In Nederland is in sommige gemeenten vloeken ook strafbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het soort abortussen dat hij uitvoerde zijn verboden in Nederland, dat zegt toch wel iets.
Asumption is the mother of all misunderstandingsquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het woord van God, opgeschreven en geinterpreteerd door imperfecte mensen.
De fik erin.
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon? Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het soort abortussen dat hij uitvoerde zijn verboden in Nederland, dat zegt toch wel iets.
Dat moet je maar voor jezelf bepalen, maar het lijkt me duidelijk dat er een hoop mensen zijn die dat dachten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon?
Waar heb je het over?quote:Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.
Mijn bewering dat het zogenaamde woord van Godquote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Asumption is the mother of all misunderstandingsEén moord waarvan niet eens zeker is in welke hoek de dader moet worden gezocht en de atheïsten roepen op tot boekverbranding
![]()
Als de dader straks een huismoeder is die wraak neemt voor een abortus waar zij later spijt van heeft gekregen? Alle kookboeken moeten verbrand worden!!
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef Seneca het volgende:
Pure stemmingsmakerij dit soort argumenten. Deed hij iets wat niet door de beugel kon? Noem het beestje dan bij naam, maar ga niet zo suggestief lopen doen.
Je bent een uur of wat te laat voor de primeurquote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef Saphire het volgende:
Tijd om post natale abortus uit te voeren bij kerkgangers.
Een fascist? Staat dat ook in het artikel?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef buachaille het volgende:
[..]
D'r is er vandaag eentje koud gemaakt, zo goed gaat het niet zo je dan concluderen.
quote:
Ze gaan over lijken iddquote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Alle religie-bashers hier lijken even voorbij te gaan aan het feit dat het slachtoffer zelf zijn eigen kerk bezocht.
Dat is een goede reden om hem dood te schieten?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Alle religie-bashers hier lijken even voorbij te gaan aan het feit dat het slachtoffer zelf zijn eigen kerk bezocht.
Ze maken zelfs eentje van HUN soort af.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Provinciaal het volgende:
Zou me niets verbazen als jij dat echt denkt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om hem dood te schieten?
We weten helemaal niets over de identiteit of het motief van de dader...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef detlevico het volgende:
[..]
Ze maken zelfs eentje van HUN soort af.
Kind?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:10 schreef afcajos het volgende:
Gerechtigheid. Kindermoordenaar
Ik dacht dat we in Nederland waren?quote:Op zondag 31 mei 2009 @ 20:16 schreef Ghazi het volgende:
Hoewel ik de moord op deze 'arts' afkeur, begrijp ik wel waarom sommige christenen deze man kapotgeschoten hebben. Hij doodde immers weerloze foetussen.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bill_E het volgende:
van de FP:
[..]
[..]
Ik dacht dat we in Nederland waren?
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.quote:
Blanke man uit Kansas, you do the math.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Waar staat dat het een Christen was die schoot? Hij was toch alleen toevallig bij de kerk?
Maar het was een moord, geweld, dan is het toch een Moslim?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Blanke man uit Kansas, you do the math.
Abortus is daar al langer legaal dan hier, numnuts. En het feit dat jij mensen die tegen abortus zijn als bekrompen bestempelt, zegt nogal wat over je eigen bekrompenheid.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat we in Nederland nog mensen hebben die zo bekrompen kunnen denken. Van Amerikanen had ik het wel verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |