Waar is dat te doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, kan de hele ballenbak van Jaap Buis ook niet komen
Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.quote:
Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.
Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef LoveLove het volgende:
[..]
Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!
Nee, neem dan een voorbeeld aan Yolanthe, sterke vrouw!
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.
Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Janquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Jan
Vanwege de soap? Metquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!
Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vanwege de soap? Met
die bifi in de auto? Ja vond ik ook niet bevorderlijk voor Janneman.
Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..Yesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"
Hohoho , ze heeft ten einde raad eindelijk haar nieuwe liefde gevonden. Jantje belazerde haar al een JAAR!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..YesDie gast kan zo zijn loopbaan wel vergeten.
Dit is nieuw voor mij ja dan is Jan goed fout dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Op www.nu.nl staat nu een interview met dat Kus-zangeresje. Toen J+Y een half jaar een relatie hadden, is ze met hem in bed gedoken (terwijl ze vriendinnen was met Y! Classy!) en ze spreekt zich nu uit aangezien dat het minste is dat ze nu voor Y kan doen....
Het was voor haar eenmalig, hij wou meer en nodigde haar uit om langs te komen als Y er niet was..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef pronkjewail het volgende:
van www.nu.nl":
Sjitterende sletterige roddelsleaze..
eindelijk bevestiging door een 'dader', hoewel het allang 'bekend' was natuurlijkquote:
Het zijn ook wel trienen hoor...quote:
Daar ziet het wel naar uit.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Dus ze waren al vriendinnen ver voordat Jan met Yolanthe was?
Of ben ik nu het draadje volledig kwijt?
Gezien de foto hierboven van de toch echt veel jongere meiskes lijkt het me wel dan.
voor wat ik begreep uit de verhalen hadden Y en F inderdaad al langer een vriendschap voor J en Y samen een relatie kregenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Dus ze waren al vriendinnen ver voordat Jan met Yolanthe was?
Of ben ik nu het draadje volledig kwijt?
Gezien de foto hierboven van de toch echt veel jongere meiskes lijkt het me wel dan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Duderella het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaal. Ik dacht namelijk dat Yo al haar huidige contacten aan Jan te danken had. Volgens de berichten leek ze zo compleet ingelijfd door dat hele Volendamgebeuren, dat ik er nauwelijks meer bij stilstond dat Yo ooit een eigen leven had. Zoals in haar jeugd. Buiten dat palingdorp en zonder haar schoonmoeder en zo.
Maar toen hoorde ik dat Yo's moeder ook in Volenndam woont? Welke liefhebbende dochter verhuist haar moeder naar dat verschrikkelijke oord?
Zoals ik het begrijp uit de verhalen hier was het Jan die heel anders leefde als voorheen. Zijn familie moest een afspraak maken om langs te komen .Kortom t blijft over en weer lullen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef Duderella het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaal. Ik dacht namelijk dat Yo al haar huidige contacten aan Jan te danken had. Volgens de berichten leek ze zo compleet ingelijfd door dat hele Volendamgebeuren, dat ik er nauwelijks meer bij stilstond dat Yo ooit een eigen leven had. Zoals in haar jeugd. Buiten dat palingdorp en zonder haar schoonmoeder en zo.
Maar toen hoorde ik dat Yo's moeder ook in Volenndam woont? Welke liefhebbende dochter verhuist haar moeder naar dat verschrikkelijke oord?
Ik vind dat eigenlijk wel terecht. Stel het ook wel op prijs als die dorpsgekken van een familieleden vantevoren even bellen als ze langskomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp uit de verhalen hier was het Jan die heel anders leefde als voorheen. Zijn familie moest een afspraak maken om langs te komen .Kortom t blijft over en weer lullen.
Ja en ik kan dat best begrijpen hoor, ik zelf vind dat ook prettiger ,maar de meeste mensen hier zijn dat gewoon gewend van huis uit.Leer jij maar eens een koe fietsen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel terecht. Stel het ook wel op prijs als die dorpsgekken van een familieleden vantevoren even bellen als ze langskomen
Ja zeg en ze vonden mijn ehh pis al erg!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:33 schreef yvonne het volgende:
Ooooh, had ik toch bijna deze shit aan de fan gemist!
Ik moet zo even naar de Super de Sorbo producten bestuderen!
Ik ga gewoon de bladen kopen vanavond. En dan verscholen in de hangmat smullen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:33 schreef yvonne het volgende:
Ooooh, had ik toch bijna deze shit aan de fan gemist!
Ik moet zo even naar de Super de Sorbo producten bestuderen!
De oplage van deze week zal wel verdubbeld zijn!quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de bladen kopen vanavond. En dan verscholen in de hangmat smullen.
Ik heb haar hier best vaak in de kroeg gezien altijd waar Jan ook was.Ze wou hem gewoon, en Jan is dan de beroerdste niet..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop zoooooooooooooooooooooooo erg dat fleur een maand of 3 zwanger van Jan blijkt te zijn!
http://www.endandit.nl/node/12932quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop zoooooooooooooooooooooooo erg dat fleur een maand of 3 zwanger van Jan blijkt te zijn!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb haar hier best vaak in de kroeg gezien altijd waar Jan ook was.Ze wou hem gewoon, en Jan is dan de beroerdste niet..
Weet ik niet of ze vaker iets hadden, ,zij was hier dan met Monique of Yolanthequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef Majar het volgende:
[..]
Is het dan werkelijk bij die ene keer gebleven zoals ze beweert?
Geile tieten. Die wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/node/12932
Zien er gezond genoeg uit, die Jan toch
Ja makkelijk als je ze bij mekaar drukt dan lijkt het al heeeeel wat!quote:
Geloof mij nou maar met die Liza was niet meer dan een zoen,ok ook niet goed, maar daar bleef t bij.Die Jennifer gaat toch echt niet zeggen dat Yo Wesley ook al veel langer kent...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef Eef999 het volgende:
Heb net vakblad Story doorgelezen. Er staan 2 verhalen in; 1 van Fleur en 1 van de beste vriendin van Yolanthe, Jennifer.
Fleur dus met het verhaal dat ze seks met Jan had toen J&Y een half jaar samen waren.
Jennifer met het verhaal dat Jan uit het niets de Yolanthe gedumpt heeft.
Jan zou volgens haar zeker iets met LIza hebben. Yolanthe heeft gehuild en gesmeekt, maar Jan was er klaar mee. Ze zouden deze zomer naar Griekenland gaan om een trouwlocatie te bekijken.
Jan heeft ruim voor de breuk deze reis al gecanceld. Hij wist toen dus al dat hij niet verder wide met Y, terwijl zij bleef vechten voor de relatie, aldus Jennifer. Jan is in haar ogen een grote egoïst.
Y vroeg aan hem op tv het verhaal te vertellen, toen zei hij: Dat doe ik niet, want dat is slecht voor mijn imago![]()
Het wachten is op de vrienden van Jan
Daarom ben ik benieuwd wie hier nu weer op gaat reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar met die Liza was niet meer dan een zoen,ok ook niet goed, maar daar bleef t bij.Die Jennifer gaat toch echt niet zeggen dat Yo Wesley ook al veel langer kent...
Bron.quote:Stralende Jan Smit op Tros Muziekfeest
Middelburg - Jan Smit was in Middelburg op het Tros muziekfeest de presentator en een van de grote muziekacts. De Zeeuwsche kust had hem duidelijk goed gedaan. Met veel plezier kondigde hij de ene naar de andere bekende artiest aan. Er waren meer dan 8000 toeschouwers naar het spektakel gekomen.
Artiesten als Dre Hazes, Nick en Simon, Jan Keizer, Anita Meijer, Lee Towers, Thomas Berger, Rene Schuman, Monique Smit en vele anderen artiesten waren in het Zeeuwsche Middelburg neergestreken om het toegestroomde publiek te vermaken.
Dat snap ik dus echt niet. Als mijn beste vriendin -of gewoon een vriendin- mij zou opbiechten met mijn vriend het bed te hebben gedeeld, zou ik eerst hem en daarna haar uit mijn leven schoppen. Hoe respectloos is het om de vriend van een vriendin te neuken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef pronkjewail het volgende:
of ze is een muts die het gewoon pikt dat haar beste vriendin met haar vriend loopt te sexen.
Yolanthe lijkt mij ook helemaal niet het type die zoiets zou pikken van wie dan ook. Aan aandacht geen gebrek, voor een vreemdgaande Jan 10 anderen, lijkt mij zo... Nou weet ik dat mensen die bedrogen worden soms anders reageren dan ze vantevoren hadden gedacht, maar om dan nog vrolijk met de `vriendin` die met je vriend in bed is gedoken naar Thailand te gaan? Want zij was het toch die ook mee was naar Thailand en schijnbaar degene was die de fotos van de timmerman heeft gelekt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Als mijn beste vriendin -of gewoon een vriendin- mij zou opbiechten met mijn vriend het bed te hebben gedeeld, zou ik eerst hem en daarna haar uit mijn leven schoppen. Hoe respectloos is het om de vriend van een vriendin te neuken?
Maar die vakantie was toch veel recenter? Volgens mij slechts een paar maanden geleden. Of waren dat oude fotos die ineens gepubliceerd werden? Nee toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef marky het volgende:
Volgens mij was die vakantie met Fleur ook in de tijd van de fleurt van Fleur met Jan
Zij weet ook wel dat ze mekaar toch vaak tegenkomen op die piratenshitfestivals en dergelijke ,enfin ik vind t maar een verquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Fleur bedreigt door Jaap![]()
En dus nu zeggen dat ze geen evrhaal heeft gedaan
je zit de palinggate dood te evauluerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef sunny16947 het volgende:
Mijn visie op het hele verhaal.
Y en J hebben dezelfde manager. Met Xander in het achterhoofd, kan hij het niet gebruiken dat een van de twee wordt uitgekotst en niet meer verkoopbaar is.
Volgens eerdere berichten was Y al veel eerder met W gespot. Misschien zelfs al voor diens scheiding.
Vervolgens strooi je wat verhaaltjes in de rondte dat J ook niet zuiver op de korrel is geweest. En hebben beiden evenveel schuld.
Zo blijft de schade beperkt.
Jaap "the muscles" Buys slaat toequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef pronkjewail het volgende:
HET IS NIET WAAR!
Kus-zangeres Fleur ontkent seks met Jan Smit van onze redactie
AMSTERDAM -
De manager van Fleur Minjon is met stomheid geslagen. Volgens hem heeft de Kus-zangeres helemaal geen uitspraken gedaan over haar vermeende affaire met Jan Smit.
Jeetje Bommie was jij toen nog wakker zo op een woensdag??quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
Jaap Buis moet gewoon zijn grote grijze smoel houden tegen Yolanthe!
Ik snap het werkelijk niet, wat zien die vrouwen toch in die gepimpte palingboer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Ja zo zien alle wolven eruit!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:56 schreef Anniebab het volgende:
Japio is zo slecht nog niet , die wil gewoon de boel rustig houden ,hij is lief, en mooi grijs.
quote:Manager van Fleur Minjon van KUS begaat enorme blunder!
Dit bericht is geplaatst op 03-06-2009 om 19:11:00
De manager van Fleur Minjon, die onthult sex te hebben gehad met Jan Smit tijdens zijn relatie met Yolanthe, begaat een enorme blunder door..
te ontkennen dat Fleur met het weekblad Story heeft gesproken en zeker geen sex heeft gehad met Jan Smit.
De manager praat voor zijn beurt, want hij geeft toe de hele dag nog geen contact te hebben gehad met Fleur. Op voorhand heeft hij dus maar wat geroepen. Natuurlijk is dat mogelijk, omdat Fleur het interview heeft gegeven zonder haar manager hier in te kennen.
De manager heeft ook nagelaten Story te bellen en navraag te doen ofwel de man staat nu bijna letterlijk in zijn onderbroek. Hij heeft zelfs toegeven het bewuste artikel nog niet eens te hebben gelezen op het moment dat hij naar buiten bracht dat Fleur het blad net heeft gesproken.
Tja, het zal je manager maar zijn!
hahaha de paniek en pleuris staan op uitbrekenquote:
Von Holland is gewoon nu al zijn geld dubbel en dwars waard voor GSquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef versabommie het volgende:
Nieuws!!!!!!!!
Liza verslikt zich in wereldrecord pijpen
De volendamse homewreckster Liza is er niet in geslaagd het wereldrecord pijpen te breken. Ze moest in totaal tweehonderd mannen oraal bevredigen op de wc van een Volendamse kroeg, maar is na de 75e met verstikkingsverschijnselen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Liza deed de recordpoging op de WC. Ze werd ook gefilmd, waardoor ze een fikse boete kan verwachten wegens exhibitionisme en openbare zedenschennis.
Als ze geluk heeft, wordt de film echter vernietigd. Jaap Buis was namelijk één van de tweehonderd mannen. Hij heeft er nu 30.000 euro voor over om verhinderen dat de video openbaar gemaakt wordt.
bron
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef versabommie het volgende:
Nieuws!!!!!!!!
Liza verslikt zich in wereldrecord pijpen
De volendamse homewreckster Liza is er niet in geslaagd het wereldrecord pijpen te breken. Ze moest in totaal tweehonderd mannen oraal bevredigen op de wc van een Volendamse kroeg, maar is na de 75e met verstikkingsverschijnselen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Liza deed de recordpoging op de WC. Ze werd ook gefilmd, waardoor ze een fikse boete kan verwachten wegens exhibitionisme en openbare zedenschennis.
Als ze geluk heeft, wordt de film echter vernietigd. Jaap Buis was namelijk één van de tweehonderd mannen. Hij heeft er nu 30.000 euro voor over om verhinderen dat de video openbaar gemaakt wordt.
bron
Vertel ons meer Annelies, we zitten nu nogal in de stille zone, alles lijkt binnenshuis te blijven en we zijn afhankelijk van volendammers die ons bijpraten!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef annelies30 het volgende:
Waar zijn de geheime overspel smsjes van Jan Smit aan Fleur gebleven. Met de inhoud om even te sexen als Yolanthe er niet is. Kan ze een goudmijn mee verdienen. Of zouden die door de palingmafia worden tegengehouden. Ze heeft ze 100% zeker niet gewist. Wat voor ernstige bedreigingen, behalve het gooien met afgehakte palinghoofden, zou ze nog meer krijgen?
Natuurlijk, Jaap Paling-Buijs heeft alle zalen in zijn macht. Ze zal geen enkel optreden meer krijgen, want anders krijgen die zalen de palingzangers natuurlijk niet meer.
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Anniebab het volgende:
Ik kan dit alleen niet meer verdedigen als ik t zo ff doorlees ,k ga deze oorlog verliezen....
Jullie zijn lekker fel in ieder geval.En als enige v'dammer wordt t moeilijk om t weer recht te strijken.Trouwens er gaan geruchten dat Liza gaat scheiden.quote:
Jamaar lieve schat, wat is er dan nog over om recht te strijken.. er komt steeds een stukje meer vuilgheid naar buiten.. dat betekend niet dat ji dat hoeft recht te strijken, jij bent toch geen schuld? toch? tch? toch??quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker fel in ieder geval.En als enige v'dammer wordt t moeilijk om t weer recht te strijken.Trouwens er gaan geruchten dat Liza gaat scheiden.
Nee maar zo ging t spelletje toch ?Ik er tegen in. maar ik snap je wel hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar lieve schat, wat is er dan nog over om recht te strijken.. er komt steeds een stukje meer vuilgheid naar buiten.. dat betekend niet dat ji dat hoeft recht te strijken, jij bent toch geen schuld? toch? tch? toch??
Ik wil het steeds heel hard gillen als ik het lees JAPIOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
Vertel eens meer over die geruchten Annie![]()
Kennelijk is er dus toch meer aan de hand met Liza dan Japio ons wil doen geloven
Ik hoorde dat Jan al vaker met Liza gezien wordt en dat zij in scheiding zou liggen, kan ook gewoon een stinkende roddel zijn ,maar dit hoorde ik van een kennis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
Vertel eens meer over die geruchten Annie![]()
Kennelijk is er dus toch meer aan de hand met Liza dan Japio ons wil doen geloven
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het steeds heel hard gillen als ik het lees JAPIOOOOOOOOOOOOO
Geloof me Japioooooo is een beste man,die heeft gewoon gezegd, jongens allebei je verstand gebruiken en niet te veel zeggen waar je later spijt van krijgt,hij is gewoon een lief Japie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het steeds heel hard gillen als ik het lees JAPIOOOOOOOOOOOOO
Japie heeft gewoon gezegd: Yolanthe, stom kalf! Ik verdien meer duiten aan Jan dan aan jou, dus je houd je muil dicht of je slaapt voortaan bij de vissen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geloof me Japioooooo is een beste man,die heeft gewoon gezegd, jongens allebei je verstand gebruiken en niet te veel zeggen waar je later spijt van krijgt,hij is gewoon een lief Japie..
Hahahaha zo zal t misschien wel bedoeld zijn.The Godfather van de palingsound.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Japie heeft gewoon gezegd: Yolanthe, stom kalf! Ik verdien meer duiten aan Jan dan aan jou, dus je houd je muil dicht of je slaapt voortaan bij de vissen!
Amenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef versabommie het volgende:
En Liza is een vieze HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nu je het zegt ,hij wordt zo vaak genoemd,hij kan bij mij niet meer stuk eigenlijk.Ik zou hem best willen aanraken en als hij op de lijst zou staan ging ik zo op hem stemmen straks.Echt ik vind Jaap een topper.quote:
bronquote:Jan Smit had eigenlijk maar een grote wens: een baby. Zelfs tot kort voor de breuk smeekte hij Yolanthe hierom....
Yolanthe’s beste vriendin Jennifer Cooke, bij wie Yolanthe nu tijdelijk woont, vertelt in weekblad Story dat Jan nog maar kort voor de breuk Yolanthe smeekte om een baby!
En dat was zeker niet de eerste keer. Tot vervelens toe zou Jan om een baby hebben gezeurd. Het was Yolanthe die de boot afhield, omdat ze eerst nog lekker wilde genieten.
Ook Jan's moeder kreeg wel eens hoofdpijn van het gezeur over een baby. Ook vertelt Jennifer het volgende: "Jan wilde dolgraag met Yolanthe wilde trouwen. Wat niemand weet, is dat zij deze zomer een reis hadden geboekt naar Griekenland.
Zij zouden daar een trouwlocatie gaan bekijken voor het huwelijk dat voor volgend jaar gepland stond. Jan nam het Yolanthe zelfs kwalijk dat zij vorig jaar al niet met hem wilde trouwen. En maar zeuren over een baby.
Dat hield maar niet op. We werden er wel eens gek van. Nog kort, voor de breuk, ik logeerde bij hen, zei hij tegen Yolanthe: 'ik wil een kind van je. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken.".
Omdat Yolanthe geen kind wilde, ging hij naar die Liza met kind. Logischquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef dividivi het volgende:
Jan wilde een baby van Yo.![]()
Kunnen we hier nog spreken van een liefdesbaby?
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |