Echt waar? Ik vond het echt een rampzalig slecht script. Echt verschrikkelijk. Idee was heel leuk, acteurs waren niet slecht, maar dat scriptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vanavond gekeken: Seven pounds
Wat een ontzettend mooie film. Jammer genoeg hou ik niet van films die redelijk langzaam zijn. Dus af en toe wat moeite met blijven kijken. Maar heb hem niet afgezet en vond em uiteindelijk echt geweldig...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind Nothing But The Truth zelf gewoon een erg goede film, en inderdaad niet echt een getypte film maar ook niet een heel slecht cijfer op IMDB. Big Lebowski is gewoon niet mijn soort humor net zoals Burn After Reading, wel geinig maar meer ook niet. Godfather kon ik overigens wel gemakkelijk uitzitten![]()
Voor Cinema Paradiso moet je wel de Directors Cut hebben. 50minuten extra wat het verhaal extra dimensie geeft. Ik ken niet veel Italiaanse films maar deze is zonder enige twijfel in mijn top10 van films terecht gekomen.quote:En die 2 films die je noemde zet ik in de wachtlist en je zult eind deze week even horen wat ik er van vindt
Welke ken je ... want Pledge This en The Hillz is echt een ramp. HottieNottie dat viel voor haar doen nog best wel meequote:Overigens geef ik films met paris wel gewoon een keiharde 1
Hé had je deze toch maar bekeken omdat ik sitting_elfling vroeg wat hij van deze film zou vinden. Want het is toch wel typisch dat deze paar uur na mijn vraag bekeken isquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:25 schreef kingmob het volgende:
12 Angry Men
[ afbeelding ]
Ik blijf me verbazen hoelang ik het kijken van dit soort films uitstel. Deze stond denk ik al een jaar op me te wachten, alles vertelde me dat ik hem vet zou vinden en toch had ik geen 'zin'.
Ik kan kort zijn, hij verdient zijn plek tussen de topfilms. Een lesje "wat maakt een film" wmb. Goede, geloofwaardige dialogen en karakters, met veel ontwikkeling. Ik vind de ontknoping van het verhaal zelf enigszins ongeloofwaardig qua realisme, maar het doet geen afbreuk aan het verhaal als geheel. Aan de hand van een rechtzaak wordt ons wat bijgebracht over recht en vooral vooroordelen. Daar kan Crash nog een puntje aan zuigen
Mijn cijfer: met gemak een 9
Imdb: 8.9
Heb je de 1953 versie gezien.?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, het gaat om hoe fantastisch die hele ramp in beeld is gebracht.
Ik moet hem dus ook maar zien ijkt mequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hé had je deze toch maar bekeken omdat ik sitting_elfling vroeg wat hij van deze film zou vinden. Want het is toch wel typisch dat deze paar uur na mijn vraag bekeken is![]()
Ik had overigens ook hetzelfde. Hoog in Top250. Gekocht. En maar laten liggen en liggen. Toch maar aangewaagd. Wat je zegt met gemak een 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 7
Twilight
Die Kirsten Stewart is een leuk meisje, maar ze kan deze film niet dragen. Twilight is best saai, tam en langzaam. Als je de synopsis hebt gelezen, zit je gewoon de nodige en onnodige plotontwikkelingen door te worstelen tot het moment dat eindelijk duidelijk is dat die Edward McCullen een vampier is. Daarna wordt de film niet veel beter en biedt het weinig nieuws onder de vampier- en actiehorizon. Die Zweedse film Let the Right One In vond ik dan wel wat beter, zeker qua sfeer. Deze film heeft onbegrijpelijk allerlei MTV Movie Awards (waaronder Best Fight en Best Kiss) in de wacht gesleept. Cijfer: 5<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dat is toch niet onbegrijpelijk? Puberawards voor een puberhype?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef Falco het volgende:
Deze film heeft onbegrijpelijk allerlei MTV Movie Awards (waaronder Best Fight en Best Kiss) in de wacht gesleept.
Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is toch niet onbegrijpelijk? Puberawards voor een puberhype?
Nee, dat was echt toeval, ik had hem de dag daarvoor al gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hé had je deze toch maar bekeken omdat ik sitting_elfling vroeg wat hij van deze film zou vinden. Want het is toch wel typisch dat deze paar uur na mijn vraag bekeken is![]()
Ik had overigens ook hetzelfde. Hoog in Top250. Gekocht. En maar laten liggen en liggen. Toch maar aangewaagd. Wat je zegt met gemak een 9.
niet geheel..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik schaam me diep om dit te zeggen, maar ik heb gisteren pas voor het eerst Schindler's list gekeken.
[ afbeelding ]
Een zeer indrukwekkende film over de vervolging van Joden. Goede keus van Spielberg om de film geheel in zwart/wit te verfilmen. Dit gaf toch dat extra diepgang die de film helemaal te goede kwam.
9,5 (imdb 8,9)
Het jasje van dat meisje tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
niet geheel..
1 rode draad (naja, draad...)
nee die engelsman is een ubersukkel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Forgetting Sarah Marshall (2008)
[ afbeelding ]
My kind of movie, komedie die wel grappig is, en ja Kunis en Bell zijn adorablemaar er wordt ook gewoon goed, sort off goed in gespeeld
, die engelsman is een held.
8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |