Kijk even een paar posts boven je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef Anosmie het volgende:
Courtney Love is een schim van zichzelf geworden zeg. BBrrrr...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is ze. Gefaalde chirurgie op gefaalde chirurgie en extreem gewichtsverlies dankzij de drugs waarschijnlijk, en zie daar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef emss het volgende:
Weet je zeker dat dat Courtney Love is? Ik zie echt niks herkenbaars in haar gezicht!
Ik vind haar al eng kijken bij de eerste blik op de foto'squote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Miley Cyrus. Ik vind haar een beetje eng kijken op de 1e foto als ik er lang naar kijk.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 23:03 schreef Felixa het volgende:
Hij heeft ook wel iets weg van Boy George die Marilyn Manson nadoet.![]()
Was hier onflatteus aan? Geil is t welquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Anosmie het volgende:
Tsja, je moet wat doen om in de aandacht te blijven als je geen tijd hebt om cdtjes vol te zingen
[ afbeelding ]
J-Lo's nipplegate
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Dandilion het volgende:
kamer olifant?![]()
Ik zie helemaal niets mis met kelly clarkson. okee ze is wat aangekomen maar het staat niet slecht.
Wat een spookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ashlee Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oempa loempa anyone?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef Kings het volgende:
Lily Allen heeft iets te lang in de spray-tan-cabine gestaan!
[ afbeelding ]
Ze heeft vast al een "beetje" voorgedronken...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay op haar eigen verjaardagsfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |