quote:Mocht u de oproepingskaart zijn kwijtgeraakt of de kaart is stuk, dan kunt u contact opnemen met uw gemeente en een nieuwe aanvragen. U kunt ook op donderdag 4 juni 2009 uw legitimatiebewijs tonen bij het stembureau van uw eigen stemdistrict. Het stembureau schrijft dan, na controle van uw gegevens, een nieuwe oproepingskaart uit, zodat u uw stem toch nog kunt uitbrengen. Neem altijd een legitimatiebewijs mee (bijvoorbeeld uw paspoort, uw rijbewijs of identiteitskaart). De voorzitter van het stembureau kan ernaar vragen.
Ben je ook zo tegen Europa?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Florian_ het volgende:
Bij mij stond PVV op de tweede plaats. Eerste plaats VVD. Ik vond het ook al verdacht hoog.
Wie?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
NewRopeans kwam er bij mij uit, er staat een lekker wijf op hun lijst, dus dat moet het dan maar worden...
Eeen regelrechte faal.quote:
Het is een complot, ik zweer je.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef MarkoA. het volgende:
Die site wordt gefinancierd door 'rechts'.
Ik vermoed dat de PVV een aantal duurbetaalde 'spindoctors' in dienst hebben die het gemiddelde invulgedrag van de stemwijzer bestudeerd hebben en daarna het beleid van de PVV hebben aangepast op de modale wens van de nederlander. Het ultieme soort van populisme dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef MarkoA. het volgende:
Die site wordt gefinancierd door 'rechts'.
Bij mij ookquote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef tropicalgirl het volgende:
bij mij kwam ook pvv op de eerste plaats uit en op de 2 plaats vvd
Wencke van der Meijdenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Florian_ het volgende:
Bij mij stond PVV op de tweede plaats. Eerste plaats VVD. Ik vond het ook al verdacht hoog.
Florian_ en jij zijn dan ook twee handen op één buik.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Dat dus.
Idd. Zie hier al hoe het faalt:quote:Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef Emimich het volgende:
Mensen die alleen naar de uitslag van de stemwijzer kijken
Klopt, het had mijn boertje kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Florian_ en jij zijn dan ook twee handen op één buik.
Bij die heb ik juist 'eens' gestemdquote:Op maandag 1 juni 2009 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Idd. Zie hier al hoe het faalt:
Geschokt: geen enkele grote partij wil de privacy beschermen
Puicke typo.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
Klopt, het had mijn boertje kunnen zijn.
Lijkt me ook het enige juiste antwoord. Je zou namelijk zelfs kunnen beargumenteren dat een sofinummer en een postcode een inbreuk op de privacy is. Het is namelijk gewoon een vage, nietszeggende vraag.quote:
Dat heeft te maken met het feit dat alle partijen gelijk uitkomen en je precies de volgorde krijgt van het aanvinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
Als je bij de stemwijzer alles 'geen van beide' aanklikt komt CDA op 1, PvdA op 2 en VVD op 3
De 'oude' partijen zijn dus echt besluiteloos.
Het is juist Wakker Nederland dat Wilders stemt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Trannellius het volgende:
ONGELOOFLIJK!!1 DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11
GEERT WILDERS 4 KONINGSSSCHAP!1
WANNEER WORDT NEDERLAND WAKKER?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |