abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69627356
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

dinsdag 2 juni 2009 @ 10:13:29 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627361
hihihhi Huup!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:15:56 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627431
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

veel plezier! Geniet ervan!

eigenlijk wil ik ook wel weer een pretecho maar ik moet volgende week voor een medische dus dan vind ik et ook weer n beetje onzin om er dan voor te gaan betalen. Maar stiekem wil ik zo graag even naar ons meisje kijken in 3d en dat terwijl het hiervoor echt nooit zo hoefde van mij die gesmolten baby's
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627466
Leuk Juup en Duch!! Veel plezier
whahah Huup, ik zou ook nog wel ff willen gluren hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69627479
Leuk Huup!
Wat ik ook grappig vind is dat ik soms heel lang naar mijn buik kan kijken. Dan zeg ik tegen mijn zus ofzo, kijk mijn buik beweegt! maar dan houd het natuurlijk net op als ze kijkt. En verder dan P. heeft niemand het geduld om net zo lang als ik naar mijn buik te kijken. Terwijl het zo interessant is!

Juup en Duchess veel plezier bij jullie pretecho! Lekker kijken
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 10:26:44 #181
5428 crew  miss_sly
pi_69627679
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69627731
Haha Huup, dat meisje in de bus! Vorig jaar moest ik ook heeeel vaak bloed laten prikken (voor die PCOS), en toen ergerde ik me ook altijd rot aan die bejaarden, die willen idd allemaal voordringen. Waarom kunnen die toch niet gewoon wat later gaan, ze hoeven toch niet te werken...

Oeke, ik kijk ook altijd heel lang naar mijn buik haha! Vind het echt leuk

Toen ik laatst die eerste groeiecho kreeg, had ik me ook best wel verheugd om weer naar mn beeb te kunnen kijken, maar er was echt niks aan eigenlijk.... Omdat het hoofdje al zo diep lag, was dat niet meer te zien, dus eigenlijk zag ik beide keren niks meer in die beelden. Plus dat ze ook druk aan het meten waren enzo, en niet echt de tijd namen voor mooie beelden ofzo.
Een pretecho/3D echo is toch wel heel wat anders... veeeeel leuker
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:29:02 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
zolang je betaald kan volgens mij alles haha, hangt er wel vanaf of je 2d of 3d wil maar volgens mij kan het allebei nog wel hoor alleen er is kans dat er wat minder te zien is.

Ja die echo is een groeiecho, en hij kijkt ook nog een keer naar de hersenkamers om te zien of alles nou stabiel is gebleven enzo zoals het vorige keer was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627951
Miss sly, bij mijn 30wk echo was er nog heel veel te zien hoor! Dan neem ik aan dat er een week of twee later ook nog wel genoeg te spieken valt.
Oh, en mijn extra echo in het zkh vorige week was ook nog altijd erg duidelijk

Juup & Duchess, veel plezier!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69628434
Ik heb 1 olifantenpootje ... Kreeg vanmorgen mijn schoen niet meer dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:57:20 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69628446
veeeeel plezier Huup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.
we hebben voor beide een opa/oma-fopspeen gekocht en deze gaan we dan geven...

heb er wel zin in
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69628456
Leuk BJ!! Ben benieuwd naar de reacties!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:40 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628557
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeel plezier Huup Juup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.

heb er wel zin in
Ooooh wat leuk! veel plezier!
wij hadden het ook zo gedaan voor mijn ouders, was erg geslaagd Mn vader snapte het gelijk en werd helemaal wild enthousiast enzo. Mn moeder heeft eerst als een dwaas anderhalve minuut naar het speentje zitten staren voor dat het kwartje viel hahaha

Vicky kijk je een beetje uit? Als je nog niet bij je vk geweest ben, even vertellen van je been. trombose enzo, dikke pootjes aan 1 kant willen ze in de gaten houden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69628617
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

heb er wel zin in
Leuke dag voor de boeg! Heel veel plezier!
pi_69628638
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:08:48 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628741
Leuk BJ! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Ik betrap mezelf erop dat ik nu toch ineens een tikkie ongeduldig word.
Vriendinnetje 1 is eind april bevallen van een lief klein jongetje en afgelopen weekend is Vriendinnetje 2 (na Hellp-paniek en een spoed-ks) bevallen van een prachtig mooi klein meisje en nu wil ik oohooooook...
Ik moet alleen nog minstens een week of 12 wachten.
En die beide frummels zijn echt zo ieniemini. Dat meisje dat ik gisteren vast hield was net 3000gr bij de bevalling. Zo mooi klein en petit. En dan zie ik ineens die dikke kop van Sasha (pardon my french) voor me net na de bevalling en dan snap ik idd wel dat hij klem zat. Echt niet normaal wat een verschil!
pi_69628751
Vicky, fijn dat je ook een afspraak hebt op de dag dat je een dikke voet hebt!

Ik heb er dus ook een Ga dat vanmiddag ook maar even melden bij de VK.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:10:41 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628778
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
succes!

BE hahaha
mja ongeduld, ik ken het wel ja, en ik heb nog niet eens verse baby's gezien onlangs ofzo, kan me voorstellen dat dat heul slecht is voor je geduld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:13:04 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628823
Op zich kan ik wel wachten, hoewel ik dat vroeger nooit van mezelf verwacht had trouwens, zo ongeduldig als ik ben.
Maar ja. Als je dan 2 van die hele kleine frunnikjes ziet, en die gelukkige mama's en papa's enzo...
*weer uit hoofd zet...
pi_69628837
hihi, BE
Dat is inderdaad wel iets wat je leert van zwanger zijn, geduld oefenen!
Maar 2 van die kleintjes in je buurt wekken de babyhonger wel op ja!
pi_69628850
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69628888
Veel plezier met vertellen BJ

BE ik begin ook ongeduldig te worden, zeker sinds ik op kraamvisite ben geweest bij een collega van me.. Waar ik er eerst alleen nog rekening mee hield dat het zomaar 2 weken na de uitgerekende datum kan komen, hou ik er sindsdien ook ineens iets teveel rekening mee dat het ook best 3 weken eerder kan komen
pi_69628910
BJ, spannend!
Als ik ooit voor een tweede ga, wil ik het wel op een bijzondere manier vertellen. Vond het dit keer vooral heel eng om te doen

BE Sasha was echt een lekkere reus hè? En ik word ook een beetje ongeduldig Tenminste, ik hoop dat m'n kind netjes blijft zitten tot ergens in juli, maar ik ben zo benieuwd naar hem of haar! En geduld was nooit mijn sterkste kant
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 11:17:32 #199
5428 crew  miss_sly
pi_69628936
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Vicky het volgende:
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

BJ, veel plezier vandaag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69628954
ik heb trouwens een zwangerschapsvreetverslaving... eierkoeken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')