Nee, dat kan inderdaad niet. Maar niet dat iemand er wat van zegt. Totdat ik slippers aan doe, dan is het kantoor te kleinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:03 schreef LockonStratos het volgende:
Al die vrouwelijke collega's hier zijn net gekleed, in vrouwelijke zakenkleden, maar omdat het ''zo warm'' is hebben ze allemaal slippers oid eronder, dat is toch geen stijl!
Hehe true, ben je een klega van mij toevallig?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Maar niet dat iemand er wat van zegt. Totdat ik slippers aan doe, dan is het kantoor te klein
Ik denk het niet, volgens mij is dat nergens de norm om als man slippers aan te doen naar een kantoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hehe true, ben je een klega van mij toevallig?
Teenslipper naar je werkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Maar niet dat iemand er wat van zegt. Totdat ik slippers aan doe, dan is het kantoor te klein
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananas
TS is Tropical Dannyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Gewoone schoenen staan trouwens weer voor de teenslippersquote:
Klompen aan! Kruiwagens aan de kant! We gaan høken!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
geen klasse, geen stijl
doe alsof je weet
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat lijkt me logisch Jitz. Als je dan tijdens het palles sorteren zo'n ding op je teen krijgt, moet de baas het weer gaan regelen met verzekeringen etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Teva's het eerste wat in me opkwamquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:18 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Kies dan ervoor om sandalen te typen i.p.v. Teva's, dat is gewoon een merk.
Dan werk je zeker in de postkamerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:22 schreef fathank het volgende:
Ik loop op blote voeten + korte broek op het werk als het goed warm is. En niemand die er raar van staat te kijken.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:22 schreef fathank het volgende:
Ik loop op blote voeten + korte broek op het werk als het goed warm is. En niemand die er raar van staat te kijken.
Nee als fluffer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan werk je zeker in de postkamer
Pssssssst, je weet dat UV straling niet door ramen heen gaat hé? Ja? Mooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef fathank het volgende:
En m'n shirt uit, lekker bruin worden terwijl 'k nog betaald wordt ook
TFT kleurtjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:26 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Pssssssst, je weet dat UV straling niet door ramen heen gaat hé? Ja? Mooi.
mooi wit is niet lelijkquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch Jitz. Als je dan tijdens het palles sorteren zo'n ding op je teen krijgt, moet de baas het weer gaan regelen met verzekeringen etc.
Wat let je?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Kerol het volgende:
Ik hoopte bij het klikken op dit topic op pics
Ik dacht dat jij van hetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Kerol het volgende:
Ik hoopte bij het klikken op dit topic op pics
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van het [ afbeelding ]-clubje was
Heb ik ergens gezegd dat ik een voorkeur voor vrouwen heb? Ik zei alleen maar dat ik hoopte op pics en niet speciaal van vrouwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van het [ afbeelding ]-clubje was
Surequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Kerol het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik een voorkeur voor vrouwen heb? Ik zei alleen maar dat ik hoopte op pics en niet speciaal van vrouwen.
Ja, probeer je hier maar eens uit te 'lullen' (ha, wat een woord-grapquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Kerol het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik een voorkeur voor vrouwen heb? Ik zei alleen maar dat ik hoopte op pics en niet speciaal van vrouwen.
Echt gay-niaal inderdaad!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, probeer je hier maar eens uit te 'lullen' (ha, wat een woord-grap)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Kerol het volgende:
wat een grappenmakers hier![]()
![]()
: D:D
:
::D
:DF:D:FD:FD:D:D:D: :
Ze hebben wel hyves maar die post ik lekker niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ohjah, pics van vrouwelijke collega's?
Geef eerst maar eens een omschrijving danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ze hebben wel hyves maar die post ik lekker niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Echt welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Kerol het volgende:
wat een grappenmakers hier![]()
![]()
: D:D
:
::D
:DF:D:FD:FD:D:D:D: :
dat ik dat vergeten wasquote:
Badmeester in een openlucht zwembad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:22 schreef fathank het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |