quote:George Tiller, the Wichita doctor who became a national lightning rod in the debate over abortion, was shot to death this morning as he walked into church services.
Tiller was shot just after 10 a.m. at Reformation Lutheran Church at 7601 E. 13th, where he was a member of the congregation. An anonymous police source confirmed Tiller was the victim.
Jammer voor de arts, hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad. RIP.quote:Gen 9,6
Wie bloed van mensen vergiet, diens bloed wordt door mensen vergoten, want God heeft de mens als zijn evenbeeld gemaakt.
Beetje zielig om na te trappen naar deze kerkbezoeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:08 schreef Sander het volgende:
Idd, want God is liefde.
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Amerika..
En Ts vindt dus dat hij slecht werk deed?
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord.
Mislukt dus.quote:hopelijk voor hem
Waarom zou hij dan berouw moeten hebben volgens jou?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.
OP heet dat, de openingspostquote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een TS te maken waarin mijn eigen mening niet is verwoord. Ik hoop dat deze arts rust in vrede.
Dat is allesbehalve objectief.quote:Jammer voor de arts, hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad.
Ik heb het in ieder geval geprobeerdquote:
Yeah, right:quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
quote:hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad
Dat is dan wel ontzettend ontzettend mislukt, en niet alleen door de posticon waarmee je het bericht hebt gepost.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Failquote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:16 schreef Re het volgende:
knettergek die fundamentalisten
De waarheid is hard he? Nu je ontdekt dat die brave Amerikaanse Christenen ook in staat zijn tot moorden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.
quote:
homoseksuele fundamentalisten, atheïstische fundamentalisten, hindoestaanse fundamentalisten, feministische fundamentalisten, pro-abortus fundamentalisten etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Christenfundamentalisten, moslimfundamentalisten, één pot nat.
Nee, dat heb je nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval geprobeerd
Het is vast een christelijke fundamentalist.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoezo, is er al wat meer bekend over de dader dan? Voor hetzelfde geldt is de dader afkomstig uit het krakersmilieu, zoals bij die louis sevrekre of is het een afgewezen minnares of homoseksuele lover... Het kan natuurlijk ook een slachtoffer van een mislukte abortus zijn geweest, figuren als Tiller hebben vaak overal vijanden.
deze platitude doet vermoeden dat jij bij die groep hoortquote:
In dat geval kan het ook zelfmoord geweest zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:29 schreef Megumi het volgende:
Het is vast een christelijke fundamentalist.
Berouw gehad van wat?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:06 schreef buachaille het volgende:
In Amerika is de beruchte Amerikaanse abortusarts George Tiller omgelegd toen hij een kerkdienst wilde bezoeken.
[..]
[ afbeelding ]
[b]
[..]
Jammer voor de arts, hopelijk voor hem heeft hij op het laatste moment berouw gehad. RIP.
Netjes bijgewerkte informatie over George Tiller: http://en.wikipedia.org/wiki/George_Tiller
D'r is er vandaag eentje koud gemaakt, zo goed gaat het niet zo je dan concluderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het gaat goed met het christenfascisme!
In Nederland is in sommige gemeenten vloeken ook strafbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het soort abortussen dat hij uitvoerde zijn verboden in Nederland, dat zegt toch wel iets.
Asumption is the mother of all misunderstandingsquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het woord van God, opgeschreven en geinterpreteerd door imperfecte mensen.
De fik erin.
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon? Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het soort abortussen dat hij uitvoerde zijn verboden in Nederland, dat zegt toch wel iets.
Dat moet je maar voor jezelf bepalen, maar het lijkt me duidelijk dat er een hoop mensen zijn die dat dachten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon?
Waar heb je het over?quote:Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.
Mijn bewering dat het zogenaamde woord van Godquote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Asumption is the mother of all misunderstandingsEén moord waarvan niet eens zeker is in welke hoek de dader moet worden gezocht en de atheïsten roepen op tot boekverbranding
![]()
Als de dader straks een huismoeder is die wraak neemt voor een abortus waar zij later spijt van heeft gekregen? Alle kookboeken moeten verbrand worden!!
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef Seneca het volgende:
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon? Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.
Je bent een uur of wat te laat voor de primeurquote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef Saphire het volgende:
Tijd om post natale abortus uit te voeren bij kerkgangers.
Een fascist? Staat dat ook in het artikel?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
D'r is er vandaag eentje koud gemaakt, zo goed gaat het niet zo je dan concluderen.
quote:
Ze gaan over lijken iddquote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Alle religie-bashers hier lijken even voorbij te gaan aan het feit dat het slachtoffer zelf zijn eigen kerk bezocht.
Dat is een goede reden om hem dood te schieten?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Alle religie-bashers hier lijken even voorbij te gaan aan het feit dat het slachtoffer zelf zijn eigen kerk bezocht.
Ze maken zelfs eentje van HUN soort af.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Zou me niets verbazen als jij dat echt denkt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om hem dood te schieten?
We weten helemaal niets over de identiteit of het motief van de dader...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef detlevico het volgende:
[..]
Ze maken zelfs eentje van HUN soort af.
Kind?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:10 schreef afcajos het volgende:
Gerechtigheid. Kindermoordenaar
Ik dacht dat we in Nederland waren?quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:16 schreef Ghazi het volgende:
Hoewel ik de moord op deze 'arts' afkeur, begrijp ik wel waarom sommige christenen deze man kapotgeschoten hebben. Hij doodde immers weerloze foetussen.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bill_E het volgende:
van de FP:
[..]
[..]
Ik dacht dat we in Nederland waren?
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.quote:
Blanke man uit Kansas, you do the math.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Waar staat dat het een Christen was die schoot? Hij was toch alleen toevallig bij de kerk?
Maar het was een moord, geweld, dan is het toch een Moslim?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Blanke man uit Kansas, you do the math.
Abortus is daar al langer legaal dan hier, numnuts. En het feit dat jij mensen die tegen abortus zijn als bekrompen bestempelt, zegt nogal wat over je eigen bekrompenheid.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Monidique het volgende:
Door zulk soort waarschijnlijk christelijk terrorisme besef je weer eens wat voor een gevaar dergelijke medici lopen; je sympathie gaat toch even uit naar dergelijke dokters en patiënten daarvan.
Ergens wel. Het verschil is alleen dat Geert Wilders een haatzaaiende racist is en deze doktoren mensen helpen en geen vlieg kwaad doen. Duidelijk en helder.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?
En daar heeft niemand van terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Bill_E het volgende:
Even voor alle mensen die tegen abortus zijn..
Als je dochter verkracht wordt en ze raakt daardoor zwanger. Moet je kleinkind dan de zoon/dochter worden van iemand die je dochter verkracht heeft?
Leuke trolpoging.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ergens wel. Het verschil is alleen dat Geert Wilders een haatzaaiende racist is en deze doktoren mensen helpen en geen vlieg kwaad doen. Duidelijk en helder.
Doordat Wilders gevaar loopt, bewijst het dat hij Wilders GELIJK heeft.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?
Sorry?quote:
Haha, wat een lol.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry?
Ik ben bloedserieus.
Nogal bizar, overigens, om een halve nazi als Geert Wilders te vergelijken met dergelijke onschuldige medische hulpverleners, en mij dan een leuke trollpoging verwijten.
Ik heb het er niet over of het ergens wel of niet legaal is. Maar over mensen die tegen abortus zijn. Iedere vrouw moet die keuze voor haar zelf kunnen maken! En een ieder die over andermans toekomst wil beslissen is bekrompen. Ik niet, ik wil dat iedereen die keuze zelf kan maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Abortus is daar al langer legaal dan hier, numnuts. En het feit dat jij mensen die tegen abortus zijn als bekrompen bestempelt, zegt nogal wat over je eigen bekrompenheid.
Zoals de toekomst van het ongeboren kind?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over of het ergens wel of niet legaal is. Maar over mensen die tegen abortus zijn. Iedere vrouw moet die keuze voor haar zelf kunnen maken! En een ieder die over andermans toekomst wil beslissen is bekrompen. Ik niet, ik wil dat iedereen die keuze zelf kan maken.
De rednecks komen maar in één staat voor in de USA, ik meen in TEXAS.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mwah... er wordt in NL wel érg makkelijk over abortus gedacht.
Desalniettemin is het nogal huichelachtig van de rednecks om te juichen voor uiteengereten sandniggers, maar in een driedubbele stuip te schieten als het een ongeboren vrucht betreft.
Net zoals de abortusarts?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef detlevico het volgende:
[..]
Doordat Wilders gevaar loopt, bewijst het dat hij Wilders GELIJK heeft.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zoals de toekomst van het ongeboren kind?![]()
quote:Je bent bekrompen omdat je niet eens begrip kunt/wilt opbrengen voor de gedachten en argumenten van de tegenpartij, en heilig overtuigd bent van je eigen gelijk. Je mag best je mening hierover hebben, maar doe niet zo dogmatisch, als de waarheid namelijk zo duidelijk was zou er niet zoveel discussie zijn. En ja, ook in Nederland zijn er mensen die tegen abortus zijn, of er iig kritisch over zijn.
Bron voor deze lulbewering?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef detlevico het volgende:
[..]
De rednecks komen maar in één staat voor in de USA, ik meen in TEXAS.
Zo jij dat nu ook weten.
Mensen nemen je niet vaak serieus he? Dat moet frustrerend zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef Monidique het volgende:
Yep. 'Kindermoordenaar!' en 'Ik begrijp de moord op deze foetusmoordenaar' bestempelen als bekrompen fundamentalisme is dogmatisch.
Conservatisme 101.
Redneck refers to a person who is stereotypically Caucasian (i.e. white) and is of lower socio-economic status in the United States and Canada. Originally limited to the Southern United States, and then to Appalachia, the term has become widely used throughout North America., aldus Wikipedia. Zo, jij nu ook weten.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef detlevico het volgende:
[..]
De rednecks komen maar in één staat voor in de USA, ik meen in TEXAS.
Zo jij dat nu ook weten.
Deze man was controversieel omdat hij zonder medische noodzaak abortussen uitvoerde op levensvatbare vruchten.quote:
Als je een foetus een ongeboren kind noemt, waarom kijk je dan vreemd als ik sperma ongeboren kinderen noem?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Er zijn vast lui die dat vinden ja.
Moet er een medische noodzaak zijn dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Deze man was controversieel omdat hij zonder medische noodzaak abortussen uitvoerde op levensvatbare vruchten.
Ik vind het nogal een verschil... Google eens naar foto's ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als je een foetus een ongeboren kind noemt, waarom kijk je dan vreemd als ik sperma ongeboren kinderen noem?
Bizar komt in HUN woorden boek niet voor,Want zij hoeven niet na te denken zij volgen een mooi sprookjes boek genaamd de bijbel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Redneck refers to a person who is stereotypically Caucasian (i.e. white) and is of lower socio-economic status in the United States and Canada. Originally limited to the Southern United States, and then to Appalachia, the term has become widely used throughout North America., aldus Wikipedia. Zo, jij nu ook weten.
Overigens bizar dat er hier mensen (lees: TS) begrip hebben voor deze moord.
In Nederland in die gevallen bijvoorbeeld wel. Hoe dat precies in Kansas zit weet ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Moet er een medische noodzaak zijn dan?
Waarom zou ik? Omdat iets er anders uit ziet, is het gelijk een wezenlijk verschil? Een spermacel is net zo goed een ongeboren kind als een foetus.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil... Google eens naar foto's ofzo.
Dat mag jij best vinden, maar dat komt op mij over als een beetje dom.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat iets er anders uit ziet, is het gelijk een wezenlijk verschil? Een spermacel is net zo goed een ongeboren kind als een foetus.
Hierboven een voorbeeld van LINKS onderwijs.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat iets er anders uit ziet, is het gelijk een wezenlijk verschil? Een spermacel is net zo goed een ongeboren kind als een foetus.
http://pandagon.net/index(...)s_made_swine_flu_up/quote:Kansas is where Dr. George Tiller works, and he is one of the two doctors in the country that specializes in the very small percentage of abortions performed late in pregnancy (but before viability) done for health reasons, usually because the pregnancy is a danger to a woman’s health or life, or because the fetus is dead or dying. Dr. Tiller obeys the law, but anti-choicers refuse to believe this.
Ik denk dat het effect wel zal meevallen, dit is echt niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Daarbij weten we helemaal niets over een eventueel religieus motief, al zou het een pro-lifer zijn geweest, er zijn immers ook seculiere pro-life activisten.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://pandagon.net/index(...)s_made_swine_flu_up/
Anit-keuze-terrorisme is een groot gevaar in Amerika. Deze moordaanslag zal sowieso een behoorlijk effect hebben op de medische hulpverleners die mensen die een abortus willen laten uitvoeren helpen. Helaas zal de dreiging van dit soort terrorisme waarschijnlijk pas verdwijnen als het religieus extremisme verdwijnt.
Weerleg het dan maar eens, huilie.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:25 schreef detlevico het volgende:
[..]
Hierboven een voorbeeld van LINKS onderwijs.
Wat is het feitelijke verschil dan? Een foetus kan uitgroeien tot een kind. Net zoals een spermacel. Het enige verschil is dat er wat sex en een eicel bij komt kijken, en een tijdsduur, maar dat veranderd niets aan het feit dat een spermacel net zo goed een ongeboren kind is.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat mag jij best vinden, maar dat komt op mij over als een beetje dom.
Ik denk het niet. Inderdaad, anti-keuze-terroristen slaan vaker toe... ...en elke keer is het weer dreigend tegenover andere medische hulpverleners.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Provinciaal het volgende:
Ik denk dat het effect wel zal meevallen, dit is echt niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Klopt. Ik ga er gewoon rustig vanuit dat het hier een religieus-extremistische anti-keuze-terrorist betreft. Mocht dat niet zo zijn, dan blijft nog steeds het punt dat de anti-keuze-dreiging een daadwerkelijke is, die zeer bedreigend is voor artsen. Een dreiging die voornamelijk bestaat uit religieuze extremisten. Etcetera, etcetera. (De seculiere anti-keuze-naren zijn waarschijnlijk de uitzondering die de regel bevestigen, trouwens.)quote:Daarbij weten we helemaal niets over een eventueel religieus motief, al zou het een pro-lifer zijn geweest, er zijn immers ook seculiere pro-life activisten.
Kritisch is iets anders als zeggen dat abortus artsen de dood verdienen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zoals de toekomst van het ongeboren kind?![]()
Je bent bekrompen omdat je niet eens begrip kunt/wilt opbrengen voor de gedachten en argumenten van de tegenpartij, en heilig overtuigd bent van je eigen gelijk. Je mag best je mening hierover hebben, maar doe niet zo dogmatisch, als de waarheid namelijk zo duidelijk was zou er niet zoveel discussie zijn. En ja, ook in Nederland zijn er mensen die tegen abortus zijn, of er iig kritisch over zijn.
Inderdaad, als het goed opgevangen wordt, en in een eicel geplaatst wordt, kan het uitgroeien tot een mens. Bij proteïnestrengen hoeft dat niet per definitie het geval te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou... dat lijkt me wat erg overtrokken Bowlingbal. Een spermacel an sich is net zo levensvatbaar als een willekeurige verzameling proteinestrengen.
En zal in veel gevallen ook doen, zeker als de zwangerschap al langer aan de gang is.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is het feitelijke verschil dan? Een foetus kan uitgroeien tot een kind.
Niet dus.quote:Net zoals een spermacel.
En conceptie, en celdeling en een baarmoeder, enzovoorts. Dat is nogal wat... Of vind je serieus van niet?quote:Het enige verschil is dat er wat sex en een eicel bij komt kijken
Ga eens op wiki ofzo wat bijlezen over biologie, ik heb de indruk dat je er op school niet veel aandacht aan hebt besteed.quote:, en een tijdsduur, maar dat veranderd niets aan het feit dat een spermacel net zo goed een ongeboren kind is.
Dat is waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Kritisch is iets anders als zeggen dat abortus artsen de dood verdienen.
En je geeft zelf aan dat je niet kunt omgaan met mensen die tegen abortus zijnquote:Als je er niet mee om kan gaan dat er mensen zijn die voor abortus zijn dan ben je bekrompen.
Nee, maar die staan wel aan de basis van al het leven op aardequote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Inderdaad, als het goed opgevangen wordt, en in een eicel geplaatst wordt, kan het uitgroeien tot een mens. Bij proteïnestrengen hoeft dat niet per definitie het geval te zijn.
God maakt met een magische handbeweging het kind? De spermacel is slechts de toeschouwer?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
En zal in veel gevallen ook doen, zeker als de zwangerschap al langer aan de gang is.
[..]
Niet dus.
Dat vind ik serieus van niet.quote:[..]
En conceptie, en celdeling en een baarmoeder, enzovoorts. Dat is nogal wat... Of vind je serieus van niet?
Hou het dan maar bij die indruk.quote:[..]
Ga eens op wiki ofzo wat bijlezen over biologie, ik heb de indruk dat je er op school niet veel aandacht aan hebt besteed.
Klopt maar niet dat mensen abortus artsen de dood gunnen. Daar kan ik niet mee omgaan, dan is er serieus iets mis met je opvoedingquote:Op zondag 31 mei 2009 21:39 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
En je geeft zelf aan dat je niet kunt omgaan met mensen die tegen abortus zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |