abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:38:29 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69625112
Oh spannend dames, zou het vandaag dan jullie dag worden? Of in ieder geval voor 1 van jullie dan?
Succes met zonnebrilshoppen Memmel.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 07:47:04 #152
5428 crew  miss_sly
pi_69625152
Vicky en Memmel, daar zijn jullie alweer.
Succes bij de vk vandaag en hopelijk eindelijk een beeb voor jullie vandaag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:49:00 #153
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69625167
Goeiemorgen, llm's succes bij de vk hopelijk zet het zoden aan de dijk!

Ik ga nu bloedprikken voor suiker en hb. Heb schreeuwende honger zeg Daarna gelijk dus maar es dat suikerniveau flink opkrikken

Oeh en het is officieel, mn ongeboren dochter heeft meer schoenen dan ik heb
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69625175
wat een leuke Huup!!
succes met prikken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69625242
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:09 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen! Ik meld me weer.

Vanmiddag naar de vk voor een strippoging. Ik heb me voorgenomen dat het daarna moet doorzetten. En zo niet, dan moet ik morgen naar het zkh voor een check door de gyn.

En als beloning voor het lange wachten ga ik straks een nieuwe zonnebril kopen als ik Anna naar de creche heb gebracht.

Waar is Vicky? Waarom ben ik de eerste om te melden? Zou het? al gevonden! Pffff....
succes, memmel !
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:08:00 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625336
Ik heb de laatste dagen trouwens ontzettende HONGER! Was het tot nu toe zo dat het avondeten er maar moeizaam in ging (ik moest soms zelfs in twee fases eten om een redelijk bordje eten erin te krijgen, niks geen overdreven hoeveelheden ofzo), tegenwoordig heb ik nogal veel trek. Gisteravond broodpizza gemaakt (focaccia doorgesneden en belegd als een pizza) en daar heb ik de helft van gehad (onder normale omstandigeheden was een halve te veel voor me, en gaat het laatste stukje naar Lief). Daarna nog drie appelkaneelcakejes (muffinformaat) erachteraan.

Nu heb ik net mijn ontbijt op, precies het zelfde kommetje yoghurt met fruit en muesli als ik altijd al pak en voor mijn gevoel kan ik er zo nog een kom achteraan eten. Is dit een beetje herkenbaar bij 24 weken of ben ik nou gewoon een beetje raar?

Ik twijfel steeds of ik wel of niet moet toegeven aan die trek. Ik ben al dik genoeg dus onnodig aankomen is niet goed. Aan de andere kant, als het normaal is en/of beeb het nodig heeft ofzo wil ik hem ook niet te kort doen natuurlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:12:38 #157
5428 crew  miss_sly
pi_69625380
Ca.ra, als je honger hebt, is het wel verstandig om te eten, denk ik. Alleen zou ik dan niet voor al die zoetigheid en snoepzooi gaan, maar voor gezondere dingen. Nog een kommetje yoghurt misschien, alleen dan nu wat minder of geen fruit (toch weer suikers) en alleen muesli. Of een volkorenboterham erachteraan met gezond beleg. En dat is iig beter dan straks toch nog wat appelkaneelcakjes ofzo naar binnen werken
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:13:36 #158
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69625389
Huup, wat een schattige!

Innepin, ik heb mijn tankini bij de Prenatal gekocht: zwart met een wit motiefje. Hij loopt lekker wijd uit en je lijkt er heel zwanger in

Oeke, wij wonen op een paar minuten rijden van het A'damse Bos, die laag overkomende vliegtuigen horen we al niet eens meer

Vicky en Memmel, succes bij de vk straks!

Pfff, ben opgestaan met flinke pijn in mijn rug en schouders, het zit helemaal vast
Gelukkig ben ik vrij vandaag, kan ik tenminste rustig aan doen.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:18:21 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69625435
Ca.ra, waarschijnlijk maakt je kleintje een groeispurt door! Lekker toegeven aan de honger inderdaad, er is tenslotte een reden dat je lichaam om meer vraagt. Snack desnoods komkommer, soepstengels, (magere) yoghurt, crackertjes, van die kant-en-klare worteltjes in zak van de supermarkt... Zitten amper calorien in en het vult wel degelijk
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:20:54 #160
5428 crew  miss_sly
pi_69625454
huup, wat een schattige schoentjes
mijn moeder heeft gisteren ook staan zwijmelen in het kamertje bij de kleertjes, slofjes, laarsjes enzo Vond ik ook wel erg leuk!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:25:50 #161
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625495
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Ca.ra, als je honger hebt, is het wel verstandig om te eten, denk ik. Alleen zou ik dan niet voor al die zoetigheid en snoepzooi gaan, maar voor gezondere dingen. Nog een kommetje yoghurt misschien, alleen dan nu wat minder of geen fruit (toch weer suikers) en alleen muesli. Of een volkorenboterham erachteraan met gezond beleg. En dat is iig beter dan straks toch nog wat appelkaneelcakjes ofzo naar binnen werken
Ik weet wel dat die cakejes niet verstandig waren hoor, had er ook maar een paar gemaakt. Verder was er niet veel snackwaardigs mee in huis, het alternatief was een schaaltje pindas en dat leek me nog erger. Ja ik had gewoon de appel kunnen opeten en een boterham kunnen smeren natuurlijk, dus dat bovenstaande is ook wel weer een mooi smoesje.

Ik maak dadelijk nog wel een boterhammetje, kijken of dat wat helpt inderdaad.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:36:10 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_69625613
Ca.ra, heel herkenbaar , ik heb het afgelopen weken ook een paar keer gehad en heb toen gewoon extra gegeten (met als gevolg die 4 kilo in vier weken waar de vk niet blij mee was en ik ook niet echt). Ik houd het nou op een bak (je kan het geen kopje meer noemen: de chocomel wintereftelingmok) karnemelk extra in de ochtend. Drinken gaat hier uberhaupt beter dan eten.

Vicky en Memmel, succes vandaag!
Miss: goed dat je even voor jezelf kiest

En dan nog even een vraagje: ik ontdekte vanochtend opgedroogde plekken op mijn slaapshirt. Het is een nieuw shirt, dus ik zag ze nog even voor creatieve emblemen aan, maar volgens mij was dat toch echt vocht dat uit mijn tepels gekomen is. Is dat normaal rond 25 weken? Het zou namelijk voor mij wel goed nieuws zijn want dat betekent dan in ieder geval dat er vocht uit KAN komen. Ik weet het, geeft geen garantie, maar voor mij zou het een echte opsteker zijn omdat ik een borstverkleining gehad heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:36:19 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69625617
Succes bij de vk vandaag Memmel en Vicky. Hopelijk kunnen ze wat in gang brengen. Iig bij Memmel dan.
Is er bij jou al over actie gesproken Vicky?

DuchessX! Hier ben ik.
Het gaat goed hoor, maar ik heb de laatste dagen even een forum dipje lijkt het, althans, vooral thuis dus. Als Sasha wakker is kan ik niet achter de laptop, dat laat hij niet toe en als hij slaapt neem ik mijn kansen en ga ik ook slapen.
Met mijn buik gaat alles prima. Vanmorgen voor het eerst in tijden de AngelSounds weer eens op mijn buik gezet omdat ik het idee had dat hij wel heel rustig was, maar ik hoorde het hartje gelijk en daarna gaf hij ook een schop tegen het ding nog.

Fijn dat jullie een naam hebben trouwens!

F. heeft gisteren bij ons de vloer in het kamertje gelegd en eergisteren heeft hij het plafond gewit dus nu moeten de plinten aan de muur nog geverfd, de plinten op de vloer erop, de radiator-ombouw geplaatst en dan kunnen we gaan inrichten.
pi_69625633
Wat een lieve schoentjes Huup!
Vicky en Memmel, succes bij de VK vandaag!
Ik moet ook naar de vk vanmiddag, ben benieuwd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69625785
Vicky en Memmel succes bij de VK! Memmel ik hoop dat het strippen iets teweeg gaat brengen bij je!
Vicky gaat de VK bij jou ook proberen te strippen?

Duchess wat fijn dat jullie uit de naam zijn!! De eerste naam stond hier al vast, alleen de tweede zijn we nog steeds niet over uit.

Miss_sly, leuk is dat he zo'n trotse oma! Mijn moeder was hier zondag en toen hebben we ook samen voor de kast met kleertjes gestaan

BE, lekker dat het kamertje bijna klaar is en je kan gaan inrichten!!

Tessie succes bij de VK vandaag, ik mag donderdag weer.

En nog even een voor mezelf, 34 weken vandaag
pi_69625938
Vicky en Memmel succes vandaag! Hoop dat jullie allebei gauw jullie baby's vast kunnen houden
Huup, schoenen! Wat schattig Ik moet eigenlijk ook nog bloedprikken voor suiker maar ik krijg het ook niet voor elkaar om niet te eten (Cara, daar heb je meteen een antwoord op jouw vraag... ik heb ook de hele dag door hongerrrr )
Even een zwaai naar BE ik vond je al zo afwezig Ik vind het trouwens knap dat je het kamertje zo lang hebt uit weten te stellen, bij mij móest en zou dat echt zo snel mogelijk klaar zijn

FTA 34 weken, wow, gaat hard!

En nu ga ik weer verder met oude topics doorlezen vanaf het moment dat ik me zwanger meldde
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69625939
Goedemorgen, wat zijn jullie allemaal al wakker!

Memmel, veel succes vandaag bij de VK, ik hoop dat het strippen wat oplevert!

En Vicky, 3-6-09 vind ik wel een toffe datum eigenlijk, alleen dat duurt nog een dag of gewoon vannacht om 0:10!

Huup wat een lieve schoentjes!

Kersjes, dat is lekker dichtbij, de geitenboerderij En hier vroeg ik gisteren aan P. of het regende maar het was de tram. Ik hoor dat dus ook niet meer.

Vanmiddag ook naar de VK, vandaag 39w en 4d. Ben benieuwd of de kleine al ingedaald is en klaar voor de start ligt. En ik vind soms dat er zo weinig beweging is. Wel genoeg hoor, maar die golvende buik is er niet zo vaak meer. Misschien te weinig ruimte...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69626006
Ik heb dat ook Oeke, weinig beweging. Ik denk op zich ook wel genoeg, maar meer af en toe gewoon wat geschuif zeg maar, niet meer zoveel als eerst...

FTA 34 weken alweer!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:12:17 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69626076
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:49 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen, llm's succes bij de vk hopelijk zet het zoden aan de dijk!

Ik ga nu bloedprikken voor suiker en hb. Heb schreeuwende honger zeg Daarna gelijk dus maar es dat suikerniveau flink opkrikken

Oeh en het is officieel, mn ongeboren dochter heeft meer schoenen dan ik heb
[ afbeelding ]
Oke huup nu gaat het echt enge vormen aannemen. Die schoentjes heb ik ook gekocht

Vicky en Memmel sterkte vandaag!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:14:17 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69626104
Innepin, als het aan mij had gelegen was het al nog eerder klaar geweest hoor, maar het ging even niet eerder. Met het laminaat leggen enzo moesten we om Sasha's slaapjes heen werken dus je kan dan niet even 's avonds aan de slag enzo. Scheelt weer.
Ik vind dat we nog best heel rap zijn eigenlijk.
pi_69626149
BE, wat fijn dat je bijna kunt gaan inrichten!

FTA, 34 weken!

Innepin, dat lijkt me leuk, lekker teruglezen en zwijmelen...

Tessie, dat schuiven doet de mijne ook inderdaad en dan af en toe ineens weer een schop, maar zo vaak lijkt ie echt stil te liggen. ongezellig! Maar nu wordt er weer lekker gewriemeld
Jij ook succes bij de VK vanmiddag!
pi_69626155
Vicky en Memmel sterkte vandaag bij de VK
pi_69626247
BE, er is nog niet gesporoken over acit, maar ik ga wel vragen of ze eventueel kan stirppen. Ik verrot van de pijn in mijn heup en als ik lig lijkt het wel of mijn linkerbeen in de brand staat.
Nee heb ik, ja kan ik krijgen...
Ben benieuwd naar je kamertje! En fijn dat je het hartje gehoord hebt!

Oeke, ik ga ook voor 03-06-09 VInd ik zelf ook een mooie datum
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69626989
Dat schuiven waar jullie het over hebben Tessie en Oeke dat ken ik ook ja. Zoiezo is het niet zo'n schopper maar een echte draaikont.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:08:49 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627243
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oke huup nu gaat het echt enge vormen aannemen. Die schoentjes heb ik ook gekocht

Vicky en Memmel sterkte vandaag!
goeie smaak!

Weer terug van bloedprikken. Wat een stel relbejaarden zat daar zeg de hele dag niets te doen okay ik kan niet in hun agenda kijken maar ze hoeven in ieder geval niet naar werk ofzo... maar een haast dat ze hebben... en mopperen pfff. Nog proberen voor te dringen ook, alsof ik daar voor mn lol zit om 8 uur 's morgens Maar goed, het is weer achter de rug, als het goed is hoef ik hierna niet meer jeuh.

Oh en t meisje wat in de bus tegenover me zat schrok van mn buik die bewoog jaar of 16, je zag dr kijken --> huuuu what the heck
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627356
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

dinsdag 2 juni 2009 @ 10:13:29 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627361
hihihhi Huup!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:15:56 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627431
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag pretecho, ben benieuwd of en zo ja hoeveel er allemaal te zien is

veel plezier! Geniet ervan!

eigenlijk wil ik ook wel weer een pretecho maar ik moet volgende week voor een medische dus dan vind ik et ook weer n beetje onzin om er dan voor te gaan betalen. Maar stiekem wil ik zo graag even naar ons meisje kijken in 3d en dat terwijl het hiervoor echt nooit zo hoefde van mij die gesmolten baby's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627466
Leuk Juup en Duch!! Veel plezier
whahah Huup, ik zou ook nog wel ff willen gluren hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69627479
Leuk Huup!
Wat ik ook grappig vind is dat ik soms heel lang naar mijn buik kan kijken. Dan zeg ik tegen mijn zus ofzo, kijk mijn buik beweegt! maar dan houd het natuurlijk net op als ze kijkt. En verder dan P. heeft niemand het geduld om net zo lang als ik naar mijn buik te kijken. Terwijl het zo interessant is!

Juup en Duchess veel plezier bij jullie pretecho! Lekker kijken
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 10:26:44 #181
5428 crew  miss_sly
pi_69627679
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
pi_69627731
Haha Huup, dat meisje in de bus! Vorig jaar moest ik ook heeeel vaak bloed laten prikken (voor die PCOS), en toen ergerde ik me ook altijd rot aan die bejaarden, die willen idd allemaal voordringen. Waarom kunnen die toch niet gewoon wat later gaan, ze hoeven toch niet te werken...

Oeke, ik kijk ook altijd heel lang naar mijn buik haha! Vind het echt leuk

Toen ik laatst die eerste groeiecho kreeg, had ik me ook best wel verheugd om weer naar mn beeb te kunnen kijken, maar er was echt niks aan eigenlijk.... Omdat het hoofdje al zo diep lag, was dat niet meer te zien, dus eigenlijk zag ik beide keren niks meer in die beelden. Plus dat ze ook druk aan het meten waren enzo, en niet echt de tijd namen voor mooie beelden ofzo.
Een pretecho/3D echo is toch wel heel wat anders... veeeeel leuker
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:29:02 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Juup en Duchess

Ik wil ook graag nog een keer spieken. Heb er stiekem echt al over gedacht om nog een pretecho te boeken, geen al te lange, maar gewoon omdat ik zo graag nog eens naar haar kijk. Maar volgens mij doen ze veel pretecho's niet meer na 30 weken....

Die medische echo, is dat een groeiecho, huup?
zolang je betaald kan volgens mij alles haha, hangt er wel vanaf of je 2d of 3d wil maar volgens mij kan het allebei nog wel hoor alleen er is kans dat er wat minder te zien is.

Ja die echo is een groeiecho, en hij kijkt ook nog een keer naar de hersenkamers om te zien of alles nou stabiel is gebleven enzo zoals het vorige keer was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627951
Miss sly, bij mijn 30wk echo was er nog heel veel te zien hoor! Dan neem ik aan dat er een week of twee later ook nog wel genoeg te spieken valt.
Oh, en mijn extra echo in het zkh vorige week was ook nog altijd erg duidelijk

Juup & Duchess, veel plezier!
pi_69628434
Ik heb 1 olifantenpootje ... Kreeg vanmorgen mijn schoen niet meer dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:57:20 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69628446
veeeeel plezier Huup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.
we hebben voor beide een opa/oma-fopspeen gekocht en deze gaan we dan geven...

heb er wel zin in
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69628456
Leuk BJ!! Ben benieuwd naar de reacties!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:40 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628557
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeel plezier Huup Juup en Duchess

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan onze ouders brengen ... vind het (leuk) spannend.
heb eerst mijn diplomauitreiking vanmiddag waarvoor ze zijn uitgenodigd en nadien gaan we uit eten.

heb er wel zin in
Ooooh wat leuk! veel plezier!
wij hadden het ook zo gedaan voor mijn ouders, was erg geslaagd Mn vader snapte het gelijk en werd helemaal wild enthousiast enzo. Mn moeder heeft eerst als een dwaas anderhalve minuut naar het speentje zitten staren voor dat het kwartje viel hahaha

Vicky kijk je een beetje uit? Als je nog niet bij je vk geweest ben, even vertellen van je been. trombose enzo, dikke pootjes aan 1 kant willen ze in de gaten houden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69628617
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

heb er wel zin in
Leuke dag voor de boeg! Heel veel plezier!
pi_69628638
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:08:48 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628741
Leuk BJ! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Ik betrap mezelf erop dat ik nu toch ineens een tikkie ongeduldig word.
Vriendinnetje 1 is eind april bevallen van een lief klein jongetje en afgelopen weekend is Vriendinnetje 2 (na Hellp-paniek en een spoed-ks) bevallen van een prachtig mooi klein meisje en nu wil ik oohooooook...
Ik moet alleen nog minstens een week of 12 wachten.
En die beide frummels zijn echt zo ieniemini. Dat meisje dat ik gisteren vast hield was net 3000gr bij de bevalling. Zo mooi klein en petit. En dan zie ik ineens die dikke kop van Sasha (pardon my french) voor me net na de bevalling en dan snap ik idd wel dat hij klem zat. Echt niet normaal wat een verschil!
pi_69628751
Vicky, fijn dat je ook een afspraak hebt op de dag dat je een dikke voet hebt!

Ik heb er dus ook een Ga dat vanmiddag ook maar even melden bij de VK.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:10:41 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628778
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
ik moet over een uurtje Huup!
dan zeg i khet ook meteen.
succes!

BE hahaha
mja ongeduld, ik ken het wel ja, en ik heb nog niet eens verse baby's gezien onlangs ofzo, kan me voorstellen dat dat heul slecht is voor je geduld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:13:04 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628823
Op zich kan ik wel wachten, hoewel ik dat vroeger nooit van mezelf verwacht had trouwens, zo ongeduldig als ik ben.
Maar ja. Als je dan 2 van die hele kleine frunnikjes ziet, en die gelukkige mama's en papa's enzo...
*weer uit hoofd zet...
pi_69628837
hihi, BE
Dat is inderdaad wel iets wat je leert van zwanger zijn, geduld oefenen!
Maar 2 van die kleintjes in je buurt wekken de babyhonger wel op ja!
pi_69628850
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69628888
Veel plezier met vertellen BJ

BE ik begin ook ongeduldig te worden, zeker sinds ik op kraamvisite ben geweest bij een collega van me.. Waar ik er eerst alleen nog rekening mee hield dat het zomaar 2 weken na de uitgerekende datum kan komen, hou ik er sindsdien ook ineens iets teveel rekening mee dat het ook best 3 weken eerder kan komen
pi_69628910
BJ, spannend!
Als ik ooit voor een tweede ga, wil ik het wel op een bijzondere manier vertellen. Vond het dit keer vooral heel eng om te doen

BE Sasha was echt een lekkere reus hè? En ik word ook een beetje ongeduldig Tenminste, ik hoop dat m'n kind netjes blijft zitten tot ergens in juli, maar ik ben zo benieuwd naar hem of haar! En geduld was nooit mijn sterkste kant
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 11:17:32 #199
5428 crew  miss_sly
pi_69628936
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Vicky het volgende:
kan me voorstellen hoor de je ongeuldig bent BE!!
Je weet al wat je hebt en wat je erbij krijgt

Ik wil gewoon NU bevallen....
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

BJ, veel plezier vandaag!
pi_69628954
ik heb trouwens een zwangerschapsvreetverslaving... eierkoeken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')