PVV is ook redelijk socialistisch/links over de hele linie bekeken. Met daarbij horende beperking van vrijheden.quote:
Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef padlarf het volgende:
ik kom ook steeds op PVV uit
nou ja, in ieder geval beter dan die landverraders van groenlinks en d66![]()
![]()
![]()
Het is een schande.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat kun je extra laten meewegen...bijna alle partijen gaan daar tegen je in. Ik had hetzelfde probleem. Kwam overigens ook op de PVV uit.
hoe noem jij dan iemand die onze hoogste wetgevende macht ondergeschikt wil maken aan een buitenlandse entiteit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Jouw tweede zin geeft al aan waarom je steeds op de PVV uitkomt.
Ik kreeg spam van een D66 kandidaat, dus ALS ik al had overwogen op die partij te stemmen, dan was dat al meteen reden om op een ander te stemmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je ook zo tegen Europa?
Bij mij kwam de PVV juist onderaan. D66 bovenaan
Omdat jij net doet alsof je die Joey Kindt bent van Xizo Media.quote:
Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?quote:
Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Op zich een interessante gedachte. Wat nou als ik wil stemmen op, zeg, een Duitse partij? Lekker streng?
Of op een Vlaamse partij, want dat taaltje is zo zacht?
Ben ik ook voorstander vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland dus dan ik makkelijk op Sinn Fein stemmen.
Ik vind het sowieso raar dat ik niet op een Duitse partij kan stemmen. Zijn toch een Europese verkiezingen?
Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op![]()
Maar kan iemand mij uitleggen waarom bijna alle partijen dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Oneens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens
Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.
Had net een partij gekopieerd die het wel 'goed' hadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef n00000b het volgende:
[..]
Lees de stelling nog eens goed gast. Je zit jezelf weer op te vreten om helemaal niks.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je moet op een Nederlandse partij stemmen. Ja ik weet t, het slaat nergens op![]()
Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige partijen(bijvoorbeeld VVD) dit hebben geantwoord:
11 De EU moet culturele tradities als stierenvechten met rust laten. Eens
12 Europa moet het onverdoofd ritueel slachten van dieren verbieden. Eens
Wat is dit voor hypocrisie? Even laten zien hoe streng wij tegen moslims kunnen zijn? Als je de ene dierenmishandeling vindt kun je onmogelijk de andere anders beoordelen. Dit slaat nergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |