Ik doe graag kritisch mee nav onflatteuze foto's, maar Jeetje Perez, kun je nog meer opnoemen aan Jennifer Love Hewitt op deze foto? Is haar horloge wel goedgekeurd, mister Perfect?quote:
Haha, irritant is dat he? Jammer dat hij altijd weer de foto's weet te verneuken..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Smirre het volgende:
[..]
Ik doe graag kritisch mee nav onflatteuze foto's, maar Jeetje Perez, kun je nog meer opnoemen aan Jennifer Love Hewitt op deze foto? Is haar horloge wel goedgekeurd, mister Perfect?
Waarom plaats je hem dan? Foto is voor de rest niet eens echt onflatteus te noemen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Haha, irritant is dat he? Jammer dat hij altijd weer de foto's weet te verneuken..
Vind ik wel, daarom plaats ik hemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom plaats je hem dan? Foto is voor de rest niet eens echt onflatteus te noemen..
Omg, die hals en nekquote:Op zondag 21 juni 2009 15:53 schreef JaneDoe het volgende:
niet echt een 'kiek', maar toch;
[ afbeelding ]
Goeie pijpbek heeft die grafhoerquote:Op zondag 21 juni 2009 15:53 schreef JaneDoe het volgende:
niet echt een 'kiek', maar toch;
[ afbeelding ]
Vergeten ze bij celebs het bovengebit of ligt het aan mij dat ik amalgaan vullingen boven rechts, voor de kijkers links, zie zitten?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
met die gaten in dr gebit en dat tengere postuur lijkt ze echt op een crackhoer
niet om onaardig te doen, maar zo ziet ze dr uit
Lijkt er meer op alsof ze er helemaal geen kiezen heeft zittenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeten ze bij celebs het bovengebit of ligt het aan mij dat ik amalgaan vullingen boven rechts, voor de kijkers links, zie zitten?
Ik twijfelde tussen amalgaan of geen kiezenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Lijkt er meer op alsof ze er helemaal geen kiezen heeft zitten
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:45 schreef Sloggi het volgende:
Die kerel rechts is net Guus Meeuwis.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:33 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Goeie pijpbek heeft die grafhoer
Voor drie man tegelijk, dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:33 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Goeie pijpbek heeft die grafhoer
Ik weet niet wat ik nou erger vind, die tieten of die 6 lagen oogschaduwquote:Op maandag 22 juni 2009 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Katie Price.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel vreemde foto's,.
Dat broekje zit anders ook naar.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
Tori Spelling. Plastic not so fantastic.
[ afbeelding ]
gelukkig zitten haar tepels wel op gelijke hoogtequote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch als je zelf ook niet recht staat; zie d'r niet-gelijke schouders omdat ze looptquote:Op maandag 22 juni 2009 23:01 schreef vioo het volgende:
[..]
gelukkig zitten haar tepels wel op gelijke hoogte
Ik twijfel altijd weer aan de echtheid van zo'n fotoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
jennifer aniston met wat het vleugeltje van dr always zou moeten zijn
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:42 schreef Radegast het volgende:
Ze lijkt op die ene van De jeugd van tegenwoordig.
Mmmm, lekker! Een Starbucks frappuccino.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kennen we Brit weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |