abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:50:36 #126
177885 JoaC
Het is patat
pi_69631205
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg PVV en SP
Rare combo
PVV is ook redelijk socialistisch/links over de hele linie bekeken. Met daarbij horende beperking van vrijheden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:04:54 #127
258092 Joey_Kindt
Ik hou van lekker eten
pi_69631554
Waarom noemt iedereen PVV links?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:22 #128
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69631717
ik kom ook steeds op PVV uit

nou ja, in ieder geval beter dan die landverraders van groenlinks en d66
Ok stelletje hokboeren
pi_69632318
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef padlarf het volgende:
ik kom ook steeds op PVV uit

nou ja, in ieder geval beter dan die landverraders van groenlinks en d66
Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69632656
Bij mij kwam SP op 1 en PVV op 2.
pi_69632867
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Maar dat kun je extra laten meewegen...bijna alle partijen gaan daar tegen je in. Ik had hetzelfde probleem. Kwam overigens ook op de PVV uit .
Het is een schande.
No way dat ik hem met zijn erg slappe one-liners ga supporten met een stem.

"De Nederlandse maatschappij gaat sneller achteruit dan VVD in de peilingen" nou godverdomme ik lach me kapot.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:53:21 #132
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69632883
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.
hoe noem jij dan iemand die onze hoogste wetgevende macht ondergeschikt wil maken aan een buitenlandse entiteit?
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:35:20 #133
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69634044
Het zal wel zo zijn dat de PVV en de linkse partijen dichtbij elkaar liggen in iemands stemwijzer uitslag zal wel te maken hebben met de angst voor Europa en het protectionisme dat beide zijden ambiëren.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_69634116
Bij mij kwamen SP en PVDA uit. Moet ik nu op die triesto's gaan stemmen????
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:40:27 #135
44885 Metatron
THE VOICE
pi_69634194
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben je ook zo tegen Europa?

Bij mij kwam de PVV juist onderaan. D66 bovenaan
Ik kreeg spam van een D66 kandidaat, dus ALS ik al had overwogen op die partij te stemmen, dan was dat al meteen reden om op een ander te stemmen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_69634223
gelukkig d66 bij mij
pi_69634402
Als je de stemwijzer invult ben je dan gebonden aan de uitslag??
pi_69634509
Bij mij kwam er Aids uit.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:24:32 #139
177885 JoaC
Het is patat
pi_69635338
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:04 schreef Joey_Kindt het volgende:
Waarom noemt iedereen PVV links?
Omdat jij net doet alsof je die Joey Kindt bent van Xizo Media.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:29:56 #140
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_69635491
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ga op Sinn Fein stemmen
Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_69635587
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:16 schreef Rbnn het volgende:

[..]

Goed onderbouwd!
De PVDA en de VVD onderbouwen zichzelf
pi_69635736
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:24:21 #143
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69637073
Ik kom uit op de LDP ofzo Daarna VVD.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69637125
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.
Ik vind het sowieso raar dat ik niet op een Duitse partij kan stemmen. Zijn toch een Europese verkiezingen?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_69637563
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is deze???
een epic fail
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_69637577
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige partijen(bijvoorbeeld VVD) dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Eens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.

[ Bericht 1% gewijzigd door BluesRebel op 02-06-2009 17:04:47 ]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:57:35 #147
177885 JoaC
Het is patat
pi_69638032
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:26 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.
Ik vind het sowieso raar dat ik niet op een Duitse partij kan stemmen. Zijn toch een Europese verkiezingen?
Ben ik ook voorstander van

Als het verdrag in jouw land ook is goedgekeurd, kunnen we hierna gaan invoeren dat je op piraten in zweden of fascisten in Italië kan stemmen.

Voor de anti-verdrag mensen: Het EP en de 2e kamer hebben al voor het verdrag gestemd, alleen Ierland moet nog.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69638111
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom bijna alle partijen dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Oneens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.
Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_69638256
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef n00000b het volgende:

[..]

Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.
Had net een partij gekopieerd die het wel 'goed' had .. ge-edit
pi_69638276
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op

Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige partijen(bijvoorbeeld VVD) dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Eens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens

Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.


Edit: o, je hebt het al ge-edit

Maar om antwoord te geven: Dat stierenvechten is maar een voorbeeld. Er zijn andere culturele tradities die niet dier-onvriendelijk zijn die ze dan ook zouden verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')