Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos dit is wat voor jou op het naaktstrand !
ik zou het doen als ik jou was
Nee hoor het mag !! In oorlogs(tijd) kleurenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef FANN het volgende:fuck straks heb ik weer een ban aan mijn reet
![]()
zal ik alvast gedag zeggenvoor de zekerheid....
al ik jullie niet meer zie over twee dagen als ik straks geen knoppies meer heb![]()
ow deze is netje maar toch leuk... een trolletjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het mag !! In oorlogs(tijd) kleuren
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef FANN het volgende:fuck straks heb ik weer een ban aan mijn reet
![]()
zal ik alvast gedag zeggenvoor de zekerheid....
al ik jullie niet meer zie over twee dagen als ik straks geen knoppies meer heb![]()
Wel mooi verzonnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos dit is wat voor jou op het naaktstrand !
[ afbeelding ]
ik zou het doen als ik jou was
ow... écht......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.
Remlof moet in therapie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Of haal ze weer weg. Ze zijn grappig hoor, maar het blijft een pik en een kut, en remlof is daar vrij streng en consequent in.
Ik haal ze wel weg trouwens. Dat hoort, als mod.![]()
Maar geen nieuwe meer posten, oder!!!!
Nee joh !!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht......
owkee haal ik ze wel weer weg moeten de quoters ze ook effe weghalen
anders heb ik straks geen knoppies meer.....
ow ik was al bezig met die tet of bil.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik haal ze wel weg trouwens. Dat hoort, als mod.![]()
Maar geen nieuwe meer posten, oder!!!!
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.quote:
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.
Klopt en kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar een muisje toch? op je arm?
toch niet op je doos hoop ik?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof moet in therapie.![]()
Liesje doe er wat aan!!
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En Greet is ook ineens roomser dan de paus.
Bovenarmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
kriebel krabbel muisje
wie krapt er aan mijn kruisje
![]()
ja daar schoor je dan wel weer punten meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja daar schoor je dan wel weer punten mee
nah jah.. we hebben tenminste weer effe gelachenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we gaan maar Hitler plaatjes plaatsen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er niét voor waarschuwen, zodat FANN weer een ban krijgt, dá's leuk.
Hahaha ik wil jouw bookmarks wel eens inkijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.![]()
[ afbeelding ]
ik heb er ook geen eentje en blij dat ik benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen tattoo en ik geloof dat ik daar heel blij mee ben
zou die arm gewoon zo vastgegroeid zijn.... dat ie hem nooit meer omlaag heeft gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wél, zolang de geslachtsdelen maar bedekt blijven.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad !!! Heb een klein muisje op mijn bovenarm .. Maar als ik die toegetakelde gastjes wel es zie denk men oh men julie worden ook oud(er) Ik vind het lelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen tattoo en ik geloof dat ik daar heel blij mee ben
Ja, ik had het al eens gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook geen eentje en blij dat ik ben![]()
zeker als dat topic zie.....
écht hoor.... niet normaal toch?
Ik heb al 67 dingen leuk gevonden voor een tattoo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad !!! Heb een klein muisje op mijn bovenarm .. Maar als ik die toegetakelde gastjes wel es zie denk men oh men julie worden ook oud(er) Ik vind het lelijk.
8 gaten in me orenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
Hebben er mensen hier piercings...
en zo ja.... waar?
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik had het al eens gezien.
Die slangen, beetje aan het eind, wat een grote dikke ramp als je dat hebt.
Die gast tekent als een 6 jarige! En die schubben! En gewoon, halverwege geen zin meer hebben, of, zo ziet het eruit.
Aaah je zou maar voor zulke slangen gaan en na 3 uur met zulke rotzooi op je rug buiten staan!![]()
Ik denk dat ik meteen onder een vrachtwagen zou lopen.
van Hitlerquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
Hebben er mensen hier piercings...
en zo ja.... waar?
Gewoon, mijn naam?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou wel een klein tattootje willen een keer... ik weet alleen nog niet waarvan.
ja zouden mensen op schiphol daar ook geen last van hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als ik bij mn werk wegga word ik soms gescanned. Dat ding piept al bij de sluiting van mn BH![]()
Laat staan dat ie ergens anders begint te piepen, wat moet ik dan zeggen als ze vragen wat ik daar heb!
ja leuk zijn diequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een schattig klein hakenkruisje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al 67 dingen leuk gevonden voor een tattoo.
Maar ik ben nogal eh.. wispelturig zeg maar. Altijd blij nog dat ik geen Winnie the Pooh, Woodstock, Tweety, prikkeldraad, geboortedatum, vleugels, tribal (), of hartjes op mn lijf heb staan
![]()
Als ik het wel zou doen zou ik een sleeve willen. En dat zou ik écht graag willen.
Maar ik heb van die spekarmen. Dus dat kost echt een fortuin. Dus laat maar
yep die had ik al eens gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
jah... een lul met een oorbel is ook weer zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
Geen tattoos, piercings, ringen of kettingjes.
Had héél vroeger een oorbel toen het nog shockeerde, maar toen ieder lul er mee ging lopen heb ik hem uitgedaan.
Ja dat valt nog mee. Ook niet zo heel groot.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic ergens !! Dit is de mijne
En dan "quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een schattig klein hakenkruisje
Ik moet ook altijd lachen om die gasten met die chineese tekens op hun arm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals Huub alle users op je arm.......
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik Homer eens in bad ga stoppen![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Niet doen hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ah jaaa!quote:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
Ik vind het soms lijken alsof ze een dikke wrat hebben op hun neus of lip.. Doe maar normaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil al vanaf mijn 16e een gaatje in mijn neus, eerst mocht het niet van mijn ouders, toen vond ex het niet zo tof en nu durf ik niet zo goed meer.![]()
Maar ik vind het nog wel steeds heel leuk.
LOL, kwam de kid nog ff naar beneden daarstrax, liet hij zijn nieuwe t-shirt zien....quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
tot wederziens![]()
O da's goed. Alleen dan wordt het:quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah jaaa!
Ahh dat vind ik echt lief dat je dat doet! *lebber*
En het liefst nog 'for ever' erbij
Echt wel !!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een klein steentje, dat vind ik mooi!![]()
@Soury, dat lijkt toch niet op een wrat?
Haha ja, en dat over je hele rug?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's goed. Alleen dan wordt het:
FÜR IMMER!!! SOFORT !!! 11 EINS!!!ZZ!!!
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.quote:
Ik aleen maar eigenlijk .. Echt tis lelijk tezij je een ring er doordoet maar dan ben je weer een stuk vee !! Maar doe wat je niet laten kan maar zo'n lip/neus ding zie denk ik meestal aan een onuitgekepen puistquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch niet vleeskleurig? Ik heb het nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht dat het een wrat was.
Tussen neus en lip zie ik zo niet voor me, wel onder een onderlip bungelend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Soms zie je ook piercings tussen neus en lip zeg maar en dat staafje is dan te lang en hangt er dan zo half uit.
Kassiere bij H&M hier heeft dat ook.
Dan wil ik die piercing er wel uit róssen. Wat lelijk!
Echt, spuug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |