Och Vicky en Memmel...

Ik had potverdorie zo gehoopt jullie te kunnen feliciteren zodra ik terugwas! Sterkte nog even meiden...Moeten wachten kan soms zo eindeloos lang lijken te duren! Zet m op! Effies nog!!
AE en omama PS ontzettend gefeliciteerd met jullie (klein)zoon Jari!! Wat fijn dat t allemaal zo snel gegaan is AE, helemaal na waar je je op voorbereid had.. maar de heftigheid zal er niet minder om geweest zijn.. oef!!
Ook voor de andere verse papa's en mama's.. ONtzettend gefeliciteerd en heeeeel erg veel geluk samen!
Ik ben weer terug van een heerlijk weekje Tunesië... heb niets anders uitgevoerd dan luieren en eten...buikie is dan ook flink gegroeid! Het was zoooo heerlijk om nog even écht met zn 2tjes weg te zijn en ondertussen die buik zo heerlijk heen en weer te zien golven in alle bewustzijn van onze uk die stiekem ook wel mee was!
We hebben ontzettend genoten van de vriendelijkheid van de mensen daar! Dit keer was het vriendlief die de opmerkingen kreeg over mijn zwangere buik... "Are you with the pretty pregnant lady?? Oehhh you lucky man!!!" Man... zo'n opmerking dagelijks heeft volgens mij meer effect dan de best verkochte vitaminepil
Ik kon me ook helemaal vinden in een opmerking van Kerssies die ik ergens zag; Ik vond t zo heerlijk om nu eens over t strand te paraderen en gewoon enorm trots te zijn op mn buik ipv steeds de boel in te sucken en te hopen dat t enigzins door de beugel kan in bikini.. heerlijk gewoon, wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn! T zonnetje was alleen al enorm brandend, dus veel schaduw en tóch nog een verbrande navel... tsja.. t arme ding is ook geen zon gewend

Ik werd op de terugweg trouwens vlak voor vertrek nog weer uit t vliegtuig gehaald ter extra check wat betreft mn zws.duur.. En dat terwijl ik officieel nog niet eens een zws.verklaring mee hoefde te hebben!..
En nu weer terug naar t gewone leven, vandaag mn eerste werkdag alweer achter de rug.. altijd weer ff wennen na lekker vrij geweest te zijn, maar nu heerlijk om te weten dat elke gewerkte dag er ook weer 1 is om af te mogen strepen.. nog maar 18 te gaan! heerlijk!!
Ik voel me gewoon zoooo heerlijk happy op t moment!!