Kind?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:10 schreef afcajos het volgende:
Gerechtigheid. Kindermoordenaar
Ik dacht dat we in Nederland waren?quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:16 schreef Ghazi het volgende:
Hoewel ik de moord op deze 'arts' afkeur, begrijp ik wel waarom sommige christenen deze man kapotgeschoten hebben. Hij doodde immers weerloze foetussen.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bill_E het volgende:
van de FP:
[..]
[..]
Ik dacht dat we in Nederland waren?
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.quote:
Blanke man uit Kansas, you do the math.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Waar staat dat het een Christen was die schoot? Hij was toch alleen toevallig bij de kerk?
Maar het was een moord, geweld, dan is het toch een Moslim?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Blanke man uit Kansas, you do the math.
Abortus is daar al langer legaal dan hier, numnuts. En het feit dat jij mensen die tegen abortus zijn als bekrompen bestempelt, zegt nogal wat over je eigen bekrompenheid.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Monidique het volgende:
Door zulk soort waarschijnlijk christelijk terrorisme besef je weer eens wat voor een gevaar dergelijke medici lopen; je sympathie gaat toch even uit naar dergelijke dokters en patiënten daarvan.
Ergens wel. Het verschil is alleen dat Geert Wilders een haatzaaiende racist is en deze doktoren mensen helpen en geen vlieg kwaad doen. Duidelijk en helder.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?
En daar heeft niemand van terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Bill_E het volgende:
Even voor alle mensen die tegen abortus zijn..
Als je dochter verkracht wordt en ze raakt daardoor zwanger. Moet je kleinkind dan de zoon/dochter worden van iemand die je dochter verkracht heeft?
Leuke trolpoging.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ergens wel. Het verschil is alleen dat Geert Wilders een haatzaaiende racist is en deze doktoren mensen helpen en geen vlieg kwaad doen. Duidelijk en helder.
Doordat Wilders gevaar loopt, bewijst het dat hij Wilders GELIJK heeft.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Heb je ook sympathie voor Wilders vanwege het gevaar dat hij loopt dan?
Sorry?quote:
Haha, wat een lol.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry?
Ik ben bloedserieus.
Nogal bizar, overigens, om een halve nazi als Geert Wilders te vergelijken met dergelijke onschuldige medische hulpverleners, en mij dan een leuke trollpoging verwijten.
Ik heb het er niet over of het ergens wel of niet legaal is. Maar over mensen die tegen abortus zijn. Iedere vrouw moet die keuze voor haar zelf kunnen maken! En een ieder die over andermans toekomst wil beslissen is bekrompen. Ik niet, ik wil dat iedereen die keuze zelf kan maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Abortus is daar al langer legaal dan hier, numnuts. En het feit dat jij mensen die tegen abortus zijn als bekrompen bestempelt, zegt nogal wat over je eigen bekrompenheid.
Zoals de toekomst van het ongeboren kind?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over of het ergens wel of niet legaal is. Maar over mensen die tegen abortus zijn. Iedere vrouw moet die keuze voor haar zelf kunnen maken! En een ieder die over andermans toekomst wil beslissen is bekrompen. Ik niet, ik wil dat iedereen die keuze zelf kan maken.
De rednecks komen maar in één staat voor in de USA, ik meen in TEXAS.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mwah... er wordt in NL wel érg makkelijk over abortus gedacht.
Desalniettemin is het nogal huichelachtig van de rednecks om te juichen voor uiteengereten sandniggers, maar in een driedubbele stuip te schieten als het een ongeboren vrucht betreft.
Net zoals de abortusarts?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef detlevico het volgende:
[..]
Doordat Wilders gevaar loopt, bewijst het dat hij Wilders GELIJK heeft.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zoals de toekomst van het ongeboren kind?![]()
quote:Je bent bekrompen omdat je niet eens begrip kunt/wilt opbrengen voor de gedachten en argumenten van de tegenpartij, en heilig overtuigd bent van je eigen gelijk. Je mag best je mening hierover hebben, maar doe niet zo dogmatisch, als de waarheid namelijk zo duidelijk was zou er niet zoveel discussie zijn. En ja, ook in Nederland zijn er mensen die tegen abortus zijn, of er iig kritisch over zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |