abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 juni 2009 @ 14:35:32 #101
22592 crew  Ole
pi_69634049
Ik kan ook niet

Heb mij eigen jubileum
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69634211
Oke k ga boodschappen doen en misschien nieuws opduiken hahaha
pi_69636460
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
Ik kan ook niet

Heb mij eigen jubileum
Ja ik mistte je naam al op lijst.
pi_69637274
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja, kan de hele ballenbak van Jaap Buis ook niet komen
Waar is dat te doen eigenlijk?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:15:00 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69638580
En? Verder nog nieuws uit Volendam??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69638652
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:15 schreef Leandra het volgende:
En? Verder nog nieuws uit Volendam??
Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.
pi_69642344
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:17 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.
Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!
Nee, neem dan een voorbeeld aan Yolanthe, sterke vrouw!
pi_69642470
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef LoveLove het volgende:

[..]

Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!
Nee, neem dan een voorbeeld aan Yolanthe, sterke vrouw!
Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:17:54 #109
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69642637
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69642818
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Jan
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:08:42 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69644338
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Jan
Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69644497
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!
Vanwege de soap? Met

die bifi in de auto? Ja vond ik ook niet bevorderlijk voor Janneman.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:40:56 #113
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69645695
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Vanwege de soap? Met

die bifi in de auto? Ja vond ik ook niet bevorderlijk voor Janneman.
Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"
pi_69645871
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"
Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..Yes Die gast kan zo zijn loopbaan wel vergeten.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:54:50 #115
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69646408
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..Yes Die gast kan zo zijn loopbaan wel vergeten.
Hohoho , ze heeft ten einde raad eindelijk haar nieuwe liefde gevonden. Jantje belazerde haar al een JAAR!

Het is de jonge uitvoering van Adam Curry!
pi_69647501
Ok maar zij kent wes ook al langer dan wordt aangenomen.
pi_69647664
Op www.nu.nl staat nu een interview met dat Kus-zangeresje. Toen J+Y een half jaar een relatie hadden, is ze met hem in bed gedoken (terwijl ze vriendinnen was met Y! Classy!) en ze spreekt zich nu uit aangezien dat het minste is dat ze nu voor Y kan doen....

Het was voor haar eenmalig, hij wou meer en nodigde haar uit om langs te komen als Y er niet was..
pi_69647754
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Op www.nu.nl staat nu een interview met dat Kus-zangeresje. Toen J+Y een half jaar een relatie hadden, is ze met hem in bed gedoken (terwijl ze vriendinnen was met Y! Classy!) en ze spreekt zich nu uit aangezien dat het minste is dat ze nu voor Y kan doen....

Het was voor haar eenmalig, hij wou meer en nodigde haar uit om langs te komen als Y er niet was..
Dit is nieuw voor mij ja dan is Jan goed fout dus.
pi_69647784
van www.nu.nl":

AMSTERDAM – Jan Smit is tijdens zijn relatie vreemdgegaan met Fleur Minjon van de meidengroep KUS. Dit zegt de zangeres in een interview met Story.

Twee weken geleden werd bekend dat het bekende liefdespaar na 2,5 jaar een punt achter de relatie had gezet. Yolanthe zou een affaire hebben met voetballer Wesley Sneijder. RTL Boulevard toonde beelden waarop de twee zoenend te zien waren.

Ontkenning

Later doken ook verhalen op dat Jan zou zijn vreemdgegaan. De zanger heeft een dergelijk verhaal altijd ontkend. "Fleur en ik kennen elkaar inderdaad. En ja, we hebben ook samen wat gehad. Maar dat was ver voordat Yolanthe en ik iets samen kregen", zo verklaarde hij eerder in de Story.

Maar volgens Minjon is het verhaal wel degelijk waar en hebben zij en Jan seks gehad toen hij al een half jaar met Yolanthe een relatie had.

Liegen

“Jan liegt over onze affaire. Het begon allemaal op een avond nadat we beiden hadden opgetreden, we hadden die avond seks. Het lag echt niet in mijn bedoeling Jan van Yolanthe af te pakken en het is bij die ene keer gebleven.”

Maar volgens de zangeres wilde Jan meer en stuurde hij haar sms’jes met uitnodigingen om bij hem langs te komen als Yolanthe er niet was.

Schuldig

Volgens Minjon wist Yolanthe van de eenmalige affaire. “Yolanthe heeft Jan vergeven en hem een tweede kans geschonken. Maar laten we eerlijk zijn: wanneer zoiets in een relatie gebeurt, staat de relatie wel gelijk in zijn achteruit. Ik voel me nu schuldig aan de relatiebreuk.”

Volgens de zangeres waren zij en Yolanthe altijd goede vriendinnen en proberen ze die vriendschap nu een nieuw leven in te blazen. "Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:33:21 #120
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69648215
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef pronkjewail het volgende:
van www.nu.nl":

Sjitterende sletterige roddelsleaze..

Jantje is een viezerik, Jantje is een viezerik!
pi_69649410
Wat zal Jaap "the muscles" Buys nu doen?
pi_69650091
o mijn god, wat een newsflash!
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_69650143
Toch weer even meelezen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2009 @ 23:44:05 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_69652920
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef hetismijrobbert het volgende:
o mijn god, wat een newsflash!
eindelijk bevestiging door een 'dader', hoewel het allang 'bekend' was natuurlijk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:51:26 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69653183
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig..en die Jan zeg, heb je Yolanthe op de bank zitten en ga je met die Fleur die eruit ziet als een Laaf op Softenon met een plumeaux op d''r kop .

En ja, Yolanthe heeft iets te enthousiast tandvlees en een behaard voorhoofd, maar zij kan het hebben .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')