Zo is onze Yolanthe niet!quote:
Zeg ik ben rijk.. kom jij 5 september ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
Maar Yolanthe is toch al haske rijk vanwege haar pa?
Misschien doe ik ook wel een Yolanthe. Heb ik nog twee jaar vrijheid, blijheid, geilheidquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef annelies30 het volgende:
Ze wil pas een kind op haar 43ste, dus vrijheid blijheid, geilheid
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) geslotenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien doe ik ook wel een Yolanthe. Heb ik nog twee jaar vrijheid, blijheid, geilheid.
Ik ben er niet de 5e, Bommie Maar ik kan je wel mijn rek.nr. doorgeven!
hahahah dan raak je hierheen 5 sept. Kerremusquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) gesloten
En dat moet per se op die meet van vijf september omdat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
opzouten, op zijn minst kluiven op de plee en anders blijft de poeplap ( waar je geld in stopt enzo) gesloten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef annelies30 het volgende:
JIM WAVE IS MIJN STER EN MIJN LEKKERSTE DAN LEKKER!!!!
Vertel, ik keek naar iets anders.quote:
Kort slap itempje.quote:
Fleurtje glijdt hier lekker op hoor ,die is nu meer in t nieuws geweest dan met die hele kinderachtige meidenshit bijelkaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Kort slap itempje.
Over Fleur met het welles nietes verhaal. Fleur zou de Story nog niet gelezen hebben en kon dus niet zeggen of het artikel klopte of niet.
Gaat lekker daar. Fleur zegt dit en haar manager zegt dat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Ole het volgende:
Kort slap itempje.
Over Fleur met het welles nietes verhaal. Fleur zou de Story nog niet gelezen hebben en kon dus niet zeggen of het artikel klopte of niet.
Jamaar, natuurlijk zijn haar woorden verdraaid. Jeweettog.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lekker daar. Fleur zegt dit en haar manager zegt dat.
Je weet toch goffer de goffer als Fleur zijnde of je iemand van de Story gesproken hebt, of nie dan?
Wat een kul.
Welnee, vergane glorie, wedden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
Maar Yolanthe is toch al haske rijk vanwege haar pa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |