Dat hoop ik ook ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
De kans dat je door bliksem getroffen wordt is heel klein.
Dan zullen er enkele gaatjes tussen zitten als je écht ver bent van alle land. Maar dan nog is het niet onmogelijk om van radar te verdwijnen boven de oceaan, zoals eerder werd beweerd door iemand.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef ROG het volgende:
[..]
Nope, net op CNN dat er niet overal coverage is..
Dat er geen hoop meer is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik wist wat het betekende zou ik wellicht hetzelfde denken.
Een bron binnen de luchthaven zegt dat er geen hoop meer is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
De kans dat je door bliksem getroffen wordt is heel klein.
lijkt mij persoonlijk ookquote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Niara het volgende:
Tja ik ben benieuwd wat er nu gebeurd is. Als we het al zullen weten.
En het bericht dat er geen hoop meer is uit Parijs vind ik toch wel erg cru.
Ik bedoel, zóveel mensen met allemaal een familie. Dan wacht je toch eerst af voordat je zoiets zegt?
Doe maarquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
Jij baseert geen enkel van je opmerkingen op feiten hequote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan zullen er enkele gaatjes tussen zitten als je écht ver bent van alle land. Maar dan nog is het niet onmogelijk om van radar te verdwijnen boven de oceaan, zoals eerder werd beweerd door iemand.
Ja, ze zijn aan het zoeken in de buurt van een mooi tropisch eiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
neuh, da's dan niet meer nodig. Kern van de zaak is duidelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef mspoez het volgende:
Het betekent: er is geen enkele hoop meer. Zal ik het artikel vertalen?
Blijkbaar voor sommige delen van de oceaan dus niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen radars zijn die delen boven de oceaan in de gaten houden? Elke 10 minuten? Lijkt me sterk. Via wat voor soort frequenties?
Was te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Bart884 het volgende:
Op reactiepagina van telegraaf.nl wordt geschreven dat er waarschijnlijk ook Nederlanders aan bord zijn.
Verschrikkelijk spannende tijd voor hen nu.
Als het zonder transponder/radiomeldplicht/whatever is doorgevlogen dan zou 'ie allang weer als onbekend stipje op iemand's radar zijn gekomen. Het toestel is nu zo ruim te laat dat je, helaas, niet veel meer kan verwachten. Helemaal op een paar honder kilometer uit de kust, zonder exacte (zoek)coordinaten..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Een bron binnen de luchthaven zegt dat er geen hoop meer is.
Een oceaan is helaas wel iets anders dan een rivier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Telegraafquote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Bart884 het volgende:
Op reactiepagina van telegraaf.nl wordt geschreven dat er waarschijnlijk ook Nederlanders aan bord zijn.
Verschrikkelijk spannende tijd voor hen nu.
Ja maar als de piloot de mogelijkheid had om zo te kunnen landen , zal hij zich vast wel hebben gemeld op de radio.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Hij moet toch wat te lullen hebben hier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jij baseert geen enkel van je opmerkingen op feiten he
Waarschijnlijk stond er eerst op de borden dan die 'vertraagd' was. Nieuws over een eventuele crash brengen ze bewust niet meteen naar buiten. Zeker niet als ze niet zeker zijn of het echt gebeurd is. Stel dat die wel communicatieproblemen had, meteen om 8 uur gaan roepen dat ie dan wel neergestort zal zijn kan mensen bezorgd maken zonder dat daar reden voor is. Maar goed, nu ie veel te laat is moeten ze toch wel enige info geven... en na zo'n lange tijd niet op de radar noch communicatie, dan is het redelijk zeker dat ie echt de oceaan ingedoken is.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
lijkt mij persoonlijk ookMaar goed, ik neem aan dat deze zijn ingelicht (de mensen die dus op hen wachtten in Parijs) voordat dit nieuws naar buiten kwam.
Hudson is iets rustiger dan de Atlantische Oceaanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Ja, want een windstille Hudson en de Atlantische Ocean zijn hetzelfde...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch is er nog dat minieme kansje. Het is mogelijk om een toestel netjes op het water te laten landen, kijk maar naar dat geval laatst in Amerika ergens.
Je vraagt je af of ie überhaupt wel genoeg tijd had om door te geven dat er een probleem was. Vraag me af hoeveel hun reddingvest aan hebben gekregenquote:Op maandag 1 juni 2009 @ 12:54 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar als de piloot de mogelijkheid had om zo te kunnen landen , zal hij zich vast wel hebben gemeld op de radio.
Net zo klein als de kans dat ze de mensen nog zullen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ja, want een windstille Hudson en de Atlantische Ocean zijn hetzelfde...
No offence, maar valse hoop strooien is ook een kunst; als dat vliegtuig echt uit de lucht is gevallen dan is de kans op overlevenden wel zo ontzetten klein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |