abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69624070
Bij mij kwam de Klokkeluiderspartij uit, maar dat vind ik zo'n nietszeggende partij. Dus het wordt gewoon een stem voor de PVV.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  dinsdag 2 juni 2009 @ 04:21:53 #102
177885 JoaC
Het is patat
pi_69624803
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:44 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Ok en op welke partij stem jij ? en geef me een goede reden waarom ik Frankrijk of Duitsland moet vertrouwen.Ik heb steeds meer het idee, dat deze twee landen heel Europa willen runnen.


D66, Het verdrag regelt juist dat de macht vooral in Den Haag ligt en waar nodig naar Brussel. Dan is er voor het kabinet niet meer mogelijk om eigen fouten op Brussel af te schuiven. D66 zegt wel ja tegen Europa, maar niet zoals het nu is.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69625331
Bij mij stond op een de PVV en op twee de SP. WTF
pi_69625366
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:07 schreef tralalala het volgende:
Bij mij stond op een de PVV en op twee de SP. WTF
Nou ik hoop dat mensen in ieder geval niet aan de hand van de stemwijzer gaan stemmen want dat word desastreus.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:59:39 #105
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:18:24 #106
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626184
Als je de PVV helpt help je Nederland naar de verdoemenis.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:22:52 #107
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69626269
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:18 schreef Heathen. het volgende:
Als je de PVV helpt help je Nederland verbeteren.
pi_69626336
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:18 schreef Heathen. het volgende:
Als je de PVV helpt help je Nederland naar de verdoemenis.
Ja! Laten we allemaal maar weer braaf de PvdA stemmen , dat heeft ons de afgelopen jaren écht goed gedaan. Vooral op financieel gebied!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:29:00 #109
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626403
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ja! Laten we allemaal maar weer braaf de PvdA stemmen , dat heeft ons de afgelopen jaren écht goed gedaan. Vooral op financieel gebied!
Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg. De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
pi_69626645
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg. De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
Befehl ist befehl komt het dus op neer. En dan de PVV vergelijken met Hitler.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:43:40 #111
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626709
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:40 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Befehl ist befehl komt het dus op neer. En dan de PVV vergelijken met Hitler.
Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.

En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
pi_69626885
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.

En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
Met welbespraakte, arrogante en stijfkoppige PVV-haters als jezelf gaat het inderdaad helemaal goedkomen in de toekomst.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:56:52 #113
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69626959
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Met welbespraakte, arrogante en stijfkoppige PVV-haters als jezelf gaat het inderdaad helemaal goedkomen in de toekomst.
Hetgeen je mij verwijt zijn juist de kenmerken van de partij. Als wilders wegvalt is er geen partij meer. Dat is het probleem.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:00:01 #114
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627036
Ohja, ik heb niks tegen PVV-stemmers, alleen tegen de uitwassen er van.
pi_69627261
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:56 schreef Heathen. het volgende:
Hetgeen je mij verwijt zijn juist de kenmerken van de partij. Als wilders wegvalt is er geen partij meer. Dat is het probleem.
En dat zegt iemand die nog geen half uur geleden nog de volgende quotes neerplempt:
quote:
Wilders discussieert ook niet, waarom zou ik dat dan wel met Wilders stemmers doen? Die zijn dat toch wel gewend.
quote:
En de PVV kamerleden mogen inderdaad niet zelf een mening hebben, dus dat begrijp je goed.
quote:
Ik ga niet in discussie, je hebt maar te luisteren naar wat ik zeg.
quote:
De PVV is een partij met een programma waar Hitler zich nog in zou verslikken.
I rest my case.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:00 schreef Heathen. het volgende:
Ohja, ik heb niks tegen PVV-stemmers, alleen tegen de uitwassen er van.
Ik denk niet zo graag in hokjes. Ik heb mijn eigen mening en visie op het hele Europa gebeuren. En die van de PVV sluiten daar het meest op aan. Het is niet zo dat ik een kuddedier ben die een willekeurige partij uit kiest en het met alles van de betreffende partij eens ben, ook al nemen mensen als jezelf dat maar al te graag aan om iedereen een standaard labeltje te geven.
pi_69627367
Ik moet ook PVV stemmen van stemwijzer
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:20:19 #117
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627533
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef Tuvai.net het volgende:


En dat zegt iemand die nog geen half uur geleden nog de volgende quotes neerplempt:


I rest my case.

Wat probeer je duidelijk te maken? Of snap mijn cynisme en sarcasme niet?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:20:28 #118
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69627540
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:21:11 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69627558
Penisbaard <3
pi_69628072
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:45:30 #121
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69628159
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
Ik krijg PVV voor de bakkes, maar daar klopt geen flikker van.
Zo heb ik bijvoorbeeld aangegeven extra te laten meewegen dat ik niet vind dat we privacy moeten inleveren ter behoeve van de veiligheid.
Als er een partij is waar ze liever veilig dan vrij zijn is het wel de PVV, VVD, dat clubje.

Uit mijn eigen research komt D66 als beste uit de bus. Als ze het bij stemwijzer niet heel erg vinden hou ik mijn eigen research wel aan.
Maar dat kun je extra laten meewegen...bijna alle partijen gaan daar tegen je in. Ik had hetzelfde probleem. Kwam overigens ook op de PVV uit .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:47:23 #122
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69628202
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
Zoiets heb ik ook gehad. Ik heb 3 stemwijzers ingevuld ofzo.
Bij de eerste kwam er de SP uit, maar daar was ik zo over geschokt dat ik een andere heb ingevuld: PVV.
Daar was ik zó over geschokt dat ik de eerste stemwijzer nog een keer heb gemaakt, maar bij alle vragen ging ik ook nog eens alle antwoorden van de partijen lezen, om achter de beredenaties van de gegeven antwoorden te komen. Resultaat: PvdA. Mijn leraar politiek zal trots zijn op de geleverde arbeid. (snap je hem, arbeid)
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_69628261
PVV
VVD
Europese Klokkenluiders Partij
CDA
SP

de top 5 bij mij
pi_69628427
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:47 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook gehad. Ik heb 3 stemwijzers ingevuld ofzo.
Bij de eerste kwam er de SP uit, maar daar was ik zo over geschokt dat ik een andere heb ingevuld: PVV.
Daar was ik zó over geschokt dat ik de eerste stemwijzer nog een keer heb gemaakt, maar bij alle vragen ging ik ook nog eens alle antwoorden van de partijen lezen, om achter de beredenaties van de gegeven antwoorden te komen. Resultaat: PvdA. Mijn leraar politiek zal trots zijn op de geleverde arbeid. (snap je hem, arbeid)
Ik ga op Sinn Fein stemmen
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69628532
Bij mij kwam er ook PVV en SP uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')