Dat kanquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Leinonlein het volgende:
Gisteren deze erbij gekocht want ik vind het zo'n leuk model. Tot mijn verbazing zitten ze ook nog erg lekker, nog geen last van het lak tussen mijn teen. Ik hoop wel dat de dunne bandjes de zware zool aankunnen.
[ afbeelding ]
t kan misschien wel, maar ik vind t niet veilig/gevaarlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef karoltje het volgende:
Met de teenslippervaraint (Gizeh?) kan ik rijden!
Ik heb aardig wat webshops afgestruind maar in de fysieke winkel zijn ze tot nu toe het goedkoopst. Mijn laatste paar bij de Frontrunner gehaaldquote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef het-is-mij het volgende:
Vanmiddag dezelfde als rena aangehad alleen in zwartlak en wil ze eigenlijk in gewoon leer.
Iemand nog een tip voor een goedekope webshop?
En dan heb ik ze vandaag gekocht voor 45 euroquote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Woei vanaf morgen zijn die teenslippers in de aanbieding bij de trekpleister, 30 euro!!
En weer maar tot maat 40quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Woei vanaf morgen zijn die teenslippers in de aanbieding bij de trekpleister, 30 euro!!
Tijdje terug heb ik er ook de gewone slippers gehaald in brons voor 25 euro!Zitten ook lekker, maar helaas wel een beetje blaar gekregen na een dagje amersfoort.
http://www.trekpleister.n(...)gazine.aspx?token=-1
welk model heb je? De gizeh?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de mijne vandaag aangehad. Ik vind ze tot nu toe helemaal niet lekker lopen. Normaal hoef ik schoenen nooit in te lopen maar deze deden echt pijn.
aahwhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn Birkie's aan, alleen ik heb eczeem onder mijn voet en dan gaat het schuren omdat het helemaal naar je voet vormt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |