Je bedoelt dat je hem ijdel vindt.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gewoon dat bescheiden doen maar aan de andere kant wel met zo'n belachelijk met gouden stiksels colbertje de baan opstappen en op al je kledingstukken de letters RF laten zetten. Dan ben je gewoon een narcist.
Kom je hier je populariteit verhogen?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Federer zal nooit RG winnen, wat een faalhaas.
Ik houd wel van vers bloedquote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Fedje dit niet redt, is Roddick de laatste speler in de draw met een GS titel op zak... Als die ook nog van Monfils verliest zijn er in de kwartfinales geen spelers die al eerder een GS wonnen. Dat moet lang geleden zijn...
Hoe lang zal het geleden zijn dat één van de top-3 niet voorbij de derde ronde komt?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Fedje dit niet redt, is Roddick de laatste speler in de draw met een GS titel op zak... Als die ook nog van Monfils verliest zijn er in de kwartfinales geen spelers die al eerder een GS wonnen. Dat moet lang geleden zijn...
Uhh dit is tog ronde 4?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe lang zal het geleden zijn dat één van de top-3 niet voorbij de derde ronde komt?
Maar dat maakt het dan juist weer leukquote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lang. Dit toernooi ook weer niet aangezien Murray gewoon in de kwartfinales staat en Nadal en Federer al (minstens) de vierde ronde haalde. De laatste keer dat niet twee van de drie top drie spelers in de halve finales stond, echter, zal zo rond AU 2007 zijn geweest. Weet niet wie toen nummer 3 was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe lang zal het geleden zijn dat één van de top-3 niet voorbij de derde ronde komt?
Ik moet echt even nadenken voordat ik hier wat neergooi, ik ging er nog even van uit dat Djokovic op 3 stond...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lang. Dit toernooi ook weer niet aangezien Murray gewoon in de kwartfinales staat en Nadal en Federer al (minstens) de vierde ronde haalde. De laatste keer dat niet twee van de drie top drie spelers in de halve finales stond, echter, zal zo rond AU 2007 zijn geweest. Weet niet wie toen nummer 3 was.
Dat lijkt me niet, gezien al die lovegames op eigen service.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er met Federer aan de hand? Was hij al zo met de finale/titel bezig dat hij moeite heeft om zich te concentreren op de partijen ervoor?
Zo slecht speelt Fedje ook weer niet, maar Haas is gewoon beter op de belangrijke punten.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er met Federer aan de hand? Was hij al zo met de finale/titel bezig dat hij moeite heeft om zich te concentreren op de partijen ervoor?
Dat zou wel heel onprofessioneel zijn, en eigenlijk zie ik hem daar niet voor aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Tegen Acasuso ging het ook al niet zo makkelijk... Misschien gewoon niet super in vorm? Misschien ingehaald door de rest?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Och. Echt heel schattig hoor zo'n ranking. Maar aan het einde van de dag komt het toch nog altijd neer op mensenwerk.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef uithangbord het volgende:
Wat een irritant commentaar, Gozert op EuroSport loopt erg hard te zeiken over Federer. Terwijl die nog wel redelijk speelt. Maar Haas pakt het ook gewoon erg goed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |