geel is (ingekleurd dus), dan heb je de smalle versie. Als je alleen de omlijning hebt, dan heb je de brede versiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind ze behalve de gizeh echt bijna allemaal lelijk
heb zlf gewoon suffe zwarte gizeh's (mat) maatje 36 (ik kon net 35 hebben maar de 36 zat lekkerder). ik vind ze alleen leuk onder een broek, ik draag ze niet onder een rokje want dan benadrukken ze mn dikke pootjes teveel (daar heb ik sierlijker slippertjes voor)
hoe zie je of je de brede of normale of smalle breedtemaat hebt? (misshcien wil ik nog wel een andere kleur ergens bestellen)
Ik vind juist de Gizeh heel erg lelijk. Het model valt zo stom over je voet heen. En die flap bij je tenen komt tot bijna over je teennagels.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind ze behalve de gizeh echt bijna allemaal lelijk
OMG ik ben verliefdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Alles gecanceld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Amazon.Ze hebben mn bestelling gecancelled.
Want die schoenen waren toch niet meer leverbaar.
Nu moet ik alsnog langs een Birkenstockwinkel.
Want nu moet ik ze hebben!
Alleen die hele toffe met een hakje.quote:
Ah balen voor je!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alleen die hele toffe met een hakje.
De rest heb ik op Ebay besteld, dus dat gaat vast wel goed.
Ooo dat scheelt, ik had niet goed gelezen. Maar wel zondequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alleen die hele toffe met een hakje.
De rest heb ik op Ebay besteld, dus dat gaat vast wel goed.
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:48 schreef aapie007 het volgende:
Hoorde dat er zoveel nepperds zijn, ging ff kijken en kwam dit tegen op MP: http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/merkkleding-overige/267223474-birkenstock-slippers-zwart-mt-40-46-019-nie.html?return=eJw1jFEKwjAQRO9SaD7ThopgSpD2JrGNNCRNluwGRfHurqhf82b2sVYr%2FfS6H1Gr40k36GxZtnEjAt11IYNLcrclEERrCWWK3VeRsMH5Ho0SKxrK7TCpdpihMvQMq2fgjMT58MCI1xX%2FGv20nQ9TqrsrfuEablwvvgSXkPISeMrw%2BaQEQDW9AHMQWMhAbcbXGz66O6I%3D&df=1&fta=eNot0E2SgyAQBeC7sHANAkGa8gpzhRS%2FGSsmUqKJNancfRp19Ulj2c9nQcGnQAdkncfry46FGDxqINvYsyaUfpmAmbwCNWEAMy7wN2RTUih1vOD4keG5PuI8eHN%2Fgxvme3yWZfJ3M%2BUBWJPz2tMm96Ip89LntS4QQLK9RWIGEHjkQIawb245rk5RJy3EtqvdYYq7VtJDV%2BehY6499YdeolE4qg8v8TDaXa%2FYblDdYRS7%2BEY1cY73iTpJxalCudVKnoYttVJ0CXMIzVTLt6RdZz3mwHD0gvdeS%2BbwOz4oVfMEFi8R58G13NVcLZV7Xu6lDPW%2FGVawTNmGch3j87b81mooXmAdD7tda1tYUICW1ZaA2DcxP%2BfjixgLFD7f7z%2B8h5Yq&fta_ind=6&fs=1
Zouden daar nou mensen intrappen? Ik moest zelf ook wel ff kijken, al zag ik wel gelijk dat er iets niet klopte ofzo... Mag verwijderd worden als dit niet in topic thuis hoort.
Oh zelf heb ik wel echteen zou ook niet via Marktplaats kopen. Hoe durven ze die, weliswaar echte, met die zwarte voetzolen erin nog aan te bieden.
De letters in mijn echte Birkenstocks zijn geel, deze zijn zwart. Dat valt mij in ieder geval meteen op.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar zie je aan dat ze niet echt zijn dan?
Die heb ik ook, ze zijn tof, en de kleur is altijd handig.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Deze recent gekocht:
[ afbeelding ]
Kan ze morgen ophalen bij het postkantoor![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef rena het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ze zijn tof, en de kleur is altijd handig.
Bij mij zijn ze ook zwart.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
De letters in mijn echte Birkenstocks zijn geel, deze zijn zwart. Dat valt mij in ieder geval meteen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |