yep die had ik al eens gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
jah... een lul met een oorbel is ook weer zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
Geen tattoos, piercings, ringen of kettingjes.
Had héél vroeger een oorbel toen het nog shockeerde, maar toen ieder lul er mee ging lopen heb ik hem uitgedaan.
Ja dat valt nog mee. Ook niet zo heel groot.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
En dan "quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een schattig klein hakenkruisje
Ik moet ook altijd lachen om die gasten met die chineese tekens op hun arm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals Huub alle users op je arm.......
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik Homer eens in bad ga stoppen![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Niet doen hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ah jaaa!quote:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ik vind het soms lijken alsof ze een dikke wrat hebben op hun neus of lip.. Doe maar normaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
LOL, kwam de kid nog ff naar beneden daarstrax, liet hij zijn nieuwe t-shirt zien....quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
O da's goed. Alleen dan wordt het:quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah jaaa!
Ahh dat vind ik echt lief dat je dat doet! *lebber*
En het liefst nog 'for ever' erbij
Echt wel !!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een klein steentje, dat vind ik mooi!![]()
@Soury, dat lijkt toch niet op een wrat?
Haha ja, en dat over je hele rug?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's goed. Alleen dan wordt het:
FÜR IMMER!!! SOFORT !!! 11 EINS!!!ZZ!!!
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.quote:
Ik aleen maar eigenlijk .. Echt tis lelijk tezij je een ring er doordoet maar dan ben je weer een stuk vee !! Maar doe wat je niet laten kan maar zo'n lip/neus ding zie denk ik meestal aan een onuitgekepen puistquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.
Tussen neus en lip zie ik zo niet voor me, wel onder een onderlip bungelend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Soms zie je ook piercings tussen neus en lip zeg maar en dat staafje is dan te lang en hangt er dan zo half uit.
Kassiere bij H&M hier heeft dat ook.
Dan wil ik die piercing er wel uit róssen. Wat lelijk!
Echt, spuug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |