Kijk even een paar posts boven je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef Anosmie het volgende:
Courtney Love is een schim van zichzelf geworden zeg. BBrrrr...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is ze. Gefaalde chirurgie op gefaalde chirurgie en extreem gewichtsverlies dankzij de drugs waarschijnlijk, en zie daar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef emss het volgende:
Weet je zeker dat dat Courtney Love is? Ik zie echt niks herkenbaars in haar gezicht!
Ik vind haar al eng kijken bij de eerste blik op de foto'squote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Miley Cyrus. Ik vind haar een beetje eng kijken op de 1e foto als ik er lang naar kijk.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 23:03 schreef Felixa het volgende:
Hij heeft ook wel iets weg van Boy George die Marilyn Manson nadoet.![]()
Was hier onflatteus aan? Geil is t welquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Anosmie het volgende:
Tsja, je moet wat doen om in de aandacht te blijven als je geen tijd hebt om cdtjes vol te zingen
[ afbeelding ]
J-Lo's nipplegate
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Dandilion het volgende:
kamer olifant?![]()
Ik zie helemaal niets mis met kelly clarkson. okee ze is wat aangekomen maar het staat niet slecht.
Wat een spookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ashlee Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oempa loempa anyone?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef Kings het volgende:
Lily Allen heeft iets te lang in de spray-tan-cabine gestaan!
[ afbeelding ]
Ze heeft vast al een "beetje" voorgedronken...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay op haar eigen verjaardagsfeestje.
Ik denk eerder aan wat snuifpartijtjes, als ik die verlopen ogen en kop zo ziequote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Kings het volgende:
[..]
Ze heeft vast al een "beetje" voorgedronken...
Ik vind haar neukies er best queer uitzienquote:
Het materiaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Kings het volgende:
Solange Knowles (Zusje van Beyonce) incl. cameltoe
[ afbeelding ]
Doet het niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef Aventura het volgende:
Nieuwe Chanel-shoot van Keira Knightley.
Kweetniet...Het is wel heel naturel en het is beter dan de jetsers van Jordan ofzo, maar toch vind ik 't gewoon niet flatteus.
[ afbeelding ]
Die is de status van toe allang ontgroeid..net een balzakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk steeds dat je JohnLocke bent door die UIquote:
Vind ik altijd zo zielig voor ze: Heb je uren onder de zonnebank gelegen, dag in dag uit in de sportschool getraind, gewinkeld voor de perfecte kleur bikini bij je bankgebruinde huidje en dan sta je alsnog zo op een foto....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:58 schreef rena het volgende:
Stephanie Pratt (the Hills, zus van die eikel)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Perez is gewoon zuur omdat John Mayer, zijn crushquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom plaats je hem dan? Foto is voor de rest niet eens echt onflatteus te noemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |