Waar is dat te doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, kan de hele ballenbak van Jaap Buis ook niet komen
Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.quote:
Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou wat ik straks al zei, Jan schijnt veel luddevudu te hebben , is afgevallen enzo, heb ik me laten vertellen door n familielid van hem.
Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef LoveLove het volgende:
[..]
Ja logisch... Yolanthe zorgde toch altijd voor het huishouden... Legde zijn kledingsetjes klaar, zorgde voor het eten... Dat is nu allemaal weggevallen (aahgussie) en dus ziet ie er belabberd uit!!
Nee, neem dan een voorbeeld aan Yolanthe, sterke vrouw!
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou dat dacht ik niet , alles werd voor hun gedaan joh.
Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Janquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah das waar ook ze liep altijd met haar schort nog voor in de supermarkt op zoek naar Bifi's voor Jan
Vanwege de soap? Metquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand ooit meer bifi's aan Jan verkoopt!
Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vanwege de soap? Met
die bifi in de auto? Ja vond ik ook niet bevorderlijk voor Janneman.
Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..Yesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vanwege Yolanthe en de pijn die hij haar heeft aangedaan. Valt mee dat Jantje niet met Liza op tv was en zij zegt: "Jantje compliet muh"
Hohoho , ze heeft ten einde raad eindelijk haar nieuwe liefde gevonden. Jantje belazerde haar al een JAAR!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha de pijn die hij haar aandeed,ze heeft na een week Sneijder al ernstig geblesseerd hitsig al ze is.Kom op Wes... Yes..YesDie gast kan zo zijn loopbaan wel vergeten.
Dit is nieuw voor mij ja dan is Jan goed fout dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Op www.nu.nl staat nu een interview met dat Kus-zangeresje. Toen J+Y een half jaar een relatie hadden, is ze met hem in bed gedoken (terwijl ze vriendinnen was met Y! Classy!) en ze spreekt zich nu uit aangezien dat het minste is dat ze nu voor Y kan doen....
Het was voor haar eenmalig, hij wou meer en nodigde haar uit om langs te komen als Y er niet was..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef pronkjewail het volgende:
van www.nu.nl":
Sjitterende sletterige roddelsleaze..
eindelijk bevestiging door een 'dader', hoewel het allang 'bekend' was natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |