quote:
O ja, ik heb ergens je dramalijstje gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]een laptop, maar dat is via internet en voor de rest weet ik nog niet, gewoon even wat rondsjouwen waarschijnlijk en terrasje pakken
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:50 schreef Manu82 het volgende:
Kun je dat niet beter vanavond doen?
Het is toch slecht als je water op je gras gooit terwijl de zon er nog op staat?
Ah op die fietsquote:Op maandag 1 juni 2009 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.
Huh... het is toch maandagquote:
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..quote:Op maandag 1 juni 2009 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh... het is toch maandag![]()
Mogge, ik ga ff koffie halen
Ze is mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuw gezichtje in Uno Mattina
[ afbeelding ]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
Hoe krijg je het voor elkaar dat alles stuk is?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..
Dus dat wordt een verpakt broodje, de combi ingooien.
Heb een prachtige keuken, alle apparatuur ingebouwd, en alles is kapot.
Wil ik het veranderen, moet eerst de hele keuken verbouwd worden.
Handig he..dus heb maar een combi magnetron gekocht.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
Hé hoi, Ruud!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Hoi Noek![]()
Fann was vroeg wakker, of laat slapen eigenlijk.
Gister verbrand?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even nagekeken en hier is het ook koopzondag
![]()
Maar ik blijf vandaag lekker thuis in mijn tuintje, ik wilde eerst weer naar het strand maar het lijkt me beter als ik uit de zon blijf vandaag
Snap het ook niet, misschien een zekeringetje of zo,quote:Op maandag 1 juni 2009 09:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat alles stuk is?
Ja ik ben gisteren verbrand en ik verbrandt nooitquote:
Toen heb je hem betaald en gracias gezegd?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:11 schreef hondjes het volgende:
Maar ik heb de elektricien er al eens na laten kijken, en die zei,,ik weet het ook niet,
de kookplaat wel, want die zit op een kookeiland.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Maar je gasfornuis/kookplaat doet het toch nog wel?
Ik zei, klootzak, ga dan maar weer verder met de badkamer.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen heb je hem betaald en gracias gezegd?
Ben je familie van Manu?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
de kookplaat wel, want die zit op een kookeiland.
daar zit ook een grill op, als je die gebruikt, moet je drie dagen luchten, daar kan geen afzuigkap tegenop.
en ook een elketrische friteuse, met tapkraantje .
Dacht een keer , he schoon vet, dus bakje eronder, tapkraantje open.
je ziet hem al,,,bakje vol, vet via kastje de marmeren vloer op, wordt koud, en daar zat ik, of liever gezegd, gleedt ik door mijn keuken, soda erop, wat weer niet mocht voor de marmeren vloer, pf f wat een drama dag was dat.
na vijtien jaar, vindt je nog soms ergens vet
Ja, dat lijkt mij inderdaad absoluut een traumatische ervaringquote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave. Dus dat ga ik maar een beetje inhalen in de zon, die heeft ie ook niet gejat.
Ooooh, dat heb ik ook ooit eens gehad. Daar heb je nu niks aan maar ik was echt allejezus bang.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb vannacht mijn portie spanning wel gehad.
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave. Dus dat ga ik maar een beetje inhalen in de zon, die heeft ie ook niet gejat.
doe dan ook een nachthemd aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik stond dus gewoon oog in oog met een inbreker. Okay, mijn achterdeur zat tussen ons in, maar toch!
Ik moest rond drieën naar de wc en die is beneden, bij de achterdeur. Ik werp een blik naar buiten, zie dat mijn schuurdeur open is en een raar licht. Wacht een minuut of wat, denk 'Ik zal het me wel verbeeld hebben' en net op dat moment komt er een gast met een kratje mijn schuur uit ...
Sta ik daar in mijn onderbroek te bonzen op het achterdeurraam. Hij schrikken en wegrennen. Ik durfde vannacht niet naar buiten om de schade op te nemen en vanochtend bleek niks weg. Alleen het verlengsnoer voor mijn grasmaaier lag half uit de poort. De lijer, me niet eens een excuus geven om mijn gras niet te maaien.
En dan?quote:[b]Op maandag 1 juni 2009 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[/b
Kwam het niet in je op om de pliesie te bellen?
GVD wat heb ik een hekel aan dat soort volk.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Bij mij drie dagen later.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze niet konden krijgen wat ze willen, komen ze meestal een volgende nacht terug hè, die varkens
quote:GEZONDHEID Q25A BEEKSTRAAT 31 OMMEL KIND 2 JAAR GHB GEDRONKEN RENDEZ VOUS
Ah gadver.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Komt net ambulance voorbij, kijk dan altijd even wat het is:
[..]
Lul!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze niet konden krijgen wat ze willen, komen ze meestal een volgende nacht terug hè, die varkens
Verstandig, moet ook voor de verzekering.. ook al is er niets weg.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
Vanacht ff een schuurtje gekraakt, kutzooi, er zat nix in
Nah, ik ga vannacht terug denk ikquote:
Hoi Ccquote:Op maandag 1 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben jij een klein menneke, met een grote broek!
Jeetje Cc, wat heftig! En dat je dat durfde op dat raam bonzen, ik denk dat ik me heel snel had opgesloten op het toilet ofzo, maar ik weet niet hoe ik in zo'n situatie reageer natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
-spannend verhaal-.
da's toch het haar van een haagse voetbalsupporter? Moet je daarmee?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Als je maar met je lange vingers van mijn hangmat blijft!
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'mquote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lul!
In mijn schuur staat niks van waarde en mijn huisdeuren en -ramen zijn heel goed beveiligd.
Heb net toch even de politie gebeld en ga even een internetmelding doen. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar dan heb ik mijn burgerplicht gedaan.
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon kut voor die knakker ook, dat je hem zo hebt laten schrikken. Op z'n minst kun je nu wel een fles wodka neerzetten voor 'm![]()
Nee zonder gekheid, 't lijkt mij echt verschrikkelijk als het je overkomt![]()
Bloemetje voor Cc
[ afbeelding ]
Ja, dat was echt een figuur, iedereen had er de handen vol aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook zo'n oudtante. Op de overloop!
Ik duik de zon in. In bikini.
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda! Ben je lekker aan het werk, kraakje hier, kraakje daar, komt die knol met d'r krulspelden op het raam bonken
vertel?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende honden wakker he?
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het wel bijna ongewenste intimiteiten noemen hè, dat gedoe tijdens je nachtdienst. Je concentratie ook volledig om zeep geholpen
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen houden totaal geen rekenign met anderen die wel in de nachtelijke uurtjes moeten werken .. Beetje egoistisch!
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het evenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
Zo is dat , het heet niet voor niets nachtrust, rust in de nacht, zodat er rustig gewerkt kan worden aan inboedel vervreemding!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus! Er is geen enkele reden om 's nachts je bed uit te komen als je niet hoeft te werken
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, behalve dan als twee kids van je nieuwe liefde tijdens de wittebroodsweken in het echtelijk bed duiken, dan mag het even
Een beetje vent laat z'n eigen kids bij álle exen en kijkt er nooit meer naar om, gewoon een kwestie van gunnenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, dus dat geldt niet voor mijn eigen kids?
Goedemiddag Pietje.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Maar mèn, wat schrok ik. Ben tien minuten misselijk geweest van de adrenaline en later weer in slaap vallen was ook een opgave.
Nu zul je best alerter zijn met sluiten van de achterdeur.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
En ik heb echt geluk gehad .. gisternacht was ik de achterdeur namelijk vergeten op slot te doen.
Dat gebeurt me geen tweede tiende keer, denk ik zo maar.
Wat een verhaal zeg,quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Jah... het kwartje viel een beetje laat.....quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
is dat een pop dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is mooi![]()
Je kan bijna niet zien of ze echt is of een pop
Dan zou ik dus geen oog meer dicht doen he......quote:Op maandag 1 juni 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
.
yes yes dank je the sun was very hot vandaagquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hello fann, how are you gaat 't met je? Lekker in the sun lay down?
i am having een yogurshake that's lekker frisquote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
I'm fijn thanx, just had some coffee but my parents were watching some tennis, so I'm going to fok! a little beetje.
Va bene, a dopoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
hmmmm it is a liitle stil hier, i think dat ik first maar eens even een shower ga nemen.
see you soon !
Hoi Buufquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Goodevenink!![]()
Noeks, wij renden hier ook altijd zo door het bos, omdat je toch wel heel sneu bent als je ergens uuuuuuuuuuuren gaat wachten tot er een vrouw alleen loopt. Helaas heeft een kennis laatst een lastigvaller getroffenNu gaan we alleen nog in groepsverband.
Er is niets gebeurd hoor, maar dat kwam meer omdat er net nog meer mensen langs liepen waarmee ze is opgelopen.
O, and i speak English well, aber nicht so schnell maar dat komt nog wel......
That's the spirit.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef hondjes het volgende:
hoorde net man zeggen, ik wil weer naar Spanje.
en ik heb er ook alweer tabak van, hier.
remember dear, there is not so much water in Spain, so take a short one.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Coos het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
I'm gonna take een douche
In Spanje wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, kan jij 8-8 bbq'en?
20 augustusquote:Op maandag 1 juni 2009 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Je bent 23 juli weg, tot?
ach, ik ben nu al lekker voorgebakken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat is lekker lang op vakantie, zal je wel naadloos poepiebruin worden.
Ben je nog wakker Coos?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
ach, ik ben nu al lekker voorgebakken.![]()
Morgen maar weer klussen.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen , blauwe lucht en zonnig.
Copycat ging het slapen een beetje?
Mooi, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ja hoor. Alleen toen ik vannacht weer naar de wc moest, vond ik het even een beetje eng,
maar dat was ook zo over.
Dat las ik in The Bunker SC . Verder niets meer over gelezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Hey, heeft Disana die kat al binnen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu niet meer manu...stralende blauwe lucht
zal de terugslag wel zijn , beetje moe, en afscheid nemen, lange reis gehad.quote:
Je snapt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Manu82 het volgende:
Oh ja, weet precies wat je bedoelt op die manier.
Supervakantie gehad eigenlijk en dan kom je terug en we hadden al weinig geslapen en dan ligt er ook nog allemaal kutpost
Piep piep hallo!quote:
quote:
ze zeggen het!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je nog steeds zo'n lekker wijf?
OK dan, ik kom NU naar Den Haag!quote:
ja, ja, ja, JA!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan, ik kom NU naar Den Haag!![]()
zodra die tyfusfiles weg zijn
Of woon je daar niet meer?
Het wordt nu wel verwarrend Hondjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
mijn man komt net binnen rollen, en die zegt, we gaan over drie weken weer naar Spanje![]()
![]()
![]()
dacht nog , dit is een grapje, maar kleindochter was op de webcam, en mijn man zegt, opa komt over
drie weken...
in het blindeninstituut.quote:
Zet de bubbels maar vast koud. Laat de bubbels maar vast koud zetten!quote:
Coos ik heb ff inbeeldingsvermogen nodig van een senior... voor een topic in shoquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos ik heb ff inbeeldingsvermogen nodig van een senior... voor een topic in sho
Als je ouder wor, is het dan ook aantrekkelijk om op een 60 jarige te duiken ? qua seks dan he
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik denk dat je deze vraag even door moet schuiven naar LS.
Klopt, dus het wordt 21 juni. 1 weekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wordt nu wel verwarrend Hondjes.![]()
Maar opa heeft gelijk!!![]()
Maar ws ben je er ook als ik daar ben. Dan kom ik zeker effe kijken.
Zo!! Nu eerst een biertje en mijn arme ruggetje wat rust geven en dan eten.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
én een beetje bijgekomen van de spinksterdagen ?
Leer es quotenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
én een beetje bijgekomen van de spinksterdagen ?
Ga es koken![]()
quote:
Haha!quote:
Dan ben je eerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha!
Ik kan ook wel koken. Niet alles, maar ik krijg een prak op tafel.
Maar ik ben er gewoon te lui voor.
Nah.... om eerlijk te zijn, heb ik ook niet écht gekookt hoor de laatste dagen, ben meer de vriezerquote:
Dat heb ik nou met Toztiesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... om eerlijk te zijn, heb ik ook niet écht gekookt hoor de laatste dagen, ben meer de vriezer
aan het leegvreten![]()
ik had gewoon een bak ZOEP eruit gehaald, stukkie stokbrood erbij ...klaar...
die vriezer moet weer eens leeg kan ik hem weer eens een keer ondooien, want anders
wordt het weer zo'n drama als vorige keer dat ik moet hakken om door het ijs heen te komen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Deisyy hoe is het met de zwemvlies van Donald?
Dat wilde ik je nog steeds vragen!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef CarOnline het volgende:
donald zijn zwemvlies zit weer helemaal vast en hij kan weer alles doen, heeft nu nog van die ritsen aan beide kanten, maar dat staat wel stoerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef CarOnline het volgende:
huh?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
donald zijn zwemvlies zit weer helemaal vast en hij kan weer alles doen, heeft nu nog van die ritsen aan beide kanten, maar dat staat wel stoer![]()
eind van het jaar gaat waarschijnlijk het ijzerwerk eruit, want dat jeukt als een dolle![]()
lief dat je het vraagt
Jaa! Ja! Ja hoor! Ga je maar schamen!quote:
KWEK ....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?
ik snap hier niks van![]()
lijkt wel codetaal
Oh aan beide kanten? Nicequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
donald zijn zwemvlies zit weer helemaal vast en hij kan weer alles doen, heeft nu nog van die ritsen aan beide kanten, maar dat staat wel stoer![]()
eind van het jaar gaat waarschijnlijk het ijzerwerk eruit, want dat jeukt als een dolle![]()
lief dat je het vraagt
Caro, je was altijd mijn favoriete heldinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa! Ja! Ja hoor! Ga je maar schamen!
Dat is niet leuk! Jaaaaren samen lief en leed gedeeld, en nu, nou?
Nu zoiets! Nou!
Huh. Pfff.
Verder alles goed?
H i e rquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
mijn Fok! doet zo gek![]()
Ik kan niet qq-en en ze gooien me er zomaar af.
Héé ouwe vinexdelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Caro, je was altijd mijn favoriete heldinzelfs nu nog een beetje
![]()
Alles goed hoor, kan ik hier nog ingepast worden of ist allemaal kleffe zooi?
Na aaaaal die jaren nog?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Caro, je was altijd mijn favoriete heldinzelfs nu nog een beetje
![]()
Alles goed hoor, kan ik hier nog ingepast worden of ist allemaal kleffe zooi?
wat mot je, veenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé ouwe vinexdel![]()
Nog net zo klef als vroegâh hieâh.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh aan beide kanten? Nice![]()
Mooi dat ie alles weer kan. Zelfs z'n tandenpoetsen? Of wat was het?![]()
Oh echt? Heeft ie er last van?
Ruim maar vast een laadje leeg, mijnese kreeg ook half Heras Hekwerken mee, 'leuk voor thuis'
alles goed met ze boys hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Na aaaaal die jaren nog?
Jij de mijnese ook nog heur![]()
Wis ze boys ook?
Je kan nog wel ingepast worden denk ik, zal ff kijken of er nog een plaatsje vrij is.
Tis hier vrij klef, lekker juist
Zo uit, tis al bijna weer in!quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten![]()
ja....... Fok doet raar..... en traaaaaaaaaaaaaaaaag
Doe maar een koud biertje.quote:
Ook goed!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
alles goed met ze boys hooren met ze girls?
Ik houd van secretaires, maar ik hou ook van lampetstellenquote:
niet doen dus, is het devies?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo uit, tis al bijna weer in!
Of bedoel je dat je je Franse secretaresse wil ontslaan?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Die stomme tandenborstel, nu kan ik erom lachen, maar wat een komedie was dat
![]()
Dat laadje zal dan niet zoveel haast hebben, hij wil het hekwek denk ik eerst op het dressoir uitstallen
Euh in de pasta schaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
niet doen dus, is het devies?
maar ik wil al mijn losse zooi uit de fruitschaal, waar laat iedereen zijn troepjes?
kartonnen lege bier trays. Zijn goed stapelbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
maar ik wil al mijn losse zooi uit de fruitschaal, waar laat iedereen zijn troepjes?
't is de zus van MarkvanRinsum.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:00 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
[quote]Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie kennen elkaar![]()
Ik post 3 keer het zelfde of niksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan daar zó niet tegen hé...
dat trage gedoe...
Iig beter gebektquote:
Die kabouter envelopjes? Die bewaar je toch altijd om schoon te likken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:01 schreef Coos het volgende:
[..]
kartonnen lege bier trays. Zijn goed stapelbaar.![]()
maar soms vraag ik me af waarom ik al die troepjes nog bewaar.
Ik heb mijn keukenla al es op fok gezet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat voor troepjes hebben jullie eigenlijk?
De verzameling hier bestaat o.a. uit:
- brieven waar iets mee moet
- aansteker
- wheelies
- pennen
- een sleutel waarvan ik niet weet waarvan ie is
- een lampje van een richtaanwijzer
- ipod
Nee ik ben er alleen nog niet achter wiens kloon het isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar hoef je bij Cali niet achteraan
Open een apart topic.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef Calimero_31 het volgende:
Schoonlikken is zó 2001quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bewaar je toch altijd om schoon te likken?
Brieven waar iets mee moetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef Calimero_31 het volgende:
- brieven waar iets mee moet
- aansteker
- wheelies
- pennen
- een sleutel waarvan ik niet weet waarvan ie is
- een lampje van een richtaanwijzer
- ipod
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Schoonlikken is zó 2001![]()
en het mag niet meer van de dokter.
Geen kloon!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben er alleen nog niet achter wiens kloon het is
Cali is authentiekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben er alleen nog niet achter wiens kloon het is
Jezus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:20 schreef FANN het volgende:
ik zat in dit topic Compleet verneukte tattoo's #2
deze is wel héél errug...![]()
[ afbeelding ]
ze zijn trouwens allemaal verschrikkeleijk die tatoes die daar staan wat een mongolen
Leuk topic .. Heb me ziek gelachenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:20 schreef FANN het volgende:
ik zat in dit topic Compleet verneukte tattoo's #2
deze is wel héél errug...![]()
[ afbeelding ]
ze zijn trouwens allemaal verschrikkeleijk die tatoes die daar staan wat een mongolen
APKquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:26 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij is het een vent en die worden meestal wel wat kaler![]()
Ik hóóp het
Ja die is kaal weer mooierquote:
Rug !! Sjesus wat takelen mensen zich toequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
is dit nou een Tet of een Bil?
ik zit al 5 minuten te staren.. maar ik zie het niet![]()
EEN RUG???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rug !! Sjesus wat takelen mensen zich toe
Soo weer een banquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef FANN het volgende:
GERT IK KRIJG HIER TOCH GEEN 48 UUR VOOR HÉ !
DEZE IS TÉ GRAPPIG !!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bil.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
is dit nou een Tet of een Bil?
ik zit al 5 minuten te staren.. maar ik zie het niet![]()
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
EEN RUG???
nee toch, nee ik denk toch een bil ik zie haren beneden ik denk van een been dus het is van een man denk ik
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan schrik je je toch helemaal kapot als vent .. volgens mij kan je dan niks meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Soo weer een banEcht dat doe je toch niet kom op wat een debiel ben je dan.. Ik knap al af op verkeerde sokken
En als ze vijftig is is het helemaal leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal kapot als vent .. volgens mij kan je dan niks meer
alléén maar héél hard lachen ofzo....
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Coos dit is wat voor jou op het naaktstrand !quote:
Ik heb ook piemels gezien die getatoet waren. Nou iid als die broek uit ging en ik zag het was het keihard lachen en ze de deur uit duwen (met zachte hand)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal kapot als vent .. volgens mij kan je dan niks meer
alléén maar héél hard lachen ofzo....
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos dit is wat voor jou op het naaktstrand !
ik zou het doen als ik jou was
Nee hoor het mag !! In oorlogs(tijd) kleurenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef FANN het volgende:fuck straks heb ik weer een ban aan mijn reet
![]()
zal ik alvast gedag zeggenvoor de zekerheid....
al ik jullie niet meer zie over twee dagen als ik straks geen knoppies meer heb![]()
ow deze is netje maar toch leuk... een trolletjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het mag !! In oorlogs(tijd) kleuren
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef FANN het volgende:fuck straks heb ik weer een ban aan mijn reet
![]()
zal ik alvast gedag zeggenvoor de zekerheid....
al ik jullie niet meer zie over twee dagen als ik straks geen knoppies meer heb![]()
Wel mooi verzonnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos dit is wat voor jou op het naaktstrand !
[ afbeelding ]
ik zou het doen als ik jou was
ow... écht......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.
Remlof moet in therapie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.
Ik haal ze wel weg trouwens. Dat hoort, als mod.![]()
Maar geen nieuwe meer posten, oder!!!!
Nee joh !!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht......
owkee haal ik ze wel weer weg moeten de quoters ze ook effe weghalen
anders heb ik straks geen knoppies meer.....
ow ik was al bezig met die tet of bil.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik haal ze wel weg trouwens. Dat hoort, als mod.![]()
Maar geen nieuwe meer posten, oder!!!!
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.quote:
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.
Klopt en kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar een muisje toch? op je arm?
toch niet op je doos hoop ik?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof moet in therapie.![]()
Liesje doe er wat aan!!
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.
Bovenarmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
kriebel krabbel muisje
wie krapt er aan mijn kruisje
![]()
ja daar schoor je dan wel weer punten meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja daar schoor je dan wel weer punten mee
nah jah.. we hebben tenminste weer effe gelachenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.
Hahaha ik wil jouw bookmarks wel eens inkijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.![]()
[ afbeelding ]
ik heb er ook geen eentje en blij dat ik benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen tattoo en ik geloof dat ik daar heel blij mee ben
zou die arm gewoon zo vastgegroeid zijn.... dat ie hem nooit meer omlaag heeft gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad !!! Heb een klein muisje op mijn bovenarm .. Maar als ik die toegetakelde gastjes wel es zie denk men oh men julie worden ook oud(er) Ik vind het lelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen tattoo en ik geloof dat ik daar heel blij mee ben
Ja, ik had het al eens gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook geen eentje en blij dat ik ben![]()
zeker als dat topic zie.....
écht hoor.... niet normaal toch?
Ik heb al 67 dingen leuk gevonden voor een tattoo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad !!! Heb een klein muisje op mijn bovenarm .. Maar als ik die toegetakelde gastjes wel es zie denk men oh men julie worden ook oud(er) Ik vind het lelijk.
8 gaten in me orenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
Hebben er mensen hier piercings...
en zo ja.... waar?
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik had het al eens gezien.
Die slangen, beetje aan het eind, wat een grote dikke ramp als je dat hebt.
Die gast tekent als een 6 jarige! En die schubben! En gewoon, halverwege geen zin meer hebben, of, zo ziet het eruit.
Aaah je zou maar voor zulke slangen gaan en na 3 uur met zulke rotzooi op je rug buiten staan!![]()
Ik denk dat ik meteen onder een vrachtwagen zou lopen.
van Hitlerquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
Hebben er mensen hier piercings...
en zo ja.... waar?
Gewoon, mijn naam?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.
ja zouden mensen op schiphol daar ook geen last van hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als ik bij mn werk wegga word ik soms gescanned. Dat ding piept al bij de sluiting van mn BH![]()
Laat staan dat ie ergens anders begint te piepen, wat moet ik dan zeggen als ze vragen wat ik daar heb!
ja leuk zijn diequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een schattig klein hakenkruisje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al 67 dingen leuk gevonden voor een tattoo.
Maar ik ben nogal eh.. wispelturig zeg maar. Altijd blij nog dat ik geen Winnie the Pooh, Woodstock, Tweety, prikkeldraad, geboortedatum, vleugels, tribal (), of hartjes op mn lijf heb staan
![]()
Als ik het wel zou doen zou ik een sleeve willen. En dat zou ik écht graag willen.
Maar ik heb van die spekarmen. Dus dat kost echt een fortuin. Dus laat maar
yep die had ik al eens gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
jah... een lul met een oorbel is ook weer zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
Geen tattoos, piercings, ringen of kettingjes.
Had héél vroeger een oorbel toen het nog shockeerde, maar toen ieder lul er mee ging lopen heb ik hem uitgedaan.
Ja dat valt nog mee. Ook niet zo heel groot.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
En dan "quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een schattig klein hakenkruisje
Ik moet ook altijd lachen om die gasten met die chineese tekens op hun arm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals Huub alle users op je arm.......
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik Homer eens in bad ga stoppen![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Niet doen hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ah jaaa!quote:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ik vind het soms lijken alsof ze een dikke wrat hebben op hun neus of lip.. Doe maar normaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
LOL, kwam de kid nog ff naar beneden daarstrax, liet hij zijn nieuwe t-shirt zien....quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
O da's goed. Alleen dan wordt het:quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah jaaa!
Ahh dat vind ik echt lief dat je dat doet! *lebber*
En het liefst nog 'for ever' erbij
Echt wel !!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een klein steentje, dat vind ik mooi!![]()
@Soury, dat lijkt toch niet op een wrat?
Haha ja, en dat over je hele rug?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's goed. Alleen dan wordt het:
FÜR IMMER!!! SOFORT !!! 11 EINS!!!ZZ!!!
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.quote:
Ik aleen maar eigenlijk .. Echt tis lelijk tezij je een ring er doordoet maar dan ben je weer een stuk vee !! Maar doe wat je niet laten kan maar zo'n lip/neus ding zie denk ik meestal aan een onuitgekepen puistquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.
Tussen neus en lip zie ik zo niet voor me, wel onder een onderlip bungelend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Soms zie je ook piercings tussen neus en lip zeg maar en dat staafje is dan te lang en hangt er dan zo half uit.
Kassiere bij H&M hier heeft dat ook.
Dan wil ik die piercing er wel uit róssen. Wat lelijk!
Echt, spuug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |