Zie ook http://twitter.com/BreakingNews voor continu updates:quote:[b]French plane 'missing off Brazil'
An Air France aircraft carrying 215 people from Brazil has disappeared from radar screens over the Atlantic Ocean, according to reports.
A spokeswoman for Paris Charles de Gaulle airport said contact was lost with the flight from Rio de Janeiro at 0600 GMT. She told AFP news agency the plane had been expected to arrive in Paris at 1110 local time (0910 GMT).
More to follow.
quote:Air traffic control lost contact with the plane around 0600 GMT, moments after it took off from Rio de Janeiro bound for France.
less than 20 seconds ago from web
URGENT -- An Air France passenger plane has disappeared off radar over the Atlantic off the Brazilian coast, news agencies are reporting.
2 minutes ago from web
BULLETIN -- REPORTS: MISSING PLANE DISAPPEARED OFF THE BRAZILIAN COAST AND WAS CARRYING 215 PEOPLE.
4 minutes ago from web
BULLETIN -- AIR FRANCE PLANE WAS TRAVELING FROM BRAZIL TO FRANCE
9 minutes ago from web
BULLETIN -- AIR FRANCE PLANE FROM BRAZIL TO FRANCE DISAPPEARS OFF RADAR SCREENS, FRANCE SAYS.
9 minutes ago from web
BULLETIN -- AIR FRANCE PASSENGER PLANE MISSING
10 minutes ago from web
www.europe1.frquote:Un avion Air France a disparu des écrans radars
Créé le 01/06/09 - Dernière mise à jour à 11h56
Un Airbus d'Air France transportant 215 passagers et qui assurait la liaison Rio de Janeiro-Paris-Charles-de-Gaulle a disparu des écrans radars lundi à 6h00 au large des côtes brésiliennes.
© Reuters Charles Platiau
Un Airbus d'Air France a disparu des écrans radars. A son bord : 216 passagers et 12 membres d'équipage en provenance de Rio de Janeiro au Brésil. L'airbus A 330 devait se poser à 11h10 heure de Paris à l'aéroport de Roissy.
"L'inquiétude est très grande à Roissy. L'avion a disparu des écrans de contrôle il y a plusieurs heures. Il peut s'agir d'une panne du transbondeur mais ce genre de panne est très rare", a déclaré une source aéroportuaire. Un PC crise a été ouvert à Roissy dans la matinée.
La direction d'Air France n'était pas joignable lundi matin
www.europe1.frquote:Un avion Air France a disparu des écrans radars
Créé le 01/06/09 - Dernière mise à jour à 11h56
Un Airbus d'Air France transportant 215 passagers et qui assurait la liaison Rio de Janeiro-Paris-Charles-de-Gaulle a disparu des écrans radars lundi à 6h00 au large des côtes brésiliennes.
© Reuters Charles Platiau
Un Airbus d'Air France a disparu des écrans radars. A son bord : 216 passagers et 12 membres d'équipage en provenance de Rio de Janeiro au Brésil. L'airbus A 330 devait se poser à 11h10 heure de Paris à l'aéroport de Roissy.
"L'inquiétude est très grande à Roissy. L'avion a disparu des écrans de contrôle il y a plusieurs heures. Il peut s'agir d'une panne du transbondeur mais ce genre de panne est très rare", a déclaré une source aéroportuaire. Un PC crise a été ouvert à Roissy dans la matinée.
La direction d'Air France n'était pas joignable lundi matin
dit dacht ik ookquote:
Jij weet de oorzaak van dit ongeval al?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:![]()
ik dacht dat de europese maatschappijen toch altijd wel met goed spul vlogen.
kuch.... concorde....kuch.....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
![]()
ik dacht dat de europese maatschappijen toch altijd wel met goed spul vlogen.
Een technische storing waardoor het toestel geen radarstraling meer weerkaatst?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Die Roel Jewel suggereert zijn angstzaaiende twitter quotes dat het een soort Langoliers achtige situatie is.
Jij suggereert dat het een crash is.
En het kan net zo goed een technische storing zijn.![]()
nee, maar het lijkt me geen terroristische aanslag. en een foutje van de piloot durf ik eigenlijk ook wel uit te sluiten aangezien ze na het opstijgen al vrij snel overgaan op de automatische piloot.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij weet de oorzaak van dit ongeval al?
Er zijn nog helemaal geen oorzaken naar buiten gekomen dus tot die tijd lijkt me het concluderen van een technische fout en beetje vroeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, maar het lijkt me geen terroristische aanslag. en een foutje van de piloot durf ik eigenlijk ook wel uit te sluiten aangezien ze na het opstijgen al vrij snel overgaan op de automatische piloot.
En die automatische piloot kan geen storing hebben denk je?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, maar het lijkt me geen terroristische aanslag. en een foutje van de piloot durf ik eigenlijk ook wel uit te sluiten aangezien ze na het opstijgen al vrij snel overgaan op de automatische piloot.
prima heer kuijt. wat u wil.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zijn nog helemaal geen oorzaken naar buiten gekomen dus tot die tijd lijkt me het concluderen van een technische fout en beetje vroeg.
anders lees je mijn post even goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef nsfw het volgende:
[..]
En die automatische piloot kan geen storing hebben denk je?
Omdat het ook sinds een paar jaar zo heetquote:Op maandag 1 juni 2009 12:05 schreef nsfw het volgende:
Die Eikels bij RTL Nieuws noemde het een Air France - KLM toestel.
quote:[Een toestel van Air France is boven de kust van Brazilië van de radar verdwenen. Dat meldt de luchthaven van Parijs.
De Airbus met 215 mensen aan boord was onderweg van Rio de Janeiro naar vliegveld Charles de Gaulle in Parijs. Rond 8 uur vanmorgen verdween het van de radar.
Wacht nou maar gewoon rustig af, want als je voor ieder vliegtuig die van de radar verdwijnt een topic gaat openen loopt dit webstek vast.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef charon het volgende:
[..]
Een technische storing waardoor het toestel geen radarstraling meer weerkaatst?
That's pretty cool..
Kan ook nog gekaapt zijn natuurlijk, of drukverlies, waardoor ze laag moeten gaan vliegen- maar je zou denken dat ze zich dan wel melden.
Tsja, sinds je onder druk van de commercie met twee motoren over het grote water mag..
quote:An Air France plane carrying 228 people from Brazil has disappeared from radar screens over the Atlantic Ocean, according to reports. Officials at Paris Charles de Gaulle airport said contact was lost with the flight from Rio de Janeiro at 0600 GMT. A spokeswoman told AFP news agency the Airbus 330 had been expected to arrive in Paris at 1110 local time (0910 GMT).
Another official said it was possible that the plane had a transponder problem but this was very rare. "We are very worried," he said, quoted by AFP news agency. "The plane disappeared from the screens several hours ago."
Airport authorities have set up a crisis centre at Charles de Gaulle.
quote:'Toestel Air France verdwijnt van radar'
Uitgegeven: 1 juni 2009 12:01
Laatst gewijzigd: 1 juni 2009 12:16
PARIJS - Een Frans verkeersvliegtuig van de maatschappij Air France wordt maandag vermist.
Het toestel met 215 mensen aan boord is maandag boven de Atlantische Oceaan voor de kust van Brazilië van de radar verdwenen. Dit berichtten maandag de luchthavenautoriteiten in Parijs.
Het was onderweg van Rio de Janeiro naar de Parijse luchthaven Charles de Gaulle, waar het om 11.00 uur aan had moeten komen.
De autoriteiten zijn naar eigen zeggen ''erg bezorgd'' omdat het toestel al uren weg is. Er is een crisiscentrum opgezet.
Het zou een communicatieprobleem kunnen zijn maar dat komt uiterst zelden voor, aldus een functionaris van het vliegveld. Het vliegtuig is een Airbus A330.
© ANP
GMTAquote:Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef Malebolgia het volgende:
"KLM flight 815 was Lost from radar over the Atlantic..."
Air France heeft hele slechte cijfers wat betreft crashes.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:![]()
ik dacht dat de europese maatschappijen toch altijd wel met goed spul vlogen.
quote:If officials confirm the Air France has crashed over the Atlantic, it would be the first ever crash involving an Airbus A330-200.
Jij denkt echt té simpel.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, maar het lijkt me geen terroristische aanslag. en een foutje van de piloot durf ik eigenlijk ook wel uit te sluiten aangezien ze na het opstijgen al vrij snel overgaan op de automatische piloot.
de mevrouw van CNN zei het verkeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm.. Hij moest 9 uur GMT landen toch? Dat is 11 uur lokale tijd.
216 passagiers , overigen zijn crewledenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef SoldMayor het volgende:
Air France jet bound for Paris from Rio de Janeiro, Brazil, with 228 aboard, missing over Atlantic, airline confirms.
228 dat is nog meer
Ik snap het zoiezo niet want boven de oceaan is er zoiezo niks te zien op de radar.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan het toestel nou zomaar van de radar verdwijnen zonder dat iemand weet wat er aan de hand is? Als hij neergestort is zou er toch wel wat radiocontact geweest moeten zijn van vlak voor de crash.
BBC heeft het over 216 passagiers en 12 crew leden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:27 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
215 passagiers , overigen zijn crewleden
crewleden zijn ook mensen..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:27 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
215 passagiers , overigen zijn crewleden
Als al het contact verbroken is door een storing wordt contact maken moeilijk he.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan het toestel nou zomaar van de radar verdwijnen zonder dat iemand weet wat er aan de hand is? Als hij neergestort is zou er toch wel wat radiocontact geweest moeten zijn van vlak voor de crash.
Ik ook, AMS-KUL.. 12 uur en 10 minuten... en overleefdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef MCH het volgende:
Gisteren nog 12 uur in een vliegtuig doorgebracht, een crash lijkt me verschrikkelijk.
net op cnn: Er is idd geen radar, maar een piloot meldt zich elke 10 minutenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik snap het zoiezo niet want boven de oceaan is er zoiezo niks te zien op de radar.
Het zou dus op deze manier ook een aanslag kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Hukkie het volgende:
Zou wel een drama zijn zeg, wel vreemd dat dat ding gewoon plotseling verdewenen is. En er geen noodmeldingen of iets zijn geweest (volgens de huidige informatie dan), dan zou je kunnen denken aan een instant probleem.
Zijn kunstgebit past niet helemaalquote:
Dan kan zijn radio toch gewoon kapot zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef Ole het volgende:
[..]
net op cnn: Er is idd geen radar, maar een piloot meldt zich elke 10 minuten
Typfout inderdaad. CNN bevestigt ook 216.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
BBC heeft het over 216 passagiers en 12 crew leden.
Flight AF 447 left Rio at 1900 local time (2200 GMT) on Sunday. It had 216 passengers and 12 crew on board.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8076848.stm
Ik verklaarde alleen het verschil in in telling in niewsbronnen.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik snap het zoiezo niet want boven de oceaan is er zoiezo niks te zien op de radar.
'gewoon' in een vliegtuig is niet echt heel gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dan kan zijn radio toch gewoon kapot zijn?
Hoezo niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik snap het zoiezo niet want boven de oceaan is er zoiezo niks te zien op de radar.
Hmzquote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Sodeju.. gewoon al uren kwijt
Doet me denken aan een vliegtuig van Adam Air hier in Indonesie. Die verdween op 1 januari 2007 en bleek uiteindelijk op 2 kilometer diepte te liggen. Daar ligt het nu nog steeds overigens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Air_Flight_574
Dus? Dat betekent toch niet dat jij ene ruk verstand hebt van radars?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Swindler het volgende:
[..]
Omdat ik 6 keer per jaar de oversteek maak
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus? Dat betekent toch niet dat jij ene ruk verstand hebt van radars?
Het is een flink stuk zwemmen terug naar de Braziliaanse kust.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef buachaille het volgende:
E zijn slechtere plekken denkbaar om in het water te landen: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Fernando+de+Noronha&sll=37.0625,-95.677068&sspn=32.939885,55.898438&ie=UTF8&ll=-3.839249,-32.411299&spn=0.010127,0.013647&t=h&z=16&iwloc=A
ik zie dat er hier zich nog een simpel iemand bevindt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus? Dat betekent toch niet dat jij ene ruk verstand hebt van radars?
En jij denkt dat er geen radars zijn die delen boven de oceaan in de gaten houden? Elke 10 minuten? Lijkt me sterk. Via wat voor soort frequenties?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Boven de oceaan meld de piloot zich om de 10 minuten en geeft dan zijn hoogte , positie etc door
quote:[mg=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/3.gif[/img] Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Re het volgende:
[..]
LOST
iquote:
Vandaar het vliegveld op het eiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is een flink stuk zwemmen terug naar de Braziliaanse kust.
Crisis managementquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:23 schreef Nuongirl het volgende:
A search and rescue mission has been launched near the Brazilian island of Fernando de Noronha.
Dan waren ze dus nog niet ver zeg maar. En als het vliegtuig al om 11 uur zou wordne verwacht in Parijs, waarom nu pas bekend?
Radiofrequenties denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen radars zijn die delen boven de oceaan in de gaten houden? Elke 10 minuten? Lijkt me sterk. Via wat voor soort frequenties?
Onderbouw jouw opmerking eens, als je dat kuntquote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zie dat er hier zich nog een simpel iemand bevindt._!
![]()
Dat wist ik niet, neem aan dat dat met radarbereik ofzo te maken heeft?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Boven de oceaan meld de piloot zich om de 10 minuten en geeft dan zijn hoogte , positie etc door
No fucking shit, Sherlock.quote:
zo... *slik*..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Hoppy het volgende:
Twitter:
If officials confirm the Air France has crashed over the Atlantic, it would be the first ever crash involving an Airbus A330-200.
Radiofrequenties voor de luchtvaartquote:Op maandag 1 juni 2009 12:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
No fucking shit, Sherlock.
Laat ik de vraag versimpelen voor domme wiseguys: wat voor radiofrequenties?
Mja, veilig toestel lijkt het. Maar ja, dat zegt helemaal niets.quote:
Inderdaad ja, die Bijlmerramp heb ik ook al 10 keer in de herhaling gezien en zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer wat nieuw materiaal voor Aircrash Investigation. Ik heb al die oude afleveringen al tig keer gezien.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Hoppy het volgende:
Twitter:
If officials confirm the Air France has crashed over the Atlantic, it would be the first ever crash involving an Airbus A330-200.
Ik vrees 't ergstequote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef TC03 het volgende:
Zou wat zijn als er nu een paar honderd mensen in de oceaan dobberen.
Zegt inderdaad niets, maar wel een beetje eng. Ik vloog op 20 mei naar Nederland, die ochtend verongelukte in Indonesie een vliegtuig met 102 doden, nu ben ik gisteren teruggevlogen naar Indonesie, gebeurt dit...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Mja, veilig toestel lijkt het. Maar ja, dat zegt helemaal niets.
Een wesp in je hoogtemeter is genoeg voor een crash
quote:Uit Parijs komen berichten dat er geen
hoop meer is voor de inzittenden,maar
die berichten zijn niet bevestigd.
Volgens mij is de kans dat je door bliksem getroffen zal worden groter?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zegt inderdaad niets, maar wel een beetje eng. Ik vloog op 20 mei naar Nederland, die ochtend verongelukte in Indonesie een vliegtuig met 102 doden, nu ben ik gisteren teruggevlogen naar Indonesie, gebeurt dit...
uhuhuh.....quote:
Wiens Frans is beter dan het mijne?quote:"Aucun espoir" pour le vol Air France Rio-Paris
Créé le 01/06/09 - Dernière mise à jour à 12h36
Un Airbus d'Air France transportant 216 passagers et qui assurait la liaison Rio de Janeiro-Paris-Charles-de-Gaulle a disparu des écrans radars lundi à 6h00 au large des côtes brésiliennes. "Il n'y a plus aucun espoir" a déclaré une source aéroportuaire.
Un Airbus d'Air France a disparu des écrans radars. A bord du vol AF447 : 216 passagers et 12 membres d'équipage en provenance de Rio de Janeiro au Brésil. L'airbus A 330 qui a quitté la capitale brésilienne à 19 heures (heure du Brésil) devait se poser à 11h10 heure de Paris à l'aéroport de Roissy. "Il n'y a plus aucun espoir" a déclaré une source aéroportuaire vers 12h30.
L'avion a disparu des écrans radars vers 8 heures lundi matin. "Il était au large des côtes africaines, une zone très mal couverte au plan radars", explique le spécialiste aéronautique d'Europe 1.
"L'inquiétude est très grande à Roissy. Il peut s'agir d'une panne du transbondeur mais ce genre de panne est très rare", a déclaré une source aéroportuaire. Un PC crise a été ouvert au Terminal 2E de Roissy où les familles ont été regroupées. Dominique Bussereau, le secrétaire d'Etat au Transports y est attendu en début d'après-midi.
La direction d'Air France ne souhaite pas s'exprimer pour l'instant. Une attitude qui " peut confirmer que c'est quelque chose de très sérieux", conclut l'expert aéronautique.
Le chef de l'Etat a de son côté demandé "au gouvernement et aux administrations concernées de tout mettre en oeuvre pour retrouver la trace de l'avion et faire au plus vite la lumière sur les circonstances de sa disparition". Au Brésil, les recherches ont déjà commencé au larges des côtes.
Ja joh? Een crash lijkt mij juist coolquote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef MCH het volgende:
Gisteren nog 12 uur in een vliegtuig doorgebracht, een crash lijkt me verschrikkelijk.
denk dat die nog binnen zitten, in de riemen. Of nu net op een onbekend strand zijn geland natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef TC03 het volgende:
Zou wat zijn als er nu een paar honderd mensen in de oceaan dobberen.
Ja dus? Moet je eens nagaan hoeveel mensen gisteren zijn omgekomen in autocrashes...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zegt inderdaad niets, maar wel een beetje eng. Ik vloog op 20 mei naar Nederland, die ochtend verongelukte in Indonesie een vliegtuig met 102 doden, nu ben ik gisteren teruggevlogen naar Indonesie, gebeurt dit...
quote:
Goede grapquote:Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef Malebolgia het volgende:
"KLM flight 815 was Lost from radar over the Atlantic..."
Daar is in 30 jaar maar één van uit de lucht gevallen.quote:
't Mijnequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef Re het volgende:
LOST
Nog zo één goede grapquote:Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef Malebolgia het volgende:
"KLM flight 815 was Lost from radar over the Atlantic..."
Niks dus eikelbijtertje, gewoon toeval, meer niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja dus? Moet je eens nagaan hoeveel mensen gisteren zijn omgekomen in autocrashes...
Vliegen is nog steeds het meest veilig.
Hoe groot is die kans?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans dat je door bliksem getroffen zal worden groter?
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niks dus eikelbijtertje, gewoon toeval, meer niet.
Nope, net op CNN dat er niet overal coverage is..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk namelijk dat er zat radars zijn en ook nog eens mét voldoende bereik om de hele oceaan te coveren.
Er is geen hoop meer, aldus een bron binnen de luchtvaart.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik wist wat het betekende zou ik wellicht hetzelfde denken.
Dat hoop ik ook ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
De kans dat je door bliksem getroffen wordt is heel klein.
Dan zullen er enkele gaatjes tussen zitten als je écht ver bent van alle land. Maar dan nog is het niet onmogelijk om van radar te verdwijnen boven de oceaan, zoals eerder werd beweerd door iemand.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef ROG het volgende:
[..]
Nope, net op CNN dat er niet overal coverage is..
Dat er geen hoop meer is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik wist wat het betekende zou ik wellicht hetzelfde denken.
Een bron binnen de luchthaven zegt dat er geen hoop meer is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
De kans dat je door bliksem getroffen wordt is heel klein.
lijkt mij persoonlijk ookquote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Niara het volgende:
Tja ik ben benieuwd wat er nu gebeurd is. Als we het al zullen weten.
En het bericht dat er geen hoop meer is uit Parijs vind ik toch wel erg cru.
Ik bedoel, zóveel mensen met allemaal een familie. Dan wacht je toch eerst af voordat je zoiets zegt?
Doe maarquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
Jij baseert geen enkel van je opmerkingen op feiten hequote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan zullen er enkele gaatjes tussen zitten als je écht ver bent van alle land. Maar dan nog is het niet onmogelijk om van radar te verdwijnen boven de oceaan, zoals eerder werd beweerd door iemand.
Ja, ze zijn aan het zoeken in de buurt van een mooi tropisch eiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
neuh, da's dan niet meer nodig. Kern van de zaak is duidelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
Blijkbaar voor sommige delen van de oceaan dus niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen radars zijn die delen boven de oceaan in de gaten houden? Elke 10 minuten? Lijkt me sterk. Via wat voor soort frequenties?
Was te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Bart884 het volgende:
Op reactiepagina van telegraaf.nl wordt geschreven dat er waarschijnlijk ook Nederlanders aan bord zijn.
Verschrikkelijk spannende tijd voor hen nu.
Als het zonder transponder/radiomeldplicht/whatever is doorgevlogen dan zou 'ie allang weer als onbekend stipje op iemand's radar zijn gekomen. Het toestel is nu zo ruim te laat dat je, helaas, niet veel meer kan verwachten. Helemaal op een paar honder kilometer uit de kust, zonder exacte (zoek)coordinaten..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Een bron binnen de luchthaven zegt dat er geen hoop meer is.
Een oceaan is helaas wel iets anders dan een rivier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Telegraafquote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Bart884 het volgende:
Op reactiepagina van telegraaf.nl wordt geschreven dat er waarschijnlijk ook Nederlanders aan bord zijn.
Verschrikkelijk spannende tijd voor hen nu.
Ja maar als de piloot de mogelijkheid had om zo te kunnen landen , zal hij zich vast wel hebben gemeld op de radio.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Hij moet toch wat te lullen hebben hier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jij baseert geen enkel van je opmerkingen op feiten he
Waarschijnlijk stond er eerst op de borden dan die 'vertraagd' was. Nieuws over een eventuele crash brengen ze bewust niet meteen naar buiten. Zeker niet als ze niet zeker zijn of het echt gebeurd is. Stel dat die wel communicatieproblemen had, meteen om 8 uur gaan roepen dat ie dan wel neergestort zal zijn kan mensen bezorgd maken zonder dat daar reden voor is. Maar goed, nu ie veel te laat is moeten ze toch wel enige info geven... en na zo'n lange tijd niet op de radar noch communicatie, dan is het redelijk zeker dat ie echt de oceaan ingedoken is.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
lijkt mij persoonlijk ookMaar goed, ik neem aan dat deze zijn ingelicht (de mensen die dus op hen wachtten in Parijs) voordat dit nieuws naar buiten kwam.
Hudson is iets rustiger dan de Atlantische Oceaanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Ja, want een windstille Hudson en de Atlantische Ocean zijn hetzelfde...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Je vraagt je af of ie überhaupt wel genoeg tijd had om door te geven dat er een probleem was. Vraag me af hoeveel hun reddingvest aan hebben gekregenquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:54 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar als de piloot de mogelijkheid had om zo te kunnen landen , zal hij zich vast wel hebben gemeld op de radio.
Net zo klein als de kans dat ze de mensen nog zullen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ja, want een windstille Hudson en de Atlantische Ocean zijn hetzelfde...
No offence, maar valse hoop strooien is ook een kunst; als dat vliegtuig echt uit de lucht is gevallen dan is de kans op overlevenden wel zo ontzetten klein...
Dat vliegtuig dat in de Hudson landde was ook een stukje kleiner dan diegene die nu vermist isquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:55 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ja, want een windstille Hudson en de Atlantische Ocean zijn hetzelfde...
No offence, maar valse hoop strooien is ook een kunst; als dat vliegtuig echt uit de lucht is gevallen dan is de kans op overlevenden wel zo ontzetten klein...
Ik bedoel ook niet dat ze gelijk moeten zeggen dat er een mogelijkheid is dat het vliegtuig gecrashed is. Alleen de zeg maar 'afhalers' in Parijs wel duidelijk informeren over de communicatiestoornis en dat voordat dit nieuws naar buiten kwamquote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond er eerst op de borden dan die 'vertraagd' was. Nieuws over een eventuele crash brengen ze bewust niet meteen naar buiten. Zeker niet als ze niet zeker zijn of het echt gebeurd is. Stel dat die wel communicatieproblemen had, meteen om 8 uur gaan roepen dat ie dan wel neergestort zal zijn kan mensen bezorgd maken zonder dat daar reden voor is. Maar goed, nu ie veel te laat is moeten ze toch wel enige info geven... en na zo'n lange tijd niet op de radar noch communicatie, dan is het redelijk zeker dat ie echt de oceaan ingedoken is.
vermenigvuldig die kansen en je hebt de kans dat ze die mensen nog zullen vinden vóór ze allemaal dood zijn aangespoeld...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zo klein als de kans dat ze de mensen nog zullen vinden.
Alleen was dat de Hudson rivier in bevolkt gebied, en is dit, in het beste geval, een landing op de open Atlantische Oceaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Zullen die niet al wat meer weten, aangezien ze in het crisiscentrum zitten?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
vermenigvuldig die kansen en je hebt de kans dat ze die mensen nog zullen vinden vóór ze allemaal dood zijn aangespoeld...
Maar mên als je familie / kennissen op die vlucht hebt wordt je gek volgens mij
en dat zal ws ook de reden zijn dat het pas zo laat bekend is lijkt mij.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen die niet al wat meer weten, aangezien ze in het crisiscentrum zitten?
Kweenie. Ze zullen dat iig niet omgeroepen hebben bij de aankomsthal. Daar zaai je alleen paniek mee. Waarschijnlijk idd gewoon 't bericht dat ie 'vertraagd' was oid. Maar 't is te hopen dat ze familieleden en vrienden op het vliegveld wel iets sneller (en ook betere) info hebben gekregen dan de rest van de wereld. Al betwijfel ik of dat laatste 't geval is, hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:57 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ze gelijk moeten zeggen dat er een mogelijkheid is dat het vliegtuig gecrashed is. Alleen de zeg maar 'afhalers' in Parijs wel duidelijk informeren over de communicatiestoornis en dat voordat dit nieuws naar buiten kwam
Net zoals het vermiste vliegtuig wellicht.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef byah het volgende:
Het aandeel van AF-KLM is flink gezakt in ieder geval
quote:> Deux numéros d'urgence pour les familles ont été ouverts : un numéro vert pour la France 0.800.800.812. et un autre pour l'étranger 00.33.1.57.02.10.55.
Dan moet je die toch gewoon op de radar kunnen zien?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:01 schreef Merkie het volgende:
Zou het niet kunnen dat het vliegtuig gekaapt is en ze nu ergens anders heen vliegen wat niemand weet?
Vast niet, ze hebben natuurlijk beperkte brandstof, bovendien zou dat ding dan op zn minst ergens weer op radar moeten verschijnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:01 schreef Merkie het volgende:
Zou het niet kunnen dat het vliegtuig gekaapt is en ze nu ergens anders heen vliegen wat niemand weet?
You never knowquote:Op maandag 1 juni 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die was naar verluid niet aan boord.
Misschien wel met die hack device van 24quote:Op maandag 1 juni 2009 13:01 schreef Merkie het volgende:
Zou het niet kunnen dat het vliegtuig gekaapt is en ze nu ergens anders heen vliegen wat niemand weet?
Wie weetquote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel met die hack device van 24.
Lijkt me sterk dat hij nog in de lucht zit...
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel met die hack device van 24.
Lijkt me sterk dat hij nog in de lucht zit...
Ja, en het vliegtuig is geland op een Lost-eiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel met die hack device van 24.
Lijkt me sterk dat hij nog in de lucht zit...
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Main_Pagequote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef Vanquish_ het volgende:
Wat zit iedereen nou te lullen over een Lost-scenarioIets gemist ofzo?
lekker handig, zit toch 8 uur verschil in.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:06 schreef Hoppy het volgende:
Twitter:
Brazilian Air Force official tells Globo TV the plane went missing near Europe.
Brazillie of Europa... dat moeten ze toch weten?
Ik dacht er ook al aanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel met die hack device van 24.
Lijkt me sterk dat hij nog in de lucht zit...
Het vliegtuig werd toch drie uur voor de landing vermist? Dan zou het eigenlijk wel eerder bij Europa/Afrika in de buurt zijn dan bij Brazilië.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:06 schreef Hoppy het volgende:
Twitter:
Brazilian Air Force official tells Globo TV the plane went missing near Europe.
Brazillie of Europa... dat moeten ze toch weten?
kwijt is dan ook vaak een tijdelijke status voor 'het hele fucking vliegtuig is aan gruzelementen', maar dat komt een beetje hard aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:07 schreef YazooW het volgende:
Kom op hé, het is 2009. Ik kan op mijn telefoon zien waar mijn vrienden zich bevinden, op de cm nauwkeurig. Maar ze weten niet waar een vliegtuig zich bevindt? GPS is toch iets wat juist begonnen is in de luchtvaart?
Ja want op het oceaanoppervlak heb je enorm goed radiobereikquote:Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar als de piloot de mogelijkheid had om zo te kunnen landen , zal hij zich vast wel hebben gemeld op de radio.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Flight_815quote:Op maandag 1 juni 2009 13:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Main_Page
Ja..quote:
Maar ze geven niet aan waarom het een crash is, het enige wat bekend is, is dat ze een vliegtuig hebben kwijt gemaakt. :Squote:Op maandag 1 juni 2009 13:08 schreef sjorti het volgende:
De toonaangevende Aviation Herald speekt helaas al van een crash: http://avherald.com/h?article=41a81ef1&opt=513
en het is al uren kwijt, dat is het zorgwekkende.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:10 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Maar ze geven niet aan waarom het een crash is, het enige wat bekend is, is dat ze een vliegtuig hebben kwijt gemaakt. :S
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwijt is dan ook vaak een tijdelijke status voor 'het hele fucking vliegtuig is aan gruzelementen', maar dat komt een beetje hard aan.
ah, ik ben niet de enige met irritaties.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lightning_NL nu weten we wel dat jij de held bent op luchtvaart gebied! Kap aub met constant "" tegen iedereen te zeggen. Het is behoorlijk irritant aan het worden.
NOSquote:Vlakbij het eiland Fernando de Noronha is een zoekactie naar het verdwenen toestel gestart.
Toegegeven, er zitten enkele gaten in de radar coverage, maar zoveel zijn die er nou ook weer niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jij baseert geen enkel van je opmerkingen op feiten he
ik denk dat ie ergens boven de Atlantische Oceaan kwijtgeraakt is.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CNN meld trouwens dat het voor de kust van Marokko verdwenen is.
Ja, maar JUIST op dit gebied heb je altijd mensen die 100% bullshit lopen te lullen dat totaal niet waar is. Dat corrigeer ik dan even.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lightning_NL nu weten we wel dat jij de held bent op luchtvaart gebied! Kap aub met constant "" tegen iedereen te zeggen. Het is behoorlijk irritant aan het worden.
helaasquote:AF 447 Positional Information
Sorry. We are unable to determine the current location of this flight.
It may be that the flight is temporarily beyond the range of our tracking network or over a large body of water.
Knap lullig, dan had het niet lang geduurd voordat ze op plaats van bestemming warenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CNN meld trouwens dat het voor de kust van Marokko verdwenen is.
denk dat ze kunnen gaan duiken naar de zwarte dozen... als ze het ding nog kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef ImTheBase het volgende:
Reuters: French minister says Air France plane also disappeared from military radar screens, fearing the worst.
less than 20 seconds ago from web
Reuters: French minister says missing Air France plane would have run out of fuel by now.
less than a minute ago from web
French official tells the Associated Press that all contact with the plane was lost at 0220 GMT on Monday.
3 minutes ago from web
quote:Ship reports finding debris in Atlantic Ocean off Portuguese coast after Air France flight 447 disappears. near 'Ilha do Sal'
Wat klopt er niet aan?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij dan met je elke 10 minuten positie doorgeven. Wat een stomme aap ben jij zeg!
Toegegeven, er zitten enkele gaten in de radar coverage, maar zoveel zijn die er nou ook weer niet.
Omdat er geen andere bron isquote:Op maandag 1 juni 2009 13:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom nu weer Twitter als bron gebruiken?
Inderdaad, als je ziet wat er allemaal op de Azoren staat...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk namelijk dat er zat radars zijn en ook nog eens mét voldoende bereik om de hele oceaan te coveren.
ja, prima zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat er geen andere bron isIk zet erbij dat twitter de bron is, dus je mag ermee doen wat je wil
.
quote:Reuters: French minister says missing Air France plane would have run out of fuel by now.
8 minuten ago from web
kaap verdische eilandenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Portugal dus, geen Brazilie, Marokko maar Portugal. mogelijk dan.
Het schijnt daar wel mooi te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:20 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
kaap verdische eilanden
http://maps.google.nl/maps?q=%27Ilha%20do%20Sal
Vind 't ook typisch. Je zou toch denken dat 't toestel ook al verder onderweg is...quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
ze zoeken wel erg uit de richting...
Is het nou voor de kust van Brazilië of voor de kust van Afrika verdwenenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef geers058 het volgende:
goed kaartje van mail online
http://www.dailymail.co.u(...)28-people-board.html
die lijn op die kaart klopt nietquote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
ze zoeken wel erg uit de richting...
Als alle vliegtuigen op de wereld zo hard zouden omvliegen dan zouden er nu geen poolkappen meer zijn en was het nu 67 graden buitenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
ze zoeken wel erg uit de richting...
ah... okay.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:25 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
die lijn op die kaart klopt nietvliegen altijd langs de kust over eilanden e.d.
met de kromming van de aarde meegerekend kan het best economischer zijn om zo te vliegen, beetje straalstroom meepikken... net als naar ZO Azie..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als alle vliegtuigen op de wereld zo hard zouden omvliegen dan zouden er nu geen poolkappen meer zijn en was het nu 67 graden buiten
dan hoop ik dat ze goed kunnen zwemmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Net terug van buiten, lees de info net. Hopen dat er overlevenden zijn
Vliegtuigen vliegen jaarlijks vele honderdduizenden kilometers om door vastgestelde richtlijnenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als alle vliegtuigen op de wereld zo hard zouden omvliegen dan zouden er nu geen poolkappen meer zijn en was het nu 67 graden buiten
Teveel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, vreemd.. veel tegenstrijdige info dus. Erg veel.
Reken er maar niet op...quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Net terug van buiten, lees de info net. Hopen dat er overlevenden zijn
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als alle vliegtuigen op de wereld zo hard zouden omvliegen dan zouden er nu geen poolkappen meer zijn en was het nu 67 graden buiten
Twitter is gewoon een waardeloze hype.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef Malebolgia het volgende:
Raar dat de bronnen het niet eens zijn over marokko of de noord-oost kust van brazilie qua crash-site; is nogal een afstand. Twitter bericht over portugese kust lijkt me kul.
echt veel te veel verschil tussen de info.. erg slecht..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef Malebolgia het volgende:
http://avherald.com/h?article=41a81ef1&opt=513
"Last radio contact with the crew was about 4 hours into the flight at around 02:20Z. The crew reported flying through severe turbulence."
Tsja dat is niet echt cool.
Raar dat de bronnen het niet eens zijn over marokko of de noord-oost kust van brazilie qua crash-site; is nogal een afstand. Twitter bericht over portugese kust lijkt me kul.
Dat twitter eiland ligt bij de Kaarverdische eilanden, zou zo maar kunnenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef Malebolgia het volgende:
http://avherald.com/h?article=41a81ef1&opt=513
"Last radio contact with the crew was about 4 hours into the flight at around 02:20Z. The crew reported flying through severe turbulence."
Tsja dat is niet echt cool.
Raar dat de bronnen het niet eens zijn over marokko of de noord-oost kust van brazilie qua crash-site; is nogal een afstand. Twitter bericht over portugese kust lijkt me kul.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:18 schreef matthijst het volgende:
Hmm, 3 uur en 10 minuten voor aankomst verdwenen. Vliegroute staat hier:
[ afbeelding ]
Parijs -> Casablanca is 3 uur 20 vliegen.
Ding ligt dus ergens bij Marokko.
Misschien issie wel geland in de Seine of zo..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:32 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Ja, alleen vloog hij de andere richting op: Casablanca > Parijs. Dan veranderd de verwachte crashplek ietsje...
Daar zal het over een tijdje wel in te zien zijn wat er gebeurt is... alvast sterkte aan de nabestaanden waarschijnlijk.quote:
lekker handig..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
CNN weerlegt het feit dat het rond europa/Afrika ligt, omdat ook Afrikaanse radars het toestel niet hebben opgepikt. 'You just keep working back'
Logisch toch? Anders krijg je alleen maar overbodige geruchten over kapingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Dos37 het volgende:
ze vinden het belangrijker om te zeggen dat het niet gekaapt is dan dat waar het uiteindelijk is gecrasht
En kan de woordvoerder 'doden aankondigen' opgetrommeld worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:35 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Logisch toch? Anders krijg je alleen maar overbodige geruchten over kapingen.
Ook zoiets jaquote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Dos37 het volgende:
ze vinden het belangrijker om te zeggen dat het niet gekaapt is dan dat waar het uiteindelijk is gecrasht
inschattings FAILquote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Twitter is gewoon een waardeloze hype.
Ik zei al dat het stukjes zoeken wordt op de oceaan... nou ja, succes ermee dus, zal geen gemakkelijke taak zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:37 schreef sjorti het volgende:
CNN zegt dat er geen hoop meer is aangezien hij tegen deze tijd op een radar zou moeten zijn verschenen, en ook zou de brandstof tegen deze tijd op moeten zijn.....
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
omdat ook Afrikaanse radars het toestel niet hebben opgepikt.
Gokje, maar misschien omdat ze dat zelf ook niet weten?quote:
Daar heb ik ook heel veel ervaring mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, maar JUIST op dit gebied heb je altijd mensen die 100% bullshit lopen te lullen dat totaal niet waar is. Dat corrigeer ik dan even.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |