abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69595327
Memmel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69595351
Memmel , lijkt me zo moeilijk dat wachten en geen actie.
Maar iig gaan ze iets doen, dan heb je niet zo'n afwachtend gevoel meer!
Ik hoop dat je jongetje snel naar buiten komt!

Ik weet alleen niet of je ook kan autorijden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69595448
memmel
hoop dat strippen morgen helpt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:45:49 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69595496
Memmel, die allerlaatste loodjes lijken me zo onwijs zwaar... Sterkte
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69595536
Memmel
pi_69595676
Memmel, in principe kun je na het strippen wel rijden, want het is niet zo dat je dan per direct start met bevallen Maar vraag jezelf af of je het na een inwendig onderzoek (kans op harde buiken en bloedverlies) wel ziet zitten om nog achter het stuur te kruipen
  maandag 1 juni 2009 @ 09:58:08 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69595686
Memmel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69595689
Memmel,
Kan ik wat voor je doen ?
Heb morgen geen plannen...Laat maar weten via PM of MSN.
pi_69595751
Oh vergeten: het is geen prettig gevoel (duh), maar écht pijnlijk is niet de bedoeling. Ik hoop in ieder geval dat het dé truuk is om die kleine van je te laten weten dat het tijd is om buiten te komen spelen. Laat je zoveel mogelijk verwennen en gooi die emoties er allemaal uit, zodat je hoofd ook opgeruimd is
  maandag 1 juni 2009 @ 10:09:52 #110
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69595842
AE gefeliciteerd met jari

De rest van de dames die nog wachten een dikke
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_69596156
Ach Memmel toch... Maar wie weet, na morgen...?

En alle andere meldplichtigen, jullie houden het wel lekker spannend hé

Icantrix weer terug van vakantie! Fijn dat het zo fijn is geweest

Tessie lekker rustig aan doen hoor...maak maar gebruik van de situatie en laat iedereen maar rennen voor je

Ik ga terug naar bed, wow wat ben ik moe zeg
ik zat er al helemaal klaar voor; vanmiddag bezoek dus all dressed up enzo...maar ik red het niet

Ik geniet er trouwens zó van dat mijn buik golft en beweegt, dat is zo fantastisch mooi om te zien en te voelen, zo bijzonder, er zit gewoon écht een mensje in mij!!! Helemaal écht! Mijn Ukje Oh wat bén ik toch flieft dames

Oh ja morgen pretecho Hmm daar ga ik zo meteen over dromen
#geen
pi_69596814
Eigenlijk is het grote wachten begonnen. Nu meer dan 38 weken en eigenlijk kan het elk moment gebeuren. Maar wanneer precies weet dus helemaal niemand.

Soms voelt ze wel wat, maar dat is voor iedereen weer anders. ik ben er helemaal klaar voor en het mag vandaag al komen van mij, maar ben bang dat het nog minstens 2 weken duurd. Immers, de meeste mensen bevallen vanaf 40 weken
pi_69596824
Hallo allemaal! Ik ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie en daar ook de mijlpaal van 20 weken gehad!! Jooeehooee ik ben nu op de helft. Ik heb nog niet zo heel veel gelezen maar zag natuurlijk wel dat er een prachtig nieuw babytje geboren is.

AE, gefeliciteerd met je prachtige zoon
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69597329
Slaap lekker Duchess.

TheFrankey, dat wachten he...

Sproetje, welkom terug en gefeliciteerd met je 20 weken!

Moet hier lachen om mezelf, net nog beweerd dat ik geen last van schoonmaakdrang heb, vanochtend moet alles eraan geloven.
Ik kruip nog even onder het buro, tis daar veel te stoffig!
pi_69597882
Sproetje, fijn dat je vakantie zo lekker was, en nog gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal!

Ik heb vandaag echt mijn dag niet. En al helemaal geen zin in mijn schoonouders over de vloer, zijn echt harstikke leuke mensen en natuurlijk super lief dat ze komen behangen, maar heb vandaag gewoon zin om chagarijnig op de bank te hangen, en vooral niet sociaal te doen.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 11:57:23 #116
5428 crew  miss_sly
pi_69598024
sproetje, welkom terug en alweer 20 weken wat gaat het hard

tessie, kun je ze niet afzeggen? moet kunnen toch?

Ik heb wat rare steekjes aan mijn baarmoedermond. NIet constant of heel erg, maar ik herken ze van de baarmoederfoto en het gefriemel met de IUI als steekjes aan de baarmoedermond. Kan geen kwaad toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69598088
Ze zijn er al Maar ik was nog boven toen ze kwamen (ehm, ik had me verstopt ) en nu zijn ze naar de gamma om behang te kopen enzo.

Die steekjes zeggen me niks trouwens... misschien heeft het wat met het indalen te maken ofzo? Het lijkt me dat als het niet echt pijn doet, dat het geen kwaad kan... En anders morgen even je vk bellen als het dan nog niet over is?
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 12:08:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_69598332
Nou tessie, kwestie van zorgvuldig je snor drukken vandaag
  maandag 1 juni 2009 @ 12:14:57 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69598522
Succes ermee Tessie, vervelend dat je je dan net vandaag zo naar voelt...

@AE wat een onwijs mooi mannetje is Jari!

@Icantrix en sproetje welcome back!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69598987
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef DuchessX het volgende:

Ik geniet er trouwens zó van dat mijn buik golft en beweegt, dat is zo fantastisch mooi om te zien en te voelen, zo bijzonder, er zit gewoon écht een mensje in mij!!! Helemaal écht! Mijn Ukje Oh wat bén ik toch flieft dames

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 1 juni 2009 @ 12:39:19 #121
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69599139
Thanks iedereen voor de lieve woorden en de aanbiedingen om Anna even over te nemen enzo.

Anna gaat morgen naar de creche en mijn moeder gaat mee naar de vk. Die is met pensioen en is nu dus mijn persoonlijke sjouwhulp Ze heeft al in geen jaren meer auto gereden, maar als ik er naast zit en het zou echt niet lukken met mij, kan ze best rijden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69599233
Jeetje dames, ben effe een dagje weg, meteen topic vol en een verse beeb erbij!!!! AE en natuurlijk ook PS, van harte met jullie kleine zoon!!! Wat een heerlijk mooi mannetje zeg! (Waar kun je die bestellen )

Voor alle bijna mamma's hou vol, sterkte en succes met de laatste loodjes!

Gisteren verjaardag van mijn pa gehad, best druk maar wel leuk en daarna door naar een vriendin (met haar 3 heerlijke kids) nog lekker in de tuin gezeten, gestoeid en gekletst. Vooral haar oudste van 5 is helemaal op de hoogte, mag ook bruidskindje zijn bij ons trouwen en weet nu al van de "beebie in de buik!" en dat vind ie helemaal te gek. (Kan ie mooi later oppassen)
Vandaag op zoek naar een mooie locatie voor de trouw-fotoshoot! Het weer zit in elk geval mee.
pi_69601834
Tessie, zijn ze al weer terug? Volgens mij wonen wij in dezelfde stad en bij de Gamma vandaag was het echt niet normaal zo druk i.v.m. de kortingsactie. Wij zijn omgedraaid en naar de Praxis gegaan. Maar als je even lekker alleen wilt zijn is het wel handig!!!

We zijn ook begonnen met de babykamer! Zo'n gek idee om daar straks een leuk babykamertje te hebben...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69605638
Ze waren inderdaad héél lang weg De rij stond tot achterin de Gamma. Maar kwam mooi uit, kon ik ff lekker alleen bijkomen.
pi_69606440
AE van harte met je mooie zoon!!!

Tessie, daar ook al zo druk bij de Gamma... hier ook. We hebben alleen gekeken en besloten van de week wel een keer te halen wat we nodig hebben, hahaha. Rij tot achterin ga ik echt niet voor mn lol in staan...

Memmel, succes/sterkte met de laatste loodjes . Hopelijk dient die kleine zich snel aan!

Wij zijn even terug in het oude huis, sliepen zo slecht in het nieuwe huis op een te smal luchtbed en een kind wat in paniek raakte in haar campingbedje (deryan travelcot) dat we na 2 zeer waardeloze nachten besloten om even terug te gaan. Het verfen was voor elkaar, dus het is een kwestie van de boel oververhuizen en dat gaat komende week gebeuren wo/do.
Maar ik kon dus wel ff meelezen weer!
Voor zolang we hier nog verbinding hebben, ik vermoed dat het er een dezer dagen echt af is...
Ik zit nu ook weer te knikkebollen, vanavond maar weer mooi op tijd naar bed...

Onze babykamer is nog niet klaar, maar de muren zijn inmiddels wel gewoon wit ipv knalrood met wit . Kamer van Mirte is ook wit (waren ook van die uitgesproken kleuren) met 2 roze muren. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als de meubels er straks in staan...
Fake it till you make it...
pi_69606590
Tessie, waar een lange rij al niet goed voor kan zijn! Fijn dat je even tot jezelf kon komen.

Klinkt alsof jullie hard gewerkt hebben, Nijna, een goede nachtrust in een lekker bed heb je dan wel even verdiend!
pi_69606691
Uhm Oeke... hard heb LATEN werken .
Ik heb voornamelijk gezorgd voor het bezighouden van de grote zus in wording en was van de catering (maar ook dat werd uit mn handen getrokken door mijn turbo schilder tantetje: ga jij maar zitten dat doe ik wel even ). Ben op het laatst nog even een extra blikje verf gaan halen en heb de keukenlades uitgesopt.
Kan haast niet wachten tot we er gewoon lekker zitten hoor.
pi_69606739
Maar hard LATEN werken is soms ook heel hard werken!
pi_69610668
Nijna en Sproet-je welkom terug!

Memmel, ben je nerveus voor morgen? Hoe laat is de afspraak? Succes vast en hopelijk heb je daarna heel vlot je kindje bij je

Tes zijn ze al weg?

Miss ik ben wel benieuwd wat dat kan zijn?

Oeke hoe gaat het met jou?

Lijnloos, heb je al een mooie locatie gevonden?

Vicky, hoe is het met jou?

BE, waar ben je? Alles goed?

Mijn moeder heeft mijn bewegende buik ook gezien nu En ze kwam met een zelfgemaakte appeltaart , een zelfgeborduurd lakentje helemaal in de stijl van onze babykamer (hemabeestjes! ) en ook nog een heel leuk shirtje
Jeetje het is echt niet meer normaal zo erg als ik verwend word

Zal nog een foto van het lakentje maken, het is echt zo ontzettend leuk
#geen
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 19:30:36 #130
5428 crew  miss_sly
pi_69610969
Mijn moeder heeft vandaag ook mijn buik zien bewegen Het golfde weer lekker toen ze naast me zat

Ook nog even een gesprek gehad over mijn zus. De laatste keer dat ik er was, vond ik het nogal ijzig en voelde ik me niet echt welkom; dat was vorige week zaterdag. Mijn moeder denkt dat het niet goed komt, tenzij ik iig nog een keer tegen mijn zus zeg dat ik het iig heel vervelend vind hoe eea gelopen is met de naam. Ik vind dat erg lastig, want hoewel ik het inderdaad erg vervelend vind, denk ik niet dat het anders had gekund. Wij hebben in alle oprechtheid gehandeld, en dat gelooft mijn zus gewoonweg niet. Dat kan ik niet wegnemen, lijkt me. Bovendien kan ik dat er nu niet bij hebben, hoor. Ik ben nu zwanger, loop richting het einde, moet nog een aantal weken werken en zie het nu niet zitten om nog een zwaar gesprek aan te gaan en allerlei verwijten naar mijn hoofd te krijgen.

Wel verdrietig; het leek me zo leuk samen zwanger te zijn en straks met onze kindjes bij elkaar te komen. Het samenh zwanger zijn was bepaald niet leuk en of onze kindjes nog ooit samen gaan spelen, blijft nog maar de vraag.
pi_69611046
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:21 schreef DuchessX het volgende:

Vicky, hoe is het met jou?
moe, doodmoe.. dikke poten, steken en harde buikjes... maar het wil nog steeds niet doorzetten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69611579
Ach Miss wat ontzettend verdrietig... Wel goed dat je voor jezelf kiest nu. Mss ooit, een andere keer een (goed) gesprek. Nu maar eerst concentreren op jezelf en je meisje...

Aw Vicky toch...voor jou ook een welgemeende
#geen
  maandag 1 juni 2009 @ 19:49:00 #133
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69611665
Spannend Memmel en Vicky!

AE! Nog van harte meis
Niet mieten! Door gieten!
pi_69612259
He Miss Sly, wat vervelend, kan me voorstellen dat je daar nu écht geen behoefte aan hebt.
En ook een voor Vicky. Dat wachten he.....

De schoonfamilie is net weg. Het was uiteindelijk nog erg gezellig. Ze zijn de hele middag bezig geweest met behangen, boven, en ik was lekker rustig beneden. En daarna kwamen mijn schoonzussen ook nog, en die hebben allerlei eten gehaald, zodat we konden bbq´en (Lief had vanmorgen bij de Gamma ook eindelijk een bbq gekocht!). Dus lekker buiten gegeten en gezellig geweest, en de hal boven is nu helemaal netjes behangen, waar ik ook erg blij mee ben, want het behang hadden we een paar weken geleden er al afgetrokken, dus zag er niet uit.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:13:20 #135
5428 crew  miss_sly
pi_69612607
Fijn dat het toch gezellig was, tessie. En dan ook nog de hal netjes behangen...nu kun je met een gerust hart bevallen
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2009 @ 20:20:00 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69612859
miss-sly, je hebt nu een aantal keer het initiatief genomen.
laat het nu maar eens aan haar over. het is zonde van je energie die je er iedere keer in steekt.
die energie kan je nu wel beter gebruiken.
jammer dat het zo gelopen is, maar wat kan jij er nu eigenlijk aan doen?
het had zo leuk kunnen zijn, maar zij verpest het niet alleen voor haar zelf, maar ook voor jou.
wie weet komt het over een tijdje weer goed, misschien ook niet.
het heeft in ieder geval niet aan jou gelegen, jij hebt er genoeg aan gedaan.
sterkte ermee
pi_69612990
Toch even melden: We zijn eruit wat betreft de naam van ons Ukje!
#geen
pi_69613129
Oeke, hihi. Nou hadden we er 1 hele fanatiekeling bij moet ik zeggen. Was amper binnen: zo ik ga mn verfkleren aan doen, waar is de verf?! En daar ging ze .

Duch, ik ben half terug, hahaha. Nog half aan het verhuizen, hihi. Hopelijk is donderdag/vrijdag de grootste hectiek voorbij en ben ik weer gewoon online.
Ik ben benieuwd naar het lakentje, je bent zo enthousiast !

Miss_sly, wat lastig zeg de situatie met je zus... Ik vind het helemaal niet aan jou om daar nu heel veel energie in te gaan steken eerlijk gezegd (je hebt naar mijn idee al heel hard je best gedaan namelijk). Die kan je veel beter gebruiken voor je zwangerschap denk ik. Als zij niet geloofd dat jullie in alle oprechtheid hebben gehandeld dan is dat haar probleem, al is het natuurlijk niet leuk voor jullie .
En wellicht is er in de toekomst nog wel een keer ruimte voor een goed gesprek...

Vicky-beeb, kom je buiten spelen? Ah toe...

Tessie, fijn dat het uiteindelijk toch gezellig was. En de bbq ingewijd! Hal boven netjes behangen, is jullie nestje nu helemaal klaar?

Duch, lekker idee!
  maandag 1 juni 2009 @ 20:36:48 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69613576
AE, wat een prachtige zoon heb je gebaard

Memmel, ik kreeg na het strippen een beetje menstruatie-achtige krampjes. Niet erg ofzo, kon erna gewoon auto rijden. Succes morgen

Incantrix, welkom terug! Speciaal hoor, zo'n laatste vakantie zonder kind.

Tessie, klinkt als een geslaagde dag!

Miss_Sly, wat een lastige situaties toch steeds weer met en door je zus. Hopelijk komt het ooit nog goed en zullen jullie kindjes wel samen kunnen spelen

Nijna, mensen voor je laten werken is inderdaad ook een hele kunst

Duchess, je klinkt altijd zo heerlijk positief, word helemall blij van je posts

Oeke, heb je de binnenkant van de laatjes van je bureau ook al gestoft?
Enne, hier ook een vervelende huid trouwens.

Vandaag een heerlijke dag gehad: vanmorgen naar het strand bij Egmond en vanmiddag nog 2 uurtjes hier in het Amsterdamse Bos bij de kinderbadjes doorgebracht. Best veel andere zwangere dames gezien, opvallend genoeg allemaal niet in badkleding, de meesten zelfs met kleren aan waarvan ik dacht "wat zal die het heet hebben!" Dat had ik het namelijk al in mijn zwangerschapstankini waarin ik me overigens heerlijk voel! Ideaal, heb me al jaren niet meer zo ontspannen en op mijn gemak gevoeld in bikini als nu ik zwanger ben
.... met gevoel voor drama....
pi_69614102
Tessa, wat fijn dat het toch nog heel gezellig werd! BBQ!

Duchess, lief van je moeder dat ze een lakentje speciaal voor jullie geborduurd heeft! Ik heb uit beide famillies een aantal geborduurde lakentjes overgekregen en die vind ik zo bijzonder, juist omdat iemand van de famillie ze met liefde gemaakt heeft!

Miss Sly, wat een verdrietige situatie is dat! Ik denk ook wel dat het beter is als jij je nu concentreert op Senna en jezelf, en dat er later misschien meer rust en ruimte is voor een gesprek.

Kersjes, ik ben helemaal doorgepoetst en uitgepoetst! gelukkig stak ik lief aan dus die heeft ook staan schrobben!

We gingen lekker naar het park, gasbrandertje mee, we wilden pannekoekjes bakken, na 1 kaaspannekoekje was het gasje leeg Dus ons verder geamuseerd met in de zon liggen, over ons kindje fantaseren en mensen kijken, en nu net thuis heeft lief een hele stapel gebakken!
pi_69614261
Trouwens, het Amsterdamse Bos klinkt goed Kersjes, lekker dat je je zo fijn voelde in je bikini. Het is voor ons zo'n 3 kwartier fietsen dus we gaan niet zo vaak, maar ik vind het daar wel heel fijn! Alleen af en toe veel laagvliegende vliegtuigen.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:38:40 #142
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69616172
Oh bah, Miss_Sly, wat naar voor jullie. Ik denk dat ik het wel met de rest eens ben, jij doet ontzettend je best en als daar niets op terugkomt houdt het op een gegeven moment gewoon op. Blijft natuurlijk wel altijd overeind dat jij daar nu ook erg verdriet aan hebt, maar soms kan het even laten bezinken een hoop goed doen.. Sterkte

Nijna, fijn dat het nu echt op gaat schieten Eindelijk de rust die je zo verlangt in zicht!

Vicky

Tessie, relaxed van je schoonfam zeg! Fijn dat je er zelf rust bij hebt kunnen hebben, en een BBQ is idd echt wel een belangrijk onderdeel van je uitzet, haha!

En jeej, ik ben errug goed geslaagd voor positiekleertjes Wel raar trouwens, de Prenatal was uiteindelijk dicht terwijl ik wel gekeken had op hun site of 'ie open was (uiteindelijk bleek de vestiging 'Den Haag' niet de grote in het centrum te zijn maar één vlakbij een woonbooulavard?), maar de H&M en de Hema hadden echt wel fijne shirtjes enzo. Ik heb twee shirts, een top en een jurk, helemaal ben ik ervan. Ohja, en bij de H&M kon ik het toch écht niet laten.. Een t-shirtje en een überschattig baseball-pakje voor als Streepje een klein beetje ouder is gingen ook mee naar huis
3!
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 22:05:12 #143
5428 crew  miss_sly
pi_69617315
Thanks meiden
Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen, maar dat ik nu even geen actie ga ondernemen, staat eigenlijk wel vast. Senna en ik gaan nu even voor!

Nu slapen, morgen werken, nog 12 dagen!!
pi_69617357
Miss sly, wat ontzettend vervelend dat het zo stroef gaat. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk toch weer goed komt tussen jou en je zusje, en dat jullie kindjes vrolijk samen spelend opgroeien

Vicky Sterkte met de laatste loodjes...

Tessie, klinkt als een uiteindelijk-heel-fijn-dagje!

Incantrix, lekker geslaagd! Ik moet ook weer es shoppen, ik blijk de hele zwangerschap bijna alleen maar zwarte en roze kleren gekocht te hebben, en nou ben ik ze zat

Kersjes, lekker zo'n dagje bos! waar heb jij je tankini vandaan? Moet er van de week ook eentje gaan halen...

Zo, en nu naar bed. M'n borsten doen pijn Morgen weer werken, voor 't eerst sinds het ziekenhuisgebeuren afgelopen woensdag, ik ben benieuwd of het gaat!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 1 juni 2009 @ 22:51:08 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69619263
voor al wie het nodig heeft

Hier last van bandenpijn, maar goed dan moet je ook niet een hele dag in een dierentuin willen slenteren

Ga ook zo maar lekker slapen, en nog even genieten van een trappend en druk golvende makende beebie in mijn buik
morgen naar de ha vanwege m'n oren, uit laten spuiten
en in de middag naar de vlos, en dan eindelijk het bloed laten prikken en de anti-D prik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69624972
Goedemorgen...
40+2 vandaag en nog geen beeb. Gisteravond een tijdje om de 7 minuten een harde buik maar het is niet doorgezet
Moet om 12.15 naar de vk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:09:25 #147
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69624978
Goedemorgen! Ik meld me weer.

Vanmiddag naar de vk voor een strippoging. Ik heb me voorgenomen dat het daarna moet doorzetten. En zo niet, dan moet ik morgen naar het zkh voor een check door de gyn.

En als beloning voor het lange wachten ga ik straks een nieuwe zonnebril kopen als ik Anna naar de creche heb gebracht.

Waar is Vicky? Waarom ben ik de eerste om te melden? Zou het? al gevonden! Pffff....

[ Bericht 9% gewijzigd door Memmel op 02-06-2009 07:17:20 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69624986
Memmel en Vicky succes bij de vk allebei!
pi_69624994
memmel, ze was je net voor... succes allebei hoor! Ik hoop dat jullie niet meer lang hoeven te wachten nu.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:14:40 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69624998
Helaas Memmel, Vicky was je net voor
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')