bronquote:Jan Smit had eigenlijk maar een grote wens: een baby. Zelfs tot kort voor de breuk smeekte hij Yolanthe hierom....
Yolanthe’s beste vriendin Jennifer Cooke, bij wie Yolanthe nu tijdelijk woont, vertelt in weekblad Story dat Jan nog maar kort voor de breuk Yolanthe smeekte om een baby!
En dat was zeker niet de eerste keer. Tot vervelens toe zou Jan om een baby hebben gezeurd. Het was Yolanthe die de boot afhield, omdat ze eerst nog lekker wilde genieten.
Ook Jan's moeder kreeg wel eens hoofdpijn van het gezeur over een baby. Ook vertelt Jennifer het volgende: "Jan wilde dolgraag met Yolanthe wilde trouwen. Wat niemand weet, is dat zij deze zomer een reis hadden geboekt naar Griekenland.
Zij zouden daar een trouwlocatie gaan bekijken voor het huwelijk dat voor volgend jaar gepland stond. Jan nam het Yolanthe zelfs kwalijk dat zij vorig jaar al niet met hem wilde trouwen. En maar zeuren over een baby.
Dat hield maar niet op. We werden er wel eens gek van. Nog kort, voor de breuk, ik logeerde bij hen, zei hij tegen Yolanthe: 'ik wil een kind van je. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken.".
Omdat Yolanthe geen kind wilde, ging hij naar die Liza met kind. Logischquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef dividivi het volgende:
Jan wilde een baby van Yo.![]()
Kunnen we hier nog spreken van een liefdesbaby?
[..]
bron
Zeuren om een babyquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef dividivi het volgende:
Jan wilde een baby van Yo.![]()
Kunnen we hier nog spreken van een liefdesbaby?
[..]
bron
Goed plan, Jan met cokeHOERRRRRRRRRRR, want cokegebruik in Volendam is als lucht in ademen voor de gewone mensch, en dan gaat die pijpHOERRRRRRRRRRR met Adam, ze compliet hem in no time, compliet leeg op de pleequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Anniebab het volgende:
Mickey wil wel graag een baby, en ze is ouder dan Janneman, dan gaat die Jennifer Coke met Adam .Zolang ie nog niet uit de kast komt.
Jahahaha kan niet mooier toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan, Jan met cokeHOERRRRRRRRRRR, want cokegebruik in Volendam is als lucht in ademen voor de gewone mensch, en dan gaat die pijpHOERRRRRRRRRRR met Adam, ze compliet hem in no time, compliet leeg op de plee
Hij oefent nog steeds. Met deze en gene ....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, wat gaan jullie hard ineens.
Dus Janneman wilde een liefdesbaby. Wat sneu nou dat het niet gelukt is.
Volgens mij is dat deze dame, ik heb er nooit van gehoord, maar ze schijnt heel hot in Gambia te zijnquote:
Das een vriendin van Yolanthe die een lijntje met de Story heeft ,ze heet Cooke maar enfin, je snapt m wel he?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das een vriendin van Yolanthe die een lijntje met de Story heeft ,ze heet Cooke maar enfin, je snapt m wel he?
Ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Das een vriendin van Yolanthe die een lijntje met de Story heeft ,ze heet Cooke maar enfin, je snapt m wel he?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan, Jan met cokeHOERRRRRRRRRRR, want cokegebruik in Volendam is als lucht in ademen voor de gewone mensch, en dan gaat die pijpHOERRRRRRRRRRR met Adam, ze compliet hem in no time, compliet leeg op de plee
Daaarom voel ik me zo beroerd als ik buiten t dorp ben.K ben eruit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Jan haar gewoon omkoopt om te scheiden en dan samen een kindje te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef annelies30 het volgende:
De geruchten worden steeds sterker dat Liza gaat scheiden. Waarschijnlijk heeft Jan Smit met een stapel geld gezwaaid en heeft Liza ingestemd met nog een kind. Yolanthe zei wel eens dat ze pas op haar 43ste een kind wilde.
Gewoon afkickverschijnselen, niets bijzondersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daaarom voel ik me zo beroerd als ik buiten t dorp ben.K ben eruit.
Hier geloof ik echt geen ruk van!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef annelies30 het volgende:
De geruchten worden steeds sterker dat Liza gaat scheiden. Waarschijnlijk heeft Jan Smit met een stapel geld gezwaaid en heeft Liza ingestemd met nog een kind. Yolanthe zei wel eens dat ze pas op haar 43ste een kind wilde.
Aan jou heb ik tenminste wat Ole.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon afkickverschijnselen, niets bijzonders![]()
Joh, anders ga je volgende keer even bij Micky langs, ik denk dat je je meteen weer helemaal lekker voelt! Daarna nog een sessie spacejoga, en je bent weer helemaal het meisje
Annelies ik ben fan van je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:20 schreef annelies30 het volgende:
Misschien heeft Jaap Paling-Buijs ook een aantal stapels geld voor Liza's neus heen en weer gezwaaid - wat natuurlijk werkt als een Peijnenburg op een hongerig kind - omdat Jan anders z'n 3e liefje in korte tijd kwijtraakt, na Ellemieke Vermolen en Yolanthe en dat is natuurlijk palingslecht voor z'n imago.
En Liza nu maar hopen dat ze ook die stapels geld krijgt. Natuurlijk is haar beloofd dat ze die stapels pas krijgt, nadat ze Jan een kind heeft geschonken en als het niet zou lukken, via adoptie, maar dat mag natuurlijk niemand weten.
Ik weet nu al dat ze dat geld nooit zal krijgen. Erover praten zal ze natuurlijk ook nooit, want dat geeft weer aan hoe slecnht Liza is. Waarmee de chantage-praktijken van de palingmafia weer zijn gelukt, zonder er iets ervoor te hebben hoeven doen.
Zo is onze Yolanthe niet!quote:
Zeg ik ben rijk.. kom jij 5 september ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
Maar Yolanthe is toch al haske rijk vanwege haar pa?
Misschien doe ik ook wel een Yolanthe. Heb ik nog twee jaar vrijheid, blijheid, geilheidquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef annelies30 het volgende:
Ze wil pas een kind op haar 43ste, dus vrijheid blijheid, geilheid
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) geslotenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien doe ik ook wel een Yolanthe. Heb ik nog twee jaar vrijheid, blijheid, geilheid.
Ik ben er niet de 5e, Bommie Maar ik kan je wel mijn rek.nr. doorgeven!
hahahah dan raak je hierheen 5 sept. Kerremusquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) gesloten
En dat moet per se op die meet van vijf september omdat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) gesloten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE IS MIJN STER EN MIJN LEKKERSTE DAN LEKKER!!!!
Vertel, ik keek naar iets anders.quote:
Kort slap itempje.quote:
Fleurtje glijdt hier lekker op hoor ,die is nu meer in t nieuws geweest dan met die hele kinderachtige meidenshit bijelkaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Kort slap itempje.
Over Fleur met het welles nietes verhaal. Fleur zou de Story nog niet gelezen hebben en kon dus niet zeggen of het artikel klopte of niet.
Gaat lekker daar. Fleur zegt dit en haar manager zegt dat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Ole het volgende:
Kort slap itempje.
Over Fleur met het welles nietes verhaal. Fleur zou de Story nog niet gelezen hebben en kon dus niet zeggen of het artikel klopte of niet.
Jamaar, natuurlijk zijn haar woorden verdraaid. Jeweettog.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lekker daar. Fleur zegt dit en haar manager zegt dat.
Je weet toch goffer de goffer als Fleur zijnde of je iemand van de Story gesproken hebt, of nie dan?
Wat een kul.
Welnee, vergane glorie, wedden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
Maar Yolanthe is toch al haske rijk vanwege haar pa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |