veel plezier! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is
zolang je betaald kan volgens mij allesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Juup en Duchess
Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....
Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
Ooooh wat leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeel plezier Huup Juup en Duchess![]()
Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.
we hebben voor beide een opa/oma-fopspeen gekocht en deze gaan we dan geven...
![]()
heb er wel zin in
Leuke dag voor de boeg! Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.
we hebben voor beide een opa/oma-fopspeen gekocht en deze gaan we dan geven...
![]()
heb er wel zin in
succes!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwaterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Vicky het volgende:
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt
Ik wil gewoon NU bevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |