Vooroordelen zijn slecht, ja dat wisten we nog niet, dat dat alleen oeverloos moet worden herhaald in een geromantisseerd sausje van 2 uur is me wat overdone. En zoals gezegd, Crash is echt een film waar de meningen behoorlijk uit elkaar lopen. Of je vind het erg goed en je houdt van die manier, of je vind er geen fuck aanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Crash laat heel goed zien waarom vooroordelen slecht zijn en nergens op gebaseerd zijn. Het laat een spiegel zien.
De vieze handtastelijk agent. de over ijverig hypercorrecte jonge agent. Hoe zaken totaal omgedraait kunnen worden. Waar je in het begin totale disrespect voor hebt met slechte 1 handeling omgeturnt kan worden door andere handeling. Deze film is meer dan terecht een 8 waard.
Mja ik en geen smaak, ik vond hem eigenlijk niet zo goed (!lolquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Siniti het volgende:
Oh ik heb trouwens ook Superbad gezien.
En ik vond hem warempel fucking grappigEen van de weinige teen-movies waarin het echt is gelukt goede grappen te maken, wat een verademing was dit zeg.
8/10
Tja, ik moet toch toegeven dat je een enigszins aparte, afwijkende filmsmaak hebtquote:Op maandag 15 juni 2009 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik en geen smaak, ik vond hem eigenlijk niet zo goed (!lol), ik ga hem spoedig maar weer eens herzien
volgens mij had ik hem destijds een 5 ofzo gegeven.
De reden dat ik superbad niet leuk vond was ook de reden waarom ik Role Models niet zo leuk vond. Christopher Mintz-Plasse is niet bepaald mijn favo-acteurquote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch toegeven dat je een enigszins aparte, afwijkende filmsmaak hebt
Niet gezien Role Models, maar ik vond Mintz-Plasse toch erg goed als Mclovinquote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De reden dat ik superbad niet leuk vond was ook de reden waarom ik Role Models niet zo leuk vond. Christopher Mintz-Plasse is niet bepaald mijn favo-acteur
wassup gangsta`s?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet gezien Role Models, maar ik vond Mintz-Plasse toch erg goed als Mclovin
Ik vond die scenes waarin Seth alcohol wilde kopen in die winkel en eerste 3 plannen in zijn gedachte voor zich zag echt briljantquote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wassup gangsta`s?!!! prachtig
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
your name`s McLovin`?
![]()
![]()
Over films en smaak valt altijd te twisten. Vaak denk ik echter dat Sitting Elfling een grapje maakt met zijn films, door stelselmatig hele slechte puberkomedies te gaan kijken en dan ook nog verbaast een laag cijfer geeft. Als hooggewaardeerde films dan een 4,5 krijgen en flauwe komedies die niemand leuk vind een 8 krijgen van SE, zou je bijna getrol vermoeden. Gelukkig is dat niet het geval en is het allemaal oprecht - maar je zou bijna gaan twijfelen..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch toegeven dat je een enigszins aparte, afwijkende filmsmaak hebt
Haha dat heb ik ook weleens overwogen, maar dan zou hij wel een heel consistente troll zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Over films en smaak valt altijd te twisten. Vaak denk ik echter dat Sitting Elfling een grapje maakt met zijn films, door stelselmatig hele slechte puberkomedies te gaan kijken en dan ook nog verbaast een laag cijfer geeft. Als hooggewaardeerde films dan een 4,5 krijgen en flauwe komedies die niemand leuk vind een 8 krijgen van SE, zou je bijna getrol vermoeden. Gelukkig is dat niet het geval en is het allemaal oprecht - maar je zou bijna gaan twijfelen..
Zenks, die proposition kende ik nog niet, is wel al 4 jaar oud zie ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
3:10 to Yuma
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
The Proposition
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6.5 / imdb 6.3
[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 16-06-2009 20:44:24 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Oh ik ben zeker geen trol. Die zaadlose komedies kan ik gewoon erg goed waarderenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
De grote vraag is dan wel goede film vindt sitting_elfling dan ook goed?
Zeg maar een soort van indicatie of het toch niet echt een troll is om leuk te doen van zie mij eens goede films slecht waarderen en slechte films buitensporig hoog.
Want je hebt ze die een 1 voor Godfather geven een 10 voor Hottie & The Nottie. Maar gelukkig worden die troll-votes niet meegenomen in de Top250/Bottom100
Nothing But The Truth de gehele titel zegt me niets. Dus van een hype-titel kunnen we niet spreken. Ik heb deze nu dan in de queue gezet om te kijken waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh ik ben zeker geen trol. Die zaadlose komedies kan ik gewoon erg goed waarderen, het zijn alleen niet echt films om in je uppie te kijken.
Ik kan ook wel een aantal films opnoemen die de menigte (7.5 of hoger op IMDB) ook goed vindt die ik zelf ook goed vond. Bijna iedereen hier weet dat ik True Romance erg leuk vindt, Brotherhood of war is een erg goede film, nogmaals bedankt lonewolf
. The Man Who Shot Liberty Valance is appetijtelijk. Nothing But The Truth is ook een erg goede film
En ga zo maar door, smaken verschillen nu eenmaal. Crash vond ik nu echt geen fuck aan, zelfde als bijv. de Titanic of City of God of Big Lebowski. En ik zal daarin echt niet de enige zijn. Ze krijgen geen 1 of 2, maar ook niet hoger dan een 6
Ik vind Nothing But The Truth zelf gewoon een erg goede film, en inderdaad niet echt een getypte film maar ook niet een heel slecht cijfer op IMDB. Big Lebowski is gewoon niet mijn soort humor net zoals Burn After Reading, wel geinig maar meer ook niet. Godfather kon ik overigens wel gemakkelijk uitzittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nothing But The Truth de gehele titel zegt me niets. Dus van een hype-titel kunnen we niet spreken. Ik heb deze nu dan in de queue gezet om te kijken waar je het over hebt.
Big Lebowski ?!!! tjeuh dat ga je niet menen.
Titanic dat je dat noemt. Dat is toch gewoon een standaard romantisch filmpje en heeft een eerlijke 7. Want dat beroerd is het nu echt niet. Dat Titanic 1 dag in het bestaan van IMDB op #1 heeft gestaan komt lauter door chicks die gestemt hebben.
Oke eerlijk toegegeven ik kan Godfather niet aan. Wat een ultrasaaie verhandeling.
Nee ik heb geen 1 gegeven en ook geen 10 voor Paris Hilton![]()
Oh een hoe zie je een film als 12 Angry Men of Cinema Paradiso?
Welnee, het gaat om hoe fantastisch die hele ramp in beeld is gebracht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
Titanic dat je dat noemt. Dat is toch gewoon een standaard romantisch filmpje en heeft een eerlijke 7. Want dat beroerd is het nu echt niet. Dat Titanic 1 dag in het bestaan van IMDB op #1 heeft gestaan komt lauter door chicks die gestemt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |