Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is, en hoe het in hun ogen anders afgesproken had moeten worden zodat beide partijen het er mee eens warenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De actie om zo'n domme afspraak te maken over de verdeling van Fok! en zichzelf vervolgens de slachtofferrol aan te meten en te doen alsof dit Fok allemaal ten nadele komt terwijl het gewoon zijn eigen domme fout is geweest.
Je wordt bejaardenwasser?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihihi, dan krijg ik je bips - mijn toekomstige werkplek - te zien.
deel 2 komt zo nog? moet geen moeite zijn natuurlijk voor zo'n geweldig slim persoonquote:
Feit is gewoon dat Danny een alles behalve slimme / gunstige deal heeft gemaakt. Hoe hij het dan beter had kunnen doen, tsja... daarvoor had ik er toch bij moeten zijn, om zo precies aan te kunnen geven hoe hij het beter had kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deel 2 komt zo nog? moet geen moeite zijn natuurlijk voor zo'n geweldig slim persoon
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens swarmahoer, waar blijft het bedankje voor m'n uitleg?
Volgens mij zit hij nog te puzzelen over je post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens swarmahoer, waar blijft het bedankje voor m'n uitleg?
ah je geeft zelf al aan de details niet te kennen, hoe kan je dan beweren dat er een betere deal in had kunnen zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat Danny een alles behalve slimme / gunstige deal heeft gemaakt. Hoe hij het dan beter had kunnen doen, tsja... daarvoor had ik er toch bij moeten zijn, om zo precies aan te kunnen geven hoe hij het beter had kunnen aanpakken.
Waarom zijn er op FOK! toch altijd een stel mongolen die doen alsof je geen kritiek mag hebben als je het zelf niet beter kan? Je kan toch wel zien of iets goed of fout is? Je kan bij voetbal toch ook zien of iemand goed of slecht ziet, ook al kan je het zelf niet beter... Of mag je dan niks meer zeggen?
je hebt geen epileptie hoop ik ?quote:
Nee, dat heb ik niet doorgelezen. Feit is gewoon dat Danny beter na had moeten denken voordat hij zijn handtekening ergens onder had gezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is, en hoe het in hun ogen anders afgesproken had moeten worden zodat beide partijen het er mee eens waren
Waar deed ik die bewering precies?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah je geeft zelf al aan de details niet te kennen, hoe kan je dan beweren dat er een betere deal in had kunnen zitten?
Nee, maar ik filter wel topicverneukende plaatjes. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt geen epileptie hoop ik ?
quote:
quote:
Iemand voor mongool uitmaken, geef je jezelf ook ff een note.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal wel gewoon antwoord geven ipv je als een mongool te behandelen omdat je even iets niet doorhebt
[..]
[..]
prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waaroverquote:
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozenquote:Feit is gewoon dat Danny beter na had moeten denken voordat hij zijn handtekening ergens onder had gezet.
Dat was dus hypothetisch. Maakt het nog geen bewering.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal wel gewoon antwoord geven ipv je als een mongool te behandelen omdat je even iets niet doorhebt
[..]
[..]
dat is niet hypotetisch, je kent de ins en outs er niet van, dus kan je er ook niet over oordelenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was dus hypothetisch. Maakt het nog geen bewering.
Punt is simpelweg dat Danny niet nu moet gaan janken over een slechte keuze uit het verleden. Hij heeft er over nagedacht, hij heeft z'n handtekening gezet, dan moet hij nu niet doen alsof hij een slachtoffer van de situatie is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waarover
[..]
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozen
was er dan een betere keuze........................?????quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Punt is simpelweg dat Danny niet nu moet gaan janken over een slechte keuze uit het verleden. Hij heeft er over nagedacht, hij heeft z'n handtekening gezet, dan moet hij nu niet doen alsof hij een slachtoffer van de situatie is.
Het gedeelte waarin ik zei dat ik er bij had moeten zijn is hypothetisch (en dus geen bewering), nitwit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is niet hypotetisch, je kent de ins en outs er niet van, dus kan je er ook niet over oordelen, dat is een feit
Dat is dan geheel wederzijds, jou heb ik ook nooit serieus genomen. Hij had natuurlijk iemand in de arm kunnen nemen die verstand van zaken had en alle opties ff met hem had door kunnen nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waarover
[..]
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozen
In elke post moest hij weer eventjes aangeven hoeveel hij Ted verschuldigd is en dat hij het na al die jaren nog steeds moeilijk heeft qua financiën.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was er dan een betere keuze........................?????
en ik heb niet echt jankposts gezien, kan aan mij liggen
Hoe moet ik dat nou weten? Waarom blijf je dat vragen? Wij zijn Danny toch niet, we weten toch niets af van de andere mogelijkheden die er waren? Deze vraag die je steeds herhaalt kunnen wij helemaal niet beantwoorden en dat is niet omdat we iets niet doorgelezen hebben of omdat we met slecht onderbouwde argumenten komen, dat is simpelweg omdat we niets weten over de andere opties die er toen waren..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was er dan een betere keuze........................?????
en ik heb niet echt jankposts gezien, kan aan mij liggen
Hé, het was niet alsof het om grote bedragen ging.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is dan geheel wederzijds, jou heb ik ook nooit serieus genomen. Hij had natuurlijk iemand in de arm kunnen nemen die verstand van zaken had en alle opties ff met hem had door kunnen nemen.
Voorruit kijken is regeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hé, het was niet alsof het om grote bedragen ging.
Ordnung muss sein en eigenlijk is het toch maar een uit de hand gelopen hobby.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Voorruit kijken is regeren.
quote:
Nee, die leg ik in het bakje naast mijn gebit.quote:
Ultimate ninja skills. Ik bezit ze.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! Hoe kun je je post nou editten zodat mijn opmerking nergens meer op slaat.
Beter koop je het bed wat ik tekende. Veel genialer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
Wie heeft er 750 euro over om een rond bed voor me te kopen?
Hastens?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe groot is de diameter?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die van mij zijn more ultimate. Je "wtf" gaf dat wel aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook. Maar jij mag dat niet doen
Een custom gemaakt bed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
Zeg nou zelf. Wat heb je liever? Zo'n geniaal bed dat perfect in de hoek past
[ afbeelding ]
of zo'n wanstaltig, uit de kluiten gewassen, misplaatst gedrocht in je slaapkamer dat het woord 'efficiëntie' niet zou herkennen als het naakt in bed lag?
[ afbeelding ]
Wtf, die tekening was privéquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
Zeg nou zelf. Wat heb je liever? Zo'n geniaal bed dat perfect in de hoek past
[ afbeelding ]
of zo'n wanstaltig, uit de kluiten gewassen, misplaatst gedrocht in je slaapkamer dat het woord 'efficiëntie' niet zou herkennen als het naakt in bed lag?
[ afbeelding ]
Jij laat je meeslepen door emoties, objectief zijn is niet aan jou besteed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:
Swarmahoer, zou ik een goede mod kunnen worden?
Hahaha, hij zit ook 3 uur mee te lurken om deze opmerking te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:05 schreef 3lmo het volgende:
Jij laat je meeslepen door emoties, objectief zijn is niet aan jou besteed.
Dat lijkt er meer op, nog wel aan de kleine kant.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
210 cm
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je UI was me niet eens opgevallen![]()
![]()
Maar groot genoeg om gezellig saampjes op te liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op, nog wel aan de kleine kant.
Voor wat, hoort wat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
Maar groot genoeg om gezellig saampjes op te liggen!
Dus, waar blijft die 750 euro?
Als ik met instemmen je een genoegen doe, ben ik de slechtste nog niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, hij zit ook 3 uur mee te lurken om deze opmerking te kunnen plaatsen.
750 euro is natuurlijk peanuts maar ik heb er (nog) geen belang bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Noem je prijs.
Noem je prijs.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
750 euro is natuurlijk peanuts maar ik heb er (nog) geen belang bij.
Bluh flauw. Moet ik er zeker nog voor gaan werken ook, bah.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
750 euro is natuurlijk peanuts maar ik heb er (nog) geen belang bij.
Ik slaap er een nachtje over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
Bluh flauw. Moet ik er zeker nog voor gaan werken ook, bah.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
200 euro aan boekenbonnen mag ook nog wel hoor!
Slaap lekker snoesjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga slapen, het wordt een hete nacht vannacht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
IQM en ik gaan naar bedslaap lekker
![]()
!
wat een dooddoener.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet doorgelezen. Feit is gewoon dat Danny beter na had moeten denken voordat hij zijn handtekening ergens onder had gezet.
want? moggel trouwensquote:
hij heeft een lekker sletje gedumpt wat hij aandouwdequote:
PICS man PICSquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:14 schreef gers het volgende:
[..]
hij heeft een lekker sletje gedumpt wat hij aandouwde
mag niet dan wordt ie boosquote:
weinig maar ik wil die msn van dat meisjequote:
Jij hebt dus twee doelen voor vandaagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef gers het volgende:
[..]
weinig maar ik wil die msn van dat meisje
Das iig al 1 meer dan ik heb vandaagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt dus twee doelen voor vandaag
Dus met andere woorden...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef gers het volgende:
[..]
weinig maar ik wil die msn van dat meisje
Wanhoopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus met andere woorden...
Jij wil de msn van een sletje waarvan je WEET dat een andere fokkert hem erin heeft gehangen? en aangedouwd nog wel.
GAST
Er is altijd neuspeuteraar boven neuspeuteraar...quote:
En ik moet echt wat versturen, terwijl ik ook verschrikkelijk moet schijtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Er is altijd neuspeuteraar boven neuspeuteraar..._!
Heb ik half uur geleden gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik moet echt wat versturen, terwijl ik ook verschrikkelijk moet schijten
Ik hoef niet alles te weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik half uur geleden gedaan![]()
Ik zweer ik heb nog nooit zo'n grote hoop neergelegd zoals ik daarnet heb gedaan.
Ik dacht serieus dat ik de boel zou verstoppen, maar dat viel mee gelukkig![]()
ze kan ook andere dingen goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus met andere woorden...
Jij wil de msn van een sletje waarvan je WEET dat een andere fokkert hem erin heeft gehangen? en aangedouwd nog wel.
GAST
Waar heb je het over? Wees duidelijk, man.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie geluk vandaag![]()
Ik vind fok! vandaag weer even fijn
Vind fok al een tijdje saaiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Wees duidelijk, man.
Eindelijk, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind fok al een tijdje saai![]()
maar vandaag niet, de troll komt weer in mij los
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren.
I knowquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat probeer ik te vertellen.
Ben bezigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet daar gaan trollen, kan nog best geinig worden
details jonge details, kom opquote:
ik mis watquote:
Haha, je bent nog steeds een newbiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef jagga het volgende:
[..]
ik mis wat
DOE ES LINK ALS HET OP FOK GEBEURD!
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Neequote:
Immer.quote:
Sinds gisteren. Wat niet wil zeggen dat ik hier weer de hele tijd blijf posten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!
Sinds wanneer post je weer hier IeKuEm?
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Die hele discussie met swarma in het vorige topic_!
quote:
"In het vorige topic"quote:
Ja daag.quote:
Je kan het toch zelf terug lezenquote:
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Daar kan ik inderdaad niet lui zijn, dus doe ik het nu nog eventjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het toch zelf terug lezenZe veel is het niet. Ik mag toch hopen dat je bij de marine wat minder lui bent
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.Bij wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n moeder.quote:
Net als velen een leven gekregen. Zie d'r 's avonds soms nog wel eens in de SC.quote:
fixedquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.Hm... dat zou kunnen, maar ik had hem gisteravond nog. Ja, ik ben er weer, een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je me nog 200 kleuren laten schijten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef jagga het volgende:
Vandaag komen de laatste onderdelen binnen voor mijn cross-bak
Even monteren, en vanavond even testen
boh das geilquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die heb ik in m'n rukbunker vastgebonden om er een neukbunker van te maken, jawel.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ga je me nog 200 kleuren laten schijten?
pics ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
hij was al niet echt road-legal maar dat is hij nu helemaal niet meer_!
Al het glas ligt eruit, rolkooi erin gelast, 1 stoel erin, complete ( verrotte ) uitlaat eraf gesloopt op het eerste deel na.
Het ding klinkt alsof er een tank de hoek omkomt man, zonder uitlaat_!
VWOquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Middelbareschool? Zo ja, VMBO of VWO?
Ik heb morgen mn laatste
Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
VWO. Klaar sinds afgelopen donderdag
.
Een Escrot die klinkt als een tankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
Het ding klinkt alsof er een tank de hoek omkomt man, zonder uitlaat_!
Heb ik nu nietquote:
Die kans bestaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!
pauperbakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
Dat is niet erg, knul, doe dat later maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
bijna, oranje joekel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Escrot die klinkt als een tankOverdrijven is ook een vak
Hey tis maar voor de cross... daar ga ik niet veul geld voor verf aan spenderenquote:
Dan nog, denken dat hij dezelfde herrie als een tank maaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
FC Ossquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef BigKahuna het volgende:
gers, je sig klopt niet. Als je uit Oss komt ben je voor FC Oss.
quote:De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag bij alcoholcontroles naar eigen zeggen opvallend veel Urkers aangehouden. Van de 221 personen die de politie op Urk controleerde moesten er twintig mee naar het bureau. Tien van hen moesten hun rijbewijs meteen inleveren.
Veel van de aangehouden bestuurders waren bromfietsers. Volgens de politie is het percentage aanhoudingen op Urk (9%) hoger dan wat op andere plaatsen in Nederland bij alcoholcontroles gebruikelijk is.
Ook in Almere en Lelystad werd dit Pinksterweekend gecontroleerd op rijden onder invloed. In Almere werden 22 van de 481 gecontroleerde automobilsten aangehouden en in Lelystad twee van de 92.
quote:
URKER HOOLIGANS!quote:
een Os hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:50 schreef BigKahuna het volgende:
Met als verschil dat dat rund van Oss mank loopt.
WHEHEHEH GERS IDENTIFICEERT ZICH MET EEN STIER ZONDER BALLENquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef gers het volgende:
[..]
een Os he![]()
HAHAHA SNAP JE HEM EINZS OSS en OS111 LOLZ EINZ!11
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WHEHEHEH GERS IDENTIFICEERT ZICH MET EEN STIER ZONDER BALLEN![]()
![]()
.
Doe nog een pogingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ferrari Maranello? Puike wagen, ja.
Jawel, ik probeer van elk van jouw topics een backfire topic te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef jagga het volgende:
Jitz , jij hond...
Als je nou es niet in elk topic van mij komt rellen
Sowieso, mensen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Gupje het volgende:
Mensen die op het werk een Engelse voicemail hebben
Grappenjatter.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig überhaupt geen woord Duits
je leeft weerquote:
Ik spreek beter duits dan frans.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig überhaupt geen woord Duits
Fransenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spreek beter duits dan frans.
Frans
WTF, heb jij tegen m'n vader?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frans
Ik ook, mijn Frans komt niet verder dan: "Une pain du stoque, si vou plais"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frans
Renaultquote:
Je voudrais... euhhhh euhhhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, mijn Frans komt niet verder dan: "Une pain du stoque, si vou plais"
QFT!quote:
Fappen is viesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef McFearless het volgende:
Ik ga eten en fappen. Sowieso, eten.Fappen.
Aanwijzen op de kaart is ook lachen; "je voudrai, eeuh, die (wijst)"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je voudrais... euhhhh euhhh
*wegloopt.
Oh ja, meteen een fipo op pagina zes, echt, niet normaal dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar WD is naar school, ik heb geen keuze.
School.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, maar WD is naar school, ik heb geen keuze.
Dat verhaal gaat met de snelheid van een ICE met haast...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aanwijzen op de kaart is ook lachen; "je voudrai, eeuh, die (wijst)"
En dan krijg je een heel verhaal of je je biefstukje medium of doorbakken wilt, met zonder kruidenboter, patat/frietjes en met zonder mayonaise.
ja moest lezen of er nieuwe kinderen waren verkracht, alleen telegraaf meld datquote:
Met, please.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aanwijzen op de kaart is ook lachen; "je voudrai, eeuh, die (wijst)"
En dan krijg je een heel verhaal of je je biefstukje medium of doorbakken wilt, met zonder kruidenboter, patat/frietjes en met zonder mayonaise.
Waarom gebruik je 3 verschillende browsersquote:
De ICE? Je bedoelt een Concorde met haast zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat verhaal gaat met de snelheid van een ICE met haast...
Is Feyenoord al failliet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef dagdag het volgende:
In IE werkt mij geluid alleen, en met firefox kan ik videos downloaden
En dat neemt niet weg dat IE een trage kutbrowser is
nee inter MOET wel spelers verkopenquote:
gast waarom vraag je dit aan mij, ik ben 1 keer in de kuip geweestquote:
Je bent toch een kakkerlak?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
[..]
gast waarom vraag je dit aan mij, ik ben 1 keer in de kuip geweest
nou niet echtquote:
nee beter ga je naar inter, trouwens ik zou nog wel een keer naar lazio-as roma willenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh. niet, echt? Dus wel een beetje? Je bent een kakkie, wegwezen.
Hij kan er niet zo goed tegen dat ik meer kwaliteit post dan hijzelfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
Bio is lekker bezig in mijn topic
Heeft voornamelijk Jitz-posts zitten verwijderen![]()
hebben we het nou over jitzzze jaap?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
Was nog niet klaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij kan er niet zo goed tegen dat ik meer kwaliteit post dan hijzelf
En een paar van mij, bastard.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
Dat kan veel makkelijker: DELETE FROM posts WHERE username = "jitzzzze"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
Ja, je krijgt Toon Hermans aan de lijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
zeg bio, kan het kloopen dat 0909 biogarde het niet doet?
krijg een andere toon
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je krijgt Toon Hermans aan de lijn![]()
![]()
Als een concorde haast heeft, dan stort ie neerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ICE? Je bedoelt een Concorde met haast zeker
Hm, dat werkt hier niet, hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan veel makkelijker: DELETE FROM posts WHERE username = "jitzzzze"
quote:
ja en dan kunnen we 1000 delen terug in de scquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee, maar het zou wel lekker opruimen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en dan kunnen we 1000 delen terug in de sc
Weet je wat lekker zou opruimen? Een schoonmaker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee, maar het zou wel lekker opruimen.
Ik zal jou eens opruimen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Weet je wat lekker zou opruimen? Een schoonmaker.
http://www.truck-supplies.nl/quote:RVS uitlaatsystemen
Uw truck met een eigen uitstraling dat is wat we allemaal willen. Schouten Truck-Supplies levert hiervoor schitterende gepolijste RVS uitlaatsystemen. De uitlaatpijpen zijn in diverse lengtes en bochten leverbaar. Ook in de diameter kennen wij een aantal maten. Hierdoor is aan vrijwel elke truck een staande of een sidepipe uitvoering te monteren.
Daarnaast horen ook hitteschilden en regenkleppen tot het leveringsprogramma. Niet elke truck is hetzelfde maar voor een aantal hebben we toch een kant en klaar systeem in ons programma.
Naast de schitterende uitlaatsystemen leveren we ook een aantal pasklare 'brulkleppen' die op afstand bediend kunnen worden. Voor meer informatie over de beste en mooiste uitlaatoplossing kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |