quote:
http://www.nu.nl/algemeen(...)land-uit-zetten.htmlquote:"Als deze kinderen steeds weer in de fout gaan moeten de ouders maar mee de cel in. Als dat nog niet genoeg is moet de hele familie maar het land worden uitgeknikkerd door hen te denaturaliseren of de verblijfsvergunning te ontnemen."
Nah. Hij BUIGT zijn rug om een slachtoffer nog een trap na te geven. Dat is verachtelijk, evenals jouw klaarblijkelijke steun hiervoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:35 schreef Lyrebird het volgende:
Toch doet Geert dit wel goed.
[..]
Hij houdt zijn rug kaarsrecht.
Nu maar hopen dat hij in gaat zien dat de KERN van het probleem inderdaad die verrekte elite is, en dat het gedrag van 'boefjes', 'moslims' en 'marokanen' slechts het gevolg is van het wanbeleid van de afgelopen pak 'm beet 40 jaar. Die elite heeft er voor gezorgd dat Nederland nog steeds in Hippie-mode is, en niet in staat is om overlast effectief aan te pakken. Als Geert daar de nadruk op gaat leggen, ipv constant op de Islam te hameren, dan voorspel ik dat hij de volgende premier wordt.
Bullshit. Het gaat wilders echt niet om die paar illegalen. Het gaat hem om alle moslims en alle niet-inheemsen in Nederland: de niet-kazen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:50 schreef Py het volgende:
Als een illegaal opgepakt wordt dan wordt hij ook gediscrimineerd op basis van zijn papieren.
Ow, ja, dus niet in 1e instantie, maar bij herhaling of in extreme mate. Tsja, is wat voor te zeggen in sommige gevallen kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)land-uit-zetten.html
http://www.depers.nl/binn(...)ist-aanpak-tuig.html
Tis ook maar net hoe je het wilt verwoorden he? Ik kan dezelfde casus zo verwoorden dat het in het voordeel werkt voor Wilders. Dus welke wil je? Feiten? Of feiten die je gevoel weergeven?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef BogardeRules het volgende:
Het gaat erom dat een politicus voor electoraal gewin een verkrachte vrouw nog eens misbruikt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef BogardeRules het volgende:
Als ie zo doorgaat kan ik me best voorstellen dat een slachtoffer van verkrachting hem nog eens een mes tussen de ribben steekt.
Het gaat om het principe dat hij het prima vindt om allochtonen slechter te behandelen dan autochtonen. Daar zit het element van tweederangsburgerschap.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ow, ja, dus niet in 1e instantie, maar bij herhaling of in extreme mate. Tsja, is wat voor te zeggen in sommige gevallen kan ik me voorstellen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef vanhal het volgende:
Tsja, is wat voor te zeggen in sommige gevallen kan ik me voorstellen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef ExTec het volgende:
Nee, niet iedereen reageert als een mohammedaan op kritiek.
Says who?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef BogardeRules het volgende:
Het gaat hem om alle moslims en alle niet-inheemsen in Nederland: de niet-kazen.
Er gaat dan ook een hele gedachtegang aan vooraf, maar die hoef ik je denk ik niet uit te leggen, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:
Het gaat om het principe dat hij het prima vindt om allochtonen slechter te behandelen dan autochtonen. Daar zit het element van tweederangsburgerschap.
inderdaad:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat dus.
Nee, niet naar gasten zoals Meh7 luisteren, die net willen doen alsof in zo'n scenario elke buitenlanders die maar door rood licht loopt een enkeltje moederland krijgt.
Doe eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef vanhal het volgende:
[..]
Er gaat dan ook een hele gedachtegang aan vooraf, maar die hoef ik je denk ik niet uit te leggen, toch?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat hij het prima vindt om allochtonen slechter te behandelen dan autochtonen. Daar zit het element van tweederangsburgerschap.
Nee, je kunt gedachtengang van Wilders prima zelf terugzoeken, daar hoef ik je niet bij te helpen.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Bullshit. Het gaat wilders echt niet om die paar illegalen. Het gaat hem om alle moslims en alle niet-inheemsen in Nederland: de niet-kazen.
Wilders opinies zijn echt niet nieuw, hij geeft de schuld van alles wat slecht is aan de buitenlanders OMDAT en ALLEEN OMDAT het buitenlanders zijn.
Als ie daarmee klaar is, en in populariteit daalt, gaat ie vanzelf achter de joden, de polen, de friezen etc. aan.
En allochtonen denaturaliseren???????? Dat is de grootste verkiezings hoax allertijden!!!! Hij weet dat dat nooit zal lukken. Zelfs het CDA is niet zo cynisch.
Keep dreaming.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
En hou toch op met je "de linkse elite heeft het gedaan Wilders wil alles wat niet inheems Nederlands is, als tweederangsburgers behandelen"-complot onzin. We zijn niet zo dom als amerikanen, dat we dit soort onzin geloven.
Is dat de reden dat hij af wil van artikel 1 van de Grondwet? (Codificatie gelijkheidsbeginsel)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef ExTec het volgende:
Maar feitelijk is wat'ie wil geeneens discriminatie.
http://www.elsevier.nl/we(...)nd-uit.htm?long=truequote:PVV-leider Geert Wilders wil dat artikel 1 van de Grondwet wordt veranderd, zodat het mogelijk wordt moslims anders te behandelen dan niet-moslims.
Kan je het niet kort samenvatten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, je kunt gedachtengang van Wilders prima zelf terugzoeken, daar hoef ik je niet bij te helpen.
Euh... nee?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, ik begin niet aan een elle-lange discussie waarbij je op mijn verwoording van Wilders z'n gedachtengang gaat lopen fitten, daar schieten we allebei niks mee op.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |