abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69624070
Bij mij kwam de Klokkeluiderspartij uit, maar dat vind ik zo'n nietszeggende partij. Dus het wordt gewoon een stem voor de PVV.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  dinsdag 2 juni 2009 @ 04:21:53 #102
177885 JoaC
Het is patat
pi_69624803
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:44 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Ok en op welke partij stem jij ? en geef me een goede reden waarom ik Frankrijk of Duitsland moet vertrouwen.Ik heb steeds meer het idee, dat deze twee landen heel Europa willen runnen.


D66, Het verdrag regelt juist dat de macht vooral in Den Haag ligt en waar nodig naar Brussel. Dan is er voor het kabinet niet meer mogelijk om eigen fouten op Brussel af te schuiven. D66 zegt wel ja tegen Europa, maar niet zoals het nu is.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69625331
Bij mij stond op een de PVV en op twee de SP. WTF
pi_69625366
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:07 schreef tralalala het volgende:
Bij mij stond op een de PVV en op twee de SP. WTF
Nou ik hoop dat mensen in ieder geval niet aan de hand van de stemwijzer gaan stemmen want dat word desastreus.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:59:39 #105
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:18:24 #106
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626184
Als je de PVV helpt help je Nederland naar de verdoemenis.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:22:52 #107
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69626269
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:18 schreef Heathen. het volgende:
Als je de PVV helpt help je Nederland verbeteren.
pi_69626336
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:18 schreef Heathen. het volgende:
Als je de PVV helpt help je Nederland naar de verdoemenis.
Ja! Laten we allemaal maar weer braaf de PvdA stemmen , dat heeft ons de afgelopen jaren écht goed gedaan. Vooral op financieel gebied!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:29:00 #109
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626403
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ja! Laten we allemaal maar weer braaf de PvdA stemmen , dat heeft ons de afgelopen jaren écht goed gedaan. Vooral op financieel gebied!
Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg. De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
pi_69626645
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg. De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
Befehl ist befehl komt het dus op neer. En dan de PVV vergelijken met Hitler.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:43:40 #111
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626709
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:40 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Befehl ist befehl komt het dus op neer. En dan de PVV vergelijken met Hitler.
Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.

En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
pi_69626885
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.

En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
Met welbespraakte, arrogante en stijfkoppige PVV-haters als jezelf gaat het inderdaad helemaal goedkomen in de toekomst.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:56:52 #113
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626959
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Met welbespraakte, arrogante en stijfkoppige PVV-haters als jezelf gaat het inderdaad helemaal goedkomen in de toekomst.
Hetgeen je mij verwijt zijn juist de kenmerken van de partij. Als wilders wegvalt is er geen partij meer. Dat is het probleem.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:00:01 #114
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627036
Ohja, ik heb niks tegen PVV-stemmers, alleen tegen de uitwassen er van.
pi_69627261
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:56 schreef Heathen. het volgende:
Hetgeen je mij verwijt zijn juist de kenmerken van de partij. Als wilders wegvalt is er geen partij meer. Dat is het probleem.
En dat zegt iemand die nog geen half uur geleden nog de volgende quotes neerplempt:
quote:
Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.
quote:
En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
quote:
Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg.
quote:
De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
I rest my case.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:00 schreef Heathen. het volgende:
Ohja, ik heb niks tegen PVV-stemmers, alleen tegen de uitwassen er van.
Ik denk niet zo graag in hokjes. Ik heb mijn eigen mening en visie op het hele Europa gebeuren. En die van de PVV sluiten daar het meest op aan. Het is niet zo dat ik een kuddedier ben die een willekeurige partij uit kiest en het met alles van de betreffende partij eens ben, ook al nemen mensen als jezelf dat maar al te graag aan om iedereen een standaard labeltje te geven.
pi_69627367
Ik moet ook PVV stemmen van stemwijzer
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:20:19 #117
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627533
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef Tuvai.net het volgende:


En dat zegt iemand die nog geen half uur geleden nog de volgende quotes neerplempt:


I rest my case.

Wat probeer je duidelijk te maken? Of snap mijn cynisme en sarcasme niet?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:20:28 #118
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69627540
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:21:11 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627558
Penisbaard <3
pi_69628072
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:45:30 #121
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69628159
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.

Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Maar dat kun je extra laten meewegen...bijna alle partijen gaan daar tegen je in. Ik had hetzelfde probleem. Kwam overigens ook op de PVV uit .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:47:23 #122
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69628202
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
Zoiets heb ik ook gehad. Ik heb 3 stemwijzers ingevuld ofzo.
Bij de eerste kwam er de SP uit, maar daar was ik zo over geschokt dat ik een andere heb ingevuld: PVV.
Daar was ik zó over geschokt dat ik de eerste stemwijzer nog een keer heb gemaakt, maar bij alle vragen ging ik ook nog eens alle antwoorden van de partijen lezen, om achter de beredenaties van de gegeven antwoorden te komen. Resultaat: PvdA. Mijn leraar politiek zal trots zijn op de geleverde arbeid. (snap je hem, arbeid)
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_69628261
PVV
VVD
Europese Klokkenluiders Partij
CDA
SP

de top 5 bij mij
pi_69628427
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:47 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook gehad. Ik heb 3 stemwijzers ingevuld ofzo.
Bij de eerste kwam er de SP uit, maar daar was ik zo over geschokt dat ik een andere heb ingevuld: PVV.
Daar was ik zó over geschokt dat ik de eerste stemwijzer nog een keer heb gemaakt, maar bij alle vragen ging ik ook nog eens alle antwoorden van de partijen lezen, om achter de beredenaties van de gegeven antwoorden te komen. Resultaat: PvdA. Mijn leraar politiek zal trots zijn op de geleverde arbeid. (snap je hem, arbeid)
Ik ga op Sinn Fein stemmen
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69628532
Bij mij kwam er ook PVV en SP uit
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:50:36 #126
177885 JoaC
Het is patat
pi_69631205
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
PVV is ook redelijk socialistisch/links over de hele linie bekeken. Met daarbij horende beperking van vrijheden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:04:54 #127
258092 Joey_Kindt
Ik hou van lekker eten
pi_69631554
Waarom noemt iedereen PVV links?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:22 #128
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69631717
ik kom ook steeds op PVV uit

nou ja, in ieder geval beter dan die landverraders van groenlinks en d66
Ok stelletje hokboeren
pi_69632318
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef padlarf het volgende:
ik kom ook steeds op PVV uit

nou ja, in ieder geval beter dan die landverraders van groenlinks en d66
Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69632656
Bij mij kwam SP op 1 en PVV op 2.
pi_69632867
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Maar dat kun je extra laten meewegen...bijna alle partijen gaan daar tegen je in. Ik had hetzelfde probleem. Kwam overigens ook op de PVV uit .
Het is een schande.
No way dat ik hem met zijn erg slappe one-liners ga supporten met een stem.

"De Nederlandse maatschappij gaat sneller achteruit dan VVD in de peilingen" nou godverdomme ik lach me kapot.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:53:21 #132
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69632883
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.
hoe noem jij dan iemand die onze hoogste wetgevende macht ondergeschikt wil maken aan een buitenlandse entiteit?
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:35:20 #133
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69634044
Het zal wel zo zijn dat de PVV en de linkse partijen dichtbij elkaar liggen in iemands stemwijzer uitslag zal wel te maken hebben met de angst voor Europa en het protectionisme dat beide zijden ambiëren.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_69634116
Bij mij kwamen SP en PVDA uit. Moet ik nu op die triesto's gaan stemmen????
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:40:27 #135
44885 Metatron
THE VOICE
pi_69634194
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben je ook zo tegen Europa?

Bij mij kwam de PVV juist onderaan. D66 bovenaan
Ik kreeg spam van een D66 kandidaat, dus ALS ik al had overwogen op die partij te stemmen, dan was dat al meteen reden om op een ander te stemmen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_69634223
gelukkig d66 bij mij
pi_69634402
Als je de stemwijzer invult ben je dan gebonden aan de uitslag??
pi_69634509
Bij mij kwam er Aids uit.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:24:32 #139
177885 JoaC
Het is patat
pi_69635338
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:04 schreef Joey_Kindt het volgende:
Waarom noemt iedereen PVV links?
Omdat jij net doet alsof je die Joey Kindt bent van Xizo Media.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:29:56 #140
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_69635491
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ga op Sinn Fein stemmen
Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_69635587
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef Rbnn het volgende:

[..]

Goed onderbouwd!
De PVDA en de VVD onderbouwen zichzelf
pi_69635736
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:24:21 #143
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69637073
Ik kom uit op de LDP ofzo Daarna VVD.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69637125
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.
Ik vind het sowieso raar dat ik niet op een Duitse partij kan stemmen. Zijn toch een Europese verkiezingen?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69637563
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is deze???
een epic fail
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_69637577
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige partijen(bijvoorbeeld VVD) dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Eens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.

[ Bericht 1% gewijzigd door BluesRebel op 02-06-2009 17:04:47 ]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:57:35 #147
177885 JoaC
Het is patat
pi_69638032
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:26 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.
Ik vind het sowieso raar dat ik niet op een Duitse partij kan stemmen. Zijn toch een Europese verkiezingen?
Ben ik ook voorstander van

Als het verdrag in jouw land ook is goedgekeurd, kunnen we hierna gaan invoeren dat je op piraten in zweden of fascisten in Italië kan stemmen.

Voor de anti-verdrag mensen: Het EP en de 2e kamer hebben al voor het verdrag gestemd, alleen Ierland moet nog.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69638111
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom bijna alle partijen dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Oneens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.
Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_69638256
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef n00000b het volgende:

[..]

Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.
Had net een partij gekopieerd die het wel 'goed' had .. ge-edit
pi_69638276
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige partijen(bijvoorbeeld VVD) dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Eens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.


Edit: o, je hebt het al ge-edit

Maar om antwoord te geven: Dat stierenvechten is maar een voorbeeld. Er zijn andere culturele tradities die niet dier-onvriendelijk zijn die ze dan ook zouden verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')