Hoe oud?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef master111 het volgende:
De leerlingen die haar dit aandoen zijn 2 meisjes, misschien meer, eentje heeft altijd een mes op zak, zitten bij haar in de klas, nogal brutaal en denken dat ze de baas over haar zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef master111 het volgende:
De leerlingen die haar dit aandoen zijn 2 meisjes, misschien meer, eentje heeft altijd een mes op zak, zitten bij haar in de klas, nogal brutaal en denken dat ze de baas over haar zijn.
Absoluut, zeker even doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef master111 het volgende:
Morgen gaat een goede vriendin van haar naar een leraar en vragen od die het kan oplossen.
Tegelijk met dat wil ik naar de vertrouwens persoon van school gaan en het verhaal vertellen.
Zal ik dat doen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouders moeten sowieso weten wat er speelt, als ze dat nog niet weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Houzer het volgende:
Weten haar ouders van het hele geval?
Het klinkt alijtd moeilijk maar de ouders moeten zeker ingelicht worden.
nog niet eens zo'n slecht idee is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:19 schreef Asgard het volgende:
Fight fire with fire, paar lessen kickboksen laten nemen en flink in elkaar trappen.
Nee hoor, ik was nog vergeten daar te posten hoe het verder is gegaan, dat ga ik zo ff doen, maar het is bij mij allemaal goed gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef Chickiewickie het volgende:
Dit lijkt wel erg veel op het verhaal wat je in dit topic plaatste: altijd krijg ik de schuld
Is het nou zo dat jij en die vriendin allebei zoveel gespest worden? Is het door hetzelfde groepje?
Ik snap het nu namelijk even niet meer...
Mee eens. Ik herken het verhaal van TS wel. Ik werd in de eerste van de middelbare school ook ontzettend gepest, wat bij mij resulteerde in veel gespijbel. Toen ik daarvoor op het matje werd geroepen heb ik maar verteld hoe het zat. Dat werd ook maar weggewuifd en niks mee gedaan. Laatste maanden van dat jaar ook niet meer naar school gegaan en toen fijn naar een nieuwe school gegaan het volgende schooljaar en het daar ontzettend naar mijn zin gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef Hexagon het volgende:
Misschien het beste wanneer ze naar een andere school gaat waar wel wordt opgetreden tegen zoiets. Het is misschien principieel niet helemaal juist maar wel de gemakkelijkste weg denk ik.
Als de teamleider binnen 3 dagen niets gedaan heeft, mep dat wijf dan zelf helemaal in elkaar!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef master111 het volgende:
Vandaag heb ik haar weer gesproken.
Ze was tijdens Nederlands getrapt, en de leraar voelde zich schuldig omdat hij niets deed, maar hij begreep het wel alleen hij snapte niet dat er niets gedaan werd.
Een vriendin van haar was naar een leraar gestapt, die is naar de teamleider gegaan maar ze weet nog niet of die iets gaat doen.
Maar het stomme is dat die vriendin van haar het tegen de pesters heeft gezegd.
Dus het is nu hopen dat de teamleider nu wel iets doet.
idd en beste oplossing!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan er niets tegen doen behalve de terroristen terugterroriseren.
Fight or flee, life is a bitch and she ain't pretty.
Leer ze voor zichzelf op te komen, en leer ze dat als ze gepest worden dat ze dan gerust een tik mogen uitdelen om dat te stoppen. Fysiek geweld is het enige dat helpt tegen langdurige pesterijen. Zorg dat ze bang voor je zijn, dan stopt het pesten vanzelf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben nu al zorgen aan het maken over mijn eigen kinderen voor later, hoe het later zou zijn.
Als de pesters na slaan en schoppen niet geschorst worden, dan vraag ik me af waarom zij er wel bang voor is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef master111 het volgende:
En als ze haar slaan en schoppen durft ze niks terug te doen omdat ze bang is dat ze geschorst word.
Teamleider weet toch van het pesten.. dan kan je best hard maken dat je het daarom gedaan hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef master111 het volgende:
En als ze haar slaan en schoppen durft ze niks terug te doen omdat ze bang is dat ze geschorst word.
Het lijkt me inderdaad behoorlijk onwaarschijnlijk dat ze geschorst zou worden als ze iets terugdoet (tenzij ze echt buitenproportioneel geweld gaat gebruiken).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef loveli het volgende:
Als de pesters na slaan en schoppen niet geschorst worden, dan vraag ik me af waarom zij er wel bang voor is.
Een meisje uit haar klas kwam voor haar op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Batsiaan het volgende:
Wie kwam voor haar op dan? Mischien kan je een front vormen.
Jamer maar waar,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
ik zeg het nogmaals: Sla of schop dat wijf!! Fysiek geweld is het enige dat werkt tegen pesten!
En sinds wanneer is dat gedonder al aan de gang? Wil je zeggen dat dit echt dagelijks gebeurt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef master111 het volgende:
Het gaat echt niet over mezelf, ze is 15 jaar.
een tipquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Angst het volgende:
een tip als je naar een andere school wil, is dit wel het moment, dan kan je relaxed aan het begin van het volgend schooljaar beginnen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |