Ja makkelijk als je ze bij mekaar drukt dan lijkt het al heeeeel wat!quote:
Geloof mij nou maar met die Liza was niet meer dan een zoen,ok ook niet goed, maar daar bleef t bij.Die Jennifer gaat toch echt niet zeggen dat Yo Wesley ook al veel langer kent...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef Eef999 het volgende:
Heb net vakblad Story doorgelezen. Er staan 2 verhalen in; 1 van Fleur en 1 van de beste vriendin van Yolanthe, Jennifer.
Fleur dus met het verhaal dat ze seks met Jan had toen J&Y een half jaar samen waren.
Jennifer met het verhaal dat Jan uit het niets de Yolanthe gedumpt heeft.
Jan zou volgens haar zeker iets met LIza hebben. Yolanthe heeft gehuild en gesmeekt, maar Jan was er klaar mee. Ze zouden deze zomer naar Griekenland gaan om een trouwlocatie te bekijken.
Jan heeft ruim voor de breuk deze reis al gecanceld. Hij wist toen dus al dat hij niet verder wide met Y, terwijl zij bleef vechten voor de relatie, aldus Jennifer. Jan is in haar ogen een grote egoïst.
Y vroeg aan hem op tv het verhaal te vertellen, toen zei hij: Dat doe ik niet, want dat is slecht voor mijn imago![]()
Het wachten is op de vrienden van Jan
Daarom ben ik benieuwd wie hier nu weer op gaat reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar met die Liza was niet meer dan een zoen,ok ook niet goed, maar daar bleef t bij.Die Jennifer gaat toch echt niet zeggen dat Yo Wesley ook al veel langer kent...
Bron.quote:Stralende Jan Smit op Tros Muziekfeest
Middelburg - Jan Smit was in Middelburg op het Tros muziekfeest de presentator en een van de grote muziekacts. De Zeeuwsche kust had hem duidelijk goed gedaan. Met veel plezier kondigde hij de ene naar de andere bekende artiest aan. Er waren meer dan 8000 toeschouwers naar het spektakel gekomen.
Artiesten als Dre Hazes, Nick en Simon, Jan Keizer, Anita Meijer, Lee Towers, Thomas Berger, Rene Schuman, Monique Smit en vele anderen artiesten waren in het Zeeuwsche Middelburg neergestreken om het toegestroomde publiek te vermaken.
Dat snap ik dus echt niet. Als mijn beste vriendin -of gewoon een vriendin- mij zou opbiechten met mijn vriend het bed te hebben gedeeld, zou ik eerst hem en daarna haar uit mijn leven schoppen. Hoe respectloos is het om de vriend van een vriendin te neuken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef pronkjewail het volgende:
of ze is een muts die het gewoon pikt dat haar beste vriendin met haar vriend loopt te sexen.
Yolanthe lijkt mij ook helemaal niet het type die zoiets zou pikken van wie dan ook. Aan aandacht geen gebrek, voor een vreemdgaande Jan 10 anderen, lijkt mij zo... Nou weet ik dat mensen die bedrogen worden soms anders reageren dan ze vantevoren hadden gedacht, maar om dan nog vrolijk met de `vriendin` die met je vriend in bed is gedoken naar Thailand te gaan? Want zij was het toch die ook mee was naar Thailand en schijnbaar degene was die de fotos van de timmerman heeft gelekt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Als mijn beste vriendin -of gewoon een vriendin- mij zou opbiechten met mijn vriend het bed te hebben gedeeld, zou ik eerst hem en daarna haar uit mijn leven schoppen. Hoe respectloos is het om de vriend van een vriendin te neuken?
Maar die vakantie was toch veel recenter? Volgens mij slechts een paar maanden geleden. Of waren dat oude fotos die ineens gepubliceerd werden? Nee toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef marky het volgende:
Volgens mij was die vakantie met Fleur ook in de tijd van de fleurt van Fleur met Jan
Zij weet ook wel dat ze mekaar toch vaak tegenkomen op die piratenshitfestivals en dergelijke ,enfin ik vind t maar een verquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Fleur bedreigt door Jaap![]()
En dus nu zeggen dat ze geen evrhaal heeft gedaan
je zit de palinggate dood te evauluerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef sunny16947 het volgende:
Mijn visie op het hele verhaal.
Y en J hebben dezelfde manager. Met Xander in het achterhoofd, kan hij het niet gebruiken dat een van de twee wordt uitgekotst en niet meer verkoopbaar is.
Volgens eerdere berichten was Y al veel eerder met W gespot. Misschien zelfs al voor diens scheiding.
Vervolgens strooi je wat verhaaltjes in de rondte dat J ook niet zuiver op de korrel is geweest. En hebben beiden evenveel schuld.
Zo blijft de schade beperkt.
Jaap "the muscles" Buys slaat toequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef pronkjewail het volgende:
HET IS NIET WAAR!
Kus-zangeres Fleur ontkent seks met Jan Smit van onze redactie
AMSTERDAM -
De manager van Fleur Minjon is met stomheid geslagen. Volgens hem heeft de Kus-zangeres helemaal geen uitspraken gedaan over haar vermeende affaire met Jan Smit.
Jeetje Bommie was jij toen nog wakker zo op een woensdag??quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
Jaap Buis moet gewoon zijn grote grijze smoel houden tegen Yolanthe!
Ik snap het werkelijk niet, wat zien die vrouwen toch in die gepimpte palingboer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, Yolanthe was gewoon de spil, de motor die zowel hun als zijn leventje draaiende hield...
Dat is hij nu kwijt, nu zal hij zichzelf gaan verwaarlozen!
Ja zo zien alle wolven eruit!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:56 schreef Anniebab het volgende:
Japio is zo slecht nog niet , die wil gewoon de boel rustig houden ,hij is lief, en mooi grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |