abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:08:00 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625336
Ik heb de laatste dagen trouwens ontzettende HONGER! Was het tot nu toe zo dat het avondeten er maar moeizaam in ging (ik moest soms zelfs in twee fases eten om een redelijk bordje eten erin te krijgen, niks geen overdreven hoeveelheden ofzo), tegenwoordig heb ik nogal veel trek. Gisteravond broodpizza gemaakt (focaccia doorgesneden en belegd als een pizza) en daar heb ik de helft van gehad (onder normale omstandigeheden was een halve te veel voor me, en gaat het laatste stukje naar Lief). Daarna nog drie appelkaneelcakejes (muffinformaat) erachteraan.

Nu heb ik net mijn ontbijt op, precies het zelfde kommetje yoghurt met fruit en muesli als ik altijd al pak en voor mijn gevoel kan ik er zo nog een kom achteraan eten. Is dit een beetje herkenbaar bij 24 weken of ben ik nou gewoon een beetje raar?

Ik twijfel steeds of ik wel of niet moet toegeven aan die trek. Ik ben al dik genoeg dus onnodig aankomen is niet goed. Aan de andere kant, als het normaal is en/of beeb het nodig heeft ofzo wil ik hem ook niet te kort doen natuurlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:12:38 #157
5428 crew  miss_sly
pi_69625380
Ca.ra, als je honger hebt, is het wel verstandig om te eten, denk ik. Alleen zou ik dan niet voor al die zoetigheid en snoepzooi gaan, maar voor gezondere dingen. Nog een kommetje yoghurt misschien, alleen dan nu wat minder of geen fruit (toch weer suikers) en alleen muesli. Of een volkorenboterham erachteraan met gezond beleg. En dat is iig beter dan straks toch nog wat appelkaneelcakjes ofzo naar binnen werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:13:36 #158
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69625389
Huup, wat een schattige!

Innepin, ik heb mijn tankini bij de Prenatal gekocht: zwart met een wit motiefje. Hij loopt lekker wijd uit en je lijkt er heel zwanger in

Oeke, wij wonen op een paar minuten rijden van het A'damse Bos, die laag overkomende vliegtuigen horen we al niet eens meer

Vicky en Memmel, succes bij de vk straks!

Pfff, ben opgestaan met flinke pijn in mijn rug en schouders, het zit helemaal vast
Gelukkig ben ik vrij vandaag, kan ik tenminste rustig aan doen.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:18:21 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69625435
Ca.ra, waarschijnlijk maakt je kleintje een groeispurt door! Lekker toegeven aan de honger inderdaad, er is tenslotte een reden dat je lichaam om meer vraagt. Snack desnoods komkommer, soepstengels, (magere) yoghurt, crackertjes, van die kant-en-klare worteltjes in zak van de supermarkt... Zitten amper calorien in en het vult wel degelijk
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:20:54 #160
5428 crew  miss_sly
pi_69625454
huup, wat een schattige schoentjes
mijn moeder heeft gisteren ook staan zwijmelen in het kamertje bij de kleertjes, slofjes, laarsjes enzo Vond ik ook wel erg leuk!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:25:50 #161
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625495
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Ca.ra, als je honger hebt, is het wel verstandig om te eten, denk ik. Alleen zou ik dan niet voor al die zoetigheid en snoepzooi gaan, maar voor gezondere dingen. Nog een kommetje yoghurt misschien, alleen dan nu wat minder of geen fruit (toch weer suikers) en alleen muesli. Of een volkorenboterham erachteraan met gezond beleg. En dat is iig beter dan straks toch nog wat appelkaneelcakjes ofzo naar binnen werken
Ik weet wel dat die cakejes niet verstandig waren hoor, had er ook maar een paar gemaakt. Verder was er niet veel snackwaardigs mee in huis, het alternatief was een schaaltje pindas en dat leek me nog erger. Ja ik had gewoon de appel kunnen opeten en een boterham kunnen smeren natuurlijk, dus dat bovenstaande is ook wel weer een mooi smoesje.

Ik maak dadelijk nog wel een boterhammetje, kijken of dat wat helpt inderdaad.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:36:10 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_69625613
Ca.ra, heel herkenbaar , ik heb het afgelopen weken ook een paar keer gehad en heb toen gewoon extra gegeten (met als gevolg die 4 kilo in vier weken waar de vk niet blij mee was en ik ook niet echt). Ik houd het nou op een bak (je kan het geen kopje meer noemen: de chocomel wintereftelingmok) karnemelk extra in de ochtend. Drinken gaat hier uberhaupt beter dan eten.

Vicky en Memmel, succes vandaag!
Miss: goed dat je even voor jezelf kiest

En dan nog even een vraagje: ik ontdekte vanochtend opgedroogde plekken op mijn slaapshirt. Het is een nieuw shirt, dus ik zag ze nog even voor creatieve emblemen aan, maar volgens mij was dat toch echt vocht dat uit mijn tepels gekomen is. Is dat normaal rond 25 weken? Het zou namelijk voor mij wel goed nieuws zijn want dat betekent dan in ieder geval dat er vocht uit KAN komen. Ik weet het, geeft geen garantie, maar voor mij zou het een echte opsteker zijn omdat ik een borstverkleining gehad heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:36:19 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69625617
Succes bij de vk vandaag Memmel en Vicky. Hopelijk kunnen ze wat in gang brengen. Iig bij Memmel dan.
Is er bij jou al over actie gesproken Vicky?

DuchessX! Hier ben ik.
Het gaat goed hoor, maar ik heb de laatste dagen even een forum dipje lijkt het, althans, vooral thuis dus. Als Sasha wakker is kan ik niet achter de laptop, dat laat hij niet toe en als hij slaapt neem ik mijn kansen en ga ik ook slapen.
Met mijn buik gaat alles prima. Vanmorgen voor het eerst in tijden de AngelSounds weer eens op mijn buik gezet omdat ik het idee had dat hij wel heel rustig was, maar ik hoorde het hartje gelijk en daarna gaf hij ook een schop tegen het ding nog.

Fijn dat jullie een naam hebben trouwens!

F. heeft gisteren bij ons de vloer in het kamertje gelegd en eergisteren heeft hij het plafond gewit dus nu moeten de plinten aan de muur nog geverfd, de plinten op de vloer erop, de radiator-ombouw geplaatst en dan kunnen we gaan inrichten.
pi_69625633
Wat een lieve schoentjes Huup!
Vicky en Memmel, succes bij de VK vandaag!
Ik moet ook naar de vk vanmiddag, ben benieuwd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69625785
Vicky en Memmel succes bij de VK! Memmel ik hoop dat het strippen iets teweeg gaat brengen bij je!
Vicky gaat de VK bij jou ook proberen te strippen?

Duchess wat fijn dat jullie uit de naam zijn!! De eerste naam stond hier al vast, alleen de tweede zijn we nog steeds niet over uit.

Miss_sly, leuk is dat he zo'n trotse oma! Mijn moeder was hier zondag en toen hebben we ook samen voor de kast met kleertjes gestaan

BE, lekker dat het kamertje bijna klaar is en je kan gaan inrichten!!

Tessie succes bij de VK vandaag, ik mag donderdag weer.

En nog even een voor mezelf, 34 weken vandaag
pi_69625938
Vicky en Memmel succes vandaag! Hoop dat jullie allebei gauw jullie baby's vast kunnen houden
Huup, schoenen! Wat schattig Ik moet eigenlijk ook nog bloedprikken voor suiker maar ik krijg het ook niet voor elkaar om niet te eten (Cara, daar heb je meteen een antwoord op jouw vraag... ik heb ook de hele dag door hongerrrr )
Even een zwaai naar BE ik vond je al zo afwezig Ik vind het trouwens knap dat je het kamertje zo lang hebt uit weten te stellen, bij mij móest en zou dat echt zo snel mogelijk klaar zijn

FTA 34 weken, wow, gaat hard!

En nu ga ik weer verder met oude topics doorlezen vanaf het moment dat ik me zwanger meldde
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69625939
Goedemorgen, wat zijn jullie allemaal al wakker!

Memmel, veel succes vandaag bij de VK, ik hoop dat het strippen wat oplevert!

En Vicky, 3-6-09 vind ik wel een toffe datum eigenlijk, alleen dat duurt nog een dag of gewoon vannacht om 0:10!

Huup wat een lieve schoentjes!

Kersjes, dat is lekker dichtbij, de geitenboerderij En hier vroeg ik gisteren aan P. of het regende maar het was de tram. Ik hoor dat dus ook niet meer.

Vanmiddag ook naar de VK, vandaag 39w en 4d. Ben benieuwd of de kleine al ingedaald is en klaar voor de start ligt. En ik vind soms dat er zo weinig beweging is. Wel genoeg hoor, maar die golvende buik is er niet zo vaak meer. Misschien te weinig ruimte...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69626006
Ik heb dat ook Oeke, weinig beweging. Ik denk op zich ook wel genoeg, maar meer af en toe gewoon wat geschuif zeg maar, niet meer zoveel als eerst...

FTA 34 weken alweer!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:12:17 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69626076
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:49 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen, llm's succes bij de vk hopelijk zet het zoden aan de dijk!

Ik ga nu bloedprikken voor suiker en hb. Heb schreeuwende honger zeg Daarna gelijk dus maar es dat suikerniveau flink opkrikken

Oeh en het is officieel, mn ongeboren dochter heeft meer schoenen dan ik heb
[ afbeelding ]
Oke huup nu gaat het echt enge vormen aannemen. Die schoentjes heb ik ook gekocht

Vicky en Memmel sterkte vandaag!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:14:17 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69626104
Innepin, als het aan mij had gelegen was het al nog eerder klaar geweest hoor, maar het ging even niet eerder. Met het laminaat leggen enzo moesten we om Sasha's slaapjes heen werken dus je kan dan niet even 's avonds aan de slag enzo. Scheelt weer.
Ik vind dat we nog best heel rap zijn eigenlijk.
pi_69626149
BE, wat fijn dat je bijna kunt gaan inrichten!

FTA, 34 weken!

Innepin, dat lijkt me leuk, lekker teruglezen en zwijmelen...

Tessie, dat schuiven doet de mijne ook inderdaad en dan af en toe ineens weer een schop, maar zo vaak lijkt ie echt stil te liggen. ongezellig! Maar nu wordt er weer lekker gewriemeld
Jij ook succes bij de VK vanmiddag!
pi_69626155
Vicky en Memmel sterkte vandaag bij de VK
pi_69626247
BE, er is nog niet gesporoken over acit, maar ik ga wel vragen of ze eventueel kan stirppen. Ik verrot van de pijn in mijn heup en als ik lig lijkt het wel of mijn linkerbeen in de brand staat.
Nee heb ik, ja kan ik krijgen...
Ben benieuwd naar je kamertje! En fijn dat je het hartje gehoord hebt!

Oeke, ik ga ook voor 03-06-09 VInd ik zelf ook een mooie datum
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69626989
Dat schuiven waar jullie het over hebben Tessie en Oeke dat ken ik ook ja. Zoiezo is het niet zo'n schopper maar een echte draaikont.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:08:49 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627243
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oke huup nu gaat het echt enge vormen aannemen. Die schoentjes heb ik ook gekocht

Vicky en Memmel sterkte vandaag!
goeie smaak!

Weer terug van bloedprikken. Wat een stel relbejaarden zat daar zeg de hele dag niets te doen okay ik kan niet in hun agenda kijken maar ze hoeven in ieder geval niet naar werk ofzo... maar een haast dat ze hebben... en mopperen pfff. Nog proberen voor te dringen ook, alsof ik daar voor mn lol zit om 8 uur 's morgens Maar goed, het is weer achter de rug, als het goed is hoef ik hierna niet meer jeuh.

Oh en t meisje wat in de bus tegenover me zat schrok van mn buik die bewoog jaar of 16, je zag dr kijken --> huuuu what the heck
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627356
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

dinsdag 2 juni 2009 @ 10:13:29 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627361
hihihhi Huup!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:15:56 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627431
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

veel plezier! Geniet ervan!

eigenlijk wil ik ook wel weer een pretecho maar ik moet volgende week voor een medische dus dan vind ik et ook weer n beetje onzin om er dan voor te gaan betalen. Maar stiekem wil ik zo graag even naar ons meisje kijken in 3d en dat terwijl het hiervoor echt nooit zo hoefde van mij die gesmolten baby's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627466
Leuk Juup en Duch!! Veel plezier
whahah Huup, ik zou ook nog wel ff willen gluren hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69627479
Leuk Huup!
Wat ik ook grappig vind is dat ik soms heel lang naar mijn buik kan kijken. Dan zeg ik tegen mijn zus ofzo, kijk mijn buik beweegt! maar dan houd het natuurlijk net op als ze kijkt. En verder dan P. heeft niemand het geduld om net zo lang als ik naar mijn buik te kijken. Terwijl het zo interessant is!

Juup en Duchess veel plezier bij jullie pretecho! Lekker kijken
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 10:26:44 #181
5428 crew  miss_sly
pi_69627679
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
pi_69627731
Haha Huup, dat meisje in de bus! Vorig jaar moest ik ook heeeel vaak bloed laten prikken (voor die PCOS), en toen ergerde ik me ook altijd rot aan die bejaarden, die willen idd allemaal voordringen. Waarom kunnen die toch niet gewoon wat later gaan, ze hoeven toch niet te werken...

Oeke, ik kijk ook altijd heel lang naar mijn buik haha! Vind het echt leuk

Toen ik laatst die eerste groeiecho kreeg, had ik me ook best wel verheugd om weer naar mn beeb te kunnen kijken, maar er was echt niks aan eigenlijk.... Omdat het hoofdje al zo diep lag, was dat niet meer te zien, dus eigenlijk zag ik beide keren niks meer in die beelden. Plus dat ze ook druk aan het meten waren enzo, en niet echt de tijd namen voor mooie beelden ofzo.
Een pretecho/3D echo is toch wel heel wat anders... veeeeel leuker
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:29:02 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
zolang je betaald kan volgens mij alles haha, hangt er wel vanaf of je 2d of 3d wil maar volgens mij kan het allebei nog wel hoor alleen er is kans dat er wat minder te zien is.

Ja die echo is een groeiecho, en hij kijkt ook nog een keer naar de hersenkamers om te zien of alles nou stabiel is gebleven enzo zoals het vorige keer was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627951
Miss sly, bij mijn 30wk echo was er nog heel veel te zien hoor! Dan neem ik aan dat er een week of twee later ook nog wel genoeg te spieken valt.
Oh, en mijn extra echo in het zkh vorige week was ook nog altijd erg duidelijk

Juup & Duchess, veel plezier!
pi_69628434
Ik heb 1 olifantenpootje ... Kreeg vanmorgen mijn schoen niet meer dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:57:20 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69628446
veeeeel plezier Huup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.
we hebben voor beide een opa/oma-fopspeen gekocht en deze gaan we dan geven...

heb er wel zin in
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69628456
Leuk BJ!! Ben benieuwd naar de reacties!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:40 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628557
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeel plezier Huup Juup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.

heb er wel zin in
Ooooh wat leuk! veel plezier!
wij hadden het ook zo gedaan voor mijn ouders, was erg geslaagd Mn vader snapte het gelijk en werd helemaal wild enthousiast enzo. Mn moeder heeft eerst als een dwaas anderhalve minuut naar het speentje zitten staren voor dat het kwartje viel hahaha

Vicky kijk je een beetje uit? Als je nog niet bij je vk geweest ben, even vertellen van je been. trombose enzo, dikke pootjes aan 1 kant willen ze in de gaten houden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69628617
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

heb er wel zin in
Leuke dag voor de boeg! Heel veel plezier!
pi_69628638
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:08:48 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628741
Leuk BJ! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Ik betrap mezelf erop dat ik nu toch ineens een tikkie ongeduldig word.
Vriendinnetje 1 is eind april bevallen van een lief klein jongetje en afgelopen weekend is Vriendinnetje 2 (na Hellp-paniek en een spoed-ks) bevallen van een prachtig mooi klein meisje en nu wil ik oohooooook...
Ik moet alleen nog minstens een week of 12 wachten.
En die beide frummels zijn echt zo ieniemini. Dat meisje dat ik gisteren vast hield was net 3000gr bij de bevalling. Zo mooi klein en petit. En dan zie ik ineens die dikke kop van Sasha (pardon my french) voor me net na de bevalling en dan snap ik idd wel dat hij klem zat. Echt niet normaal wat een verschil!
pi_69628751
Vicky, fijn dat je ook een afspraak hebt op de dag dat je een dikke voet hebt!

Ik heb er dus ook een Ga dat vanmiddag ook maar even melden bij de VK.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:10:41 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628778
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
succes!

BE hahaha
mja ongeduld, ik ken het wel ja, en ik heb nog niet eens verse baby's gezien onlangs ofzo, kan me voorstellen dat dat heul slecht is voor je geduld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:13:04 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628823
Op zich kan ik wel wachten, hoewel ik dat vroeger nooit van mezelf verwacht had trouwens, zo ongeduldig als ik ben.
Maar ja. Als je dan 2 van die hele kleine frunnikjes ziet, en die gelukkige mama's en papa's enzo...
*weer uit hoofd zet...
pi_69628837
hihi, BE
Dat is inderdaad wel iets wat je leert van zwanger zijn, geduld oefenen!
Maar 2 van die kleintjes in je buurt wekken de babyhonger wel op ja!
pi_69628850
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69628888
Veel plezier met vertellen BJ

BE ik begin ook ongeduldig te worden, zeker sinds ik op kraamvisite ben geweest bij een collega van me.. Waar ik er eerst alleen nog rekening mee hield dat het zomaar 2 weken na de uitgerekende datum kan komen, hou ik er sindsdien ook ineens iets teveel rekening mee dat het ook best 3 weken eerder kan komen
pi_69628910
BJ, spannend!
Als ik ooit voor een tweede ga, wil ik het wel op een bijzondere manier vertellen. Vond het dit keer vooral heel eng om te doen

BE Sasha was echt een lekkere reus hè? En ik word ook een beetje ongeduldig Tenminste, ik hoop dat m'n kind netjes blijft zitten tot ergens in juli, maar ik ben zo benieuwd naar hem of haar! En geduld was nooit mijn sterkste kant
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 11:17:32 #199
5428 crew  miss_sly
pi_69628936
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Vicky het volgende:
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

BJ, veel plezier vandaag!
pi_69628954
ik heb trouwens een zwangerschapsvreetverslaving... eierkoeken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:21:00 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69629031
BJ, wat leuk dat je het gaat vertellen!!

Hier weet iedereen het al, kon het niet meer verbergen met die dikke buik.

Ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een twee tand/kiesproblemen. Eentje speelt al langer, dat is ooit een wortelkanaalbehandeling geweest, maar ik bleef last houden van die kies. De tandarts heeft 'm al eens bijgeslepen, maar het mocht niet baten, en bij de laatste keer tandartsbezoek heb ik genoemd dat de kies bleef 'kloppen' maar het zou volgens hem weer overgaan. Nu ben ik maanden verder en het blijkt paradontitis te zijn
Laat dat nou ook nog eens gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap dus daar moet wat aan gedaan worden.

Het tweede probleem is aan de andere kant van het gebit, in maart is daar een beginnend gaatje gevuld - nooit last gehad van die kies, maar sinds die behandeling doet die kies gigapijn. Dacht ook dat het wel over zou gaan maar het is erger en erger geworden... nu dus zo erg dat ik bij vlagen verga van de pijn, vooral na het eten - dat duurt dan een half uur en dan trekt het weg. Kortom moet óók wat aan gedaan worden.

Beiden kan ik niet aan zonder verdoving Maar nu schijnt dat dus niet te mogen tijdens de eerste drie maanden? De één zegt van wel, de ander niet. De VK zegt 'liever niet', de tandarts zegt 'kan geen kwaad'. Ook op internet lees ik beiden. Wie weet hoe jullie VK's/TA's er over denken??

Ik wil natuurlijk best drie weken wachten maar ben zo bang dat die kiespijn erger wordt. Nu is het nog te houden, maar dat is een kwestie van tijd en het wordt gruwelijk. Overigens heb ik geen last van de paradontitis, dus daar kan ik wel drie weken mee wachten.
pi_69629075
Oh jakkes Tan! Ik heb geen raad voor je, sorry, maar wil je wel sterkte wensen Klinkt héél erg naar
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:24:39 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69629113
Vervelend Tan heel vervelend

ik zou het denk ik gewoon laten doen. Die verdoving is net als bepaalde medicatie. In principe liever niet, maar op een bepaald punt gaat de gezondheid van de moeder boven de eventuele minimale risico's voor het kind. Zolang het voor de moeder zonder enig risico (en ook voor het kind zonder risico) achterwege gelaten kan worden dan adviseert men meestal om het niet te doen. Maar zoiets als paradontitis zou ik niet mee rond blijven lopen. Waarom zegt je vk 'liever niet' als het om zoiets gaat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69629184
vervelend Tan! Ik heb ook geen raad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69629215
Mijn vk zegt dat een verdoving helemaal geen kwaad kan omdat dat niet in de bloedbaan komt, zolang je maar een verdoving krijgt die geschikt is voor zwangere vrouwen, dus je tandarts moet wel weten dat je zwanger bent dan. Rontgefoto's kunnen echt niet zegt ze, ook met loodschort is ze daar niet echt over te spreken. Maar zolang je alleen een verdoving nodig hebt is het beter het wel te laten doen, omdat een ontstoken kies slecht zou kunnen zijn voor je baby.
Mijn tandarts is er wel heel makkelijk over, volgens hem kan alles en is een rontgefoto ook helemaal niet erg en is dat loodschort alleen maar om de aanstaande moeder wat gerust te stellen, maar verder totaal overbodig... (En om die reden ben ik dus nog steeds niet weer naar de tandarts gegaan, omdat hij zo makkelijk er over doet...)
Maar die tegengestelde meningen herken ik dus erg goed..
pi_69629253
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef Chan het volgende:
Mijn tandarts is er wel heel makkelijk over, volgens hem kan alles en is een rontgefoto ook helemaal niet erg en is dat loodschort alleen maar om de aanstaande moeder wat gerust te stellen, maar verder totaal overbodig... (En om die reden ben ik dus nog steeds niet weer naar de tandarts gegaan, omdat hij zo makkelijk er over doet...)
Maar die tegengestelde meningen herken ik dus erg goed..
typisch. Ik was een tijdje geleden bij de tandarts en M. moest een foto laten maken, maar ik moest van de ta. de kamer uit hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69629357
Ja ik vond het ook typisch en dat is ook precies de reden dat ik maar even wacht met naar de tandarts gaan...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:36:03 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69629375
@Chan, ja mijn tandarts is dus ook heel erg makkelijk. Ik las overigens op internet dat rontgenstralingen totaal geen kwaad kunnen zolang ze niet op de buik gericht zijn en is dat loodschort zelfs niet eens nodig, zoals jouw TA dus ook al zegt.
Mijn TA is dus ook erg makkelijk met verdoven. Ik heb zelf de vorige zwangerschap dus wel een verdoving gehad met een week of 8, maar goed die zwangerschap liep dus niet goed af. Nu denk ik niet dat dat door die verdoving komt, maar ben wel extra voorzichtig. Anderzijds kreeg een vriendin van me ook een verdoving en die kreeg een gezond kind... dus tja.

@huuphuup, ik word er nog over teruggebeld, ze gaan het nazoeken voor me, maar in eerste instantie lijkt het haar beter van niet tot ik drie maand voorbij ben. Dus over drie weken.
pi_69629499
Ik heb helemaal in het begin van mn zwangerschap ook een verdoving gehad maar tijdens het boren ging ik zo enorm bloeden dat hij nog een paar keer bij moest prikken (die verdovingen helpen ook tegen bloeden). Het heeft best lang geduurd voordat de verdoving weer helemaal uitgewerkt was, dus ik vond ook verdoven daarna niet zo'n lekker idee meer.. (Maar goed, ik ben ook heel erg bang voor de tandarts dus ik grijp alles aan om er niet heen te hoeven )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:46:09 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69629646
hier okay ik ben echt weken/maanden later gegaan, dan jou Tan, maar hier gewoon verdoofd hoor
en dat was om 1 kies te vullen en de ander om te trekken.

morgen moet ik weer naar de tandarts, maar dat is om gebit eens lekker te reinigen.
wil het nog wel eens na vragen voor je eventueel.
sterkte er verder mee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69629661
Ohhh ja Chan! Ik was 't alweer bijna vergeten, hoeveel ik bloedde bij de tandarts toen ik pas zwanger was... Brrrrr
pi_69629986
Mijn tandarts en verloskundige waren beide van mening dat een ontsteking en veel pijn minstens net zo risicovol zijn als die verdoving. Ik heb dan ook zonder twijfel twee wortelonstekingen laten behandelen tijdens mijn zwangerschap. Toen was ik geloof ik ook een week of acht zwanger.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:00:46 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_69630051
effe mijn eigen vraag van vanochtend in de herhaling:
ik ontdekte vanochtend opgedroogde plekken op mijn slaapshirt. Het is een nieuw shirt, dus ik zag ze nog even voor creatieve emblemen aan, maar volgens mij was dat toch echt vocht dat uit mijn tepels gekomen is. Is dat normaal rond 25 weken? Het zou namelijk voor mij wel goed nieuws zijn want dat betekent dan in ieder geval dat er vocht uit KAN komen. Ik weet het, geeft geen garantie, maar voor mij zou het een echte opsteker zijn omdat ik een borstverkleining gehad heb.

BJ: veel plezier vandaag met en je diploma en het vertellen!
Tan, ik kan je niet verder helpen met je tandartsproblemen, helaas (of gelukkig) geen ervaring.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69630114
Volgens mij is dat heel normaal, Mefke Ik begon bij de eerste zwangerschap ook zo rond die tijd een beetje te lekken en bij de tweede zwangerschap nog wat eerder.

Het lekken kan variëren van waterig tot stroperig geel, alles is mogelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:04:49 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69630154
Niet iedereen heeft het, maar het kan wel heel goed gebeuren voor zover ik weet.
Ik weet niet precies vanaf wanneer het precies gebeuren kan, maar aangezien sommige vrouwen het zelfs hebben als ze niet eens zwanger zijn lijkt het me dat het met 25 weken prima kan.

Het is, lijkt mij, voor jou idd iig wel een teken dat het er op lijkt dat het toch wel zou kunnen gaan lukken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:05:46 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69630180
Mefke, volgens mij kan dit wel hoor. Ik heb het nooit gehad, maar het lijkt me heel normaal!

Tan, ik heb tijdens mij vorige zwangerschap ook een verdoving gehad en ook een foto volgens mij en de ta was ook van mening dat het geen kwaad kon. Anders even de HA bellen? Wat die er van vindt?

Ik ben zenuwachtig voor strakkies. Het grote 'gaat u maar met de benen omhoog' gaat beginnen. Weet ook niet wat ik kan verwachten, want ik ben nog nooit gestript. Anna slaapt vanavond bij opa en oma, want morgen moet ik sowieso naar het zkh: hetzij om te bevallen, hetzij voor controle.

Ik heb iig wel een stoere zonnebril gescoord om het allemaal te ondergaan
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69630224
Hoe laat gaat u met de benen omhoog, mevr. Memmel ?
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 12:09:10 #218
5428 crew  miss_sly
pi_69630276
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Memmel het volgende:
Ik heb iig wel een stoere zonnebril gescoord om het allemaal te ondergaan
Haha, ik krijg helemaal visioenen van een Memmel die druk bezig is met bevallen, maar wel constant de nieuwe stoere zonnebril op wil houden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:09:28 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69630281
memmel alvast s6
hopelijk kan vicky snel volgen
pi_69630445
Tan, ik heb al een aantal verdovingen gehad tijdens deze zwangerschap. Ik zat midden in mn gebits renovatie (gaatjes vullen, wortel kanaal behandeling) en toen werd ik zwanger.
Volgens mijn tandarst kan verdoven geen kwaad, het enige waar ze rekening mee moeten houden is eventuele antibiotica mocht dat nodig zijn. Maar ik zou zeker een afspraak maken en er wat aan laten doen, want kiespijn is verschikkelijk.
pi_69630676
Mefke ik heb het sinds 28 weken dat ik melk lek. Ik ga donderdag aan mn vk vragen of het normaal is, maar ik verwacht van wel. Toevallig las ik vanmorgen in mijn zwangerschapsboek bij 29 weken dat er al volop gewerkt wordt aan de melkproductie voor na de bevalling, dat daar nu dus al allemaal stimulerende hormonen voor door je lijf gepompt worden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:37:57 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69630896
Tan, mijn moeder werkt op de kaakchirurgie in het ziekenhuis en die zegt ook dat (bepaalde) verdovingen geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. Wel altijd melden aan de TA dus.

Overigens, die pijnlijke kies, witte vulling zeker? Die dingen kunnen nog heel lang napijn geven en soms helpt ook opnieuw vullen niet. Zeker als het een kies is kun je overwegen een gekleurde vulling te nemen, die geven veel minder klachten. Overleg maar eens met je TA.

Oh en rontgenfotos, ze zijn er erg streng op dat zwangere dames de kamer verlaten als er een foto gemaakt moet worden. Collega's moeten het dus altijd zsm melden als ze zwanger zijn en ze zorgen zelfs dat collega's met kinderwens in principe buiten blijven.

Mefke, dat klinkt me toch positief in de oren voor je. Ik hoop dat het zich goed doorzet!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:40:34 #223
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69630961
@allen, bedankt voor de tips.

Ik heb besloten het nog heel even aan te zien, zolang de pijn nog iedere keer weggaat en niet constant is lijkt behandeling niet eerste noodzaak en wacht ik het liefst tot de eerste drie maanden voorbij zijn.

Ook naar aanleiding van dit, wat ik toch wel erg vaak lees:
quote:
Ben je vóór de zwangerschap niet naar de tandarts geweest om je gebit te laten controleren, doe dat dan in ieder geval aan het begin van de tweede drie maanden, zo rond de 14-15 weken. Tijdige behandeling van een tand(vlees) aandoening voorkomt het verhoogde risico op een vroeggeboorte. Vrouwen met aandoeningen aan het gebit hebben een 3 tot 7 keer zo hoog risico op vroeggeboorte dan vrouwen met een gezond gebit.
Behandeling in de eerste 13 weken kan verplaatsing van de bacteriën naar de bloedbaan veroorzaken en zo de aanleg van de vrucht verstoren.
Het is ook verstandig om in de zwangerschap je gebit nog een keer extra te laten controleren bij tandarts of mondhygiëniste. Zo worden ontstekingen voorkomen of vroegtijdig opgespoord.
Het maken van röntgenfoto’s wordt in de eerste drie maanden liever niet gedaan en ook een verdoving laat men in de eerste drie maanden (de meest kwetsbare periode voor de foetus) liever achterwege, maar er zijn een aantal verdovingsmiddelen veilig gedurende de hele zwangerschap.

Wanneer een foto of een verdoving echter nodig zijn voor een goede behandeling is het verstandig deze behandeling toch te laten plaatsvinden en niet uit te stellen. Na de eerste drie maanden mogen röntgenfoto’s gemaakt en verdoving gegeven worden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:43:04 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69631024
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoe laat gaat u met de benen omhoog, mevr. Memmel ?
Half uurtje. Met zonnebril natuurlijk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69631134
Net bij de vk geweest. Ze heeft een poging gedaan tot strippen maar bmm is nog nier verstreken. Moet het ook rustiger aan gaan doen want bloeddruk was weer hoger. Maansag terug en dan weer een nwe strippoging. Was wel grappig. De vk die de bevalling bij amber had gedaan was ze. Ja zegt ze, ik had het weekend dienst, had je niet moeten bevallen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69631365
Ben benieuwd Vicky! Wie weet is het strippen as maandag al helemaal niet meer nodig! Succes met de allerlaatste loodjes

Ik ben weer goedgekeurd bij de vk
Bloeddruk was prima, hartje gehoord, echt bijzonder hij/zij was erg bewegelijk, schoot helemaal een andere kant op.
Oja alle bloeduitslagen waren ook prima
Meteen daarna maar effe gaan shoppen, 2 rompertjes lange mouw gekocht, een spijkertuinbroekje en voor mezelf een olijfgroen positieshirt van Mamalicious
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:02:34 #227
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69631489
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

dinsdag 2 juni 2009 @ 13:07:03 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69631600
O+O+O+ rammel de bammel wat een poppetjes!!!
Wat een liefjes

Van harte
pi_69631640
Ohw wauw wat een prachtige kindjes En wat fijn dat jullie nu lekker met zn allen thuis zijn
pi_69631666
Wat een schatjes!
pi_69631739
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:43 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631803
Wat een heerlijke mannetjes MamaNik!
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:48 #233
43556 miss_dynastie
pi_69631806
Ahhhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:00 #234
248986 MamaNik
pi_69631812
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef WupWup het volgende:
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
Van de week toen we de naambandjes afknipte van het ziekenhuis hebben we nog maar eens goed gekeken maar we kunnen ze nu goed uit elkaar houden, al was dat de eerste dagen wel anders. Maar zelf gaan we steeds meer verschillen zien gelukkig. Al hebben de meeste mensen er nog moeite mee.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:20 #235
5428 crew  miss_sly
pi_69631826
Ow wat mooi en lief MamaNik
Fijn dat jullie gezinnetje nu in zijn geheel thuis is!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:30 #236
248986 MamaNik
pi_69631831
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
pi_69631895
Mamanik, wat een prachtige mannetjes zijn Robin en Viggo!
pi_69631916
Memmel heel veel succes straks!

Vicky, begrijp ik het goed en ben je nou gestript maar het ging nog niet?

Tan, ik zit momenteel ook midden in een aantal tandarts afspraken. Een ontsteking is gevaarlijker voor de baby dan de verdoving. Mijn tandarts is zelf moeder van twee jonge kinderen en verzekerd me iedere keer dat de verdoving absoluut geen kwaad kan.

Juup en Duchess, veel plezier met de echo!

Poppejans fijn dat alles goed was bij de vk.

MamaNik, wat een schatjes!! Wat ontzettend lief zo saampjes
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

In dat prachtige kamertje dat jullie aan het maken zijn komt straks echt heel echt een heel lief meisje te liggen

Nog bedankt voor alle lieve reakties gisteren. Ik kreeg onverwachts nog verjaardagsvisite, dus kon niet meer reageren. Miss Sly, mijn beste vriendin heeft zelf de pogingen om een kindje te krijgen opgegeven na een hele tijd via allerlei wegen proberen, en ik merk dat zij wel blij voor mij is nu maar toch wat afstand houdt. Ik begrijp haar wel en ik hoop dat het met wat tijd helemaal goed komt. Een andere vriendin is echter wel door het dolle heen van blijdschap voor mij, dus dat is heel fijn.
pi_69631958
wat een mooie mannen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:20:28 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631967
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Die is op het moment thuis en moet heel, heel rustig aan doen. Het gerommel lijkt wat af te nemen zelfs.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:24:18 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632077
Hier 18 weken precies en vanochtend eindelijk kunnen zien wat voor type Purk er in mijn buik zit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69632087
Tan, ik denk dat je de juiste afweging hebt gemaakt. Lees anders deze afstudeerscriptie van de Hogeschool Utrecht ook even (en dan vooral de casus vanaf pagina 27): http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/hu/show.cgi?fid=4938
Mevrouw X is 34 jaar. Ze is door haar tandarts doorverwezen naar een mondhygiënist, met
als diagnose parodontitis. Ze geeft zelf aan vaak last te hebben van bloedend tandvlees. Op
het moment, dat ze bij de mondhygiënist voor de intake komt, blijkt, dat ze acht weken
zwanger is. Verder is mevrouw X goed gezond.
pi_69632118
Angel-Eyez, van harte met Jari! En Print-Screen, van harte met je kleinzoon!
Tan, wat naar van je gebit, ik hoop dat je er toch aan geholpen mag worden met verdoving!
Memmel, succes met je beentjes in de lucht!
MammaNik, wat een dotjes!
Vicky, Succes met de laatste loodjes!

En verder ben ik alles alweer vergeten
Parijs was fantastisch! Zo gaaf!

Morgen 10 weken zwanger..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69632119
Xenia, ze heeft een poging gedaan maar het lukte nogniet.

Memmel, ik ben te laat denk ik, maar succes!

MamaNik, wat een mooie ventjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:27:23 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632169
AE, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633010
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:59:58 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_69633063
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef tessie het volgende:
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
Ik weet het nog niet Ik ga het in ieder geval eerst aan Bert vertellen en daarna aan ouders en dergelijke Ga het in ieder geval niet op internet gooien voordat die mensen het weten

Maar speculaties mogen uiteraard gedaan worden per PM

Overigens wees de echomevrouw me er wel op dat de placenta wel heel erg naar voren toch lag en dat ik dat echt aan moest geven bij de volgende echo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633741
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:02 schreef MamaNik het volgende:
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wow, wat zijn ze af, en mooi en lief en ooooooooooohhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:04 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69634418
Wat een mooie mannekes MamaNik!

Ik ben hier druk aan het bellen met werk en arbodienst. We moeten een reintegratieplan opstellen. Twee mogelijkheden die we hebben zijn
- vervoer regelen naar werk (lastig voor halve dagen)
- thuiswerken

Nou hoop ik dat we met dat thuiswerken iets kunnen gaan bereiken. Ik ben nog 'onderweg naar boven' op het werk en het is zo zonde als ik nu een groot gat laat vallen. Dat klinkt weer heel berekenend ofzo maar dat is niet de bedoeling. Ik doe mijn werk graag en zou graag nog wat carriere maken. Bovendien valt hele dagen thuiszitten vet tegen als je (bijna) niks mag doen. Ik hoop dus dat we nog wat kunnen regelen.

Een beetje een dagboek-post, sorry. Maar ik ben gewoon blij dat er misschien toch nog mogelijkheden zijn op het werk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:53 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69634435
*gespeculeerd over de PM

MamaNik wat zijn ze mooi, je stoere mannen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69634486
Oooowh wat een lievies MamaNik!! *RAMMEL*

Troel ik = schierig!!! Ik denk een mannetjes-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69635196
Ik denk dat Ruben een broertje krijgt Troel! Heb jij de bestelde pakjes al binnen?
Gaaf dat je het nu weet! Gewoon iemand die uitgerekend is in dezelfde maand als ik, die al weet wat het gaat worden, ik zou het ook zo graag willen weten!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69635260
Moet zo weer weg, maar ik wilde MamaNIk even feliciteren met haar twee mooie jongens! Wat een leuke foto's

Memmel, succes met de benen in de lucht en de zonnebril op!

En Vicky, jammer dat het strippen niet echt ging, maar misschien werkt het toch...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:25:28 #254
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69635370
Oh, MamaNik, wat een lieve mannetjes!

Hier ook gestript door de vk, zonder succes, bmm nog niet verstreken, wel wat verweekt al. Voelt een beetje naar op dit moment en het bloedt een beetje.
Morgen om 10 uur mogen wij ons melden in het zkh voor een hartfilmpje, echo en gesprek met gyn. Als ze me tot zondag wegsturen om me dan pas in te leiden, zal ik toch echt vragen of dat niet wat eerder zou kunnen.
Ik ga maar eens een boterham met aardbeien maken voor mezelf.
pi_69635416
Balen Memmel en Vicky, dat het strippen zonder succes was
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:53:55 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69636141
Memmel, wie weet in de loop van de dag toch nog wat beweging Ik hoop het zo voor je!

MamaNik, wat heerlijk de foto's van je mannen <3 Zo klein, om op te eten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69636206
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef Memmel het volgende:
Ik ga maar eens een boterham met aardbeien ananas! maken voor mezelf.
En ook voor Vicky!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:59:01 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69636286
He bah Memmel... Wat balen zeg!

En over die ananas-hints... ik dacht eig. dat ananas-hart hetzelfde effect heeft als wonderolie, namelijk stimulerend voor de darmen. Daardoor hoopt men dat de weeen op gang komen, maar men staat er niet bij stil dat het ook de darmen van de baby kan stimuleren en daarvoor is het juist helemaal niet goed als die zou gaan poepen. Niet doen dus. Potje seks, rondje lopen en afwachten maar!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:59:15 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69636295
Tan, ik heb de afgelopen maanden 4 vertandskiezen laten trekken. 2 bij 5 wk zwangerschap 2 bij 10 wk.
De chirurg in het ziekenhuis zei dat verdoving eht geen kwaad kan omdat het plaatselijk is.
Tevens zei hij dat het juist het beste is om het in de 1e 12 weken te doen.

Ik wil ook 2 babies die met elkaar knuffelen!!!!!!!!!! Wat mooi!!!!!!!!!!!

En Troel krijgt een roze purkje, al zegt mijn rechterhersenhelft een jongen. Maar daar luister ik nooit naar.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:01:37 #260
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_69636365
MamaNik, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben we met een paar maanden ook een knuffelend paar liggen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_69636626
Och Vicky en Memmel... Ik had potverdorie zo gehoopt jullie te kunnen feliciteren zodra ik terugwas! Sterkte nog even meiden...Moeten wachten kan soms zo eindeloos lang lijken te duren! Zet m op! Effies nog!!

AE en omama PS ontzettend gefeliciteerd met jullie (klein)zoon Jari!! Wat fijn dat t allemaal zo snel gegaan is AE, helemaal na waar je je op voorbereid had.. maar de heftigheid zal er niet minder om geweest zijn.. oef!!
Ook voor de andere verse papa's en mama's.. ONtzettend gefeliciteerd en heeeeel erg veel geluk samen!

Ik ben weer terug van een heerlijk weekje Tunesië... heb niets anders uitgevoerd dan luieren en eten...buikie is dan ook flink gegroeid! Het was zoooo heerlijk om nog even écht met zn 2tjes weg te zijn en ondertussen die buik zo heerlijk heen en weer te zien golven in alle bewustzijn van onze uk die stiekem ook wel mee was!
We hebben ontzettend genoten van de vriendelijkheid van de mensen daar! Dit keer was het vriendlief die de opmerkingen kreeg over mijn zwangere buik... "Are you with the pretty pregnant lady?? Oehhh you lucky man!!!" Man... zo'n opmerking dagelijks heeft volgens mij meer effect dan de best verkochte vitaminepil
Ik kon me ook helemaal vinden in een opmerking van Kerssies die ik ergens zag; Ik vond t zo heerlijk om nu eens over t strand te paraderen en gewoon enorm trots te zijn op mn buik ipv steeds de boel in te sucken en te hopen dat t enigzins door de beugel kan in bikini.. heerlijk gewoon, wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn! T zonnetje was alleen al enorm brandend, dus veel schaduw en tóch nog een verbrande navel... tsja.. t arme ding is ook geen zon gewend Ik werd op de terugweg trouwens vlak voor vertrek nog weer uit t vliegtuig gehaald ter extra check wat betreft mn zws.duur.. En dat terwijl ik officieel nog niet eens een zws.verklaring mee hoefde te hebben!..

En nu weer terug naar t gewone leven, vandaag mn eerste werkdag alweer achter de rug.. altijd weer ff wennen na lekker vrij geweest te zijn, maar nu heerlijk om te weten dat elke gewerkte dag er ook weer 1 is om af te mogen strepen.. nog maar 18 te gaan! heerlijk!!

Ik voel me gewoon zoooo heerlijk happy op t moment!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:56 #262
190853 RockabeIIa
pi_69636668
wb poppedein En nu willen we wel een foto van je navel incl. omgevingsvelletje in het buikentopic he!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:12:03 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69636708
Wat klink je heerlijk Poppedein!
pi_69636733
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Poppedein het volgende:

Ik voel me gewoon zoooo heerlijk happy op t moment!!
Zo ''klink'' je ook, wat een heerlijke vakantie moet dat zijn geweest!
Welkom terug
pi_69637025
mamanik, wat een prachtige mannen heb je daar!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:25:42 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69637106
Poppedein! welkom terug
wat klinkt dat als een heerlijke vakantie zeg! Fijn dat je zo genoten hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:06:27 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69638282
memmel
poppedein wat klink je gelukkig

Zo hier terug van de vlos met prik in bil.
hebben echt een eigenwijsje, want ligging is nog steeds net bepaald, wederom kon beebje niet gevonden worden.
ze denkt wel dat het hoofdje al beneden ligt maar heel diep naar onder (richting rug zeg maar) ze heeft flink zitten voelen en duwen, was wel grappig, maar niet echt heel fijn
Affijn de volgende keer hopen we meer s6 en anders een echo om te kijken hoe het ligt.
gelukkig hebben ze nog even ruimte.

voor de rest weer helemaal goedgekeurd.

de vlos denkt trouwens als ze de bakerspraatjes mag geloven dat we een meisje krijgen, heel grappig want dat hebben wij ook sinds het begin in ons hoofd.
hebben namelijk een snelle hartslag
We zullen het zien
pi_69638556
he balen Memmel!!
Poppedein, klinkt als een zalige vakantie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69638645
MamaNik, wat een mooie mannetjes
pi_69638759
bloeddruk was trouwens 140/85
Moet goed in de gaten houden of ik geen sterretjes ga zien/hoofdpijn krijg/tintelingen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:28:42 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69639021
MamaNik, wat zijn ze leuk!!

Memmel, wat ongelooflijk balen.

Vicky, zo hoog is dat niet toch? Of wel voor jou?

@Wupwup, bedankt voor de link. Ik word er niet echt vrolijk van als ik het zo lees... zelfs een grotere kans op een miskraam enzo. Ik bel morgen toch maar de tandarts voor een afspraak ook omdat de VK me heeft teruggebeld omdat ze het nog even heeft nagezocht. Blijven doorlopen is gevaarlijker dan de verdoving. De tandarts gebruikt speciale verdovingsmiddelen en die moeten gewoon kunnen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:30:39 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69639069
BE in ananasharten zit ook kinine. Dus dat zou het stimuleren!

Ik heb net manlief gebeld, hij is bijna thuis dus we gaan eens even lekker een rijsttafel wegwerken in ons favo restaurant! Wat een onverwacht gezellig dingetje weer!
pi_69639099
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef Tan het volgende:
MamaNik, wat zijn ze leuk!!

Memmel, wat ongelooflijk balen.

Vicky, zo hoog is dat niet toch? Of wel voor jou?

hij is de hele zw. schap rond de 110/120 en 70/80
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:40:32 #274
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69639324
@Vicky, ik dacht altijd dat ze bij een verschil van 20 echt ongerust werden. Maar extra oplettendheid is nooit verkeerd natuurlijk.

Nog even een toevoeging @Wupwup, ik laat die zere kies wel nu al behandelen denk ik maar de paradontitis pas na het eerste trimester. Maar ik vind het wel eng allemaal Als ik het zo allemaal lees (ook elders op internet) is het niet goed om met gebitsklachten door te lopen Zeker als het om paradontitis gaat. Voor het zelfde geld heeft het al schade aangericht... Ben niet echt overdreven bang of zo, maar ik vind het wel een nare gedachte.
pi_69639337
Ik vind het ook niet zoveel hoger hoor Tan, maar misschien juist wel in combi met mijn olifantenpootjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:10:55 #276
248986 MamaNik
pi_69640244
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef SilkTie het volgende:
MamaNik, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben we met een paar maanden ook een knuffelend paar liggen .
Dank je wel.. Ja nog een paar maandjes geduld probeer ze maar zo lang mogelijk in mama;s buik te laten.
Want voor je het weet zit je elke 3 uur 2 kindjes te voeden hahahaha.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:28:06 #277
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69640785
MamaNik, wat een schatjes

Poppedein, welkom terug! En inderdaad: geen getummysuck meer is zo relaxt. Ook op de foto gaan kost een stuk minder moeite tegenwoordig

En Vlindur ook lekker weg geweest, fijn hoor!

Troel, ben reuze benieuwd! En ook ik denk een jongetje.

Memmel aan de rijsttafel, jammie Eet maar lekker pittig, dan jaag je de kleine er vanzelf wel uit!

Tan, sterkte met je tandheelkundige problemen. Balen hoor, de tandarts is natuurlijk nooit een pretje, zeker niet met een baby in je buik
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 18:38:24 #278
5428 crew  miss_sly
pi_69641154
Wat een narigheid Tan met je gebit. Is een laser-behandeling dan niets voor je? Ik heb geen idee hoor wat ze met laser kunnen doen voor welke problemen, maar dat schijnt zoveel minder pijn te doen dat je ook geen verdoving nodig hebt.

Poppedein, welkom terug. Klinkt als een heerlijke vakantie In Egypte hadden wij dat ook inderdaad dat het personeel op het resort (bijna allemaal mannen) reageerden op de zwangere buik en schaap aanspraken als lucky man. Doet het erg goed inderdaad En als ze dan hoorden dat we een meisje kregen "oh, a little princess"

Memmel, goed spicey eten! Dat samen met het strippen moet er toch voor gaan zorgen dat Harry zich aandient!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:10:18 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69642425
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Ooohhwwww! WOW wat een mooie mannen! Prachtig om te zien zeg...
Met mij gaat t goed hoor, ben inmiddels alweer 1,5 week thuis en er gebeurt nog niks. Vrijdag ben ik 36 weken... moet donderdag weer voor controle. Moet wel zeggen dat ik zo langzamerhand heeeeeel nieuwsgierig ben geworden. Ze schatten de kindjes afgelopen do op 5 pond, dus dat zit goed. Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik mijn foto's mag gaan plaatsen!
Superfijn dat jullie lekker thuis zijn met zn allen!! Kan me wel voorstellen dat het spannend is nu je man weer gaat werken. Maar: staan de hulptroepen niet klaar bij jou??? Hier staan ze nl te springen! Haha! Ik had gister (1 juni) wel zoiets van: okeee, DEZE maand gaat t gebeuren (ik ga er tenminste niet vanuit dat ik 3 juli, de uitgerekende datum, ga halen)....
pi_69642762
MamaNik, wat een poppetjes zeg!

Poppedein! Klinkt heerlijk, jullie vakantie. En wat kunnen complimentjes je goeddoen he?!

Vlindur, alweer tien weken! Zie je wel, je gaat als een trein! Nog maar twee weekjes, dan zit je alweer op twaalf!

Memmel, sterkte meid!

Mijn buik is aan een groeispurt begonnen. Gister had ik ook voor het eerst een harde buik. Het leek wel een voetbal. Maar veel last had ik er eigenlijk niet van. Verder weinig nieuws. Ben gewoon lekker zwanger en heb naast af en toe wat maagzuur (na een pizza) en een zeer stuitje na het fietsen, nergens last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2009 19:31:06 ]
pi_69642897
Memmel, wat balen dat het strippen niet lukte, maar misschien doet het in combinatie met een rijsttafel toch wel iets....

Vicky, wat vervelend van je bloeddruk, en je pootjes, heeft ze daar nog iets over gezegd?

Poppedein, welkom terug van je vakantie! Klinkt hemels!

Vanmiddag ook weer bij de VK geweest, bloeddruk was goed, beweeglijkheid is waarschijnlijk wat minder omdat baby nu langer slaapt , gewicht schatte ze op 3670 gram. Ze wilde er wel een wedje op afsluiten! Koppie lag vast, dus al goed ingedaald.

Maar daarna moesten we een afspraak maken voor volgende week en toen had ik zoiets van, jamaar, jamaar, dan is mijn datum al geweest hoor....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:28:31 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69642968
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Memmel... Wat balen zeg!

En over die ananas-hints... ik dacht eig. dat ananas-hart hetzelfde effect heeft als wonderolie, namelijk stimulerend voor de darmen. Daardoor hoopt men dat de weeen op gang komen, maar men staat er niet bij stil dat het ook de darmen van de baby kan stimuleren en daarvoor is het juist helemaal niet goed als die zou gaan poepen. Niet doen dus. Potje seks, rondje lopen en afwachten maar!
Iets met een plank en totaal mis slaan...
Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
pi_69643016
Tan, ik heb een kies moeten laten trekken vroeg in de zwangerschap, maar de kaakchirurg heeft me verzekerd dat dat geen kwaad kon. Ik hoop het dus maar, alle echo's tot nu waren goed dus...

Vlinder, gefeliciteerd! 10 weken!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:04:44 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69644199
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
gelukkig maar ik schrok al!
ananas en watermeloen zijn mn twee enige echte verslavingen maar als dat waar zou zijn had k de ananas toch wel vermeden richting het einde hoor.

Oef ik ging net even kijken of ik nog zoveel vocht vasthield enzo want ik had het idee dat het minder was geworden. Slippers passen weer dus waarschijnlijk is het ook wel zo, maar ik kan wel nog steeds echt idiote gaten drukken in mn benen hahaha. Verklaard wel waarom ik enorm schrok van mn bovenbenen categorie --> zo dik waren ze toch nooit?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:09:16 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69644360
Nou ja, het gaat sowieso om ananashart he, niet om de ananas zelf.

(Of zit ik nou weer mis! Geweten, joehoe... lees je mee? Het is toch het hart van de ananas die de boel op gang zou kunnen brengen? )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:09:34 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_69644366
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zat toch in wat er ook in tonic zat ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:10:34 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69644408
Kinine, staat hierergens boven ook.
pi_69644410
Kinine

BE, ze zeggen idd dat een ananashart het gebeuren op gang zou kunnen brengen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69645239
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Tan het volgende:
@Vicky, ik dacht altijd dat ze bij een verschil van 20 echt ongerust werden. Maar extra oplettendheid is nooit verkeerd natuurlijk.

Nog even een toevoeging @Wupwup, ik laat die zere kies wel nu al behandelen denk ik maar de paradontitis pas na het eerste trimester. Maar ik vind het wel eng allemaal Als ik het zo allemaal lees (ook elders op internet) is het niet goed om met gebitsklachten door te lopen Zeker als het om paradontitis gaat. Voor het zelfde geld heeft het al schade aangericht... Ben niet echt overdreven bang of zo, maar ik vind het wel een nare gedachte.
Het is ook zo dubbel allemaal. Het ene is niet goed, maar het alternatief liever ook niet. Nogmaals, ik denk dat je een goede afweging hebt gemaakt. Feit is dat het moet worden behandeld, alleen wanneer is de vraag. (en ik had niet goed gelezen dat het om 2 dingen ging, sorry)

We hebben net de eerste buikfoto's gemaakt (ik ga ze niet posten) Volgens mij lijk ik niet meer dik, maar zwanger
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:29:16 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69647995
Het bakerpraatje is dat je het hart van de ananas moet eten, dat zou weeopwekkend werken. Er zit kinine in, dat werd vroeger in grote hoeveelheden gebruikt om een miskraam op te wekken. Je moet wel héél veel ananashart eten om zo`n effect te krijgen..en aangezien ananashart ook nog gewoon eens goor is..kun je dat beter niet doen.
Als je lichaam er klaar voor is gebeurt het vanzelf wel, enige wat je veilig kan doen om de boel wat op gang te helpen is volgens mij prostaglandingesen, je tepels stimuleren en wandelen.
I`m not weird. I`m limited edition.
  Jubileum moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59:54 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69649350
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Geweten, joehoe... lees je mee? Het is toch het hart van de ananas die de boel op gang zou kunnen brengen? )
Klopt

Memmel ik hoop dat je lekker spicy gegeten hebt, wie weet wat het nog oplevert. Dat is een stuk leuker als bakerpraatje hier in OUD als pannenkoeken "eet 3 kerrie-eieren met een bak extra gesambaliseerde mihoen en dan beginnen binnen 2 uur de weeën"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69649383
Memmel en Vicky, wat jammer dat het strippen nog niet echt zoden aan de dijk zette....
Hopelijk toch heel snel een babytje in jullie armen hoor!

Mamanik, wat een moppies!!! *smelt*

Hoe zat het nou ook weer met die dromen over geslacht?
Kwamen ze nou wel of niet uit?
Ik droomde iig vannacht over onze baby ......een meisje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69649446
Hier klopte het Karin..maar goed...zegt niks hah
Lotte!
Noah!
pi_69649567
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hier klopte het Karin..maar goed...zegt niks hah
hmmm nee, ik ben alleen zo nieuwsgierig! Nou ja, we houden het maar op een baby
was vorige week in de dierentuin en daar was een babyolifantje, Meike vroeg me of mama ook een olifantje in de buik had....
pi_69649721
Agos, Meike!
gelukkig niet hah

Maar willen jullie het expres niet weten, ondanks dat je zo nieuwsgierig bent?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:11:32 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69649762
Lois. 3 kerrie-eieren!
pi_69650124
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
Agos, Meike!
gelukkig niet hah

Maar willen jullie het expres niet weten, ondanks dat je zo nieuwsgierig bent?
neej, we wisten het bij Meike ook niet. En mijzelf kennende, als ik het weet, weet de hele wereld het.
We hebben afgesproken het niet te willen weten....maar oef, ik heb wel even flink zitten kijken hoor tijdens de 20 weken echo. Maar ze kwam uberhaupt niet in dat gebied....
We zullen het wel zien straks. Maakt ook niks uit, beide geslachten lijkt ons leuk.
Een jongen, dan hebben we een jongen en een meisje....en dan wordt de achternaam weer verder gebracht enzo. Maar een meisje is ook leuk. Ik zie Meike al sjouwen met haar zusje in de stad haha
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:37:17 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69650691
heeeey meiden

Ik ben helemaal gesloopt, maar weer thuis en wlde toch nog even delen met jullie hoe het vandaag gegaan is.
Diplomauitreiking was een beetje saai, maar ben natuurlijk wel heel erg blij met mijn diploma
na de uitreiking zijn we naar de mexicaan gegaan.
Samen met ouders, schoonouders, schoonzusje, zus/zwager en mijn beste vriendinnetje.
Daar hebben we een drankje gedaan en besteld en toen heeft vriendlief een hele korte speech gehouden.... en hebben we de fopspenen aan onze ouders gegeven...
allebei heel verbaast om een cadeau van ons te krijgen, dus gespannen pakje uitpakken...
en die gezichten toen ze zagen wat er inzat! Pricelessssss
en iedereen was direct zo
chaos en iedereen ons en mekaar feliciteren enzo....

echt heel erg geslaagd dus

en nu ben ik helemaal kapot.... en lig lekkr schoon gedouched in bed en ga straks lekker slapen....

Ow en Mammanik wat een fantastisch babyduo....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:39:26 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69650760
Leuk BJ dat het zo geslaagd was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:40:52 #300
190853 RockabeIIa
pi_69650804
Oh bah BJ! Ik moet huilen van zulke succesverhalen
Mooi meid! Geniet ervan!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:02:15 #301
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69651630
BJ gefeliciteerd!

(ik fok nu vanuit bed op de telefoon, en ik kan dus niet zien of we al bij de 300 zijn... paniek!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')