abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 22:11:05 #76
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69617574
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt 30 vragen ingevuld, en daar is voor jou PVV als beste uitgekomen. Geef mij een goede reden waarom je die 30 vragen overboord gooit om je eigen onderbuikgevoel te volgen... Had dan gewoon niét die enquete gedaan.
Misschien dat de test de TS enige nieuwe inzichten kan verschaffen, in het kader van het onderzoek wellicht?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 22:11:35 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69617592
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, want de PVV is als enige tegen de toetreding van Turkije!
Je snapt niet dat dat slechts ter illustratie was?
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:12:17 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69617627
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:12:51 #79
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69617653
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dan maar D66
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 22:13:37 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69617684
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Doe dan maar D66
Je mag m'n stem kopen!
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:22:31 #81
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69618078
Ik vraag me af bij wie er de partij uitkomt die ze van plan waren te stemmen. Bij mij komt SP hier op 2, bij een andere stemwijzer wel op 1. Stemvee uit mijn familie waagt zich al helemaal niet aan de stemwijzer.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 1 juni 2009 @ 22:24:07 #82
177885 JoaC
Het is patat
pi_69618155
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je mag m'n stem kopen!
Je kan ook kiezen voor de hoogste partij die er wel in komt D66/GroenLinks, bespaart je een boete.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69619513
pvv wordt het voor mij
  maandag 1 juni 2009 @ 22:57:33 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69619547
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef onderscheid het volgende:
pvv wordt het voor mij
Waarom? In welke standpunten van de PVV kan jij je vinden?
Huilen dan.
pi_69619716
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom? In welke standpunten van de PVV kan jij je vinden?
Gewoon het hele globale concept van 'eigen volk eerst' van de PVV, om een lang verhaal kort te houden. Ik moet er ook niks van hebben dat Nederland keer op keer haantje de voorste wilt zijn als het aankomt op geld voor ontwikkelingshulp en ondersteuning voor asielzoekers vanuit armoedige rotlanden. We kampen hier al met genoeg financiële problemen op eigen boden, met name de belabberde kwaliteit van het onderwijs en de zorg en de hele kredietcrisis waar we nu mee kampen. Pomp daar eerst eens een paar miljarden in in plaats van het weg te geven aan corrupte rotlandjes, of door hele boevenbendes hierheen te halen uit idem landen.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:07:05 #86
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69619949
Ik had newreopeans op 1. Voor mensen die tenminste positief in het leven staan dan die azijnzeikers.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:32:16 #87
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69621016
Ook Newropeans op 1 hier. Normaliter is het VVD, maar Van Baalen is een klapmongeaul. Moet nog ff kijken of het D'66, Newropeans of LibDem wordt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_69621233
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef JoaC het volgende:

[..]

Lol, bovenstaande denkt nog steeds in links en rechts.
waar denk jij dan in?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:07:34 #89
177885 JoaC
Het is patat
pi_69622287
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

waar denk jij dan in?
Meerdere politieke Dimensies, want je kan een sociaal karakter hebben, maar toch conservatief zijn.
Confessioneel en toch liberaal zijn
Sociaal en Liberaal kan samen.

Deze begrippen zijn ooit elkaars tegenstellingen geweest en aangeduid met links en rechts. Tegenwoordig moet je gedetailleerd denken.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69622667
Ik heb de stem test ook gedaan, het leek er meer op dat de EU steeds meer macht wil hebben.1 Pvv 2 SP.

Ik zal er nog eens over nadenken.

3 SGP/CU, maar daar heb ik geen vertrouwen in.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:29:10 #91
177885 JoaC
Het is patat
pi_69622816
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:22 schreef Comedylocal het volgende:
Ik heb de stem test ook gedaan, het leek er meer op dat de EU steeds meer macht wil hebben.1 Pvv 2 SP.

Ik zal er nog eens over nadenken.

3 SGP/CU, maar daar heb ik geen vertrouwen in.
De EU heeft de schijn veel macht te willen dmv Verdrag van Lissabon. Hierin staat juist wat Europa wel en niet regelt. SP wil dit ook, maar niet via Verdrag van Lissabon, maar zelfde tekst met andere naam. Het Verdrag wordt alleen in Den Haag goedgekeurd door Nederland en niet door Brussel. SP en de kliek van Wilders spelen alleen in op de onduidelijkheid, ipv de voordelen van het verdrag te noemen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69622867
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Doe dan maar D66
pi_69622893
Overigens stond bij mij ook de PVV op de eerste plaats. Echter als er iets is waar ik niet op ga stemmen dan is het de PVV. Overigens vind ik de vragen die je krijgt wat aan de magere kant.
pi_69623075
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef JoaC het volgende:

[..]

De EU heeft de schijn veel macht te willen dmv Verdrag van Lissabon. Hierin staat juist wat Europa wel en niet regelt. SP wil dit ook, maar niet via Verdrag van Lissabon, maar zelfde tekst met andere naam. Het Verdrag wordt alleen in Den Haag goedgekeurd door Nederland en niet door Brussel. SP en de kliek van Wilders spelen alleen in op de onduidelijkheid, ipv de voordelen van het verdrag te noemen.
Ok en op welke partij stem jij ? en geef me een goede reden waarom ik Frankrijk of Duitsland moet vertrouwen.Ik heb steeds meer het idee, dat deze twee landen heel Europa willen runnen.

pi_69623329
Je kan beter PVV stemmen dan VVD of PVDA
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:16:34 #96
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623574
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan beter PVV stemmen dan VVD of PVDA
Goed onderbouwd!
...
pi_69623930
VVD kwam eruit bij mij, LibDem oid 2e en CDA op de 3e plek. Maarja, denk niet dat ik ga stemmen dus boeiend.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2009 @ 01:44:06 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69623946
Sappie
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 01:48:15 #99
88815 The_Emotion
98.3
pi_69623989
Bij mij stond PVV ook bovenaan, op nummer 2 Partij voor de Dieren
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_69623992
Goedeavond .

Nu eerst maar ff een peukje roken en eten zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')