Er is altijd neuspeuteraar boven neuspeuteraar...quote:
En ik moet echt wat versturen, terwijl ik ook verschrikkelijk moet schijtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Er is altijd neuspeuteraar boven neuspeuteraar..._!
Heb ik half uur geleden gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik moet echt wat versturen, terwijl ik ook verschrikkelijk moet schijten
Ik hoef niet alles te weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik half uur geleden gedaan![]()
Ik zweer ik heb nog nooit zo'n grote hoop neergelegd zoals ik daarnet heb gedaan.
Ik dacht serieus dat ik de boel zou verstoppen, maar dat viel mee gelukkig![]()
ze kan ook andere dingen goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus met andere woorden...
Jij wil de msn van een sletje waarvan je WEET dat een andere fokkert hem erin heeft gehangen? en aangedouwd nog wel.
GAST
Waar heb je het over? Wees duidelijk, man.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie geluk vandaag![]()
Ik vind fok! vandaag weer even fijn
Vind fok al een tijdje saaiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Wees duidelijk, man.
Eindelijk, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind fok al een tijdje saai![]()
maar vandaag niet, de troll komt weer in mij los
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren.
I knowquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat probeer ik te vertellen.
Ben bezigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet daar gaan trollen, kan nog best geinig worden
details jonge details, kom opquote:
ik mis watquote:
Haha, je bent nog steeds een newbiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef jagga het volgende:
[..]
ik mis wat
DOE ES LINK ALS HET OP FOK GEBEURD!
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Neequote:
Immer.quote:
Sinds gisteren. Wat niet wil zeggen dat ik hier weer de hele tijd blijf posten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!
Sinds wanneer post je weer hier IeKuEm?
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Die hele discussie met swarma in het vorige topic_!
quote:
"In het vorige topic"quote:
Ja daag.quote:
Je kan het toch zelf terug lezenquote:
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Daar kan ik inderdaad niet lui zijn, dus doe ik het nu nog eventjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het toch zelf terug lezenZe veel is het niet. Ik mag toch hopen dat je bij de marine wat minder lui bent
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.Bij wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n moeder.quote:
Net als velen een leven gekregen. Zie d'r 's avonds soms nog wel eens in de SC.quote:
fixedquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.Hm... dat zou kunnen, maar ik had hem gisteravond nog. Ja, ik ben er weer, een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je me nog 200 kleuren laten schijten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef jagga het volgende:
Vandaag komen de laatste onderdelen binnen voor mijn cross-bak
Even monteren, en vanavond even testen
boh das geilquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die heb ik in m'n rukbunker vastgebonden om er een neukbunker van te maken, jawel.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ga je me nog 200 kleuren laten schijten?
pics ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
hij was al niet echt road-legal maar dat is hij nu helemaal niet meer_!
Al het glas ligt eruit, rolkooi erin gelast, 1 stoel erin, complete ( verrotte ) uitlaat eraf gesloopt op het eerste deel na.
Het ding klinkt alsof er een tank de hoek omkomt man, zonder uitlaat_!
VWOquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Middelbareschool? Zo ja, VMBO of VWO?
Ik heb morgen mn laatste
Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
VWO. Klaar sinds afgelopen donderdag
.
Een Escrot die klinkt als een tankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
Het ding klinkt alsof er een tank de hoek omkomt man, zonder uitlaat_!
Heb ik nu nietquote:
Die kans bestaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!
pauperbakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
Dat is niet erg, knul, doe dat later maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
bijna, oranje joekel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Escrot die klinkt als een tankOverdrijven is ook een vak
Hey tis maar voor de cross... daar ga ik niet veul geld voor verf aan spenderenquote:
Dan nog, denken dat hij dezelfde herrie als een tank maaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
FC Ossquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef BigKahuna het volgende:
gers, je sig klopt niet. Als je uit Oss komt ben je voor FC Oss.
quote:De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag bij alcoholcontroles naar eigen zeggen opvallend veel Urkers aangehouden. Van de 221 personen die de politie op Urk controleerde moesten er twintig mee naar het bureau. Tien van hen moesten hun rijbewijs meteen inleveren.
Veel van de aangehouden bestuurders waren bromfietsers. Volgens de politie is het percentage aanhoudingen op Urk (9%) hoger dan wat op andere plaatsen in Nederland bij alcoholcontroles gebruikelijk is.
Ook in Almere en Lelystad werd dit Pinksterweekend gecontroleerd op rijden onder invloed. In Almere werden 22 van de 481 gecontroleerde automobilsten aangehouden en in Lelystad twee van de 92.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |