abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:21:00 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69629031
BJ, wat leuk dat je het gaat vertellen!!

Hier weet iedereen het al, kon het niet meer verbergen met die dikke buik.

Ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een twee tand/kiesproblemen. Eentje speelt al langer, dat is ooit een wortelkanaalbehandeling geweest, maar ik bleef last houden van die kies. De tandarts heeft 'm al eens bijgeslepen, maar het mocht niet baten, en bij de laatste keer tandartsbezoek heb ik genoemd dat de kies bleef 'kloppen' maar het zou volgens hem weer overgaan. Nu ben ik maanden verder en het blijkt paradontitis te zijn
Laat dat nou ook nog eens gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap dus daar moet wat aan gedaan worden.

Het tweede probleem is aan de andere kant van het gebit, in maart is daar een beginnend gaatje gevuld - nooit last gehad van die kies, maar sinds die behandeling doet die kies gigapijn. Dacht ook dat het wel over zou gaan maar het is erger en erger geworden... nu dus zo erg dat ik bij vlagen verga van de pijn, vooral na het eten - dat duurt dan een half uur en dan trekt het weg. Kortom moet óók wat aan gedaan worden.

Beiden kan ik niet aan zonder verdoving Maar nu schijnt dat dus niet te mogen tijdens de eerste drie maanden? De één zegt van wel, de ander niet. De VK zegt 'liever niet', de tandarts zegt 'kan geen kwaad'. Ook op internet lees ik beiden. Wie weet hoe jullie VK's/TA's er over denken??

Ik wil natuurlijk best drie weken wachten maar ben zo bang dat die kiespijn erger wordt. Nu is het nog te houden, maar dat is een kwestie van tijd en het wordt gruwelijk. Overigens heb ik geen last van de paradontitis, dus daar kan ik wel drie weken mee wachten.
pi_69629075
Oh jakkes Tan! Ik heb geen raad voor je, sorry, maar wil je wel sterkte wensen Klinkt héél erg naar
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:24:39 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69629113
Vervelend Tan heel vervelend

ik zou het denk ik gewoon laten doen. Die verdoving is net als bepaalde medicatie. In principe liever niet, maar op een bepaald punt gaat de gezondheid van de moeder boven de eventuele minimale risico's voor het kind. Zolang het voor de moeder zonder enig risico (en ook voor het kind zonder risico) achterwege gelaten kan worden dan adviseert men meestal om het niet te doen. Maar zoiets als paradontitis zou ik niet mee rond blijven lopen. Waarom zegt je vk 'liever niet' als het om zoiets gaat?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69629184
vervelend Tan! Ik heb ook geen raad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69629215
Mijn vk zegt dat een verdoving helemaal geen kwaad kan omdat dat niet in de bloedbaan komt, zolang je maar een verdoving krijgt die geschikt is voor zwangere vrouwen, dus je tandarts moet wel weten dat je zwanger bent dan. Rontgefoto's kunnen echt niet zegt ze, ook met loodschort is ze daar niet echt over te spreken. Maar zolang je alleen een verdoving nodig hebt is het beter het wel te laten doen, omdat een ontstoken kies slecht zou kunnen zijn voor je baby.
Mijn tandarts is er wel heel makkelijk over, volgens hem kan alles en is een rontgefoto ook helemaal niet erg en is dat loodschort alleen maar om de aanstaande moeder wat gerust te stellen, maar verder totaal overbodig... (En om die reden ben ik dus nog steeds niet weer naar de tandarts gegaan, omdat hij zo makkelijk er over doet...)
Maar die tegengestelde meningen herken ik dus erg goed..
pi_69629253
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef Chan het volgende:
Mijn tandarts is er wel heel makkelijk over, volgens hem kan alles en is een rontgefoto ook helemaal niet erg en is dat loodschort alleen maar om de aanstaande moeder wat gerust te stellen, maar verder totaal overbodig... (En om die reden ben ik dus nog steeds niet weer naar de tandarts gegaan, omdat hij zo makkelijk er over doet...)
Maar die tegengestelde meningen herken ik dus erg goed..
typisch. Ik was een tijdje geleden bij de tandarts en M. moest een foto laten maken, maar ik moest van de ta. de kamer uit hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69629357
Ja ik vond het ook typisch en dat is ook precies de reden dat ik maar even wacht met naar de tandarts gaan...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:36:03 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69629375
@Chan, ja mijn tandarts is dus ook heel erg makkelijk. Ik las overigens op internet dat rontgenstralingen totaal geen kwaad kunnen zolang ze niet op de buik gericht zijn en is dat loodschort zelfs niet eens nodig, zoals jouw TA dus ook al zegt.
Mijn TA is dus ook erg makkelijk met verdoven. Ik heb zelf de vorige zwangerschap dus wel een verdoving gehad met een week of 8, maar goed die zwangerschap liep dus niet goed af. Nu denk ik niet dat dat door die verdoving komt, maar ben wel extra voorzichtig. Anderzijds kreeg een vriendin van me ook een verdoving en die kreeg een gezond kind... dus tja.

@huuphuup, ik word er nog over teruggebeld, ze gaan het nazoeken voor me, maar in eerste instantie lijkt het haar beter van niet tot ik drie maand voorbij ben. Dus over drie weken.
pi_69629499
Ik heb helemaal in het begin van mn zwangerschap ook een verdoving gehad maar tijdens het boren ging ik zo enorm bloeden dat hij nog een paar keer bij moest prikken (die verdovingen helpen ook tegen bloeden). Het heeft best lang geduurd voordat de verdoving weer helemaal uitgewerkt was, dus ik vond ook verdoven daarna niet zo'n lekker idee meer.. (Maar goed, ik ben ook heel erg bang voor de tandarts dus ik grijp alles aan om er niet heen te hoeven )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:46:09 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69629646
hier okay ik ben echt weken/maanden later gegaan, dan jou Tan, maar hier gewoon verdoofd hoor
en dat was om 1 kies te vullen en de ander om te trekken.

morgen moet ik weer naar de tandarts, maar dat is om gebit eens lekker te reinigen.
wil het nog wel eens na vragen voor je eventueel.
sterkte er verder mee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69629661
Ohhh ja Chan! Ik was 't alweer bijna vergeten, hoeveel ik bloedde bij de tandarts toen ik pas zwanger was... Brrrrr
pi_69629986
Mijn tandarts en verloskundige waren beide van mening dat een ontsteking en veel pijn minstens net zo risicovol zijn als die verdoving. Ik heb dan ook zonder twijfel twee wortelonstekingen laten behandelen tijdens mijn zwangerschap. Toen was ik geloof ik ook een week of acht zwanger.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:00:46 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_69630051
effe mijn eigen vraag van vanochtend in de herhaling:
ik ontdekte vanochtend opgedroogde plekken op mijn slaapshirt. Het is een nieuw shirt, dus ik zag ze nog even voor creatieve emblemen aan, maar volgens mij was dat toch echt vocht dat uit mijn tepels gekomen is. Is dat normaal rond 25 weken? Het zou namelijk voor mij wel goed nieuws zijn want dat betekent dan in ieder geval dat er vocht uit KAN komen. Ik weet het, geeft geen garantie, maar voor mij zou het een echte opsteker zijn omdat ik een borstverkleining gehad heb.

BJ: veel plezier vandaag met en je diploma en het vertellen!
Tan, ik kan je niet verder helpen met je tandartsproblemen, helaas (of gelukkig) geen ervaring.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69630114
Volgens mij is dat heel normaal, Mefke Ik begon bij de eerste zwangerschap ook zo rond die tijd een beetje te lekken en bij de tweede zwangerschap nog wat eerder.

Het lekken kan variëren van waterig tot stroperig geel, alles is mogelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:04:49 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69630154
Niet iedereen heeft het, maar het kan wel heel goed gebeuren voor zover ik weet.
Ik weet niet precies vanaf wanneer het precies gebeuren kan, maar aangezien sommige vrouwen het zelfs hebben als ze niet eens zwanger zijn lijkt het me dat het met 25 weken prima kan.

Het is, lijkt mij, voor jou idd iig wel een teken dat het er op lijkt dat het toch wel zou kunnen gaan lukken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:05:46 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69630180
Mefke, volgens mij kan dit wel hoor. Ik heb het nooit gehad, maar het lijkt me heel normaal!

Tan, ik heb tijdens mij vorige zwangerschap ook een verdoving gehad en ook een foto volgens mij en de ta was ook van mening dat het geen kwaad kon. Anders even de HA bellen? Wat die er van vindt?

Ik ben zenuwachtig voor strakkies. Het grote 'gaat u maar met de benen omhoog' gaat beginnen. Weet ook niet wat ik kan verwachten, want ik ben nog nooit gestript. Anna slaapt vanavond bij opa en oma, want morgen moet ik sowieso naar het zkh: hetzij om te bevallen, hetzij voor controle.

Ik heb iig wel een stoere zonnebril gescoord om het allemaal te ondergaan
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69630224
Hoe laat gaat u met de benen omhoog, mevr. Memmel ?
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 12:09:10 #218
5428 crew  miss_sly
pi_69630276
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Memmel het volgende:
Ik heb iig wel een stoere zonnebril gescoord om het allemaal te ondergaan
Haha, ik krijg helemaal visioenen van een Memmel die druk bezig is met bevallen, maar wel constant de nieuwe stoere zonnebril op wil houden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:09:28 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69630281
memmel alvast s6
hopelijk kan vicky snel volgen
pi_69630445
Tan, ik heb al een aantal verdovingen gehad tijdens deze zwangerschap. Ik zat midden in mn gebits renovatie (gaatjes vullen, wortel kanaal behandeling) en toen werd ik zwanger.
Volgens mijn tandarst kan verdoven geen kwaad, het enige waar ze rekening mee moeten houden is eventuele antibiotica mocht dat nodig zijn. Maar ik zou zeker een afspraak maken en er wat aan laten doen, want kiespijn is verschikkelijk.
pi_69630676
Mefke ik heb het sinds 28 weken dat ik melk lek. Ik ga donderdag aan mn vk vragen of het normaal is, maar ik verwacht van wel. Toevallig las ik vanmorgen in mijn zwangerschapsboek bij 29 weken dat er al volop gewerkt wordt aan de melkproductie voor na de bevalling, dat daar nu dus al allemaal stimulerende hormonen voor door je lijf gepompt worden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:37:57 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69630896
Tan, mijn moeder werkt op de kaakchirurgie in het ziekenhuis en die zegt ook dat (bepaalde) verdovingen geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. Wel altijd melden aan de TA dus.

Overigens, die pijnlijke kies, witte vulling zeker? Die dingen kunnen nog heel lang napijn geven en soms helpt ook opnieuw vullen niet. Zeker als het een kies is kun je overwegen een gekleurde vulling te nemen, die geven veel minder klachten. Overleg maar eens met je TA.

Oh en rontgenfotos, ze zijn er erg streng op dat zwangere dames de kamer verlaten als er een foto gemaakt moet worden. Collega's moeten het dus altijd zsm melden als ze zwanger zijn en ze zorgen zelfs dat collega's met kinderwens in principe buiten blijven.

Mefke, dat klinkt me toch positief in de oren voor je. Ik hoop dat het zich goed doorzet!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:40:34 #223
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69630961
@allen, bedankt voor de tips.

Ik heb besloten het nog heel even aan te zien, zolang de pijn nog iedere keer weggaat en niet constant is lijkt behandeling niet eerste noodzaak en wacht ik het liefst tot de eerste drie maanden voorbij zijn.

Ook naar aanleiding van dit, wat ik toch wel erg vaak lees:
quote:
Ben je vóór de zwangerschap niet naar de tandarts geweest om je gebit te laten controleren, doe dat dan in ieder geval aan het begin van de tweede drie maanden, zo rond de 14-15 weken. Tijdige behandeling van een tand(vlees) aandoening voorkomt het verhoogde risico op een vroeggeboorte. Vrouwen met aandoeningen aan het gebit hebben een 3 tot 7 keer zo hoog risico op vroeggeboorte dan vrouwen met een gezond gebit.
Behandeling in de eerste 13 weken kan verplaatsing van de bacteriën naar de bloedbaan veroorzaken en zo de aanleg van de vrucht verstoren.
Het is ook verstandig om in de zwangerschap je gebit nog een keer extra te laten controleren bij tandarts of mondhygiëniste. Zo worden ontstekingen voorkomen of vroegtijdig opgespoord.
Het maken van röntgenfoto’s wordt in de eerste drie maanden liever niet gedaan en ook een verdoving laat men in de eerste drie maanden (de meest kwetsbare periode voor de foetus) liever achterwege, maar er zijn een aantal verdovingsmiddelen veilig gedurende de hele zwangerschap.

Wanneer een foto of een verdoving echter nodig zijn voor een goede behandeling is het verstandig deze behandeling toch te laten plaatsvinden en niet uit te stellen. Na de eerste drie maanden mogen röntgenfoto’s gemaakt en verdoving gegeven worden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:43:04 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69631024
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoe laat gaat u met de benen omhoog, mevr. Memmel ?
Half uurtje. Met zonnebril natuurlijk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69631134
Net bij de vk geweest. Ze heeft een poging gedaan tot strippen maar bmm is nog nier verstreken. Moet het ook rustiger aan gaan doen want bloeddruk was weer hoger. Maansag terug en dan weer een nwe strippoging. Was wel grappig. De vk die de bevalling bij amber had gedaan was ze. Ja zegt ze, ik had het weekend dienst, had je niet moeten bevallen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69631365
Ben benieuwd Vicky! Wie weet is het strippen as maandag al helemaal niet meer nodig! Succes met de allerlaatste loodjes

Ik ben weer goedgekeurd bij de vk
Bloeddruk was prima, hartje gehoord, echt bijzonder hij/zij was erg bewegelijk, schoot helemaal een andere kant op.
Oja alle bloeduitslagen waren ook prima
Meteen daarna maar effe gaan shoppen, 2 rompertjes lange mouw gekocht, een spijkertuinbroekje en voor mezelf een olijfgroen positieshirt van Mamalicious
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:02:34 #227
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69631489
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

dinsdag 2 juni 2009 @ 13:07:03 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69631600
O+O+O+ rammel de bammel wat een poppetjes!!!
Wat een liefjes

Van harte
pi_69631640
Ohw wauw wat een prachtige kindjes En wat fijn dat jullie nu lekker met zn allen thuis zijn
pi_69631666
Wat een schatjes!
pi_69631739
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:43 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631803
Wat een heerlijke mannetjes MamaNik!
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:48 #233
43556 miss_dynastie
pi_69631806
Ahhhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:00 #234
248986 MamaNik
pi_69631812
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef WupWup het volgende:
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
Van de week toen we de naambandjes afknipte van het ziekenhuis hebben we nog maar eens goed gekeken maar we kunnen ze nu goed uit elkaar houden, al was dat de eerste dagen wel anders. Maar zelf gaan we steeds meer verschillen zien gelukkig. Al hebben de meeste mensen er nog moeite mee.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:20 #235
5428 crew  miss_sly
pi_69631826
Ow wat mooi en lief MamaNik
Fijn dat jullie gezinnetje nu in zijn geheel thuis is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:30 #236
248986 MamaNik
pi_69631831
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
pi_69631895
Mamanik, wat een prachtige mannetjes zijn Robin en Viggo!
pi_69631916
Memmel heel veel succes straks!

Vicky, begrijp ik het goed en ben je nou gestript maar het ging nog niet?

Tan, ik zit momenteel ook midden in een aantal tandarts afspraken. Een ontsteking is gevaarlijker voor de baby dan de verdoving. Mijn tandarts is zelf moeder van twee jonge kinderen en verzekerd me iedere keer dat de verdoving absoluut geen kwaad kan.

Juup en Duchess, veel plezier met de echo!

Poppejans fijn dat alles goed was bij de vk.

MamaNik, wat een schatjes!! Wat ontzettend lief zo saampjes
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

In dat prachtige kamertje dat jullie aan het maken zijn komt straks echt heel echt een heel lief meisje te liggen

Nog bedankt voor alle lieve reakties gisteren. Ik kreeg onverwachts nog verjaardagsvisite, dus kon niet meer reageren. Miss Sly, mijn beste vriendin heeft zelf de pogingen om een kindje te krijgen opgegeven na een hele tijd via allerlei wegen proberen, en ik merk dat zij wel blij voor mij is nu maar toch wat afstand houdt. Ik begrijp haar wel en ik hoop dat het met wat tijd helemaal goed komt. Een andere vriendin is echter wel door het dolle heen van blijdschap voor mij, dus dat is heel fijn.
pi_69631958
wat een mooie mannen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:20:28 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631967
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
Die is op het moment thuis en moet heel, heel rustig aan doen. Het gerommel lijkt wat af te nemen zelfs.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:24:18 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632077
Hier 18 weken precies en vanochtend eindelijk kunnen zien wat voor type Purk er in mijn buik zit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69632087
Tan, ik denk dat je de juiste afweging hebt gemaakt. Lees anders deze afstudeerscriptie van de Hogeschool Utrecht ook even (en dan vooral de casus vanaf pagina 27): http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/hu/show.cgi?fid=4938
Mevrouw X is 34 jaar. Ze is door haar tandarts doorverwezen naar een mondhygiënist, met
als diagnose parodontitis. Ze geeft zelf aan vaak last te hebben van bloedend tandvlees. Op
het moment, dat ze bij de mondhygiënist voor de intake komt, blijkt, dat ze acht weken
zwanger is. Verder is mevrouw X goed gezond.
pi_69632118
Angel-Eyez, van harte met Jari! En Print-Screen, van harte met je kleinzoon!
Tan, wat naar van je gebit, ik hoop dat je er toch aan geholpen mag worden met verdoving!
Memmel, succes met je beentjes in de lucht!
MammaNik, wat een dotjes!
Vicky, Succes met de laatste loodjes!

En verder ben ik alles alweer vergeten
Parijs was fantastisch! Zo gaaf!

Morgen 10 weken zwanger..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69632119
Xenia, ze heeft een poging gedaan maar het lukte nogniet.

Memmel, ik ben te laat denk ik, maar succes!

MamaNik, wat een mooie ventjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:27:23 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632169
AE, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633010
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:59:58 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_69633063
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef tessie het volgende:
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
Ik weet het nog niet Ik ga het in ieder geval eerst aan Bert vertellen en daarna aan ouders en dergelijke Ga het in ieder geval niet op internet gooien voordat die mensen het weten

Maar speculaties mogen uiteraard gedaan worden per PM

Overigens wees de echomevrouw me er wel op dat de placenta wel heel erg naar voren toch lag en dat ik dat echt aan moest geven bij de volgende echo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633741
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:02 schreef MamaNik het volgende:
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wow, wat zijn ze af, en mooi en lief en ooooooooooohhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:04 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69634418
Wat een mooie mannekes MamaNik!

Ik ben hier druk aan het bellen met werk en arbodienst. We moeten een reintegratieplan opstellen. Twee mogelijkheden die we hebben zijn
- vervoer regelen naar werk (lastig voor halve dagen)
- thuiswerken

Nou hoop ik dat we met dat thuiswerken iets kunnen gaan bereiken. Ik ben nog 'onderweg naar boven' op het werk en het is zo zonde als ik nu een groot gat laat vallen. Dat klinkt weer heel berekenend ofzo maar dat is niet de bedoeling. Ik doe mijn werk graag en zou graag nog wat carriere maken. Bovendien valt hele dagen thuiszitten vet tegen als je (bijna) niks mag doen. Ik hoop dus dat we nog wat kunnen regelen.

Een beetje een dagboek-post, sorry. Maar ik ben gewoon blij dat er misschien toch nog mogelijkheden zijn op het werk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:53 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69634435
*gespeculeerd over de PM

MamaNik wat zijn ze mooi, je stoere mannen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties