Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef MaLo het volgende:
Het zijn andere geworden, was vanmorgen in de schoenenwinkel en was meteen verliefd op deze
[ afbeelding ] in het zilver!
Als je met je tenen niet over het randje komt, zou ik gewoon voor maat 39 gaan. Kom je wel over het randje, ga dan voor maat 40, anders ga je je echt irriteren en zitten de slippers niet zo fijn als ze kunnen zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga ze volgende week ook maar eens kopen.
Nu weet ik dat maat 39 precies past.
Maar, is het verstandig om een maatje groter te kopen of loop je ze nog uit?
Hmm. Heb toch de 39 gekocht. Zaten wel goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De brede 39 valt enigszins ruimers. die zou je ook nog kunnen proberen
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk... zie iedere dag mensen op 't station lopen met sokken in die dingen.
Dear God...
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:14 schreef Sommar het volgende:
[..]
Die wilde ik dus! Alleen heeft dat model verschillende namen, dit is toch lennox/mayari? Ze hadden ze niet in mijn maat in de winkel. Ze zijn dus wel degelijk in 't zilver verkrijgbaar.
Binnenkort weer even in de winkel kijken. Het wordt of dit model, of weer gizeh.
Het ligt behalve aan voetverzorging ook wel aan het model vind ik. Birckenstock heeft ook vreselijk oubollige modellen in de meest suffe kleurenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Mayari inderdaad, en hij was er echt in het zilver! De Lennox is iets anders van model.
Vond het wel jammer dat ze die zilveren niet meer in maat 39 hadden, maar zwart lak is ook wel erg mooi.
Alleen jammer dat het nu al 3 dagen regent en ik ze nog steeds niet aankan buitenshuis.
Bij "mijn" schoenenwinkel waren alle Birckenstocks zo'n beetje op, de zwart lak die ik nu heb, was het laatste paar in maat 39 en het een na laatste paar Mayari (het laatste paar was dus de zilveren in maat 38 die ik terugbracht)
Van de gizeh hadden ze ook niet veel meer. Ja, knalroze in maat 43, dat nog wel.
Ja dat idee had ik eerst ook wel, maar als je ze in een unieke print koopt dan is het wel hip hoor! Ik hoor ook mensen echt zeggen over mijn panterprintjes ' heey die heb ik nog nooit gezien.'quote:Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil ze al weken kopen.. Maar dan zie ik van die moeders en oma's bij de school van mijn zoon staan, met van die dikke varkenspootjes die onder de eelt zitten en afgebladderde zwarte nagellaktenen in birkenstocks gepropt en dan denk ik 'laat maar'
Ik verzorg mijn voeten met veel liefde en ik heb geen varkenspoten, maar ik knap er dan wel op af..
Misschien moet ik het maar gewoon bij Ipanema houden
Ohhh. Die met dat ding om je teen zitten echt lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk Birkenstocks besteld!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op Ebay! Scheelt 10 tot 15 euro per paar.
Oeh, die zijn ook leuk!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
En ze zitten zo lekker!!!!quote:
Ohhh die is gaaaffffquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb net ook nog even de Saria's besteld. Geen zin om me in de hel van de Birkenstock winkel te begeven en voor dezelfde prijs worden ze thuis afgeleverd uit Duitsland.
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet inderdaad. Heb wel op de site van de store in Amsterdam gekeken, maar daar kon ik ze ook niet online vinden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Op Ebay heb ik ze niet kunnen vinden.
Op alle Duitse sites die ik hier voorbij heb zien komen, heb ik ze ook niet gevonden.
Ik heb ze alleen gezien bij de Birkenstock store in Amsterdam. En op www.amazon.de
Geweldig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, de 5 minuten dat ik ze aanhad in de winkel en er heel enthousiast op stond te springen, zaten ze geweldig!
Okeee.. Dus jij hebt ze gewoon zo besteld, op de gok?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg daar van die schoenen ook geen plaatjes te zien, dus dat ligt niet aan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |