abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69634486
Oooowh wat een lievies MamaNik!! *RAMMEL*

Troel ik = schierig!!! Ik denk een mannetjes-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69635196
Ik denk dat Ruben een broertje krijgt Troel! Heb jij de bestelde pakjes al binnen?
Gaaf dat je het nu weet! Gewoon iemand die uitgerekend is in dezelfde maand als ik, die al weet wat het gaat worden, ik zou het ook zo graag willen weten!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69635260
Moet zo weer weg, maar ik wilde MamaNIk even feliciteren met haar twee mooie jongens! Wat een leuke foto's

Memmel, succes met de benen in de lucht en de zonnebril op!

En Vicky, jammer dat het strippen niet echt ging, maar misschien werkt het toch...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:25:28 #254
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69635370
Oh, MamaNik, wat een lieve mannetjes!

Hier ook gestript door de vk, zonder succes, bmm nog niet verstreken, wel wat verweekt al. Voelt een beetje naar op dit moment en het bloedt een beetje.
Morgen om 10 uur mogen wij ons melden in het zkh voor een hartfilmpje, echo en gesprek met gyn. Als ze me tot zondag wegsturen om me dan pas in te leiden, zal ik toch echt vragen of dat niet wat eerder zou kunnen.
Ik ga maar eens een boterham met aardbeien maken voor mezelf.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69635416
Balen Memmel en Vicky, dat het strippen zonder succes was
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:53:55 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69636141
Memmel, wie weet in de loop van de dag toch nog wat beweging Ik hoop het zo voor je!

MamaNik, wat heerlijk de foto's van je mannen <3 Zo klein, om op te eten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69636206
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef Memmel het volgende:
Ik ga maar eens een boterham met aardbeien ananas! maken voor mezelf.
En ook voor Vicky!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:59:01 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69636286
He bah Memmel... Wat balen zeg!

En over die ananas-hints... ik dacht eig. dat ananas-hart hetzelfde effect heeft als wonderolie, namelijk stimulerend voor de darmen. Daardoor hoopt men dat de weeen op gang komen, maar men staat er niet bij stil dat het ook de darmen van de baby kan stimuleren en daarvoor is het juist helemaal niet goed als die zou gaan poepen. Niet doen dus. Potje seks, rondje lopen en afwachten maar!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:59:15 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69636295
Tan, ik heb de afgelopen maanden 4 vertandskiezen laten trekken. 2 bij 5 wk zwangerschap 2 bij 10 wk.
De chirurg in het ziekenhuis zei dat verdoving eht geen kwaad kan omdat het plaatselijk is.
Tevens zei hij dat het juist het beste is om het in de 1e 12 weken te doen.

Ik wil ook 2 babies die met elkaar knuffelen!!!!!!!!!! Wat mooi!!!!!!!!!!!

En Troel krijgt een roze purkje, al zegt mijn rechterhersenhelft een jongen. Maar daar luister ik nooit naar.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:01:37 #260
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_69636365
MamaNik, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben we met een paar maanden ook een knuffelend paar liggen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_69636626
Och Vicky en Memmel... Ik had potverdorie zo gehoopt jullie te kunnen feliciteren zodra ik terugwas! Sterkte nog even meiden...Moeten wachten kan soms zo eindeloos lang lijken te duren! Zet m op! Effies nog!!

AE en omama PS ontzettend gefeliciteerd met jullie (klein)zoon Jari!! Wat fijn dat t allemaal zo snel gegaan is AE, helemaal na waar je je op voorbereid had.. maar de heftigheid zal er niet minder om geweest zijn.. oef!!
Ook voor de andere verse papa's en mama's.. ONtzettend gefeliciteerd en heeeeel erg veel geluk samen!

Ik ben weer terug van een heerlijk weekje Tunesië... heb niets anders uitgevoerd dan luieren en eten...buikie is dan ook flink gegroeid! Het was zoooo heerlijk om nog even écht met zn 2tjes weg te zijn en ondertussen die buik zo heerlijk heen en weer te zien golven in alle bewustzijn van onze uk die stiekem ook wel mee was!
We hebben ontzettend genoten van de vriendelijkheid van de mensen daar! Dit keer was het vriendlief die de opmerkingen kreeg over mijn zwangere buik... "Are you with the pretty pregnant lady?? Oehhh you lucky man!!!" Man... zo'n opmerking dagelijks heeft volgens mij meer effect dan de best verkochte vitaminepil
Ik kon me ook helemaal vinden in een opmerking van Kerssies die ik ergens zag; Ik vond t zo heerlijk om nu eens over t strand te paraderen en gewoon enorm trots te zijn op mn buik ipv steeds de boel in te sucken en te hopen dat t enigzins door de beugel kan in bikini.. heerlijk gewoon, wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn! T zonnetje was alleen al enorm brandend, dus veel schaduw en tóch nog een verbrande navel... tsja.. t arme ding is ook geen zon gewend Ik werd op de terugweg trouwens vlak voor vertrek nog weer uit t vliegtuig gehaald ter extra check wat betreft mn zws.duur.. En dat terwijl ik officieel nog niet eens een zws.verklaring mee hoefde te hebben!..

En nu weer terug naar t gewone leven, vandaag mn eerste werkdag alweer achter de rug.. altijd weer ff wennen na lekker vrij geweest te zijn, maar nu heerlijk om te weten dat elke gewerkte dag er ook weer 1 is om af te mogen strepen.. nog maar 18 te gaan! heerlijk!!

Ik voel me gewoon zoooo heerlijk happy op t moment!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:56 #262
190853 RockabeIIa
pi_69636668
wb poppedein En nu willen we wel een foto van je navel incl. omgevingsvelletje in het buikentopic he!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:12:03 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69636708
Wat klink je heerlijk Poppedein!
pi_69636733
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Poppedein het volgende:

Ik voel me gewoon zoooo heerlijk happy op t moment!!
Zo ''klink'' je ook, wat een heerlijke vakantie moet dat zijn geweest!
Welkom terug
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69637025
mamanik, wat een prachtige mannen heb je daar!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:25:42 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69637106
Poppedein! welkom terug
wat klinkt dat als een heerlijke vakantie zeg! Fijn dat je zo genoten hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:06:27 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69638282
memmel
poppedein wat klink je gelukkig

Zo hier terug van de vlos met prik in bil.
hebben echt een eigenwijsje, want ligging is nog steeds net bepaald, wederom kon beebje niet gevonden worden.
ze denkt wel dat het hoofdje al beneden ligt maar heel diep naar onder (richting rug zeg maar) ze heeft flink zitten voelen en duwen, was wel grappig, maar niet echt heel fijn
Affijn de volgende keer hopen we meer s6 en anders een echo om te kijken hoe het ligt.
gelukkig hebben ze nog even ruimte.

voor de rest weer helemaal goedgekeurd.

de vlos denkt trouwens als ze de bakerspraatjes mag geloven dat we een meisje krijgen, heel grappig want dat hebben wij ook sinds het begin in ons hoofd.
hebben namelijk een snelle hartslag
We zullen het zien
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69638556
he balen Memmel!!
Poppedein, klinkt als een zalige vakantie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69638645
MamaNik, wat een mooie mannetjes
pi_69638759
bloeddruk was trouwens 140/85
Moet goed in de gaten houden of ik geen sterretjes ga zien/hoofdpijn krijg/tintelingen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:28:42 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69639021
MamaNik, wat zijn ze leuk!!

Memmel, wat ongelooflijk balen.

Vicky, zo hoog is dat niet toch? Of wel voor jou?

@Wupwup, bedankt voor de link. Ik word er niet echt vrolijk van als ik het zo lees... zelfs een grotere kans op een miskraam enzo. Ik bel morgen toch maar de tandarts voor een afspraak ook omdat de VK me heeft teruggebeld omdat ze het nog even heeft nagezocht. Blijven doorlopen is gevaarlijker dan de verdoving. De tandarts gebruikt speciale verdovingsmiddelen en die moeten gewoon kunnen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:30:39 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69639069
BE in ananasharten zit ook kinine. Dus dat zou het stimuleren!

Ik heb net manlief gebeld, hij is bijna thuis dus we gaan eens even lekker een rijsttafel wegwerken in ons favo restaurant! Wat een onverwacht gezellig dingetje weer!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69639099
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef Tan het volgende:
MamaNik, wat zijn ze leuk!!

Memmel, wat ongelooflijk balen.

Vicky, zo hoog is dat niet toch? Of wel voor jou?

hij is de hele zw. schap rond de 110/120 en 70/80
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:40:32 #274
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69639324
@Vicky, ik dacht altijd dat ze bij een verschil van 20 echt ongerust werden. Maar extra oplettendheid is nooit verkeerd natuurlijk.

Nog even een toevoeging @Wupwup, ik laat die zere kies wel nu al behandelen denk ik maar de paradontitis pas na het eerste trimester. Maar ik vind het wel eng allemaal Als ik het zo allemaal lees (ook elders op internet) is het niet goed om met gebitsklachten door te lopen Zeker als het om paradontitis gaat. Voor het zelfde geld heeft het al schade aangericht... Ben niet echt overdreven bang of zo, maar ik vind het wel een nare gedachte.
pi_69639337
Ik vind het ook niet zoveel hoger hoor Tan, maar misschien juist wel in combi met mijn olifantenpootjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:10:55 #276
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69640244
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef SilkTie het volgende:
MamaNik, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben we met een paar maanden ook een knuffelend paar liggen .
Dank je wel.. Ja nog een paar maandjes geduld probeer ze maar zo lang mogelijk in mama;s buik te laten.
Want voor je het weet zit je elke 3 uur 2 kindjes te voeden hahahaha.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:28:06 #277
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69640785
MamaNik, wat een schatjes

Poppedein, welkom terug! En inderdaad: geen getummysuck meer is zo relaxt. Ook op de foto gaan kost een stuk minder moeite tegenwoordig

En Vlindur ook lekker weg geweest, fijn hoor!

Troel, ben reuze benieuwd! En ook ik denk een jongetje.

Memmel aan de rijsttafel, jammie Eet maar lekker pittig, dan jaag je de kleine er vanzelf wel uit!

Tan, sterkte met je tandheelkundige problemen. Balen hoor, de tandarts is natuurlijk nooit een pretje, zeker niet met een baby in je buik
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 18:38:24 #278
5428 crew  miss_sly
pi_69641154
Wat een narigheid Tan met je gebit. Is een laser-behandeling dan niets voor je? Ik heb geen idee hoor wat ze met laser kunnen doen voor welke problemen, maar dat schijnt zoveel minder pijn te doen dat je ook geen verdoving nodig hebt.

Poppedein, welkom terug. Klinkt als een heerlijke vakantie In Egypte hadden wij dat ook inderdaad dat het personeel op het resort (bijna allemaal mannen) reageerden op de zwangere buik en schaap aanspraken als lucky man. Doet het erg goed inderdaad En als ze dan hoorden dat we een meisje kregen "oh, a little princess"

Memmel, goed spicey eten! Dat samen met het strippen moet er toch voor gaan zorgen dat Harry zich aandient!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:10:18 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69642425
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
Ooohhwwww! WOW wat een mooie mannen! Prachtig om te zien zeg...
Met mij gaat t goed hoor, ben inmiddels alweer 1,5 week thuis en er gebeurt nog niks. Vrijdag ben ik 36 weken... moet donderdag weer voor controle. Moet wel zeggen dat ik zo langzamerhand heeeeeel nieuwsgierig ben geworden. Ze schatten de kindjes afgelopen do op 5 pond, dus dat zit goed. Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik mijn foto's mag gaan plaatsen!
Superfijn dat jullie lekker thuis zijn met zn allen!! Kan me wel voorstellen dat het spannend is nu je man weer gaat werken. Maar: staan de hulptroepen niet klaar bij jou??? Hier staan ze nl te springen! Haha! Ik had gister (1 juni) wel zoiets van: okeee, DEZE maand gaat t gebeuren (ik ga er tenminste niet vanuit dat ik 3 juli, de uitgerekende datum, ga halen)....
pi_69642762
MamaNik, wat een poppetjes zeg!

Poppedein! Klinkt heerlijk, jullie vakantie. En wat kunnen complimentjes je goeddoen he?!

Vlindur, alweer tien weken! Zie je wel, je gaat als een trein! Nog maar twee weekjes, dan zit je alweer op twaalf!

Memmel, sterkte meid!

Mijn buik is aan een groeispurt begonnen. Gister had ik ook voor het eerst een harde buik. Het leek wel een voetbal. Maar veel last had ik er eigenlijk niet van. Verder weinig nieuws. Ben gewoon lekker zwanger en heb naast af en toe wat maagzuur (na een pizza) en een zeer stuitje na het fietsen, nergens last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2009 19:31:06 ]
pi_69642897
Memmel, wat balen dat het strippen niet lukte, maar misschien doet het in combinatie met een rijsttafel toch wel iets....

Vicky, wat vervelend van je bloeddruk, en je pootjes, heeft ze daar nog iets over gezegd?

Poppedein, welkom terug van je vakantie! Klinkt hemels!

Vanmiddag ook weer bij de VK geweest, bloeddruk was goed, beweeglijkheid is waarschijnlijk wat minder omdat baby nu langer slaapt , gewicht schatte ze op 3670 gram. Ze wilde er wel een wedje op afsluiten! Koppie lag vast, dus al goed ingedaald.

Maar daarna moesten we een afspraak maken voor volgende week en toen had ik zoiets van, jamaar, jamaar, dan is mijn datum al geweest hoor....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:28:31 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69642968
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Memmel... Wat balen zeg!

En over die ananas-hints... ik dacht eig. dat ananas-hart hetzelfde effect heeft als wonderolie, namelijk stimulerend voor de darmen. Daardoor hoopt men dat de weeen op gang komen, maar men staat er niet bij stil dat het ook de darmen van de baby kan stimuleren en daarvoor is het juist helemaal niet goed als die zou gaan poepen. Niet doen dus. Potje seks, rondje lopen en afwachten maar!
Iets met een plank en totaal mis slaan...
Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
pi_69643016
Tan, ik heb een kies moeten laten trekken vroeg in de zwangerschap, maar de kaakchirurg heeft me verzekerd dat dat geen kwaad kon. Ik hoop het dus maar, alle echo's tot nu waren goed dus...

Vlinder, gefeliciteerd! 10 weken!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:04:44 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69644199
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
gelukkig maar ik schrok al!
ananas en watermeloen zijn mn twee enige echte verslavingen maar als dat waar zou zijn had k de ananas toch wel vermeden richting het einde hoor.

Oef ik ging net even kijken of ik nog zoveel vocht vasthield enzo want ik had het idee dat het minder was geworden. Slippers passen weer dus waarschijnlijk is het ook wel zo, maar ik kan wel nog steeds echt idiote gaten drukken in mn benen hahaha. Verklaard wel waarom ik enorm schrok van mn bovenbenen categorie --> zo dik waren ze toch nooit?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:09:16 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69644360
Nou ja, het gaat sowieso om ananashart he, niet om de ananas zelf.

(Of zit ik nou weer mis! Geweten, joehoe... lees je mee? Het is toch het hart van de ananas die de boel op gang zou kunnen brengen? )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:09:34 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_69644366
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zat toch in wat er ook in tonic zat ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:10:34 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69644408
Kinine, staat hierergens boven ook.
pi_69644410
Kinine

BE, ze zeggen idd dat een ananashart het gebeuren op gang zou kunnen brengen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69645239
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Tan het volgende:
@Vicky, ik dacht altijd dat ze bij een verschil van 20 echt ongerust werden. Maar extra oplettendheid is nooit verkeerd natuurlijk.

Nog even een toevoeging @Wupwup, ik laat die zere kies wel nu al behandelen denk ik maar de paradontitis pas na het eerste trimester. Maar ik vind het wel eng allemaal Als ik het zo allemaal lees (ook elders op internet) is het niet goed om met gebitsklachten door te lopen Zeker als het om paradontitis gaat. Voor het zelfde geld heeft het al schade aangericht... Ben niet echt overdreven bang of zo, maar ik vind het wel een nare gedachte.
Het is ook zo dubbel allemaal. Het ene is niet goed, maar het alternatief liever ook niet. Nogmaals, ik denk dat je een goede afweging hebt gemaakt. Feit is dat het moet worden behandeld, alleen wanneer is de vraag. (en ik had niet goed gelezen dat het om 2 dingen ging, sorry)

We hebben net de eerste buikfoto's gemaakt (ik ga ze niet posten) Volgens mij lijk ik niet meer dik, maar zwanger
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:29:16 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69647995
Het bakerpraatje is dat je het hart van de ananas moet eten, dat zou weeopwekkend werken. Er zit kinine in, dat werd vroeger in grote hoeveelheden gebruikt om een miskraam op te wekken. Je moet wel héél veel ananashart eten om zo`n effect te krijgen..en aangezien ananashart ook nog gewoon eens goor is..kun je dat beter niet doen.
Als je lichaam er klaar voor is gebeurt het vanzelf wel, enige wat je veilig kan doen om de boel wat op gang te helpen is volgens mij prostaglandingesen, je tepels stimuleren en wandelen.
I`m not weird. I`m limited edition.
  Jubileum moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59:54 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69649350
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Geweten, joehoe... lees je mee? Het is toch het hart van de ananas die de boel op gang zou kunnen brengen? )
Klopt

Memmel ik hoop dat je lekker spicy gegeten hebt, wie weet wat het nog oplevert. Dat is een stuk leuker als bakerpraatje hier in OUD als pannenkoeken "eet 3 kerrie-eieren met een bak extra gesambaliseerde mihoen en dan beginnen binnen 2 uur de weeën"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69649383
Memmel en Vicky, wat jammer dat het strippen nog niet echt zoden aan de dijk zette....
Hopelijk toch heel snel een babytje in jullie armen hoor!

Mamanik, wat een moppies!!! *smelt*

Hoe zat het nou ook weer met die dromen over geslacht?
Kwamen ze nou wel of niet uit?
Ik droomde iig vannacht over onze baby ......een meisje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69649446
Hier klopte het Karin..maar goed...zegt niks hah
Lotte!
Noah!
pi_69649567
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hier klopte het Karin..maar goed...zegt niks hah
hmmm nee, ik ben alleen zo nieuwsgierig! Nou ja, we houden het maar op een baby
was vorige week in de dierentuin en daar was een babyolifantje, Meike vroeg me of mama ook een olifantje in de buik had....
pi_69649721
Agos, Meike!
gelukkig niet hah

Maar willen jullie het expres niet weten, ondanks dat je zo nieuwsgierig bent?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:11:32 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69649762
Lois. 3 kerrie-eieren!
pi_69650124
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
Agos, Meike!
gelukkig niet hah

Maar willen jullie het expres niet weten, ondanks dat je zo nieuwsgierig bent?
neej, we wisten het bij Meike ook niet. En mijzelf kennende, als ik het weet, weet de hele wereld het.
We hebben afgesproken het niet te willen weten....maar oef, ik heb wel even flink zitten kijken hoor tijdens de 20 weken echo. Maar ze kwam uberhaupt niet in dat gebied....
We zullen het wel zien straks. Maakt ook niks uit, beide geslachten lijkt ons leuk.
Een jongen, dan hebben we een jongen en een meisje....en dan wordt de achternaam weer verder gebracht enzo. Maar een meisje is ook leuk. Ik zie Meike al sjouwen met haar zusje in de stad haha
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:37:17 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69650691
heeeey meiden

Ik ben helemaal gesloopt, maar weer thuis en wlde toch nog even delen met jullie hoe het vandaag gegaan is.
Diplomauitreiking was een beetje saai, maar ben natuurlijk wel heel erg blij met mijn diploma
na de uitreiking zijn we naar de mexicaan gegaan.
Samen met ouders, schoonouders, schoonzusje, zus/zwager en mijn beste vriendinnetje.
Daar hebben we een drankje gedaan en besteld en toen heeft vriendlief een hele korte speech gehouden.... en hebben we de fopspenen aan onze ouders gegeven...
allebei heel verbaast om een cadeau van ons te krijgen, dus gespannen pakje uitpakken...
en die gezichten toen ze zagen wat er inzat! Pricelessssss
en iedereen was direct zo
chaos en iedereen ons en mekaar feliciteren enzo....

echt heel erg geslaagd dus

en nu ben ik helemaal kapot.... en lig lekkr schoon gedouched in bed en ga straks lekker slapen....

Ow en Mammanik wat een fantastisch babyduo....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:39:26 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69650760
Leuk BJ dat het zo geslaagd was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:40:52 #300
190853 RockabeIIa